vw golf III 1,9 TDI 66kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

vw golf III 1,9 TDI 66kw

Lugemata postitus Postitas copilot »

Sooviks veidi abi ja n?uandeid mida kontrollida ja kuidas kontrollida sellise isendi ostu puhul.
Olen ka ?hte masinat vaatamas korra k?inud(ei olnud eriti aega pikemalt uurida ja ega ei olnud ka kedagi targemat kaasas ,kes oskaks paremat hinnangut anda), tegu siis 97.a. golf 3 ega, toodud Saksast ja l?bis?iduks 179000(mida eriti ei taha uskuda et nii v?he), N?ha on, et auto ?le v?rvitud(ei tea millal ja mis eesm?rgiga). K?ima pannes nii pluss 5 kraadiga l?ks veidi raskelt(minu preagune G2 1.6D 40 kw l?ks peale kolme kuud sismist paugu pealt), summutist tuli veidi sinist, mida tuli sealt ka siis, kui mootor oli nii 3-4 min t??danud. Proovis?itu ei olnud aega teha, et n?ha mis h??lt mootor teeb s?ites ja kuidas t??tab kui soe ning kuidas ?ldse minekut on. T?hik?igul v?ike vibra sees.

Plaan siis minna mingi aeg uuesti ja p?hjalikumalt vaatama, kuid sooviks n?uandeid mida vaatada, millest tingitud suitsemine ja millega olla ettevaatlik? Mida kontrollida ehk kohapeal mis v?iks suitsemise kaotada? V?limuselt masin muidu v?ga kena, dislat soovin selle p?rast et pikki trasis?ite tuleb tihti ette(n?dalavahetuseti vahest ikka sinna 400-500 km ringi), suht ?ko ja minule piisava mineku juures.

masin asub Tartus, vb ehk on sealkandis m?ni kasutaja, kes diidlist nooti v?ga h?sti jagab ja nendega pmt iga p?ev tegeleb, saaks ehk mulle appi vaatama tulla:)


ei soovi siia teemasse mingeid m?ttetuid postitusi vaid konkreetseid n?udandeid asjatundjateilt ja neilt, kel taoliste mootoritega masinatega kogemusi;)

[Muudetud: 19-2-2008 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

ei ole kellelgil n?u anda v keegi ei viitsi tr?kkida?:(
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

sininesuits k?ivitamisel on tingitud kas kulunud klapis??re tihenditest,
lekkivast turbost v?i valest s??test
halb k?ivitus v?ib olla tingitud samuti valest s??test, mittet??tavatest eels??te k??naldest v?i h?redast mootorist
kui moto juba natuke soe siis lase moto korraks p??rdesse ja kui siis tuleb tagant selline sinine vine on suur t?en?osus et ?lir?ngaste vahetus ootab ees
kui t??tamise ajal(ka t?hik?igul tiksudes) viskab tagant vahest siniseid pahvakuid siis tegemist lekkiva turboga
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

pahvakutena tookord ei visanud vaid pidevalt tuli veidi sinist tagant...ja siit ka k?simus, kui peaks olema eelpool nimetatud vead siis palju l?heks remont maksma ja kas oleks sel ?ldse m?tet? kui turbo l?bi siis see l?heks kindlasti v?ga kalliks aga tihendite jms puhul ei tohiks asi v?ga hull olla?:mad:
Diesel Power KEEPS ME GOING

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Minu TD (55KW) hommikul k?lmaga k?ivitades suitseb ka ?rnalt (sinakasvalgelt) kuid kui mootor on soojaks saanud siis ei tule tagant mingit suitsu. Kui v?imalust on siis lase sel autol natuke kauem k?ia ja vaata mis ta siis teeb. Kui soojalt ka suitseb siis pole asi ?ige. V?ibolla on tal rihmavahetusega midagi m??da pandud ja pritsung t?esti paigast ?ra.
Kas turbo tundus visuaalsel vaatlusel kuiv? Mootor on m??giautol t?en?oliselt pestud ja tegelikust olukorrast ?iget pilti ei saa.
K?ivitamise koha pealt seda, et korras diisel peaks k?ivituma poolest p??rdest, nii arvan mina. Eels??te k??nalde vahetus pole muidugi suur investeering ja seep?rast autot ostmata ei tasuks j?tta..
Ökoraider

