Eeltöö enne värvimist?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

dexter
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 31 Okt 2004, 21:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas dexter »

Hey...arvad et asi on summas? :D ei summaga pole see ?ldse seotud, meie r??gime siin kvaliteedist, et tavaliselt sellised kes v?tavad auto v?rvimise eest ala 10k ei taga korralikku kvaliteeti. Mina konkreetselt ei m?elnud oma jutuga k?ll midagi sellist et vii sinna kus rohkem raha k?sitakse....mina r??kisn sellest et umbes kui paljuga peaksid arvestama kui asja tegema hakkad...
edu edaspidiseks ;)
minu töö ongi teiste õpetamine

paradoxx3
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 02 Veebr 2004, 21:25
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas paradoxx3 »

kui ise tegema hakkad siis keerad kindlalt peesse, siis k?sivad maalrid juba t?lkk suuremat hinda, 10 kilo on tegelt peenraha kui v?tta nii et sul auto seisab sinu t?? tempo juures kuskil 1 kuu ja sa sellega liikuda ei saa. sest maalritel on ?ldjuhul spets t??tiistad (koht) ja sitax kogemust sellel alal aga sa hakkaksid alles jalgratast leiutama. nii et jama kui sul peale selle eelt?? tegemise hakkab pahtlit kooruma v?i roostetama peale v?rvimist. :P

asjal on ka helgem pool ;D kui p?ris kobak?pp ei ole siis saab ju asjad ?ra osta poest , ma arvan et ?le 1 kilo eriti palju ei l?he ,v?rv ja muud pudinad ( olenevalt kust ja mida osta) siis v?ib ju paar n?pun?idet ju ka jagada kui tallinnast v?i l?hi?mbrusest oled :cool: nii et otsusta kas p?rast v?rvimist kirud enda s###a eelt??d (kui just eriti ei oska vaadata , siis ka ei m?rka) v?i loobud suurest vaevast ja teenid pleki selle t??ga kiiremini mida oskad!?!?!?! :)


igaljuhul edu




Algselt postitas: Kris111
hey... plaanis hakata oma autole tegema eelt??d. Leidsin ?he koha kus saab 2000.- auto lasta ?ra v?rvida aga selle hinna sisse ei kuulu eelt?? ja v?rv. Need asjad tuleb k?ik ise osta.
Et siis saaksite ?telda, millised pahtlid, kruntv?rvid, liivapaberid ja muud sellised asjad, mida l?heb eelt??ks vaja, on k?ige paremad?
Ise muidugi pole ennem kokkupuuteid auto v?rvimisega ega eelt??dega olnud ja n??d tuleb siis esimene kord.
Laseks eelt?? kah spetsialistidel ?ra teha aga siis l?heb hind juba suureks ja rahaline seis pole ju k?ige parem:(
A loodan et aitate ja saan asjaga hakkama:)
T?nud!

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

Niisiis, t?nan k?iki kes v?tsid vaevaks vastata. Auto siis l?hip?evil v?rvimisse kui k?ik h?sti l?heb. Ise eelt??d ei hakanud tegema vaid lasen ikka targematel k?ik asjad ?ra teha. Eks kui uue v?rvi peale saan, siis teen oma autost v?ikese teema ka siia foorumisse:)

Kasutaja avatar
G2rry
Huviline
Postitusi: 726
Liitunud: 14 Apr 2004, 09:57
Auto: BMW X5
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas G2rry »

V?ike k?simus, mis puudutab sama valdkonda.

