eels??te k??nlad
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
- Asukoht:
eels??te k??nlad
hommikuti k?ivitades hoiab p?leb eels??tek??nale tuli max 1s
K?ivitus on hommikuti kah vaevaline kui eels??tek??nlaid mitu korda ei lase.
K??nlad lastud alles vahetada.
autoks golf IV TDI 66KW 2000a
K?ivitus on hommikuti kah vaevaline kui eels??tek??nlaid mitu korda ei lase.
K??nlad lastud alles vahetada.
autoks golf IV TDI 66KW 2000a
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Kurvastuseks m?nele, ?tlen et 2000. aasta TDI mootoril ei ole nende k??nalde t?? nii ?heselt v?etav midagi. Annavad nad sooja ka peale mootori k?ivitust kuni on saavutatud teatud temperatuurid ... ja t??tavad k??nlad sellel reshiimil vaid teatud p??rete vahemikul (kuni 2500 rpm kui ma ?igesti m?letan). T?psed detailid on m?lust vaikselt kaduma hakanud, kuna teemat uurisin suht ammu
Ei ole see TDI mootor samasugune nagu oli 1950 aastatel toodetud saksa sassii 2 p?tane mootor, millel oli ka elektri eels??de olemas (vot selle kohta v?ib ?telda, et oli lihtne)
Ei ole see TDI mootor samasugune nagu oli 1950 aastatel toodetud saksa sassii 2 p?tane mootor, millel oli ka elektri eels??de olemas (vot selle kohta v?ib ?telda, et oli lihtne)
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
- Asukoht:
Algselt postitas: 4ratast
Kurvastuseks m?nele, ?tlen et 2000. aasta TDI mootoril ei ole nende k??nalde t?? nii ?heselt v?etav midagi. Annavad nad sooja ka peale mootori k?ivitust kuni on saavutatud teatud temperatuurid ... ja t??tavad k??nlad sellel reshiimil vaid teatud p??rete vahemikul (kuni 2500 rpm kui ma ?igesti m?letan). T?psed detailid on m?lust vaikselt kaduma hakanud, kuna teemat uurisin suht ammu
Ei ole see TDI mootor samasugune nagu oli 1950 aastatel toodetud saksa sassii 2 p?tane mootor, millel oli ka elektri eels??de olemas (vot selle kohta v?ib ?telda, et oli lihtne)
Ei saa aru mida siin kurvastada. Probleem on selles, k?lmalt peab k?iama k?ima,voolu tuleb eels??tek??naldele peale 3-4 sek.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 06 Juul 2008, 17:38
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
mul selline k?simus, et automees kontrollis eels??tek??nlaid ja v?idab, et k?ik neli l?bi. masin on mul juuni algul ostetud (1,9tdi 66kw ahh), k?ivitamisega siiani mingeid probleeme pole olnud, t?si, hoian autot 90% ajast garaa?is (talvel temp alla 0 ei lange). paar korda vast on sel talvel -5 juures k?ivitamist olnud, k?ivitus raskemalt, aga siiski kohe esimesel korral. m?rguandetuli t??tab suht loogiliselt, mida k?lmem, seda kauemaks j??b p?lema. on t?esti v?imalik, et k?ik l?bi?
kontrolli nad ise ?le...sellel tdi`l on nendele ligip??seda ka v?ga hea v?rreldes tavalisel td (55kw nt.). otsid ?he juhtmejupi ning paned k??nla enda miinus klemmi peale ning juhtmega annad pluss klemmilt otsale voolu...kui t??tab siis t??tab ja kui ei siis mis seal ikka.
[Muudetud: 2-1-2009 tants]
[Muudetud: 2-1-2009 tants]
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 10 Dets 2006, 17:08
- Asukoht:
- Kontakt:
6 sek on minu meelest v?he lihtsaim v?imalus on minu meelest 3-4 korda s??det sisse keerata. Teine v?imalus on autoelektriku juurde minna.
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 http://www.diislikeskus.ee" onclick="window.open(this.href);return false; 55673701
eels??tek??nalde kontrollimiseks ei ole m?tet neid maha v?tta, maha tuleb v?tta k??nalde otsast juhtmed siis indikaatoriga n?iteks juhe aku + peale ja indikaatoriga k?id k?ik k??nlad ?le. Kus indikaator p?lem on korras, kus ei p?le on l?bi. Sageli on k??nal alt poolt keere ?ra tahmanud ja v?lja keerates korduvalt v?ib keeret kahjustada plokikaane sees, selleks ei ole neid m?tet niisama maha kruttida kui kohe uusi ei taha asemele panna
Ise tegin endal nii: piibud maha ning aku plus klemmi pealt ?ks juhe ning k??nla pluss klemmile, kui s?riseb on k??nal korras. Kui mitte, siis v?id omad j?reldused teha.
