kas 1.8 66kw hammasrihma purunemisel saavad klapid ja kolvid

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

kas 1.8 66kw hammasrihma purunemisel saavad klapid ja kolvid

Lugemata postitus Postitas ounou »

Tere

Kas 96a passatil 1.8 66kw bensumootoril juhtub midagi t?sist kui hammasrihm puruneb? T?sise all pean silmas klappide ja kolbide kokku saamist.

T?nud ette

[Muudetud: 28-1-2009 ounou]

tigekala246
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:34
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas tigekala246 »

2.0 83kw ja 85kw k?ll midagi ei juhtund, aga kui rihm lendab p??retel 5500+ siis hakkab k?ll midagi juhtuma

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

1.8 66 kw saavad kolvid klapidega s?braks, kui rihm lendab... heal juhul l?ppeb asi t?ukurite vahetusega, halvemal juhul saab mootorit remmida.
oleneb kiirusest ja mootori p??retest...
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

?ldjuhul ei tohiks midagi hullu juhtuda....
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

qoolager
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 01 Sept 2005, 12:46
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas qoolager »

Sellel mootoril on nii odav ja nii kerge rihma vahetada, vast j?ta eksperimendid tegemata.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ounou »

lihtsalt rihm on 20 tuh tagasi vahetatud ja n??d sai ?liseks, lasen vist ikkagi kohe vahetada

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

kas sai ?liseks simmeri lekkest?
kui jah, siis lase vahetada simmerid ka, peaks neid olema 3 tk.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

TurboPassat
Huviline
Postitusi: 135
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:53
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas TurboPassat »

Aga 110 kw-el 1,8T-l ? Kas temal saavad kokku ?
VW Passat 1.8T 97a 110kw

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

usun k?ll, eriti siis kui rihm maha lendab
olen vahetanud turboka plokikaant, oli teine p?ris katki peale rihma lendamist
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Sarkfer
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 22 Aug 2006, 14:46
Asukoht: Sarkfer

Lugemata postitus Postitas Sarkfer »

asjapulgad r??givad et ei saa 1.8 mootoril kokku need.v?hemalt vanema t??bi mootoritel.
[color=yellow]dubaholics[/color]

golfrider16
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Dets 2007, 12:18
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Männiku

Lugemata postitus Postitas golfrider16 »

?ldjuhul ikka l?hvad klapid p?he, parem variant kui rihm kohe pooleks l?heb, siis osad klapid j??vad puutumatta, kui aga viskab rihm hambav?rra ?le n?iteks, siis saavad k?ik klapid vastu kolbe.

rg3
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Juul 2007, 13:01
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rg3 »

minu kogemuse jargi g3 1.8 66kw viskas rihm k?ik hambad ?le ja ei juhtunud midagi panin uue rihma peale ja oli k?ik korras.

daqqer
Veteran
Postitusi: 694
Liitunud: 26 Apr 2004, 23:47
Telefon: 5177458
Auto: BMW
Asukoht: [ Tallinn ]

Lugemata postitus Postitas daqqer »

Kui piirajas peenestades l?heb siis saab p?ris k?veraks klapid.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Algselt postitas: daqqer
Kui piirajas peenestades l?heb siis saab p?ris k?veraks klapid.
sitemal juhul on sumps klapit?kke t?is v?i klapp kolvis kinni ..

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

olen lahanud kolm mootorit 88 a. aasta passatist kuni 2000 aasta turbokani. ja v?in ?elda, et turbokal lendas rihm linna kiirusel 5 k?iguga ja kahte klappi oma pesast enam k?tte ei saanud, s??red k?verad. ?hte passatit elustasin eelmine talv peale hange lendamist. viskas rihma 7 hammast ?le ja vahetasin h?drot?ukurid, kuna kolm klappi olid pihta saanud. suvel vahetasin samal passatil ?ra need kolm klappi, mis pihta olid saanud. see, et klapid p?he ei k?inud kellelgi, on suht suur joppamine.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

Uki
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
Telefon: 5209023
Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas Uki »

pisut k?ll OT, a k?siks, et mis on ?ldse 1.8 66 kW ABS koodiga mootoril hammasrihma vahetuse v?lp? 100000 km?
German engineering in the house...

Uki
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 11 Nov 2006, 20:16
Telefon: 5209023
Auto: Passat B3 1.8 66kw -91, G3 -91
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas Uki »

Ehk oskab keegi siiski vastata? Otsingust midagi ei leidnud.
German engineering in the house...

El`Lango
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
Telefon: 53817171
Auto: G2 1.6d, G3 gt
Asukoht: Lõuna- Eesti

Lugemata postitus Postitas El`Lango »

Esimese, tehase rihmaga saab niipalju. Vanematel, juba vahetatud rihmadega masinatel vast 50 tonni saab vurada. Ma olen k?ll nii aru saanud. Karbi peal pole kirjas?

woody
Veteran
Postitusi: 1692
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

lihtsam ja odavam on kindlasti vahetada mingi 60000
oleneb muidugi ka sellest, et mis rihma sa peale paned. (m?tlen firmat)
gates, skf rihma kmpl. tavaliselt ?hest kompotist, vastupidavus sama, mis tehase orginaalil, kuna m?lemad toodavad ka kmpl. tehase autodele.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

Algselt postitas: Uki
pisut k?ll OT, a k?siks, et mis on ?ldse 1.8 66 kW ABS koodiga mootoril hammasrihma vahetuse v?lp? 100000 km?
Vahetuse v?lp peaks olema 90000 km. Isiklikult olen vahetanud 100000 km tagant ja pole probleeme olnud. L?bis?it l?heneb hetkel 300000 km-le.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7849
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Autodata andmetel on k?ik 55 ja 66 kw 1,8-mootorid ''ohtlikud'' e. suure t?en?osusega saavad klapid-kolvid kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”