Nimelt, kas roostele lakk hakkab peale? Idee j?rgi hea kare pind? Oleks tarvis enda kapott ?le lakkida, sest n??d on see asi nii nagu peab aga m?rjaga jookseb rooste vett ojadena :D

T?nks!

clabens
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 22 Aug 2006, 19:45
Auto: Leon FR,Golf 1 Cabrio Sportline
Asukoht:
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas clabens »

laki ?le m?ne kuu p?rsat hakkab k?ik ilusti kooruma kuna all on ju ikkagi rooste

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn

Lugemata postitus Postitas cooler »

Ma pole keemik aga ei saa h?sti aru, ta ei tohiks ju kooruma hakata kui aluspind pole liiga lahtine ning haakub lakiga h?sti. Lakk moodustab ju kihi, mis kaitseb metalli edasise oks?deerumise eest, ei lase vett ega ?hku absoluutselt ligi...vms.

dexter
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 31 Okt 2004, 21:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas dexter »

Originally posted by cooler
Ma pole keemik aga ei saa h?sti aru, ta ei tohiks ju kooruma hakata kui aluspind pole liiga lahtine ning haakub lakiga h?sti. Lakk moodustab ju kihi, mis kaitseb metalli edasise oks?deerumise eest, ei lase vett ega ?hku absoluutselt ligi...vms.
su m?te natuke vale, asi selles et rooste j??b ju ikka alla, see omakorda t?hendab et reaktsioon toimub edasi, ning rooste n? punnitab l?puks laki maha. Veel ka selline asi, et rooste ei ole nakkuv, ?igemini, lakk jah, vb t?esti j??b rooste k?lge, kuid rooste ei j?? metalli k?lge.
ja lakk jah kaitseb v?limiste tingimuste eest, kuid mitte selle est mis laki all toimub....Mix sis kehva eelt?? puhul detail varsti j?lle roostetab.
minu töö ongi teiste õpetamine

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn

Lugemata postitus Postitas cooler »

Algselt postitas: dexter
Originally posted by cooler
Ma pole keemik aga ei saa h?sti aru, ta ei tohiks ju kooruma hakata kui aluspind pole liiga lahtine ning haakub lakiga h?sti. Lakk moodustab ju kihi, mis kaitseb metalli edasise oks?deerumise eest, ei lase vett ega ?hku absoluutselt ligi...vms.
su m?te natuke vale, asi selles et rooste j??b ju ikka alla, see omakorda t?hendab et reaktsioon toimub edasi, ning rooste n? punnitab l?puks laki maha. Veel ka selline asi, et rooste ei ole nakkuv, ?igemini, lakk jah, vb t?esti j??b rooste k?lge, kuid rooste ei j?? metalli k?lge.
ja lakk jah kaitseb v?limiste tingimuste eest, kuid mitte selle est mis laki all toimub....Mix sis kehva eelt?? puhul detail varsti j?lle roostetab.
Ok n??d m?istan:):P

Kasutaja avatar
G2rry
Huviline
Postitusi: 726
Liitunud: 14 Apr 2004, 09:57
Auto: BMW X5
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas G2rry »

Minu p?rast las roostetab edasi seal all,tulgi v?i auk sisse aga mure on see et ?kki kui vihma sajab hakkab rooste vett voolama igalepoole laiali,esiteks on see kole teiseks mitte eriti hea teistele detailidele. Aga lakkimise test tuleb l?hiajal niiet eks paistab :D

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn

Lugemata postitus Postitas cooler »

Kuna siin selline teema pooleli on kasutan juhust ja k?sin abi:
1. Kui kange liivapaberiga karestada p?hjamastiksi/kivikaitse alt, mingi ~200
2. Kas happekrunt tohib sattuda ka v?rvi peale v?i peab ainult haljale plekile laskma?
3. Mida panna keevituskohtadele, kas happekrunt-krunt-v?rv nagu mujale v?i l?heb sinna midagi muud?

?ki m?ni keret??de tegija/ v?rvija viitsib vastata, ait?h:)

[Muudetud: 13-3-2008 cooler]

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

ei hakanud ka uut teemat tegema ja m?tlesin ka et ?kki keegi teab.
nimelt olen kuulnud et roostet pestakse ka maha mingi happega v?i siis happe taolise asjaga...on ?kki keegi kursis?

