t?mbasin paagi t?is statoilis ja k?sisin bensiini sertifikaati kah.. vahi nalja.. andsidki sertifikaadi ja tuleb v?lja et k?ik ilusti seadustega vastav ja norra k?tus (Y)
VR6 jamab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
Sass187
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 06 Sept 2008, 14:53
- Telefon: 56903315
- Auto: volvo s60, vw sharan 1,8turbo
- Asukoht: Märjamaa
mina arvan ,et ketiga seal kyll mingit seost pole.. minu autol olid kett ja tallad nii kulunud ,et kohe olex kotti jooxnud aga t??tas korralikult ka 2,9Algselt postitas: joonas
Tuttav jama. Naisel ka corrado 2.9 92a. Olen vahetanud v?ndaanduri, k??nlad, tempiandurid, uus aku, kontrollitud ?hulugeja t??d, lambda korras. Kahtlustan et viga v?ib olla ketis ja kulunud tallas. K?lmalt k?ies kett teeb k?va h??lt. Plaanis mootor maha v?tta.
nii.. andurit ei j?udnud ?ra vahetada veel, aga tegin sellise triki, et panin mingi 3000 oomise takisti pistikusse ja see aitas.. k?tteprobleem lahenes vist natukene.. r?medat bensuhaisu enam ei viska ?les, aga p??rded ikka k?iguvad.. t?hendab kohapeal t??tab normaalselt.. kui gaasi l??a 4500 p??rdeni ja ?ra v?tta gaasilt, kukub kolinal alla ja sureb v?lja j?lle.. s?ites samamoodi, sidurit lahutades kukuvad p??rded alla ja j?nksutab.. t?is paagiga teeb sama nalja.. ma kahtlustan, et ?kki on aku n?rk ja vana? on selliseid juhtumeid ka olnud ju?
pull oli veel see.. et v?tsin k??nlajuhtmeid maha j?rjest, mitte midagi mootoris ei muutnud :S esimese juhtmega oli tunda et hakkas v?he puterdama.. aga teistega.. mitte mingeid m?rkimisv??rseid muutusi, isegi 2 t?kki v?tsin ?ra, ei midagi.. t??tas praktiliselt samamoodi, h??l muutus minimaalselt ega puterdanud :S s??tes on ?kki mingi kala? see oli h?mmastav lihtsalt..
[Muudetud: 20-2-2009 marec]
pull oli veel see.. et v?tsin k??nlajuhtmeid maha j?rjest, mitte midagi mootoris ei muutnud :S esimese juhtmega oli tunda et hakkas v?he puterdama.. aga teistega.. mitte mingeid m?rkimisv??rseid muutusi, isegi 2 t?kki v?tsin ?ra, ei midagi.. t??tas praktiliselt samamoodi, h??l muutus minimaalselt ega puterdanud :S s??tes on ?kki mingi kala? see oli h?mmastav lihtsalt..
[Muudetud: 20-2-2009 marec]
Akut proovi t?esti veel,kellegilt laenata esialgu,korralikku v?i uut.Algselt postitas: marec
nii.. andurit ei j?udnud ?ra vahetada veel, aga tegin sellise triki, et panin mingi 3000 oomise takisti pistikusse ja see aitas.. k?tteprobleem lahenes vist natukene.. r?medat bensuhaisu enam ei viska ?les, aga p??rded ikka k?iguvad.. t?hendab kohapeal t??tab normaalselt.. kui gaasi l??a 4500 p??rdeni ja ?ra v?tta gaasilt, kukub kolinal alla ja sureb v?lja j?lle.. s?ites samamoodi, sidurit lahutades kukuvad p??rded alla ja j?nksutab.. t?is paagiga teeb sama nalja.. ma kahtlustan, et ?kki on aku n?rk ja vana? on selliseid juhtumeid ka olnud ju?
pull oli veel see.. et v?tsin k??nlajuhtmeid maha j?rjest, mitte midagi mootoris ei muutnud :S esimese juhtmega oli tunda et hakkas v?he puterdama.. aga teistega.. mitte mingeid m?rkimisv??rseid muutusi, isegi 2 t?kki v?tsin ?ra, ei midagi.. t??tas praktiliselt samamoodi, h??l muutus minimaalselt ega puterdanud :S s??tes on ?kki mingi kala? see oli h?mmastav lihtsalt..
