Golf MK1 Cabriolet

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
Heavy
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 02 Mär 2006, 15:25
Asukoht: Tabasalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf MK1 Cabriolet

Lugemata postitus Postitas Heavy » 29 Mär 2010, 09:06

Tervitus klubilised.

Olen hakanud kiikama Golf MK1 Cabrioleti poole ja mind huvitaks teada järgmised asjad :

1. Mida selle auto puhul jälgima peaks (tüüpvead ja rooste?)
2. Kui osta 1.6 55 KW või 1.8 72KW, siis kas antud mootoritele saab ka lihtsalt asendusmootori paigaldada võimsama näol?
Pean silmas näiteks 1.8 82KW või 2.0 102KW ja kui keeruline teostus oleks.
Kas mingi mootorivahetuse puhul piisaks vaid ümber tõstmisest või peab siiski ka mootori kinnitusi ümber tõstma ja käimareid vahetama?

3. Mis üldse 1.6 55KW ja 1.8 72 KW kiirenduseks ja kütusekuluks räägivad - otsisin, kuid ei leidnud kusagilt specificationide lehtede pealt :shock:

Oodates tagasisidet :)

crister
Huviline
Postitusi: 533
Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
Telefon: 58136077
Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

Re: Golf MK1 Cabriolet

Lugemata postitus Postitas crister » 29 Mär 2010, 20:39

Heavy kirjutas:Tervitus klubilised.

Olen hakanud kiikama Golf MK1 Cabrioleti poole ja mind huvitaks teada järgmised asjad :

1. Mida selle auto puhul jälgima peaks (tüüpvead ja rooste?)
2. Kui osta 1.6 55 KW või 1.8 72KW, siis kas antud mootoritele saab ka lihtsalt asendusmootori paigaldada võimsama näol?
Pean silmas näiteks 1.8 82KW või 2.0 102KW ja kui keeruline teostus oleks.
Kas mingi mootorivahetuse puhul piisaks vaid ümber tõstmisest või peab siiski ka mootori kinnitusi ümber tõstma ja käimareid vahetama?

3. Mis üldse 1.6 55KW ja 1.8 72 KW kiirenduseks ja kütusekuluks räägivad - otsisin, kuid ei leidnud kusagilt specificationide lehtede pealt :shock:

Oodates tagasisidet :)
2.0 102kw mootorist kuulen esimest korda,pigem ikka 1.8 102kw. Mina valiks nende kahe vahelt kohe kindlasti selle 72kw variandi,kuna tegemist on täispritse(Digifant) mootoriga, 55kw on Pierburgi karpa,mis on väga kapriisne,kuigi on ka mõni üksik,mis normaalselt töötab.
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com

wiltz2004
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 19 Nov 2007, 22:05
Auto: VW golf mk1 cabrio
Asukoht: Tallinn/Norra
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf MK1 Cabriolet

Lugemata postitus Postitas wiltz2004 » 29 Mär 2010, 21:45

Omast kogemusest võin öelda, et kered reeglina neil suhteliselt korralikud kuna pole talviti väga palju sõitnud. Nõrk koht aga katusematerjal ning katuse liigendid ja tihendid (tihendid väga kallid ja keeruline neid leida). Veermik väga lihtne ja mootorid ka lihtsad ning varuosad olematu hinnaga.
Golf mk1 cabrio 1987

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Golf MK1 Cabriolet

Lugemata postitus Postitas Corra » 30 Mär 2010, 13:10

Mootori vahetuse puhul on vaja jah doonrile kinnitused teise kohta panna, kuna tegu g1'ga siis on teises kohas, kui golf 2 mootoritel.

martmees
Huviline
Postitusi: 257
Liitunud: 01 Mär 2007, 17:34
Auto: Golf 3 1.8, Vento vr6
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf MK1 Cabriolet

Lugemata postitus Postitas martmees » 30 Mär 2010, 16:08

Aga kas vanamootori kronsteinid ei lähe doonor mootorile peale?

