DIY:VW 1.8-2.0 16v sisselaske nukkv?lli vahetus.

Do It Yourself, ehk siis tee ise ja õpeta teisi.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

DIY:VW 1.8-2.0 16v sisselaske nukkv?lli vahetus.

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Nii..

suurema osa oma inspiratsioonist sain siit:

Link Vortexi teemasse.

Enne midagi tegemist soovitan ?leval antud teema l?bi lugeda !, 2 korda !

?ldiselt p?hjus miks vahetada:

Originaal sisselaskel: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 195 kraadi ,354" t?us.

Euro nukkv?llil: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 207kraadi , 378" t?us.

V?ljalaske nukkv?llil: Kestus, mille jooksul nukkv?ll klappi lahti hoiab: 215 kraadi ,402" t?us.


ja siis hakkasin ka tegema, algul rahulikult teisel v?ljalaske nukkv?llil l?ikasin rihmaratta juurde jooksva osa maha.

L?igatud osa.
Pildilt tundub krobe, aga tegelikkuses asi sile.

tegin ka pildi mis vahe on stock sisselaskel ja v?ljalaske nukal.

Originaal nukk

Modifitseeritud v?ljalaskenukk sisselaske jaoks


l?pptulemus PEAKS j??ma nuka ajastusega nii

PILT.


ja nukad ei tohi j??da nii nagu pildil, peavad olema s?meetrilised v?i noh, peaaegu s?mmetrilised..
Pilt


aga eks uurime ja n?eme, ning ka hiljem, testime !

[Muudetud: 5-12-2008 RKsilver]

Sellel teemal on 11 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “DIY”