Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.
Moderaatorid: etnies858 , dellu , J.Aru , GTI
ounou
Huviline
Postitusi: 388 Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas ounou » 28 Jaan 2009, 18:44
Tere
Kas 96a passatil 1.8 66kw bensumootoril juhtub midagi t?sist kui hammasrihm puruneb? T?sise all pean silmas klappide ja kolbide kokku saamist.
T?nud ette
[Muudetud: 28-1-2009 ounou]
tigekala246
Huviline
Postitusi: 59 Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
Asukoht: tartu
Lugemata postitus
Postitas tigekala246 » 28 Jaan 2009, 18:46
2.0 83kw ja 85kw k?ll midagi ei juhtund, aga kui rihm lendab p??retel 5500+ siis hakkab k?ll midagi juhtuma
woody
Veteran
Postitusi: 1692 Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Lugemata postitus
Postitas woody » 28 Jaan 2009, 20:44
1.8 66 kw saavad kolvid klapidega s?braks, kui rihm lendab... heal juhul l?ppeb asi t?ukurite vahetusega, halvemal juhul saab mootorit remmida.
oleneb kiirusest ja mootori p??retest...
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
vibla
Huviline
Postitusi: 179 Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa
Lugemata postitus
Postitas vibla » 28 Jaan 2009, 21:25
?ldjuhul ei tohiks midagi hullu juhtuda....
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
qoolager
Huviline
Postitusi: 98 Liitunud: 01 Sept 2005, 12:46
Asukoht:
Lugemata postitus
Postitas qoolager » 28 Jaan 2009, 22:46
Sellel mootoril on nii odav ja nii kerge rihma vahetada, vast j?ta eksperimendid tegemata.
ounou
Huviline
Postitusi: 388 Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas ounou » 29 Jaan 2009, 08:27
lihtsalt rihm on 20 tuh tagasi vahetatud ja n??d sai ?liseks, lasen vist ikkagi kohe vahetada
woody
Veteran
Postitusi: 1692 Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Lugemata postitus
Postitas woody » 29 Jaan 2009, 15:19
kas sai ?liseks simmeri lekkest?
kui jah, siis lase vahetada simmerid ka, peaks neid olema 3 tk.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135 Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa
Lugemata postitus
Postitas TurboPassat » 29 Jaan 2009, 18:09
Aga 110 kw-el 1,8T-l ? Kas temal saavad kokku ?
VW Passat 1.8T 97a 110kw
woody
Veteran
Postitusi: 1692 Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Lugemata postitus
Postitas woody » 29 Jaan 2009, 21:01
usun k?ll, eriti siis kui rihm maha lendab
olen vahetanud turboka plokikaant, oli teine p?ris katki peale rihma lendamist
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Sarkfer
Huviline
Postitusi: 170 Liitunud: 22 Aug 2006, 14:46
Asukoht: Sarkfer
Lugemata postitus
Postitas Sarkfer » 30 Jaan 2009, 20:38
asjapulgad r??givad et ei saa 1.8 mootoril kokku need.v?hemalt vanema t??bi mootoritel.
[color=yellow]dubaholics[/color]
golfrider16
Huviline
Postitusi: 30 Liitunud: 12 Dets 2007, 12:18
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Männiku
Lugemata postitus
Postitas golfrider16 » 30 Jaan 2009, 22:26
?ldjuhul ikka l?hvad klapid p?he, parem variant kui rihm kohe pooleks l?heb, siis osad klapid j??vad puutumatta, kui aga viskab rihm hambav?rra ?le n?iteks, siis saavad k?ik klapid vastu kolbe.
rg3
Huviline
Postitusi: 18 Liitunud: 19 Juul 2007, 13:01
Asukoht:
Lugemata postitus
Postitas rg3 » 31 Jaan 2009, 16:03
minu kogemuse jargi g3 1.8 66kw viskas rihm k?ik hambad ?le ja ei juhtunud midagi panin uue rihma peale ja oli k?ik korras.
daqqer
Veteran
Postitusi: 694 Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]
Lugemata postitus
Postitas daqqer » 31 Jaan 2009, 16:26
Kui piirajas peenestades l?heb siis saab p?ris k?veraks klapid.
