Jama 1.9TD 55kw mootoriga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1282
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Jama 1.9TD 55kw mootoriga

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Sai tehtud mootorile remont(uued kolvir?ngad ja uued tihendid).... t??de k?igus tuli v?lja, et turbo klapp oli pikemat aega kinni kiilunud, sai see siis lahti tehtud, et turbo ikka rakenduks. sellest tuleb ka siis n??d probleem, et kui autoga s?ita ja kiirendada, ning kui tuleb see hetk, kus turbo rakendub(umbes seal 2500rpm juures), hakkab auto l?kkelema ja kiirendus kaob ?ra... autol pole ka enam eriti j?udu. Kuni u 2500 p??rdeni, liigub auto kenasti edasi. kohapeal on ka kuulda, kui kuidas auto mootori h??l muutub eba?htlaseks kui gaasi anda ja turbo rakendub. Varem kui turbo kinni oli, ei olnud seda tunda.
Et milles v?ib viga olla? Turbo ise peaks nagu t??tama.

reino11
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
Telefon: 53330121
Auto: VW Passat 1,9TD syncro
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas reino11 »

Hea oleks vast turbo r?hu kell hankida ja k?lge aretada et turbo ?iges toimetamises kindel olla. R?hk peaks olema u 0,7kiirendades. Kuigi tehase remondi manual v?idab et sellele konkreetsele isendile pole turbo kohustuslik - v?ib ka ilma s?ita. Pigem arvan veaks vale hammasrihma m?rgid v?i liiga varane v?i hiline s??te ajastus.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tulbol on k?ll klapp kuuma sektsiooni pool kuid tema ?lessanne siiski hoopis teine.Klapp turbo korpuses avatakse siis kui tekib ?lesurve mootorisse. Klapi avanemisega juhitakse ?lej??nud heit gaasid(Mis puht f??siliselt ei mahu m??duma turbo labadest)otse vl. kollesse. Klapp avaneb ca. 1,0 At. juures. Minu 55 kw.Td. m??detud kellaga 1,0 at.turbo survet. 66kw.TDI. -l sain 1,3.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1282
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

hmm... asja teeb ?sna huvitavaks see, et eile s?itsin, algul auto jamas... aga ?kshetk hakkas nagu auto korralikult t??le, n??d on tunda kuidas turbo rakendub ja mootor t??tab ka kuidagi korralikumalt.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Seda klappi mis turbo korpuse sees on juhib magnetklapp, mis v?ib olla samuti kinni roostetanud.
Kui esineb veel probleeme, siis v?in anda sulle tel. nr-i v?rus kosel. Asjalikud ning lahedad sellid.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1282
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

kas nad tegelevad turbode remondiga? v?i millega t?psemalt?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kriss. ?ra eksita. Turbo ?ler?hu klappi liigutab(avab)siiski turbo enda poolt toodetud ?lesurve.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1282
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

hmm, aga ma n??d v?he m?tlesin, et kuidas varemalt siis ei olnud seda turbo rakendumist tunda, et n??d kus see ?ks klapp lahti sai tehtud, et kuidas n??d hakkas seda turbomomenti tunda olema?

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Algselt postitas: worldonfire
kas nad tegelevad turbode remondiga? v?i millega t?psemalt?
T?pselt ei oska ?elda, kas just turbode remondiga, kuid ise l?ksin ka sarnase veaga nende juurde, viskasid arvuti taha, kontrollisid r?hku jnejne. Siis kontrollis magnetklappi, mis ei t??danud.
Algselt postitas: T6nis2
Kriss. ?ra eksita. Turbo ?ler?hu klappi liigutab(avab)siiski turbo enda poolt toodetud ?lesurve.
Ma pole vastupidist v?itnud, ehk v?ljendasin ennast natuke valesti. Kuid magnetklapp juhib seda wastgate'i, v?i eksin?

[Muudetud: 29-12-2008 Krisss]
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kriss. ei sa eksi. Osadel TD-l. 55 kw. see vaakum ajamis t?esti olemas mingi klapp ,kaks juhet pistikuga k?lge, kummi toru membraani ja tagasi. Nandel varjantidel vist ka see v?ljalaske heitgaaside mingi tagasi laskmise v?imalus.

wapsik
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Okt 2007, 09:32
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas wapsik »

v?ike k?simus ajatundjatele. Mis nende 2 turbo vahe ning kumb variant perem. 1:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ning 2:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html. Endal hakkab vist turbo otsi(k?lma poolest ajab ?li v?lja) andma ning kasutusel just see teine variant. Siis et kas lasta vana ?ra remontida v?i leida uuem aga need vist juba k?ik see variant 1. T?nud

wapsik
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 22 Okt 2007, 09:32
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas wapsik »

kas 1992 aasta G3 55kw GTD-l on sama v?lja laseke kollektor kui 1997 aasta omal. Just huvitab asi turbo kinnituste p?rast. Kas saab 1992 aasta masinal epanna 1997 aasta masina turbo??

tanelll
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18 Veebr 2006, 13:00
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas tanelll »

55 kw 94 le sobib 66kw 97 aasta passati turbo, eelmine n?dal sai pandud

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas ryan »

Ehk r??git t?psemalt kuidas turbo sobis (paigaldus) ja kas on ka seljaga tunda minekut ?

fishman66
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Sept 2007, 21:36
Auto: vw vento 1,9 diisel 96
Asukoht: Järvamaa ,Ambla Vald

Lugemata postitus Postitas fishman66 »

tere ,auto millelem turbo sa panna oli minu golf ,et seda turbot panna oli vaja natuke turbo nurka keerata ja oligi k?ik ,ning edasi hakkas hoopis paremini liikuma

Vasta

Mine “Diislid”