Passati kliimaseade
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Passati kliimaseade
Esmasp?eval hakkas kliimaseade n?idik nalja tegema. Nimelt s??te sisse keeramisel vilgub kliima tabloo kuskil 10-15 sekundit ja alles seej?rel hakkab n?itama seda mida vaja. Ma arvan, et see vilkumine ?ritab mulle millestki m?rku anda. Aga millest?
Kas v?ib see n?iteks t?hendada, et tuleks kondikat t?ita vms?
Kas v?ib see n?iteks t?hendada, et tuleks kondikat t?ita vms?
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Mis Climatronic see on ? Suuremal osal saab ise vead v?lja kutsuda ja kustutada.
Tuleb valida nuppude kombinatsioon , mida all hoida. Sedasi saab testida ja ka vead v?lja lugeda.
Midagi sellist: http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/klima/codes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
[Muudetud: 19-4-2007 spoon]
Tuleb valida nuppude kombinatsioon , mida all hoida. Sedasi saab testida ja ka vead v?lja lugeda.
Midagi sellist: http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/klima/codes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
[Muudetud: 19-4-2007 spoon]
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
vigu saab jah esile kutsuda , ja ka teatud klahvide kombinatsioonil saab n?ha displeil erinevaid symboleid - aga n?ita mulle ka kus on sellel saksakeelsel saidil kirjas kuidas vigu kustutada saab???Algselt postitas: spoon
Mis Climatronic see on ? Suuremal osal saab ise vead v?lja kutsuda ja kustutada.
Tuleb valida nuppude kombinatsioon , mida all hoida. Sedasi saab testida ja ka vead v?lja lugeda.
Midagi sellist: http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/klima/codes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
[Muudetud: 19-4-2007 spoon]
Sain niikaugele, et sain veakoodid k?tte (need tulevad p?rast kustutamist tagasi ja arvatavasti on reaalsed vead).Algselt postitas: spoon
Mis Climatronic see on ? Suuremal osal saab ise vead v?lja kutsuda ja kustutada.
Tuleb valida nuppude kombinatsioon , mida all hoida. Sedasi saab testida ja ka vead v?lja lugeda.
Midagi sellist: http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/klima/codes.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
[Muudetud: 19-4-2007 spoon]
Aga kuskilt ei leia infi, mida v?iksid vead
000 ja 318 t?hendada.
?kki keegi oskab aidata?
Kas rihma pingutada oled proovinud? Mul ka vilises jubedalt ?hel hetkel talvel - ronisin alla ja pingutasin rihma ?ra ning vaikus .Algselt postitas: xjan
K?sin samas teemas - 2000a Passat, 1.8T ja kliima vilistab (ilmselt laager vms). Kellelgi on kogemus sama asja kordategemisega?
Eurotrakats põka põka...
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
rullik
Vahetasin enda VR5 ka hiljuti selle rulliku, kuna laulis. Peale vahetust (panin ka uue Contitech rihma) lendas 2 n?dalat hiljem rihm ribadeks. Tore lugu!Algselt postitas: ivar80
Kliimapumba rihma pingutusrullik laulab tihtipeale aga v?listada ei saa ka laagrit.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
tundub sobiv teema oma murele....
mure siis selline , et tühikäigul hakkas mingi rullik (kliimarullik vist siis) jõle tihti plõksuma , seega lülitab sisse ja lülitab välja ja kui auto välja suretad siis on kuulda lühiajalist vilet , kas nüüd on viga rihmas või rullikus , ise loodan , et rihmas aga äkki kellegil on sama probleem olnud , kuna pöörded kõiguvad päris korralikult , sõidu ajal nagu ei saa aru aga hakkab tunduma , et jõnksutab..tahaks teada miks see rullik nii tihti plõksub..
Autoks siis Bora 1.8T -132kw ( AUQ ) ja 2003 aasta
mure siis selline , et tühikäigul hakkas mingi rullik (kliimarullik vist siis) jõle tihti plõksuma , seega lülitab sisse ja lülitab välja ja kui auto välja suretad siis on kuulda lühiajalist vilet , kas nüüd on viga rihmas või rullikus , ise loodan , et rihmas aga äkki kellegil on sama probleem olnud , kuna pöörded kõiguvad päris korralikult , sõidu ajal nagu ei saa aru aga hakkab tunduma , et jõnksutab..tahaks teada miks see rullik nii tihti plõksub..
