Passati ost 94-97

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passati ost 94-97

Lugemata postitus Postitas kuusk623 » 11 Veebr 2010, 20:06

Tere

Kuskilt ei leia kasutajate kommentaare passatile ajavahemikus 1994-1997. Mis on head ja vead. Siin alafoorumis käib jutt pigem uuemate ümber. Kas 1,8 66 kw mootor on suutlik või peaks valima 2,0 85w kw? Palju oleks kütuse kulu? Mis oleks tüüpvead mida peaks ostmisel jälgida? Sõit toimub ainult maanteel.

Hetkel püüan oma audi 100-d dislat maha müüa ja tahaks proovida bensukat passatit. Või peaks ikka disla otsima? Aastane läbisõit 30000.

Tänud soovitajatele/vastajatele

[Muudetud: 11-2-2010 kuusk623]

[Muudetud: 11-2-2010 kuusk623]
Viimati muutis MustVälk, 21 Sept 2015, 23:17, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

zinc
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Juul 2009, 19:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas zinc » 12 Veebr 2010, 20:43

tüüpviga on ukselingid talvel, muidu kõik norm kui õigel ajal hooldatud.
1,8 jaksab vedada küll, sest väändemoment on madalamatel pööretel, aga kiirendust kui sellist väga pole loota. vähemasti nii on minu kogemus

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 12 Veebr 2010, 21:04

Kütusekulu ja ülalpidamine on mõlemal mootoril suhteliselt sama ning oleneb konkreetsest mootorist. Ise eelistaks 2.0-i kuna rohkem jõudu :) 1.8 on minu arust Passati peale natuke pisike.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

zinc
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Juul 2009, 19:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas zinc » 12 Veebr 2010, 21:47

pisike sõnaotses mõttes, teine samasugune mahuks kapoti alla ära:)

aga 1,8 on vist lihtsama ehitusega ja seega lollikindlam

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daff » 12 Veebr 2010, 23:24

Mul 94 1.8 55 kW, tehnilise poole pealt julgen soovitada küll, et probleeme ei ole olnud, hooldus ja kindlustus väga odavad jne. Kui tahad kiiremat sõitu harrastada, siis ära alla 2.0 vaata, mulle isiklikult jääb praegune mootor lahjaks, kuid rahulikule juhile täiesti piisav. Momenti on sellel 55 kW-l ka piisavalt, et vedada suurt haagissuvilat või teist autot slepis, mootor on väga paindlik, lihtsalt väga äkiliselt liikuda ei saa. 55 kW asemel soovitan pigem 66 kW versiooni, sest see pidavat säästlikum olema lisaks suuremale võimsusenumbrile, kuid sisuliselt on mootorid minu teada samad 55 kW ja 66 kW, surveaste erineb neil vaid ja seda vist kolbide tõttu.

m1k0
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 15 Veebr 2008, 15:52
Telefon: 534O 2233
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas m1k0 » 13 Veebr 2010, 15:57

peres on üks '94a Passat 1.9 TDI 66kw, kui turbo taha tõmbab läheb päris krapsakalt edasi.
Minu arust on vigadeks: külmaga ei taha tagurpidikäik sisse minna ja liiga pehme on, maru jubedalt õõtsub ja täpselt samad vead on ka ühe tuttava Passatil, mis on ka '94a 1.9 TDI 66kw.
Muidu on see üli öko masin.

zinc
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Juul 2009, 19:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas zinc » 13 Veebr 2010, 21:20

tekkis sportlik huvi suht lambist, nimelt passatil on nii bens kui diisel 66kw- millised on nende kiirusomadused, 0-100-ni ja lõppkiirus, lihtsalt jäin mõtlema kas täpselt samad
peab järgi vaatama

zinc
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Juul 2009, 19:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas zinc » 13 Veebr 2010, 21:33

diisel: kiirendus 14,4sek, topspeed 172
bens: kiirendus 14,7sek, topspeed 172

praktiliselt sama:)

Aborigeen
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 14 Veebr 2010, 14:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Aborigeen » 14 Veebr 2010, 14:44

Tere,

Kah päevakorras samast perioodist masina muretsemine ja paluks kommentaare tolleaegsete diislite kohta. Mis vahe neil 55 ja 66kW õigupoolest on? Küttekulu peaks võimsamal väiksem olema, mingit elektroonikat siis rohkem? Kuidas see töökindlust mõjutab, kas 55kW oleks kindlam valik? Ja sõiduomadused - kas 55 võrreldes teisega väga uimane, lärmakam ja käru ikka mäkke vedada jõuab?

kuusk623
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 28 Veebr 2004, 19:40
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas kuusk623 » 14 Veebr 2010, 17:43

Tere

Kerkis ka küsimus, et kas tagapidurid neil 1,8 ja 2,0 mootoriga passatitel on trummel või ketas. Ise valiks trumliga variandi, kuna kettaga tikub support käsipiduriga ilmselt kinni jääma? Vähemalt audiga selline kogemus olemas.

[Muudetud: 14-2-2010 kuusk623]

Rukos
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 08 Jaan 2010, 19:05
Auto: VW Passat 1.9 TDI 66kw ATM 1998
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Rukos » 14 Veebr 2010, 18:15

http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=2166" onclick="window.open(this.href);return false;

Siin veidi lugemist.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 15 Veebr 2010, 13:32

kuusk623 kirjutas:Tere

Kerkis ka küsimus, et kas tagapidurid neil 1,8 ja 2,0 mootoriga passatitel on trummel või ketas.
2,0 on ketastega kõik. Kui supporteid regulaarselt hooldada, siis pole ka probleeme käsipiduriga.

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas daff » 15 Veebr 2010, 14:42

Kusjuures minu tagumistel trumlitel kipub käsipidur ka hooldades peale jääma, seega ei ole trummlid sugugi paremad selles osas. Ketaspidurid on aga pidurdusjõu poolest paremad.

m1k0
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 15 Veebr 2008, 15:52
Telefon: 534O 2233
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas m1k0 » 15 Veebr 2010, 15:03

Need kellele vähegi sound autos midagi tähendab soovitan kõlarid välja vahetada.
Minu arust on ikka kehvemad, mis '93 Passat arrival.

Vasta

Mine “Autoostu abi”