[Muudetud: 20-2-2009 marec]
[Muudetud: 20-2-2009 tattoo]
jama selles, et pole tuttavatel uut akut..:\ tuleb keegi appi?
Eile ?htul sai laetud akut kui ?ritasin mootori tembi andurit vahetada.. tembi andurit ei suutnud vahetada.. kuna splint ei tulnud t?ielikult v?lja, metall seal ?leval takistas.. ja tervet termostaadi korpust ei tahtnud maha kiskuda, kuna jahutusvedelikku polnud kuskilt juurde v?tta parasjagu.. ja tempi andur n?itas normaalset takistust sooja mootoriga.. huvitav.. see selleks.. sai akut laetud mingi 2-3 tundi t?is ta laadija j?rgi ei saanud, k?ll aga p??rded olid jumalast mustikad, kui k?ima panna.. ilusti tulid alla kui tuure andsid.. rahulikult nagu keegi hoiaks seierit kinni ja ei vajunud ega k?ikunud kuhugi.. aga sai linnavahel natuke s?idetud ja siis p?rast mingi 5-6 km kui sai teist k?iku naguke vajutatud 4000 p??rdeni ja sidur ?ra lahutada, tahtis j?lle v?lja surra :S on v?imalik et kuidagi aku pealt toidab midagi? v?i mingit loogikat ?ldse?
Eile ?htul sai laetud akut kui ?ritasin mootori tembi andurit vahetada.. tembi andurit ei suutnud vahetada.. kuna splint ei tulnud t?ielikult v?lja, metall seal ?leval takistas.. ja tervet termostaadi korpust ei tahtnud maha kiskuda, kuna jahutusvedelikku polnud kuskilt juurde v?tta parasjagu.. ja tempi andur n?itas normaalset takistust sooja mootoriga.. huvitav.. see selleks.. sai akut laetud mingi 2-3 tundi t?is ta laadija j?rgi ei saanud, k?ll aga p??rded olid jumalast mustikad, kui k?ima panna.. ilusti tulid alla kui tuure andsid.. rahulikult nagu keegi hoiaks seierit kinni ja ei vajunud ega k?ikunud kuhugi.. aga sai linnavahel natuke s?idetud ja siis p?rast mingi 5-6 km kui sai teist k?iku naguke vajutatud 4000 p??rdeni ja sidur ?ra lahutada, tahtis j?lle v?lja surra :S on v?imalik et kuidagi aku pealt toidab midagi? v?i mingit loogikat ?ldse?
Ma r??gin,osta uus aku ja mure murtud!:)Kui ta juba selle poolenisti laetud akuga minna andis siis ikkagi akus viga,arvan et seal sees miskit m?da.Algselt postitas: marec
jama selles, et pole tuttavatel uut akut..:\ tuleb keegi appi?
Eile ?htul sai laetud akut kui ?ritasin mootori tembi andurit vahetada.. tembi andurit ei suutnud vahetada.. kuna splint ei tulnud t?ielikult v?lja, metall seal ?leval takistas.. ja tervet termostaadi korpust ei tahtnud maha kiskuda, kuna jahutusvedelikku polnud kuskilt juurde v?tta parasjagu.. ja tempi andur n?itas normaalset takistust sooja mootoriga.. huvitav.. see selleks.. sai akut laetud mingi 2-3 tundi t?is ta laadija j?rgi ei saanud, k?ll aga p??rded olid jumalast mustikad, kui k?ima panna.. ilusti tulid alla kui tuure andsid.. rahulikult nagu keegi hoiaks seierit kinni ja ei vajunud ega k?ikunud kuhugi.. aga sai linnavahel natuke s?idetud ja siis p?rast mingi 5-6 km kui sai teist k?iku naguke vajutatud 4000 p??rdeni ja sidur ?ra lahutada, tahtis j?lle v?lja surra :S on v?imalik et kuidagi aku pealt toidab midagi? v?i mingit loogikat ?ldse?
