tegelt ma jah veel uurin seda s?steemi...?kki peaks enne v?imsama disla peale panema v?i siis mootori lahti v?tma ja seal osasid vahetama, kui siukest valu kohe andma hakata!!!vaatab ja m?tleb mis saab, praegu k?ib nii ka h?sti, hea on s?ita kui kytet sittagi ei kulu!
Soovitan selle propaaniga v?ga ettevaatlik olla. Aastaid tagasi s?itsin ?he tuttavaga tema Gaz53 peal mis t??tas propaaniga. Ju vist ei olnud s?steem piisavalt hermeetiline, igal juhul lahvatas auto mootoriruum ?hel hetkel p?lema. Tuli sai k?ll kustutatud, aga kogu kapotialune sai korralikult kannatada. Poleks ?igel ajal jaole saanud, oleks auto ?ldse maha p?lenud ja pealekauba ?hku lennanud t?na propaani balloonile..
Pool aastat m??das kui lubasite testrun?i teha:)
Millised on tulemused, kui saladus pole?
Mul omal kah kerge plaan see 11 puuduvat kw kuskilt v?lja
n?iduda, kas saab ehk matti v?tta?
Turbo ei ole mingi imeloom, väga lihtne põhimõte, et saada sama mootori suuruselt suuremat effekti pumbatakse sisse rohkem õhku-happnikku ja selleläbi on võimalik põletada rohkem põletusainet-diislit sama cylindri volüümi kohta. Mootori blokk ja kaas peab loomulikult tehtama tugevam et see seda uut tugevamat survet vastu peab. Usun et on ikka proovitu aastate jooksul palju võimalusi uuentada ja teha rohkem ekonoomsemaks kõiki systeeme. Mina olen küll huvitatud rohkem vesiniku ja hybriidi süsteemidest kuna nende kallal on tehtud palju experimente ja lugemist palju.
kuidas mõjutab propaani pihustamine silindrites ja väljalaskes olevate gaaside temp ?
sulanud kolvid ei ole just eesmärk omaette
on keegi üldse siinsest seltskonnast kontrollinud väljalaske temp , nn tuunimisel , boosti t6stmisel ja segu peale keeramisel , või on tegemist katsetustega et "küll kestab"