Golf 4 tahoka osuti on paigast ?ra ?!?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Lutz
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 9 korda

Golf 4 tahoka osuti on paigast ?ra ?!?

Lugemata postitus Postitas Lutz »

Sai ostetud auto ja selline viga k?ljes:
Tahoka osuti asub allpool 0 ja niiskus on n?idikute paneelile sattunud. Ise kahtlustan seda, et "endised omanikud" on midagi n?ppinud n?idikus ja sellep?rast on asjad paigast ?ra.
Siit tekkiski k?simus, et kas n?idikuid saab lahti lammutada ja osutit liigutada ?? ja kui ei saa, siis kas lammarist uus n?idikute paneel on lahendus ?

V?ike illustratisoon ka olukorrast :

[Muudetud: 19-2-2008 Lutz]

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

ega tahhomeetri j?rgi vist ei s?ida kah ?

ja k?ik mis on kuidagi kokku pandud k?ib ka kuidagi laiali
aga kui mootor k?ib kas ta siis kah p??retega puusse paneb ehk on ainult piiraja sealt tagant ?ra ja vajub allapoolenulli aga siis kui n?itab siis n?itab t?tt
viljandi mölamies

Viplala
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 27 Okt 2007, 09:18
Auto: VW Touran 2.0 TDI "05
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Viplala »

n?idikuteplokis asub immo keskus ja seda ei saa teise auto omaga asendada - vajab uut plokki mida saaks siis esinduses kodeerida ja seadistada.
N?idikuteplokk koos mootoriajuga ja ka syytev?tmetega moodustab immo - kui need asjad saad lammarist -siis palun v?ga.

Lutz
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Lutz »

Kui auto t??tab, siis on n?idik ikka paigast ?ra (t?hik?ik 400 rpm). Selline tunne, et osuti on lahti v?etud ja hiljem kokku pannes on valearvestus tehtud.
On keegi kunagi kogu seda n?idikute plokki lammutanud ja oskab n?pun?iteid jagada ??
?ritab selle osuti ise paika ajada, uue plokki ostmine ja immo config. esinduses on hetkel plaaniv?line.

Pilt mootori t??tamisel:

[Muudetud: 19-2-2008 Lutz]

Viplala
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 27 Okt 2007, 09:18
Auto: VW Touran 2.0 TDI "05
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Viplala »

yldiselt on ikkagi nii et natsa allpool nulli peaks olema selline v?ikene naga mille peale siis seier toetume j??b kui mootor ei k?i. Selle puudumisel on suht pointless seda plokki lahti v?tta.
n?idikuteploki pealmine klaas on peaks minu m?letamist m??da olema sinna liimitud - seega kui kergelt teda kangutada siis peaks teoreetiliselt seda saama lahti v?tta (tean et osad ?ssad on sinna klaasi alla asetanud kroomr?ngaid...)

[Muudetud: 20-2-2008 Viplala]

txx
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 12 Mai 2006, 09:53
Asukoht: Tallinn/Vanalinn/Lasnamägi

Lugemata postitus Postitas txx »

Kuskil v?lismaa saidil oli ?petus, kuidas saab peale lahtiv?tmist selle ?igesti kokku. Kuskilt olen kuulnud, et Tartus keegi kalibreerib neid. Teoreetiliselt peaks ka esindus suutma kalibreerida seda ehk siis ajada nullasendisse.

jokker
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Juul 2007, 19:38
Telefon: 54533733
Auto: vw golf4 variant, Citroen berlingo3, opel ascona, skoda superb
Asukoht: laitse

Lugemata postitus Postitas jokker »

kas sul on diisel v?i bensu auto?
DAS AUTO.

Lutz
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Lutz »

VW GOLF IV 1.9SDI 05/2000

paradoxx3
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 02 Veebr 2004, 21:25
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas paradoxx3 »

tegelt ei pea olema mingi spetsialist et seda seierit paika saada. esiteks pead hullult lammutama et spidokas k?tte saada, siis peaks seal taga olema 2 t?hikotsaga kruvi kui ?iget otsa ei leia siis saab selle ka noaotsaga lahti heatahtmise peale. peale seda on mingi kogus plastik klemme ja kui need eemale kangutad siis saadki selle pealmise kaane lahti kus all on seierid, n??d see lihtsam osa v?tad sellest seierist kinni ja kerad paremale l?ppu ja veitsa rohkemgi kui algul l?heb siis keerad seieri tagasi ja vaatad kas on null asendis, kui keerasid veitsa ?le saab samamoodi tagasi keerata, kui osuti paigas siis k?ik kokku ja ongi ligi 6 kilo saksa autos mitte k?imisega kokku hoitud.
NB! 0 asendis ei ole seieri all noole hoidikud, seierit hoiab noolemootor. ju su masinat keegi lammutand
edu.

Vasta

Mine “Elektroonika”