Diislile koonus filter
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
koonusfiltri ja mootori vahele pead aretama vaheseina, muidu l?heb soe ?hk filtrisse ja sa pigem kaotad kui v?idad sellest koonusest. Kui paned sarnasest materjalist paneelfiltri sama originaalfiltri asemele j??b enamus jebist ?ra mis sellega kaasneb ja tulemus peaks j??ma sarnane kui koonusele seinad ehitad
Algselt postitas: 3=R
Tere,autoks td 55kw.Kahtlustasin algusest peale seda,et auto ei saa nii palju ?hku k?tte kui peaks.Sai siis eile katse tehtud.V?tsin ?hufiltri kasti vahelt ?ra ja mu kahtlused said t?eks.Autol hoopis teine minek.
Siit k?simus kui panna koonus filter kuidas m?jutab see mootori edasist elu?
Aga millal sa viimati ?hufiltrit vahetasid ?ldse? Puhta filtriga oleks ka ehk autol hoopis teine minek. Koonusfilter parandab k?ll hingamist (kui ta puhas on loomulikult) kuid v?ib oluliselt l?hendada su auto turbo eluiga. Eesti teed on piisavalt sitased ja seega satub paratamatult igasugu nodi turbosse mis mitte head ei tee. Plaanisin ka ise mingi hetk paneelfiltri ostu,aga siis hakkasin arvutama, et korraliku paneelfiltri ostuks kuluva raha eest saaks 6-7 tavalist ?hufiltrit, ?he filtriga saab s?ita u. 30 000km (mina vahetan teda sellise maa tagant), ehk siis 7x30 000 oleks 210 000km. Lisaks on tavaline filter hooldusvaba ja v?hem sodi satub turbosse ja mootorisse. Eks otsusta ise kas see investeering tasub ennast sellise auto puhul ?ra..
Ökoraider
No see ongi selline asi, et you win some, you lose some. Koonus- ja paneelfiltriga hingab loomulikult mootor paremini (ja on ehk ka suts ?konoomsem ja v?imsam), aga seda selle hinnaga et mootorisse ja turbosse satub suure t?en?osusega rohkem tolmuosakesi kui tavafiltriga. Kui sa j?tad tavafiltri ja hakkad filtrikarpi ?mber ehitama, siis hakkab filtrikarpi ikka liialt tolmu sattuma ja filter on kiirelt umbes.
Ökoraider
Selles osas olen eriarvamusel: vahesein on V?GA oluline kiirendusautodel, kus seisad kohapeal ja pead siis t?iega paigalt s??stma. Linnas v?i maantees?idul pole sellest vaheseinast mingit kasu, kuna kapoti alt k?ib nii palju v?rsket ?hku l?bi, et filtri juures on alati sisuliselt sama k?lm/soe kui v?ljas. Lihtne katse: pange auto v?listemperatuuri andur koonusfiltri ette ja j?lgige seda s?idu ajal. Kes seda on korragi elus proovinud, ei tohiks sel vaheseina teemal enam s?na v?tta:P. Praktika l?heb teooriast siin lahku, kuna d?notada ei ole v?imalik tuule k?es, mis simuleeriks s?itmist. Igaks juhuks ?tlen veelkord, et kui ehitada omale autot kiirendusv?istlusteks (paigaltstardid), on vahesein kindlasti vajalik.Algselt postitas: alts20
koonusfiltri ja mootori vahele pead aretama vaheseina, muidu l?heb soe ?hk filtrisse ja sa pigem kaotad kui v?idad sellest koonusest. Kui paned sarnasest materjalist paneelfiltri sama originaalfiltri asemele j??b enamus jebist ?ra mis sellega kaasneb ja tulemus peaks j??ma sarnane kui koonusele seinad ehitad
Kas paneel v?i koonus: lihtne vastus on koonus, kuna sellel on pind suurem. Olemas nii kuivad kui m?rjad (st ?lised) vabalthingavad filtrid - ?hulugejaga autol tuleks kasutada kindlasti kuiva filtrit, kuna filtrist algul lenduvad piisad p?letavad muidu l?bi ?hulugeja "traadi". M?rjal filtril j?lle see eelis, et laseb v?hem sodi l?bi, kuna k?ik takerdub ?likihi peal ja see sodi ise moodustab varsti filtreeriva pinna.
Diislitel on samas alati hingamine piiratud pappfiltriga niiske ilma korral maanteel s?ites (k?rged p??rded ja koormus!), sellep?rast on diislile ka vabalthingavast filtrist oluliselt rohkem tolku kui bensukale. Samas muutub mootor ?konoomsemaks ja paraku ka l?rmakamaks...
Kuna suure ja keskmise filtri hinnavahe pea olematu, soovitan v?imalikult suurt filtrit: l?heb aeglasemalt mustaks ja vajab harvem pesemist. Kindlasti tuleks p??rata t?helepanu ka filtri ning mootori vahele j??vale osale, mis peab olema piisavalt avar ja ei tohi j??da liiga j?rske nurkasid sinna (enamv?hem samad reeglid mis v?ljalaskel). Paljud panevad sinna sisse veel ka twisteri, millest tulenevad lisahobuj?ud on juba kujutlusv?ime piiril. ?ks pildike ka ?he enda diisli kapotialusest (ka sellel autol t?in v?lis?hu temperatuuri anduri tule taha/filtri ette) - nii v?imsuse kui k?tusekulu vahe originaal pappfiltri ja veoka koonusfiltriga h?mmastas ennastki. Seda, mis h??lt masin tegema hakkas, v?ib kuulata selle video l?pupoole.