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Golf MK1 Cabriolet

Lugemata postitus Postitas overkill » 30 Mär 2010, 17:37

Heavy kirjutas: 1. Mida selle auto puhul jälgima peaks (tüüpvead ja rooste?)
Tüüpvigade kohta ei oska öelda, aga mõlgid uksest taga pool kerel on jama kuna see on kõik ühes tükis cabrio puhul. Vahetada ei saa. Tihendeid on keeruline/võimatu saada (uksed ja katus, aknad jne.). Katuse osasid on kohati keeruline saada. Katuse kangas (sisemine, välimine) on saadaval selle pärast ei ole mõtet põdeda. Enamusel cabriodest kuluks uus katus ära, seda mäletan oma auto ostmise ajast. Tagumine aken või pigem akna raam roostetab ning hakkab lekkima. Ka seda pole minuteada uuena saada.
Oma autost veel niipalju, et bensiini tankimis toru oli mäda ja tagumised vedrutaldrikud olid mädad. Vedrutaldrikuid ei olevat forssi asjapulga sõnul saada, tankimistoru oli jaburalt kallis, a la. 6k vms.
Üldiselt siis nii et need osad mis tavalise g1-ga kattuvad on saada ja odavad, cabrio spetsiifilised on tellimise peale ja tihti peale enam ei toodeta neid.
Heavy kirjutas: 2. Kui osta 1.6 55 KW või 1.8 72KW, siis kas antud mootoritele saab ka lihtsalt asendusmootori paigaldada võimsama näol?
Pean silmas näiteks 1.8 82KW või 2.0 102KW ja kui keeruline teostus oleks.
Kas mingi mootorivahetuse puhul piisaks vaid ümber tõstmisest või peab siiski ka mootori kinnitusi ümber tõstma ja käimareid vahetama?
1.6 55kW ei oska kommenteerida, karburaator? 1.8 82kW on kah cabriole tehasest paigaldatud. Sama mootor mis g2 peal.
Ise oman 1.8 72kW mootorit, see peaks ainuke cabriole pandud elektroonilise sissepritsega mootor olema (digifant, sarnane süsteem mis g3 GTI-l). Just sellel põhjusel otsustasin selle kasuks.
Mootori vahetuse kohta ei oska öelda, aga nii palju kui jänkistani ja muude maade foorumeid olen lugenud ei tohiks g2/g3 mootorid kuigi keerulised olema (v.a. VR6 - see on teema omaette). Siin samas foorumis peaks olema hall cabrio 102kW mootoriga, saad omaniku käest uurida.
Heavy kirjutas: 3. Mis üldse 1.6 55KW ja 1.8 72 KW kiirenduseks ja kütusekuluks räägivad - otsisin, kuid ei leidnud kusagilt specificationide lehtede pealt :shock:
Oodates tagasisidet :)
Nagu öeldud 55kW kohta ei oska öelda aga 72kW mingi rallipill ei ole ja seda suure tõenäosusega käigukasti/ülekannete arvelt. Käigud tunduvad pikad. Samas tänaval jalgu ei jää. Kütusekulu pealt niipalju et see auto nuusutab kütust. Oman g3 GTi-d ja cabriot. Cabrio võtab ükskõik mis asendis (kitsas rehv/lai rehv, katusega/katus maas, linnas/maanteel) ~8l/100km. Igati hästi välja kukkunud mootor minuarust.

Vast sain abiks olla natuke

edit: näpukad.
Viimati muutis overkill, 30 Mär 2010, 17:55, muudetud 1 kord kokku.
"Don't touch my monkey"

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Golf MK1 Cabriolet

Lugemata postitus Postitas Kermo » 30 Mär 2010, 17:51

Scirocco ka A1 kere peal ja mul läks vaja ainult vana mootori küljes olevadi käppasid. Kast tuleb ka vist vana mootori küljest võtta või siis kasti küljes olevad veovõlli flantsid ära vahetada (GTIl 100mm veovõllid mis aga ei istu kokku ratta rummudega).
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Heavy
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 02 Mär 2006, 15:25
Asukoht: Tabasalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf MK1 Cabriolet

Lugemata postitus Postitas Heavy » 31 Mär 2010, 19:25

Tänan Teid põhjaliku info eest - nüüd on mul mõtlemisainet rohkem, kui rubla eest ja tean ka mida tasuks silmas pidada ja mida jälgida.

Kunagi sai tehtud korda ka 1 vana audi coupe, millega läks küll suht libedalt, kuid ega sealgi pooled detailid juba tootmisest maas ja kättesaadavus olematu.

Selline oli siis : http://www.riikoja.com/coupe" onclick="window.open(this.href);return false; - lihtsalt kõvatamiseks natukene :D

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Golf MK1 Cabriolet

Lugemata postitus Postitas Corra » 01 Apr 2010, 12:58

Heavy kirjutas: Kunagi sai tehtud korda ka 1 vana audi coupe, millega läks küll suht libedalt, kuid ega sealgi pooled detailid juba tootmisest maas ja kättesaadavus olematu.
Selline oli siis : http://www.riikoja.com/coupe" onclick="window.open(this.href);return false; - lihtsalt kõvatamiseks natukene :D
Ohohh, mäletan seda autot, jube kena oli. Ainuke mis sealt puudu oli, oli madaldus :D. Isegi omanud üht b2 kere peal 90't ja tean, et juppidega pole priisata.

Vasta

Mine “Autoostu abi”