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Otsisin masina auto24-st ?les ja peab ?tlema, et p?ris mustikas tundub esmavaatlusel. Ettevaatlikuks teevad muidugi k?ik sportlikud lisad- rool, veljed, sumps jne, mis lubavad oletada, et masin ei ole kuulunud "?he korra n?dalas autoga kirikus k?ivale vanah?rrale". Ehk siis on olemas v?imalus, et eelmine omanik on olnud noor keevavereline autot mitte just k?ige heaperemehelikult kasutav inimeseloom (halba ei saa ?elda muidugi v?limuse eest hoolitsemise kohta). Turbodiisel ei ole just parim variant [VW Bot: "Keel korda!"] k?rsitule ja raske jalaga inimesele. Ehk siis pean silmas seda, et kui autot j?riepidevalt aastaid k?lmalt tambitud ja kuumalt seisatud on, siis ma ei imesta ?ldse kui turbo v?llil loks sees on ja puksid vahetust tahavad. Siin v?ib peituda ka suitsemise p?hjus (?li satub sisselaskesse). Nagu ?tlesin, lase masinal korralikult soojaks k?ia, anna korralikult piitsa proovis?idul ja vaata mis sealt tagant otsast v?lja tuleb. Turbo remont iseenesest ei ole ka teab mis tappev- kui Tartu kandi mees oled siis saad selle umbes 1.5-2k tehtud vast.
Kindlasti kontrolli ka k?igi elektriliste lisade toimimist, sest iga asja remont maksab..
Ökoraider

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

ei olnud aega ega ka inimest kes asja tunneks nii h?sti(ise olen selle koha pealt suht v?hik:P) aga mootorile oli korralik pesu tehtud jah:( sama m?tlen ka mina, peaks veidi pikemalt ja p?hjalikumalt asja ette v?tma, laskma mootori p??rdesse proovis?iduga ja vaatama mis ta siis teeb.

?ks asi mis oli, oli ka liigne vibra t?hik?igul, et see v?ib olla tingitud vist kas valesti tehtud rihmavahetusest v siis oma elu ?ra elanud mootoripatjades?

ah jah, turbo koha pealt kui ma ei eksi siis veidi rohkem kaasi andes tundus et turbo tegi ikka mingit v?ikest vilinat kah...

aga t?nud senistele n?uandjatele, v?hemasti sain indu juurde selle masina soetamise puhul....kes teab, vb kunagi tuleb ka postitus klubiliste autode teema alla just selle masinaga :cool:

muidu tartu kandist ei ole ?htegi asjatudjat kes ehk millalgil saaks veidi n?uks ja j?uks olla selle masina p?hjalikumal ?levaatusel?
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

hehe...r??kides v?limusest, siis auto24. jas tundub maasikas, kuid kohapeal seda n?hes ei tundu enam auto24 jas olevalt piltidel maasikas, sest reaalselt ikka v?ga v?ga kena masinaga, v?hemalt mul ajas vere keema...

muidu mingit planki jura ei soovi endale soetada, minu jaoks on auto v?limusel kah v?ga suur roll...ja kui ongi need pisivead mis ei l?he oluliselt kalliks, siis kui l?buks need pisit??d tehtud on v?hemalt s?da rahul ja ise teada mis masinaga tehtud ja et korralikult hooldatud:)
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