Autoks siis Bora 1.8T -132kw ( AUQ ) ja 2003 aasta
Mingil määraal peaks seda näitama ka kliima enesediagnost. St kui lähed kliima enesediagnosti nii, et näed erinevate andurite antavaid väärtuseid.
siit leiad kuidas minna OBD'sse ja mille väärtust miski kanal annab:
http://pics.tdiclub.com/data/517/Climat" onclick="window.open(this.href);return false; ... ostics.pdf
endal oli palju sellest abi ja sellest on foorumis juttu ka olnud.
siit leiad kuidas minna OBD'sse ja mille väärtust miski kanal annab:
http://pics.tdiclub.com/data/517/Climat" onclick="window.open(this.href);return false; ... ostics.pdf
endal oli palju sellest abi ja sellest on foorumis juttu ka olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 17 Jaan 2008, 17:55
- Telefon: 53951562
- Auto: Passat B5.5 1.9TDi 96kw 4motion
- Asukoht: Tartumaa
kliima rihmadega ja pingutusrullikutega tasub ettevaatlik olla ja ennetada kuidagi rihma purunemist...
endal läx rihm paugua puru, kuna pingutusrulliku laager jooksis kinni.. sai sis rullik ja rihm uued
pandud, kuid arvatavasti tegi see rihma purunemine viga ka kliima enda pumbale või selle rullikule,
kuna kliima sisselylitamisel kostub hull kloppimise hääl mootoriruumis...kliima diagnost ei näita midagi, kaabli ja arvutiga ei näita midagi, visuaalselt oleks nagu kõik korras...õnneks/kahjuks on praegu talveaeg
ja kliimat ei kasuta, kuid kevadel vaatan asja lähemat yle...edu
endal läx rihm paugua puru, kuna pingutusrulliku laager jooksis kinni.. sai sis rullik ja rihm uued
pandud, kuid arvatavasti tegi see rihma purunemine viga ka kliima enda pumbale või selle rullikule,
kuna kliima sisselylitamisel kostub hull kloppimise hääl mootoriruumis...kliima diagnost ei näita midagi, kaabli ja arvutiga ei näita midagi, visuaalselt oleks nagu kõik korras...õnneks/kahjuks on praegu talveaeg
ja kliimat ei kasuta, kuid kevadel vaatan asja lähemat yle...edu
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Passati kliimaseade
Tundub et olen ka õige teema leidnud
Nimelt probleem selline, et Passati kliimakompressori laager on hakanud häält tegema kui kompressor töötab. Kui ECON asend sisse lülida siis mürin kaob. Netiotsingutest on selgunud, et kompressori rihmaratta laagrit on võimalik eraldi vahetada ilma magnetsidurita ja ka külmaainet ei pea välja laskma. Siit küsimus, et kas keegi on seda vahetust ise teinud või oskab soovitada kohta kus seda tehakse Tallinnas. Või kes üldse Tallinnas tegeleks autode kliimaseadmetega? Tartus tundub, et sellega võiks tegelda DIA...
Nimelt probleem selline, et Passati kliimakompressori laager on hakanud häält tegema kui kompressor töötab. Kui ECON asend sisse lülida siis mürin kaob. Netiotsingutest on selgunud, et kompressori rihmaratta laagrit on võimalik eraldi vahetada ilma magnetsidurita ja ka külmaainet ei pea välja laskma. Siit küsimus, et kas keegi on seda vahetust ise teinud või oskab soovitada kohta kus seda tehakse Tallinnas. Või kes üldse Tallinnas tegeleks autode kliimaseadmetega? Tartus tundub, et sellega võiks tegelda DIA...
Viimati muutis HawkHill, 26 Juun 2011, 00:20, muudetud 3 korda kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3327
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Passati kliimaseade
Keegi ei tea siis midagi soovitada minu probleemiga?
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Passati kliimaseade
Antud autoga kogemus puudub, aga kui hääl tekib siis kui kompressor ringi hakkab käima, kas pole tegu siiski kompressori enda laagriga (mis kliimat/kompressorit mitte kasutades seisab paigal), mitte kompressori rihmaratta laagriga mis istub kompressori korpuse peal ja käib pidevalt ringi kui mootor töötab? Antud laagri hääl ei tohiks sõltuda sellest, kas kompressor ise käib ringi või mitte. Seda rihmaratta laagrit on tõesti võimalik ilma süsteemi tühjendamata vahetada (vähemalt VR6 -l see õnnestus), iseasi palju seal ruumi on et seda teha.HawkHill kirjutas:Keegi ei tea siis midagi soovitada minu probleemiga?
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Viimati muutis GTI, 27 Juun 2011, 15:01, muudetud 2 korda kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..