Jama 1.9TD 55kw mootoriga
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Jama 1.9TD 55kw mootoriga
Sai tehtud mootorile remont(uued kolvir?ngad ja uued tihendid).... t??de k?igus tuli v?lja, et turbo klapp oli pikemat aega kinni kiilunud, sai see siis lahti tehtud, et turbo ikka rakenduks. sellest tuleb ka siis n??d probleem, et kui autoga s?ita ja kiirendada, ning kui tuleb see hetk, kus turbo rakendub(umbes seal 2500rpm juures), hakkab auto l?kkelema ja kiirendus kaob ?ra... autol pole ka enam eriti j?udu. Kuni u 2500 p??rdeni, liigub auto kenasti edasi. kohapeal on ka kuulda, kui kuidas auto mootori h??l muutub eba?htlaseks kui gaasi anda ja turbo rakendub. Varem kui turbo kinni oli, ei olnud seda tunda.
Et milles v?ib viga olla? Turbo ise peaks nagu t??tama.
Et milles v?ib viga olla? Turbo ise peaks nagu t??tama.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
Hea oleks vast turbo r?hu kell hankida ja k?lge aretada et turbo ?iges toimetamises kindel olla. R?hk peaks olema u 0,7kiirendades. Kuigi tehase remondi manual v?idab et sellele konkreetsele isendile pole turbo kohustuslik - v?ib ka ilma s?ita. Pigem arvan veaks vale hammasrihma m?rgid v?i liiga varane v?i hiline s??te ajastus.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
Tulbol on k?ll klapp kuuma sektsiooni pool kuid tema ?lessanne siiski hoopis teine.Klapp turbo korpuses avatakse siis kui tekib ?lesurve mootorisse. Klapi avanemisega juhitakse ?lej??nud heit gaasid(Mis puht f??siliselt ei mahu m??duma turbo labadest)otse vl. kollesse. Klapp avaneb ca. 1,0 At. juures. Minu 55 kw.Td. m??detud kellaga 1,0 at.turbo survet. 66kw.TDI. -l sain 1,3.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
T?pselt ei oska ?elda, kas just turbode remondiga, kuid ise l?ksin ka sarnase veaga nende juurde, viskasid arvuti taha, kontrollisid r?hku jnejne. Siis kontrollis magnetklappi, mis ei t??danud.Algselt postitas: worldonfire
kas nad tegelevad turbode remondiga? v?i millega t?psemalt?
Ma pole vastupidist v?itnud, ehk v?ljendasin ennast natuke valesti. Kuid magnetklapp juhib seda wastgate'i, v?i eksin?Algselt postitas: T6nis2
Kriss. ?ra eksita. Turbo ?ler?hu klappi liigutab(avab)siiski turbo enda poolt toodetud ?lesurve.
[Muudetud: 29-12-2008 Krisss]
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
v?ike k?simus ajatundjatele. Mis nende 2 turbo vahe ning kumb variant perem. 1:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ning 2:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html. Endal hakkab vist turbo otsi(k?lma poolest ajab ?li v?lja) andma ning kasutusel just see teine variant. Siis et kas lasta vana ?ra remontida v?i leida uuem aga need vist juba k?ik see variant 1. T?nud