ja r??kides "?ha korra n?dalas kirikus k?iatest" siis nii palju kui ma olen r??kinud oma tutvusringkonnas autoremondiga tegelnutega, siis ega eestiski olevatel vanematel G3 TDI del pidid enamus mootoreid ikka suht palju hoora saanud olema...nii et v?ta n?pust....kummale rohkem panustada, kas ?lih?sti hoitud mootorile(mida tiku ja tulega otisma peab) v siis masinale, millega veidi uhkem ja meeldivam s?ita(just v?limuse poolest ilma et sinna ise peaks sisse taguma) kuid mille mootorisse veidi investeerida vaja, mina valiksin viimase, sest kui hakata ise v?limust kenamaks muutma kulub taolise v?limuse saavutamiseks v?hemalt sama palju raha, kui mitte rohkem;D
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Algselt postitas: madtongue
Otsisin masina auto24-st ?les ja peab ?tlema, et p?ris mustikas tundub esmavaatlusel. Ettevaatlikuks teevad muidugi k?ik sportlikud lisad- rool, veljed, sumps jne, mis lubavad oletada, et masin ei ole kuulunud "?he korra n?dalas autoga kirikus k?ivale vanah?rrale". Ehk siis on olemas v?imalus, et eelmine omanik on olnud noor keevavereline autot mitte just k?ige heaperemehelikult kasutav inimeseloom (halba ei saa ?elda muidugi v?limuse eest hoolitsemise kohta). Turbodiisel ei ole just parim variant [VW Bot: "Keel korda!"] k?rsitule ja raske jalaga inimesele. Ehk siis pean silmas seda, et kui autot j?riepidevalt aastaid k?lmalt tambitud ja kuumalt seisatud on, siis ma ei imesta ?ldse kui turbo v?llil loks sees on ja puksid vahetust tahavad. Siin v?ib peituda ka suitsemise p?hjus (?li satub sisselaskesse). Nagu ?tlesin, lase masinal korralikult soojaks k?ia, anna korralikult piitsa proovis?idul ja vaata mis sealt tagant otsast v?lja tuleb. Turbo remont iseenesest ei ole ka teab mis tappev- kui Tartu kandi mees oled siis saad selle umbes 1.5-2k tehtud vast.
Kindlasti kontrolli ka k?igi elektriliste lisade toimimist, sest iga asja remont maksab..
sa m?tled siis Sisse/v?ljalaske klapi juhtpukse mis l?bi? kui jah siis need ei ole eriti kallid...ja neid l?heb vaja mitut...nelja?
Diesel Power KEEPS ME GOING

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

Ei, mina pidasin silmas turbo pukse (nii neid vist nimetataks) mille peal turbo v?ll p??rleb. kui need l?bi siis annab sealt ?li l?bi ja see satub turbost sisselaskesse ja kui ?li ?ra p?leb siis tekibki sinine suits.
Aga ?ldjoontes oli su jutt ?ige-kui k?ik muu auto juures asja v??rt on siis nii lihtsa auto nagu Golf III puhul ei ole mitte midagi mida iga mehhaanik (v?i kasv?i sa ise oma kodugaraazis) remontida ei suuda ja seejuures odavalt. Nii et kui auto hea mulje j?tab siis osta see ?ra, p?rast j??d veel ilma ja siis kahetsed.
Natuke ?rita loomulikult siit-sealt kaubelda-?levaatus, arvele v?tmine, muusikat ei ole jne. Ole loov:)
Ökoraider

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

eks selle remondiga on nii et tegelt sellised pisemad asjad saab jah kodus ?ra teha, praeguse G II diisliga millega kulgen, pole k?idud viimased 3 aastat kusagil teeninduses, vend ja ?emehe vend on seda ala ?ppinud ja jagavad seda remontimise teemat, nii et kui remontimiseks l?heb siis ei pea v?hemalt suuri t??koja arveid maksma:)

aga t?nud igahates n?u andmast ja optimisti s?stimast et asi ei ole lootusetu...peab vaid n??d veidi raha asju ajama ja jooksvalt ka masina p?hjalikumalt ?le vaatama...ja tingida peaks ikka andma kah veidi, ses suhtes et midagi viltu peab selle mootoriga olema(tegu ikkagi minu preagusest masinast 8 aastat uuema pilliga, aga minu oma l?heb samades tingimustes k?ima paugult ja sinist pole ma selle masina summutist tulemas n?inud:) )
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

niih....sai siis t?na k?idud vaatamas seda masinat uuesti.

