Golf MK1 Cabriolet
Golf MK1 Cabriolet
Tervitus klubilised.
Olen hakanud kiikama Golf MK1 Cabrioleti poole ja mind huvitaks teada järgmised asjad :
1. Mida selle auto puhul jälgima peaks (tüüpvead ja rooste?)
2. Kui osta 1.6 55 KW või 1.8 72KW, siis kas antud mootoritele saab ka lihtsalt asendusmootori paigaldada võimsama näol?
Pean silmas näiteks 1.8 82KW või 2.0 102KW ja kui keeruline teostus oleks.
Kas mingi mootorivahetuse puhul piisaks vaid ümber tõstmisest või peab siiski ka mootori kinnitusi ümber tõstma ja käimareid vahetama?
3. Mis üldse 1.6 55KW ja 1.8 72 KW kiirenduseks ja kütusekuluks räägivad - otsisin, kuid ei leidnud kusagilt specificationide lehtede pealt
Oodates tagasisidet
Olen hakanud kiikama Golf MK1 Cabrioleti poole ja mind huvitaks teada järgmised asjad :
1. Mida selle auto puhul jälgima peaks (tüüpvead ja rooste?)
2. Kui osta 1.6 55 KW või 1.8 72KW, siis kas antud mootoritele saab ka lihtsalt asendusmootori paigaldada võimsama näol?
Pean silmas näiteks 1.8 82KW või 2.0 102KW ja kui keeruline teostus oleks.
Kas mingi mootorivahetuse puhul piisaks vaid ümber tõstmisest või peab siiski ka mootori kinnitusi ümber tõstma ja käimareid vahetama?
3. Mis üldse 1.6 55KW ja 1.8 72 KW kiirenduseks ja kütusekuluks räägivad - otsisin, kuid ei leidnud kusagilt specificationide lehtede pealt
Oodates tagasisidet
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: Golf MK1 Cabriolet
2.0 102kw mootorist kuulen esimest korda,pigem ikka 1.8 102kw. Mina valiks nende kahe vahelt kohe kindlasti selle 72kw variandi,kuna tegemist on täispritse(Digifant) mootoriga, 55kw on Pierburgi karpa,mis on väga kapriisne,kuigi on ka mõni üksik,mis normaalselt töötab.Heavy kirjutas:Tervitus klubilised.
Olen hakanud kiikama Golf MK1 Cabrioleti poole ja mind huvitaks teada järgmised asjad :
1. Mida selle auto puhul jälgima peaks (tüüpvead ja rooste?)
2. Kui osta 1.6 55 KW või 1.8 72KW, siis kas antud mootoritele saab ka lihtsalt asendusmootori paigaldada võimsama näol?
Pean silmas näiteks 1.8 82KW või 2.0 102KW ja kui keeruline teostus oleks.
Kas mingi mootorivahetuse puhul piisaks vaid ümber tõstmisest või peab siiski ka mootori kinnitusi ümber tõstma ja käimareid vahetama?
3. Mis üldse 1.6 55KW ja 1.8 72 KW kiirenduseks ja kütusekuluks räägivad - otsisin, kuid ei leidnud kusagilt specificationide lehtede pealt
Oodates tagasisidet
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 19 Nov 2007, 22:05
- Auto: VW golf mk1 cabrio
- Asukoht: Tallinn/Norra
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Golf MK1 Cabriolet
Omast kogemusest võin öelda, et kered reeglina neil suhteliselt korralikud kuna pole talviti väga palju sõitnud. Nõrk koht aga katusematerjal ning katuse liigendid ja tihendid (tihendid väga kallid ja keeruline neid leida). Veermik väga lihtne ja mootorid ka lihtsad ning varuosad olematu hinnaga.
Golf mk1 cabrio 1987
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf MK1 Cabriolet
Mootori vahetuse puhul on vaja jah doonrile kinnitused teise kohta panna, kuna tegu g1'ga siis on teises kohas, kui golf 2 mootoritel.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Golf MK1 Cabriolet
Tüüpvigade kohta ei oska öelda, aga mõlgid uksest taga pool kerel on jama kuna see on kõik ühes tükis cabrio puhul. Vahetada ei saa. Tihendeid on keeruline/võimatu saada (uksed ja katus, aknad jne.). Katuse osasid on kohati keeruline saada. Katuse kangas (sisemine, välimine) on saadaval selle pärast ei ole mõtet põdeda. Enamusel cabriodest kuluks uus katus ära, seda mäletan oma auto ostmise ajast. Tagumine aken või pigem akna raam roostetab ning hakkab lekkima. Ka seda pole minuteada uuena saada.Heavy kirjutas: 1. Mida selle auto puhul jälgima peaks (tüüpvead ja rooste?)