Ennem seda m??tsin ka testriga takistust... kolmel oli 0.18 ning ?hel 0.28.
Ostsin uued k??nlad, panin paika ning m??tsin siis takistust... 1.08 kui ?igesti m?letan. Samas ka s?risesid.
Proovimiseks siis ?ks juhtmejupp akult ning kontrollimine ?lilihtne.
[Muudetud: 4-1-2009 Krisss]
Ennem seda m??tsin ka testriga takistust... kolmel oli 0.18 ning ?hel 0.28.
Ostsin uued k??nlad, panin paika ning m??tsin siis takistust... 1.08 kui ?igesti m?letan. Samas ka s?risesid.
Proovimiseks siis ?ks juhtmejupp akult ning kontrollimine ?lilihtne.
[Muudetud: 4-1-2009 Krisss]
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
eks ta ole jah piibuga nagu r??kisid ja on ka.Algselt postitas: KrisssAutodata n?itas 99.a passati 1.9 tdi kohta sellist inffi:Algselt postitas: ounou
mis see takistus eels??tek??nlal olema peaks?
pildil ?lemise otsa kinnitus keeratav, kuigi mul endal oli piibuga. (l?katav)
[Muudetud: 9-1-2009 Krisss]
Pildil on ?ra toondud k??nal mis k?ib vees?rki ja aitab jahutusvedelikku elektriga soojendada. Neid on tavaliselt 3 tk ja on keermega nagu pildilgi n?ha.
Ehituselt on nad sarnased ja ka m??tmine k?ib samamoodi
[Muudetud: 27-1-2009 alts20]
Mul olid viimane kord m??tes umbes samad numbrid. Kusjuures takisus s?ltus ka sellest, kui soe on hetkel k??nal (kas ?hendasid voolu taha v?i mitte). Varem tundus see meetod loogiline, n??d on minu jaoks asjad natuke sassisAlgselt postitas: Krisss
Ennem seda m??tsin ka testriga takistust... kolmel oli 0.18 ning ?hel 0.28. Ostsin uued k??nlad, panin paika ning m??tsin siis takistust... 1.08 kui ?igesti m?letan.
No ei oska ?elda kui soojad nad olid, kui ?kski pm t??korras polnud. Voolu lasin sisse. Lausa 3x tegin seda ja k?ima l?ks mootor alles kolmanda korraga, kui starterit andsin.
Uusi m??tsin aga t?iesti k?lmalt, panin peale m??tsin ?ra, ning proovisin ka aku 'plus' klemmilt toodud juhtmega, kas s?riseb(kui k??nla + klemmi puudutasin)
Usun, et neid peab siiski k?lmalt m??tma.
Uusi m??tsin aga t?iesti k?lmalt, panin peale m??tsin ?ra, ning proovisin ka aku 'plus' klemmilt toodud juhtmega, kas s?riseb(kui k??nla + klemmi puudutasin)
Usun, et neid peab siiski k?lmalt m??tma.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Miks ei peaks minema? Elasin 7a Soomes piirkonnas, kus iga talv oli temperatuur m?nda aega -40 kandis, s?itsin siis ainult erinevate diislitega ja l?ksid nad peaaegu k?ik k?ima ka ilma plokisoojenduseta (ma ise harjunud selliste odomeetri n?itudega, millega Eestis autot eriti keegi m??a ei julge, ikka keritakse v?iksemaks - st r??gin vanadest, originaalkorras, palju s?itnud ja hooldatud diiselautodest, mitte uutest). Ja mitte lihtsalt minul, vaid ka k?ik kohalikud s?itsid talvel oma autodega:). K?ivitumisprobleemide taga on reeglina suht lihtsad ja odavad vead (harva on mootor nii h?re, sel juhul on ka karteris juba surve nagu kompressoril), aga ka need lihtsad vead tuleb ?les leida ja siis k?rvaldada.Algselt postitas: Gee60
ei tea kas pd 85kw peaks -30 kraadiga ka k?ima minema?
Ei pea olema sugugi t?iss?nteetiline ?li (PD mootorisse vist mineraali ei pandagi), lihtsalt ?li kvaliteediklass peab vastama mootori n?uetele ja viskoossusklass tagama selle, et ?li p?ris tahkes olekus ei oleks. Minu m?letamist m??da oli Lapis mingi 0W30 mineraal?li, mis oli soodsaima hinnaga ja mida kannatas panna enamikku vanematest autodest, aga seda muidugi ainult talvisel perioodil
[Muudetud: 28-1-2009 krss]