k?igepealt siis k?ivitamine: l?ks raskelt k?ima, alguses veidi nagu kloppis mootorit...vb viga eels??te k??naldes?

alguses mootorit k?ima pannes ajas sinist suitsu...rohkem gaasi andes tuli seda isegi p?ris palju...ja suits oli puhas sinine mitte hallikas sinine. autos istudes on tunda vibratissoni. Sai siis ka teise p??rdesse aetud, k?igud l?ksid ilusasti sisse kuid siduripedaali lahti lastes on tunda ja kuulda mingit kobinat vms kuid kui sidur korralikult lahti lastud kaob ?ra...kaasas olnud inimene, kes autoremondiluksepaks ?ppinud ja kogemust kah veidi, polnud sellist asja ennem n?inud ega kogenud ega ei oska t?pselt ?elda milles viga v?ib olla, ehk siinsetest lugejatest oskab keegi kommenteerida???
Muidu masinal minekut rohkem kui mulle vaja oleks(peale oma G2 40 kw s?itmist tundus sellel minekut kui topelt:) mootor siis soojaks aetud ja ?ra pargitud, sinist enam ei ajanud ?ldse(ainult siis kui lasta kohapeal nii 3000-4000 p peale siis viskas musta ja ka sinist aga mitte nii palju kui k?lmalt). veidi musta on vist normaale kui panna korraks rohkem gaasi?
elektrilise varustuse poole pealt k?rvalistujapoolne elektriline aken ei t??danud nii nagu oleks vaja ehk sujuvalt ja juhipoolne ei t??danud ?ldse. Auto v?limus ise aga ajas p??rdesse nagu eelmine kordki. Hinnast saaks nii 3k esialgu allagi kohe...

sooviks teada siis, et millest see sinine suits k?lma mootoriga ja ka sooja mootoriga rohkem gaasi andes ja veidi vaevaline k?ivitus ja millest see siduri jama? Mingite tihendite ja eels??tek??nalde ja mootoripatjade vahetuse raha ei ole probleem...aga ehk on v?imalus, et midagi t?sisemat viga mis l?heks olulisemalt kallimaks maksma?

[Muudetud: 2-3-2008 copilot]

[Muudetud: 2-3-2008 copilot]

[Muudetud: 2-3-2008 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

oskab keegi kommenteerida?:(
Diesel Power KEEPS ME GOING

meelo
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 16 Dets 2003, 22:36
Auto: Vw Golf 4 Variant 1,9TDI, C6 A6 3,0 TDIQ
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas meelo »

See, et k?lma mootoriga sinist v?lja ajab on klapis??retihendite-v?i siis juhtpukside kulumisest ja v?ib olla ka karterituulutus kinni olla siis hakkab ka imelikel aegadel sinist v?lja ajama. Neid varjante v?ib veel olla. Mida ?lim??te varras ?li koguseks n?itas?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

?li seisu kahjuks ei kontrollinud...ise kahtlustan kolvir?ngaid...ega need kolvir?ngad kallid pole ainult et mootor tuleb p?ris laiali lammutada...imelikel aegadel ei ajanud...k?lmalt tuli seda sinist suitsu ikka liiga palju, eriti kui gaasi rohkem anda.Soojalt t?hik?igul midagi, ajades aga p??rded nii 3000-4000 r/pm peale tuleb seda sinist ikka ?sna palju minu arvates, samas aga proovis?idul minek v?ga hea.

sooviks teada kas on asjal m?tet, eriti kui saab esialgsest hinnast nii 4 k alla?kohvi ei tohiks mootor olla minu arvates ja asja saaks, ainult iseasi palju see raha v?tab....teine suurem mure on h??l misa tekib kui hakata siduripedaali lahti laskma...krobina moodi heli...et milles v?ib see jama olla? p?ris 10 k ei raatsi sinna sisse taguda lisaks:(