paradoxx3
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 02 Veebr 2004, 21:25
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas paradoxx3 »

to Garry, eelmine kord kirjutasin pika teema ja see ei l?id ?lesse ja uuesti ei viitsind kribada.. n??d l?hidalt aga tegelt m??akse igas korralikus v?rvi v?ibolla ka suuremas kaubandus keskuses sellist asja nagu rooste surm, peast ei tea milline see parim oli aga ?ks selline valge kandiline pudel peal vist kirjas "rust killer" v?i midagi , koogid suurema ja lahtise rooste maha ja seda otse roostele aga mitte v?rvile ta lihtsalt nii kange et muudab ka v?rvi see kole. ja siis peaks edasise roostega ja rooste niredega t?kiks ajaks l?pp olema.;)

Algselt postitas: G2rry
Minu p?rast las roostetab edasi seal all,tulgi v?i auk sisse aga mure on see et ?kki kui vihma sajab hakkab rooste vett voolama igalepoole laiali,esiteks on see kole teiseks mitte eriti hea teistele detailidele. Aga lakkimise test tuleb l?hiajal niiet eks paistab :D

paradoxx3
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 02 Veebr 2004, 21:25
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas paradoxx3 »

1.oleneb pinnast v?id karestada ju 400 aga ka 120 kui ainult v?rvile ja alus (originaal) pinnale liiga ei tee
2.vist oli ikka nii et happekrunt ikka plekile ja mitte v?rvile muidu jama.
3.tegelt panevad ?iged plekksepad keevitusele jootes tina aga kui ei viitsi siis vist ikka happekrunt

4.siis kui poodi l?hed neid asju ostma siis saad ?iged vastused k?simusele ka m??jalt:)

Algselt postitas: cooler
Kuna siin selline teema pooleli on kasutan juhust ja k?sin abi:
1. Kui kange liivapaberiga karestada p?hjamastiksi/kivikaitse alt, mingi ~200
2. Kas happekrunt tohib sattuda ka v?rvi peale v?i peab ainult haljale plekile laskma?
3. Mida panna keevituskohtadele, kas happekrunt-krunt-v?rv nagu mujale v?i l?heb sinna midagi muud?

?ki m?ni keret??de tegija/ v?rvija viitsib vastata, ait?h:)

[Muudetud: 13-3-2008 cooler]

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas han_wiz »

Sellega see jama, et G2rry eesm?rk ongi oma roostetanud esikapotti eksponeerida, mitte aga roostest lahti saada ja uut v?rvi peale. ;)
Algselt postitas: paradoxx3
to Garry, eelmine kord kirjutasin pika teema ja see ei l?id ?lesse ja uuesti ei viitsind kribada.. n??d l?hidalt aga tegelt m??akse igas korralikus v?rvi v?ibolla ka suuremas kaubandus keskuses sellist asja nagu rooste surm, peast ei tea milline see parim oli aga ?ks selline valge kandiline pudel peal vist kirjas "rust killer" v?i midagi , koogid suurema ja lahtise rooste maha ja seda otse roostele aga mitte v?rvile ta lihtsalt nii kange et muudab ka v?rvi see kole. ja siis peaks edasise roostega ja rooste niredega t?kiks ajaks l?pp olema.;)

Algselt postitas: G2rry
Minu p?rast las roostetab edasi seal all,tulgi v?i auk sisse aga mure on see et ?kki kui vihma sajab hakkab rooste vett voolama igalepoole laiali,esiteks on see kole teiseks mitte eriti hea teistele detailidele. Aga lakkimise test tuleb l?hiajal niiet eks paistab :D

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn

Lugemata postitus Postitas cooler »

T?nud paradoxx aga veel ?ks k?simus, mis ainega on k?ige m?istlikum autot ?list ja muust enne keret??dega alustamist puhastada.

clabens
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 22 Aug 2006, 19:45
Auto: Leon FR,Golf 1 Cabrio Sportline
Asukoht:
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas clabens »

kui hakkad ?leni autot tegema,oleks k?ige m?istlikum auto k?igepealt puhtaks pesta survekaga sealjuures kasutada ka muidugi taxi cleanerit ja pigipesu.....seej?rel v?id pesta nitroga (mis ei ole hea variant [VW Bot: "Keel korda!"])....k?ige ?igem oleks pesta silikonipesuga mis v?tab maha ka survepesust j??nud pigi ja rasva....