Oma autost veel niipalju, et bensiini tankimis toru oli mäda ja tagumised vedrutaldrikud olid mädad. Vedrutaldrikuid ei olevat forssi asjapulga sõnul saada, tankimistoru oli jaburalt kallis, a la. 6k vms.
Üldiselt siis nii et need osad mis tavalise g1-ga kattuvad on saada ja odavad, cabrio spetsiifilised on tellimise peale ja tihti peale enam ei toodeta neid.
1.6 55kW ei oska kommenteerida, karburaator? 1.8 82kW on kah cabriole tehasest paigaldatud. Sama mootor mis g2 peal.Heavy kirjutas: 2. Kui osta 1.6 55 KW või 1.8 72KW, siis kas antud mootoritele saab ka lihtsalt asendusmootori paigaldada võimsama näol?
Pean silmas näiteks 1.8 82KW või 2.0 102KW ja kui keeruline teostus oleks.
Kas mingi mootorivahetuse puhul piisaks vaid ümber tõstmisest või peab siiski ka mootori kinnitusi ümber tõstma ja käimareid vahetama?
Ise oman 1.8 72kW mootorit, see peaks ainuke cabriole pandud elektroonilise sissepritsega mootor olema (digifant, sarnane süsteem mis g3 GTI-l). Just sellel põhjusel otsustasin selle kasuks.
Mootori vahetuse kohta ei oska öelda, aga nii palju kui jänkistani ja muude maade foorumeid olen lugenud ei tohiks g2/g3 mootorid kuigi keerulised olema (v.a. VR6 - see on teema omaette). Siin samas foorumis peaks olema hall cabrio 102kW mootoriga, saad omaniku käest uurida.
Nagu öeldud 55kW kohta ei oska öelda aga 72kW mingi rallipill ei ole ja seda suure tõenäosusega käigukasti/ülekannete arvelt. Käigud tunduvad pikad. Samas tänaval jalgu ei jää. Kütusekulu pealt niipalju et see auto nuusutab kütust. Oman g3 GTi-d ja cabriot. Cabrio võtab ükskõik mis asendis (kitsas rehv/lai rehv, katusega/katus maas, linnas/maanteel) ~8l/100km. Igati hästi välja kukkunud mootor minuarust.Heavy kirjutas: 3. Mis üldse 1.6 55KW ja 1.8 72 KW kiirenduseks ja kütusekuluks räägivad - otsisin, kuid ei leidnud kusagilt specificationide lehtede pealt
Oodates tagasisidet
Vast sain abiks olla natuke
edit: näpukad.
Viimati muutis overkill, 30 Mär 2010, 17:55, muudetud 1 kord kokku.
"Don't touch my monkey"
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Golf MK1 Cabriolet
Scirocco ka A1 kere peal ja mul läks vaja ainult vana mootori küljes olevadi käppasid. Kast tuleb ka vist vana mootori küljest võtta või siis kasti küljes olevad veovõlli flantsid ära vahetada (GTIl 100mm veovõllid mis aga ei istu kokku ratta rummudega).
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Re: Golf MK1 Cabriolet
Tänan Teid põhjaliku info eest - nüüd on mul mõtlemisainet rohkem, kui rubla eest ja tean ka mida tasuks silmas pidada ja mida jälgida.
Kunagi sai tehtud korda ka 1 vana audi coupe, millega läks küll suht libedalt, kuid ega sealgi pooled detailid juba tootmisest maas ja kättesaadavus olematu.
Selline oli siis : http://www.riikoja.com/coupe" onclick="window.open(this.href);return false; - lihtsalt kõvatamiseks natukene
Kunagi sai tehtud korda ka 1 vana audi coupe, millega läks küll suht libedalt, kuid ega sealgi pooled detailid juba tootmisest maas ja kättesaadavus olematu.
Selline oli siis : http://www.riikoja.com/coupe" onclick="window.open(this.href);return false; - lihtsalt kõvatamiseks natukene
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Golf MK1 Cabriolet
Ohohh, mäletan seda autot, jube kena oli. Ainuke mis sealt puudu oli, oli madaldus . Isegi omanud üht b2 kere peal 90't ja tean, et juppidega pole priisata.Heavy kirjutas: Kunagi sai tehtud korda ka 1 vana audi coupe, millega läks küll suht libedalt, kuid ega sealgi pooled detailid juba tootmisest maas ja kättesaadavus olematu.
Selline oli siis : http://www.riikoja.com/coupe" onclick="window.open(this.href);return false; - lihtsalt kõvatamiseks natukene