PS! remondiraha ei pea maksma

[Muudetud: 3-3-2008 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

oskab keegi kommenteerida mis see k?ige t?en?olisem viga v?ib olla ja kas on asi vaeva ?ldse v??rt(juhul kui mootor kohvi, mida ei taha nii v?ga uskuda....v keeldub m?istus uskumast:D)
Diesel Power KEEPS ME GOING

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

No kui ta korralikult liigub, ju siis ikka mootor ja turbo surnud ei ole. Sidurimure peaks Golfil paari tuhande krooniga ?ra lahendama k?ll, kuigi see s?ltub t?psemalt sellest mis seal siis viga on konkreetselt. Kas k?igud l?hevad sisse normaalselt ja sidur lahutab ka nii nagu peab?
Ökoraider

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht »

kuna see pill autoaias seisnud siis norm, et ajab natsa sinist. asi tahab s?itmist
Aja teda korralikult p??rde ikka pikemalt ja s?ida ja vaata, mis siis teeb
kui astub h?sti edasi ja vahele ei j?ta siis ei ole hullu ju

Sidur teeb, pedaal vaba k?igul alla vajutades h??lt v?i pedaali ?les lastes h??lt?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Algselt postitas: madtongue
No kui ta korralikult liigub, ju siis ikka mootor ja turbo surnud ei ole. Sidurimure peaks Golfil paari tuhande krooniga ?ra lahendama k?ll, kuigi see s?ltub t?psemalt sellest mis seal siis viga on konkreetselt. Kas k?igud l?hevad sisse normaalselt ja sidur lahutab ka nii nagu peab?
k?igud l?hevad sisse normaaselt ja minu arust muidu lahutab nii nagu peab
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Algselt postitas: aht
kuna see pill autoaias seisnud siis norm, et ajab natsa sinist. asi tahab s?itmist
Aja teda korralikult p??rde ikka pikemalt ja s?ida ja vaata, mis siis teeb
kui astub h?sti edasi ja vahele ei j?ta siis ei ole hullu ju

Sidur teeb, pedaal vaba k?igul alla vajutades h??lt v?i pedaali ?les lastes h??lt?
ei..vahele ei j?tnud, edasi l?ks ikka p?ris h?sti, minu jaoks enamgi kui lootsin sellest 66kw ist :) sidur teeb h??lt ?les lastes, alla vajutades ei midagi ja kui siduripedaal ?les lastud kah mitte mingit h??lt, ainult ?les lastes see kummaline asi...aga jah eks ta seal seisnud ikka mitu mitu kuud...vb ka k?ttes asi...minu arust ei tohiks kohvi olla, sest kui mootor soe ja ka k?lma mootorigagi nurrub p?ris h?sti(va vibra mis ka salongi tunda,v?imalik et s??de vale ja/v?i mootoripadjad),ainult k?ivitus vaevaline(?ldse lasi j?le v?he aega eels??tek??nalt v v?hemalt tuli p?les ainult paariks sec iks seevastu minu g2 el ikka l?heb vahest sinna 10 sec kanti ?ra ennem kui v?tit keeran), muidu mootor teeb v?hem l?rmi kui minu preagune G2
Diesel Power KEEPS ME GOING

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht »

no kerge vibra tuleb ikka salongi diislil, muidugi v?ib ka m?ni padi ?ra olla, need ei ole kallid

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

no minu arust see liiga suur vibra...aga jah need padjad ei ole kallid...k?ll aga see kasti jama vaevab lisaks....jama kui midagi poole s?idu pealt peaks laiali lendama, et oleks vaja teada mida ja kust otsida et asi ?ra lahendada kui ostuks l?heb:(
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Muidu on keegi siit foorumlastest seda masinat vaatamas k?inud samuti ja oskab kommenteerida?


LINK

[Muudetud: 15-3-2008 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

V1rus
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 05 Veebr 2006, 21:57
Asukoht: Rapla

Lugemata postitus Postitas V1rus »

kahtlane on seest ka se et kaks pardatsokki tavaliselt oli all siis kui ?leval pool padi

Vasta

Mine “Diislid”