golf II rallye
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 10 Dets 2005, 18:22
- Auto: Seat Leon Cupra1,8T 4wd
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
golf II rallye
mis oleks siukse auto hind
autol on orig.rallye kere(orig.laiendid plekist´)
tuled rallye
vr6 mootor,syncro
turvapuur
korv istmed
teised piduri kettad,supordid.
pidurite reguleerimine salongist
auto eestis arvel.
välimuselt orig rallye esimene stange.tagumist pole
auto vajab veidikomplekteerimist jupid kaasa.
autol on orig.rallye kere(orig.laiendid plekist´)
tuled rallye
vr6 mootor,syncro
turvapuur
korv istmed
teised piduri kettad,supordid.
pidurite reguleerimine salongist
auto eestis arvel.
välimuselt orig rallye esimene stange.tagumist pole
auto vajab veidikomplekteerimist jupid kaasa.
Viimati muutis MustVälk, 22 Sept 2015, 09:25, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: golf II rallye
Orginaalis pole ühtegi VR6 mootoriga Golf 2
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: golf II rallye
Teistpidi küsimus siis - kuidas selline auto on Eestis arvele saadud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: golf II rallye
Kui arvel on, siis küllap nii nagu meil ikka - reg. tunnistusel on orig. mootori andmed.
Auto kirjeldus kattub kahtlaselt selle masinaga...
Auto kirjeldus kattub kahtlaselt selle masinaga...
Viimati muutis pppp, 18 Juun 2010, 10:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
Re: golf II rallye
Lisaks niipalju, et aastal 86 ei tehtud ühtegi Rallyet. Niiet, ei saa olla originaal. Tunduvasti ei saaks sellega ka tänaval liikuda, kuna puur sees, mootor vahetatud illegaalse vastu jms.(muidugi need otseselt ei sega sõitmist, kuid kaudselt küll.)
Samas, Rallye on minu vaieldamatu lemmik MK2 rivi hulgas, niiet oleks mul hea meel kui see klubisse tuleks.
Samas, Rallye on minu vaieldamatu lemmik MK2 rivi hulgas, niiet oleks mul hea meel kui see klubisse tuleks.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: golf II rallye
drxl kirjutas:mis oleks siukse auto hind
Ehk siis vastus käes! 57tuhatpppp kirjutas:Auto kirjeldus kattub kahtlaselt selle masinaga...
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: golf II rallye
Turg määrab hinna. Kui ainult üks selline masin müügil siis...
Põhimõtteliselt ei saa ma küsimusest aru. Kas tegu on müüja või ostjaga.
Põhimõtteliselt ei saa ma küsimusest aru. Kas tegu on müüja või ostjaga.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: golf II rallye
Vinge projekt! See tuleks ilmselt normaalse raha teenimiseks saksamaale või soome müüa. Eestis pole eriti sellise projekti ostjat eriti kui tänaval meie seaduse järgi sõita ei tohi. Aga jah seda võiks keegi küll ju edasi teha, vr6 syncro rally bodykitiga ei ole eriti laialt levinud masin.
corbe kirjutas:Tõenäoliselt tegemist on müüjaga, kes uurib turuhinda millega oleks soovitatav auto maha müüa või mis hind küsida.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 23 Jaan 2005, 02:24
- Auto: VAG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: golf II rallye
Juba mitmes teemas on silma jäänud lause, et "g2'le ei tohi panna vr6 mootorit". Minu mäletamist mööda oli varem seadus, mille järgi tohtis legaalselt paigaldada antud kere peale tehasest pandud suurimast mootorist kuni 30% võimsama mootori, ehk G2 puhul 132kw'se(eeldusel, et ka muud asjad, näiteks pidurid jms, on konkreetsele ümberehitusele vastavad).
Kas vahepeal on midagi muutunud?
Kas vahepeal on midagi muutunud?
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: golf II rallye
Lisaks võimsuse piirangule on juba nõukaajast eksisteerinud ka töömahu (20%) ja massi (10%) piirang (https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13311266" onclick="window.open(this.href);return false; sealt Grupp 7. Mootor Kood 701. Üldnõuded) - nende sisse ei mahu ükski VR6 mootor kuidagimoodi ära. Võimsuse koha pealt oleks tegelikult ruumi veelgi - G60 mootori võimsus oli ju 118kW, sellele 30% otsa liites saame 153,4kW.
Re: golf II rallye
oleks nagu kuulnud ka seda, et a'la 1,4 kere ei ole nii palju tugev kui vr6 vöi g60 kere. Mingil masinal pidi olema selline vahe et punktkeevitused on lahjema mootoriga masinal harvemini, kui suurema mootoriga masinal (kuigi paistab et muidu köik on samasugune)
Tegelt selline asi, et kui plaan mingeid mootoreid vahetada, siis minna arki, jutt ära rääkida ja vaadata, mis öeldakse. Ja mina olen pigem seda poolt, et kui selliseid ümberehitusi teha, siis ikka korektselt ja ametlikult. Endal hiljem vähem jama ja PIIKS-u
Tegelt selline asi, et kui plaan mingeid mootoreid vahetada, siis minna arki, jutt ära rääkida ja vaadata, mis öeldakse. Ja mina olen pigem seda poolt, et kui selliseid ümberehitusi teha, siis ikka korektselt ja ametlikult. Endal hiljem vähem jama ja PIIKS-u
Viimati muutis Kongas, 19 Juun 2010, 15:18, muudetud 2 korda kokku.
http://www.greenmotor.ee kütuselisandid bensiini ja diisel mootoritele, samas ka keskkütte kateldele
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: golf II rallye
Meie enda kodukalt võib lugeda: Selle võimsusele liitke juurde lubatud protsendid.
"Limited"
1989. tehti "Volkswagen Motorsport" poolt käsitööna 71. autot, hinnaga 68.500 marka, väidetavalt müüdi nad kõik maha Volkswageni diileritele ja töötajatele, üks neist jäi ka Vw-muuseumisse. Auto tegi eriliseks tema ainulaadne mootor (koodiga "3G"), kus ühendati võimsaima vabalthingava 1.8L 16V ("KR" - 102kw) silindripea ülelaadimisega mootori 1.8L 8V G60 ("PG" - 118kw) plokiga, mille tulemuseks saadi 154kw ning maksimaalne pöördemoment ulatus 252 Nm. Võimsuse suurenemine saavutit teravate 16V nukkvõllide, ja surveastme tõusuga tõus 8,8: 1 (G60: 8.0: 1).
"Limited"
1989. tehti "Volkswagen Motorsport" poolt käsitööna 71. autot, hinnaga 68.500 marka, väidetavalt müüdi nad kõik maha Volkswageni diileritele ja töötajatele, üks neist jäi ka Vw-muuseumisse. Auto tegi eriliseks tema ainulaadne mootor (koodiga "3G"), kus ühendati võimsaima vabalthingava 1.8L 16V ("KR" - 102kw) silindripea ülelaadimisega mootori 1.8L 8V G60 ("PG" - 118kw) plokiga, mille tulemuseks saadi 154kw ning maksimaalne pöördemoment ulatus 252 Nm. Võimsuse suurenemine saavutit teravate 16V nukkvõllide, ja surveastme tõusuga tõus 8,8: 1 (G60: 8.0: 1).
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.