aku l?ks t?itsa t?hjaks ju ja seisis mingi aeg.. v?is k?veraks t?mmata vms.. targemad mehed r??givad nii 
Edit:
Pani teise auto aku, aga no see ka lahja, t?pp on must, t?hendab vajab laadimist, sellega jamab samamoodi.. oleks n??d m?ni hea inimene, kes laenaks oma tutikat akut.. tahaks proovida.. t?hja uut ka ei tahaks osta.. kalliks on r?iped l?inud:(
[Muudetud: 21-2-2009 marec]
Edit:
Pani teise auto aku, aga no see ka lahja, t?pp on must, t?hendab vajab laadimist, sellega jamab samamoodi.. oleks n??d m?ni hea inimene, kes laenaks oma tutikat akut.. tahaks proovida.. t?hja uut ka ei tahaks osta.. kalliks on r?iped l?inud:(
[Muudetud: 21-2-2009 marec]
T?na k?isin Audihoolduses diagnostis. Midagi v?ga tarka ei osatud ?elda, sai niipalju teada, et sissev?tu?hu temp on 60 kraadi sooja mootoriga, seega midagi v?ga vale, v?tsin ?hu tempi pistiku tagant ja 20 kraadi kohe ?hk ja k?ttekulu normal. s?idab paar p?eva ja siis l?hen uuesti l?bi, vaatab kas n?itab veel midagi. P??rded k?iguvad ikkagi sellegipoolest, kui sidur ?ra lahutada, kukub alla ja j?nksutab ja kui joppab, j??b mootor t??le. Lambda t??tas normaalselt 0,9... midagi kuni 1.0... midagi.. piirides, seega korras. Soovitati ?hulekked ?le vaadata sisse kui ka v?ljalaskes.. ja lambda k?sitsi ?le m??ta.. rohkem ei ?eldudki. Kompressiooni m??tsin silindrites ?ra, k?ik olid 10 ringi, alla 10 polnud ?kski, enamus 10,5, ?ks oli rohkem, 11,3 vms.. aga see ehk m??tmisviga
, kompressioon peaks ka ok olema? v?i j??b lahjaks?
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7995
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Tulemuste suhtarv j??b samaks - m??tmiste absoluutv??rtused v?ivad veidi ebat?psed olla, oluline ongi silindritevaheline erinevus. Hea oleks teada mis veakoodid ajus olid, need ikka sulle ?elda? Mul enda masin ka jamas hiljuti, viga oli ?hum??turi pistikus mis oli oks?deerunud, n??d k?ib nagu antsu viiul. See seos aku v?i laadimisega v?iks panna m?tlema kas k?ik massijuhtmed on korralikud kapoti all.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Veakoode n?gin, ise istusin k?rval kui toimetas diagnostik.. alguses n?itas lambdat, aga p?rast seda enam ei n?idanud.. lambdat v?is sellep?rast n?idata, kuna ma proovisin ?kskord lambda pistikut tagant v?tta ja k?ivitada.. N??d kui sisselaske?hutemperatuurianduripistiku tagant v?tsin n?itas mingi mass air v?rki.. aga v?hemalt k?ttekulu l?ks normipiiresse. Homme v?i ?lehomme l?heb siis tagasi kompu alla .. n?is mis targemaks saab.
Ei mitte ilma ?hulugejata.. sissev?tutemperatuuriandur asib sisselaskekollektori k?ljes.. k?lje peal, seal kus on termostaadi korpus.. selle pistiku v?tsin tagant ja toimis nii, et sissev?tu?huks sai 20 kraadi... aga no p??rded k?iguvad ikka.. sai uut akut ka proovitud, ei mingit vahet :\ p?sivaid vigu nagu otseselt ei olegi.. sain ?he s?bra pool panna ka arvuti taha, see n?itas j?lle v?nda andurit, kuigi audihoolduse diagnost ei n?idanud v?ndaandurit:S n?is, ?lehomme l?hen k?in l?bi audihooldusest, lubasid uuesti panna taha arvuti.. mis siis n?itab..