[Muudetud: 15-3-2008 clabens]

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn

Lugemata postitus Postitas cooler »

Algselt postitas: clabens
kui hakkad ?leni autot tegema,oleks k?ige m?istlikum auto k?igepealt puhtaks pesta survekaga sealjuures kasutada ka muidugi taxi cleanerit ja pigipesu.....seej?rel v?id pesta nitroga (mis ei ole hea variant [VW Bot: "Keel korda!"])....k?ige ?igem oleks pesta silikonipesuga mis v?tab maha ka survepesust j??nud pigi ja rasva....

[Muudetud: 15-3-2008 clabens]
Just tervet autot hakkangi tegema ning p?hi ja teatud kohad sellised ?lised ja v?rki aga t?nan vastuse eest, silikonipesu, ongi sellise nimega vahend, autopoest ostetav?:)



[Muudetud: 15-3-2008 cooler]

paradoxx3
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 02 Veebr 2004, 21:25
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas paradoxx3 »

jah et h?sti v?tab maha igasugu jama pigi eemaldi ja lapiga ka veitsa n?hkida kuid ?ra n?htavate ja korras pindade peal nitrot kasuta see t?mbab laki matiks.

Algselt postitas: cooler
T?nud paradoxx aga veel ?ks k?simus, mis ainega on k?ige m?istlikum autot ?list ja muust enne keret??dega alustamist puhastada.
[Muudetud: 17-3-2008 paradoxx3]

dexter
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 31 Okt 2004, 21:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas dexter »

pesuks jah eelpesu v?i siis silikoni eemaldi, kes kuidas oma toodet nimetab.

aga pesu kohalt, esimesena ikka korralik pesu survepesu, sooja vee ja shamponiga, sealt edasi pigipesu( v?ga hoolikalt), siis v?iks uuesti survekaga pesta ja alles siis silikoni pesu..
minu töö ongi teiste õpetamine

cooler
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
Auto: Impreza STI
Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn

Lugemata postitus Postitas cooler »

Oki, t?nud teile

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

V?rvimine j?i siis ?ra, kuna vend lasi mind ?le ja kohale ei tulnud:( . Aga uurisin talt, et mis v?rvidega v?rvib ja ?tles et Point?i v?rvidega. Et kas need on head v?rvid? M?ni kogenum inimene oskab ?elda ehk. :)

dexter
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 31 Okt 2004, 21:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas dexter »

?kki m?tled DuPont V?rve? Iskiklikult ei tea ?htki Point nime kandvat v?rvi ;)
aga igatahes DuPont v?rvid on igati kvaliteetsed, minu arvamuse j?rgi tipust esimese kolme hulgas, seda siis vaadates kui paljud t??kojad kasutavad, kui palju materjali jagavad, teenindus ja ka kvaliteet...
igatahes mina ei n?e k?ll erilisi miinuspooli sellel firmal ;) soovitan julgelt :P
minu töö ongi teiste õpetamine

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

Aga PPG-st(v?rv) ja Poliser (pahtlist) keegi teab midagi?

[Muudetud: 19-3-2008 Kris111]

dexter
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 31 Okt 2004, 21:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas dexter »

ppg, pole isiklikult kasutanud, tean et vana vigala kool ?petab ppg materjalidega, ja siiani on nad rahul samas kuidas see firma end t??kojas ?igustaks ei oska ?elda....igatahes seda v?in ka ?elda et tipus see firma pole kindlasti.... ahjaa....ka peugeot kasutab neid v?rve veel...tehase poolne n?udmine kui ?ieti m?letan.
polisher pahtlist pole ma vist kuulnudki...kui tahad head pahtlit ja normaalse hinnaga siis uuri selliseid firmasid nagu dinitrol, dyna, roberllo...neid veel, aga hetkel kohe p?he ei jookse..
minu töö ongi teiste õpetamine

Vasta

Mine “Kere & Sisu”