Mida lambdaga teha?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
jeanman
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 19 Mär 2004, 12:27
Asukoht: Võru

Mida lambdaga teha?

Lugemata postitus Postitas jeanman »

Tekkis selline mote, et kui kakuks kati autol alt ara, siis kuhu lambda andur pista, kuna ta istub otsapidi kati sees.Mis juhtub kui uldse se andur ara votta?

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech »

Kui istub enne kat-i elementi siis pane lihtsalt toru k?lge, kui peale elementi siis on high flow kat abiks.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

geeteeii
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 14 Sept 2005, 16:13
Auto: Volks
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas geeteeii »

lambta ?henda peale seda, kus k?ik v?ljalaske torud ?heks saavad..sealt saab aju k?ige t?psemat infi mootori juhtimiseks;)

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

Hmmm v?ga p?nev aga miks siis mul on lambda ?hel pool mootori kollet ja mitte keskel....Kas siis audi tehas pani pange:D:D:D....igalauto margil on see suhteline. Anduri ?ra v?ttes hakkad sa kogu aeg rikka seguga s?itma (k?tte kulu suur) aga jah M-Tech i soovitus on hea. Midagi sa pead sinna vahele sokutama, selle k?lge ka pane lambda:)

chazz
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:50
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas chazz »

ka minu autol oli kat, aga eelmine omanik oli selle ?ra v?tnud, praegu lambda lihtsalt toru k?ljes, aga plaan on ikkagi kat tagasi panna, ?levaatuse mehed juba mitmendat aastat k?sivad, et kus kat on ja ei taha l?bi lasta...

jeanman
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 19 Mär 2004, 12:27
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas jeanman »

Algselt postitas: chazz
ka minu autol oli kat, aga eelmine omanik oli selle ?ra v?tnud, praegu lambda lihtsalt toru k?ljes, aga plaan on ikkagi kat tagasi panna, ?levaatuse mehed juba mitmendat aastat k?sivad, et kus kat on ja ei taha l?bi lasta...
Panen resonaatori kati imitatsiooniga.:D

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1305
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

kopeerisin endale sellise toru ja tegin ka lambda [VW Bot: "Keel korda!"] koha selle j?rgi

[Muudetud: 2-5-2006 vredestein]

geeteeii
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 14 Sept 2005, 16:13
Auto: Volks
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas geeteeii »

Hmmm v?ga p?nev aga miks siis mul on lambda ?hel pool mootori kollet ja mitte keskel....Kas siis audi tehas pani pange....igalauto margil on see suhteline
oi jah..ma r??gin mis on isetehes parem mitte, et see peabki nii olema...pealegi audi v mootoritel ongi lambta ?hel pool millest gaasid m??da k?ivad ja kolle k?ljes olles pole eelsoojendust vaja ega midagi.

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

N??d siis eksid r?ngalt....ja kohe v?ga on eelsoojendust vaja. Endal jamas lambda just selle s??l. Aga n??d uus lambda ja soojenduski t??tab ja asi korras. Ma ei teaks p?hjust miks audi kasutaks teistsuguseid s?steeme jne. Ja oli ka minu volkari kogemus p?ris pikk. Seega pole nagu p?ris ainult audi s?ber:). Kuidas saakski V mootoril gaasid erinevate blokides erineda. M?lemad t??tavad v?rdselt jne seega ka v?ljuvad gaasid v?rtsed. pole vahet kuhu sa ta paned...fakt on see, et kui ennem kati oli siis pole t?htsust mis peale lambdat tuleb. Seega reso v?i toru on m?istlik lahendus. Aga Arki jah tuleb t?deda tuleb probleeme. Seega soovitus oleks ikke kat i kasutada...aga ?kki teema algataja ka seletaks miks ta tahab kati eemaldada. KAs tjuunimin:D v?i lihtsalt kat l?bi ja uus kallis.

jeanman
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 19 Mär 2004, 12:27
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas jeanman »

Algselt postitas: riio
N??d siis eksid r?ngalt....ja kohe v?ga on eelsoojendust vaja. Endal jamas lambda just selle s??l. Aga n??d uus lambda ja soojenduski t??tab ja asi korras. Ma ei teaks p?hjust miks audi kasutaks teistsuguseid s?steeme jne. Ja oli ka minu volkari kogemus p?ris pikk. Seega pole nagu p?ris ainult audi s?ber:). Kuidas saakski V mootoril gaasid erinevate blokides erineda. M?lemad t??tavad v?rdselt jne seega ka v?ljuvad gaasid v?rtsed. pole vahet kuhu sa ta paned...fakt on see, et kui ennem kati oli siis pole t?htsust mis peale lambdat tuleb. Seega reso v?i toru on m?istlik lahendus. Aga Arki jah tuleb t?deda tuleb probleeme. Seega soovitus oleks ikke kat i kasutada...aga ?kki teema algataja ka seletaks miks ta tahab kati eemaldada. KAs tjuunimin:D v?i lihtsalt kat l?bi ja uus kallis.
Hehh ei tea nagu et kat labi oleks.Saab seda miskitmoodi kontrollida ka voi.
Tahaks lihtsalt mootorit vabamalt hingama saada ja muidugi seda korvupaitavat soundi tahaks kaa:D

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

Rumaluke....soundi saad sa ka l?pu p?tist....ja resode kaotamisest. Kat ikka suht t?htsam. Usumind see vabald hingamine v?ib olla polegi hea su autole. Sellele on ka tehases m?eldud, et mootoril oleks vastu r?hk jne. :D Kui suureks sa selle h??le teha tahad siis, et kat jalgu j??b. Kui kat l?bi siis t?hendab kas kukkub seest laiali...kui k?ega patsutad siis tunned kas on l?bi v?i ei. Kukkub lahti ja hakkab taha poole v?lja jooksma. vahel isegi ummistab v?lja laske siis on juba v??ga l?bi. Endal on kogetud umbes katiga s?it t??autuga:)

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1305
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

mis sobib k?igele ei sobi mitte kuhugi=universaal

ostsin endale tuliuue forsist,letikas oli vist 1200.-

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

Minul t??tab univ. lambda h?sti (1 aasta anti garantiid) ja samas oli minul? nende hinnavahe 2400 kr:) seega loomulikult proovin univ labdat kuna see maksis 1100 ja orig3500:(

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

Ostsin aasta tagasi universaalse lambda, maksis miski 800 vist, originaal oli midagi 2000-ndega. N??d lambda uuesti l?bi. Proovin n??d BOSCH-i toodangut.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

Andres003
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 05 Okt 2005, 16:39
Auto: GIII 1,9TDI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Andres003 »

universaal on t?esti v?ga nigel variant, enne ikka originaal v?rk ja asi tip-top. Universaali ostes on nagu Bingo Lotot m?ngides, peab vastu saams ei pea ka.;)
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!

Vasta

Mine “Mootor”