RKsilver
Veteran
Postitusi: 710 Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Lugemata postitus
Postitas RKsilver » 31 Jaan 2009, 20:09
Algselt postitas: daqqer
Kui piirajas peenestades l?heb siis saab p?ris k?veraks klapid.
sitemal juhul on sumps klapit?kke t?is v?i klapp kolvis kinni ..
woody
Veteran
Postitusi: 1692 Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Lugemata postitus
Postitas woody » 13 Veebr 2009, 18:45
olen lahanud kolm mootorit 88 a. aasta passatist kuni 2000 aasta turbokani. ja v?in ?elda, et turbokal lendas rihm linna kiirusel 5 k?iguga ja kahte klappi oma pesast enam k?tte ei saanud, s??red k?verad. ?hte passatit elustasin eelmine talv peale hange lendamist. viskas rihma 7 hammast ?le ja vahetasin h?drot?ukurid, kuna kolm klappi olid pihta saanud. suvel vahetasin samal passatil ?ra need kolm klappi, mis pihta olid saanud. see, et klapid p?he ei k?inud kellelgi, on suht suur joppamine.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Uki
Huviline
Postitusi: 133 Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
Telefon: 5209023
Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
Asukoht: Kuressaare
Lugemata postitus
Postitas Uki » 13 Veebr 2009, 18:56
pisut k?ll OT, a k?siks, et mis on ?ldse 1.8 66 kW ABS koodiga mootoril hammasrihma vahetuse v?lp? 100000 km?
German engineering in the house...
Uki
Huviline
Postitusi: 133 Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
Telefon: 5209023
Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
Asukoht: Kuressaare
Lugemata postitus
Postitas Uki » 16 Veebr 2009, 13:56
Ehk oskab keegi siiski vastata? Otsingust midagi ei leidnud.
German engineering in the house...
El`Lango
Huviline
Postitusi: 234 Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
Telefon: 53817171
Auto: G2 1.6d, G3 gt
Asukoht: Lõuna- Eesti
Lugemata postitus
Postitas El`Lango » 16 Veebr 2009, 15:26
Esimese, tehase rihmaga saab niipalju. Vanematel, juba vahetatud rihmadega masinatel vast 50 tonni saab vurada. Ma olen k?ll nii aru saanud. Karbi peal pole kirjas?
woody
Veteran
Postitusi: 1692 Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Lugemata postitus
Postitas woody » 16 Veebr 2009, 21:26
lihtsam ja odavam on kindlasti vahetada mingi 60000
oleneb muidugi ka sellest, et mis rihma sa peale paned. (m?tlen firmat)
gates, skf rihma kmpl. tavaliselt ?hest kompotist, vastupidavus sama, mis tehase orginaalil, kuna m?lemad toodavad ka kmpl. tehase autodele.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
daff
Huviline
Postitusi: 601 Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn
Lugemata postitus
Postitas daff » 27 Mär 2009, 01:55
Algselt postitas: Uki
pisut k?ll OT, a k?siks, et mis on ?ldse 1.8 66 kW ABS koodiga mootoril hammasrihma vahetuse v?lp? 100000 km?
Vahetuse v?lp peaks olema 90000 km. Isiklikult olen vahetanud 100000 km tagant ja pole probleeme olnud. L?bis?it l?heneb hetkel 300000 km-le.
GTI
Moderaator
Postitusi: 7849 Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda
Lugemata postitus
Postitas GTI » 27 Mär 2009, 15:37
Autodata andmetel on k?ik 55 ja 66 kw 1,8-mootorid ''ohtlikud'' e. suure t?en?osusega saavad klapid-kolvid kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..