Passati ost 94-97
Passati ost 94-97
Tere
Kuskilt ei leia kasutajate kommentaare passatile ajavahemikus 1994-1997. Mis on head ja vead. Siin alafoorumis käib jutt pigem uuemate ümber. Kas 1,8 66 kw mootor on suutlik või peaks valima 2,0 85w kw? Palju oleks kütuse kulu? Mis oleks tüüpvead mida peaks ostmisel jälgida? Sõit toimub ainult maanteel.
Hetkel püüan oma audi 100-d dislat maha müüa ja tahaks proovida bensukat passatit. Või peaks ikka disla otsima? Aastane läbisõit 30000.
Tänud soovitajatele/vastajatele
[Muudetud: 11-2-2010 kuusk623]
[Muudetud: 11-2-2010 kuusk623]
Kuskilt ei leia kasutajate kommentaare passatile ajavahemikus 1994-1997. Mis on head ja vead. Siin alafoorumis käib jutt pigem uuemate ümber. Kas 1,8 66 kw mootor on suutlik või peaks valima 2,0 85w kw? Palju oleks kütuse kulu? Mis oleks tüüpvead mida peaks ostmisel jälgida? Sõit toimub ainult maanteel.
Hetkel püüan oma audi 100-d dislat maha müüa ja tahaks proovida bensukat passatit. Või peaks ikka disla otsima? Aastane läbisõit 30000.
Tänud soovitajatele/vastajatele
[Muudetud: 11-2-2010 kuusk623]
[Muudetud: 11-2-2010 kuusk623]
Viimati muutis MustVälk, 21 Sept 2015, 23:17, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Kütusekulu ja ülalpidamine on mõlemal mootoril suhteliselt sama ning oleneb konkreetsest mootorist. Ise eelistaks 2.0-i kuna rohkem jõudu 1.8 on minu arust Passati peale natuke pisike.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Mul 94 1.8 55 kW, tehnilise poole pealt julgen soovitada küll, et probleeme ei ole olnud, hooldus ja kindlustus väga odavad jne. Kui tahad kiiremat sõitu harrastada, siis ära alla 2.0 vaata, mulle isiklikult jääb praegune mootor lahjaks, kuid rahulikule juhile täiesti piisav. Momenti on sellel 55 kW-l ka piisavalt, et vedada suurt haagissuvilat või teist autot slepis, mootor on väga paindlik, lihtsalt väga äkiliselt liikuda ei saa. 55 kW asemel soovitan pigem 66 kW versiooni, sest see pidavat säästlikum olema lisaks suuremale võimsusenumbrile, kuid sisuliselt on mootorid minu teada samad 55 kW ja 66 kW, surveaste erineb neil vaid ja seda vist kolbide tõttu.
-
- Huviline
- Postitusi: 388
- Liitunud: 15 Veebr 2008, 15:52
- Telefon: 534O 2233
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
peres on üks '94a Passat 1.9 TDI 66kw, kui turbo taha tõmbab läheb päris krapsakalt edasi.
Minu arust on vigadeks: külmaga ei taha tagurpidikäik sisse minna ja liiga pehme on, maru jubedalt õõtsub ja täpselt samad vead on ka ühe tuttava Passatil, mis on ka '94a 1.9 TDI 66kw.
Muidu on see üli öko masin.
Minu arust on vigadeks: külmaga ei taha tagurpidikäik sisse minna ja liiga pehme on, maru jubedalt õõtsub ja täpselt samad vead on ka ühe tuttava Passatil, mis on ka '94a 1.9 TDI 66kw.
Muidu on see üli öko masin.
Tere,
Kah päevakorras samast perioodist masina muretsemine ja paluks kommentaare tolleaegsete diislite kohta. Mis vahe neil 55 ja 66kW õigupoolest on? Küttekulu peaks võimsamal väiksem olema, mingit elektroonikat siis rohkem? Kuidas see töökindlust mõjutab, kas 55kW oleks kindlam valik? Ja sõiduomadused - kas 55 võrreldes teisega väga uimane, lärmakam ja käru ikka mäkke vedada jõuab?
Kah päevakorras samast perioodist masina muretsemine ja paluks kommentaare tolleaegsete diislite kohta. Mis vahe neil 55 ja 66kW õigupoolest on? Küttekulu peaks võimsamal väiksem olema, mingit elektroonikat siis rohkem? Kuidas see töökindlust mõjutab, kas 55kW oleks kindlam valik? Ja sõiduomadused - kas 55 võrreldes teisega väga uimane, lärmakam ja käru ikka mäkke vedada jõuab?