EDIT:
K?isin uuesti Audihoolduses arvuti all.. ja vead samad.. see pistik mis tagant ?hendasin.. ja v?nda andur oli kah :S aga selle kustutas ?ra ja tagasi ei tulnud.. ?eldi siis niipalju, et ?hulekkeid uurida hoolega, kui v?imalus, siis kellegilt laenata ?hulugejat ja proovida sellega.. siis v?iks pihustid ?ra kontrollida.. ja muud ei ?eldudki. P??rded k?iguvad ikka:\
[Muudetud: 26-2-2009 marec]
EDIT:
K?isin uuesti Audihoolduses arvuti all.. ja vead samad.. see pistik mis tagant ?hendasin.. ja v?nda andur oli kah :S aga selle kustutas ?ra ja tagasi ei tulnud.. ?eldi siis niipalju, et ?hulekkeid uurida hoolega, kui v?imalus, siis kellegilt laenata ?hulugejat ja proovida sellega.. siis v?iks pihustid ?ra kontrollida.. ja muud ei ?eldudki. P??rded k?iguvad ikka:\
[Muudetud: 26-2-2009 marec]
Mul on m?istus otsas ja must masendus kummitab juba.. sai vaadatud ?le l?dvikut p?rast MAFi kuni klapini v?lja, alt mingi karterituulutus (?) oli pragune, teipisin ?ra aga noh see ei m?jutanud midagi.. klapp sai puhastatud.. kontrollisin isegi massi ?hendust, mootori pealpool olid mingid klemmid, puhastasin need ka ?ra, tulemus: ei midagi :\ Homme saab ehk teist MAFi proovida, kuigi ma ei usu et selle viga.. lootus hakkab kaduma vaikselt.. mul on tunne, et tegu on elektriveaga, kuna mootori t??tades t?hik?igul tabloo kergelt virvendab nagu.. j??b mulje nagu oleks vahelduvvool, gaasi andes l?heb ilusti ?htlaselt p?lema, k?ik sees pole samuti probleemi ilusti valge, kohe kui sidur ?ra lahutada ja k?ik v?lja v?tta l?heb tuhmimaks.. kas ei v?i olla kuidagi ikka generaatoriga seotud? Mingi asi tarbib v?ga palju voolu, genekas ei j?ua sellist ?kilist koormust laadida v?i midagi? Ei ole elektri alal v?ga kodus.. ehk keegi seletab?
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7995
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Pane sigaretis??tajasse voltmeeter (v?i tester kuhugi salongi kus voolu k?tte saad) ja kontrolli s?idu ajal mis pinge teeb. Samuti v?iksid ?le kontrollida mootori peapistiku mis asub tsirkulatsioonipumba juures (sellise keeratava lukustusega) - nii m?nelgi on anomaaliate p?hjuseks olnud vilets pistiku?hendus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
BlueVR6
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 26 Okt 2005, 18:33
- Telefon: 53837888
- Auto: VW Golf III VR6
- Asukoht: Haapsalu
Samuti v?iksid ?le kontrollida mootori peapistiku mis asub tsirkulatsioonipumba juures (sellise keeratava lukustusega) - nii m?nelgi on anomaaliate p?hjuseks olnud vilets pistiku?hendus. [/quote]
Just nimelt.Minul oli n?iteks see pistik seest korralikult ?ra oks?deerunud ja pahandust ning peamurdmist mitmeks n?dalaks.
Just nimelt.Minul oli n?iteks see pistik seest korralikult ?ra oks?deerunud ja pahandust ning peamurdmist mitmeks n?dalaks.
Aju on kõige seksikam kehaosa,sest seda kepitakse kõige rohkem
-
109ase
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 55530112
Just nimelt.Minul oli n?iteks see pistik seest korralikult ?ra oks?deerunud ja pahandust ning peamurdmist mitmeks n?dalaks. [/quote]Algselt postitas: BlueVR6
Samuti v?iksid ?le kontrollida mootori peapistiku mis asub tsirkulatsioonipumba juures (sellise keeratava lukustusega) - nii m?nelgi on anomaaliate p?hjuseks olnud vilets pistiku?hendus.
Kui ei eksi on seal minu k?si m?ngus.
Uued juhdmed.
Kui on mure golfi I II III sama teemaga. siis k?si julgelt.
Uued juhtmed 3 p?eva,sinu materjal, t??raha 500-1500 eek ja asi nagu uus.
Kui on huvi siis ps
Teema alguses mainisid, et oli laadimisega probleeme ja vahetasid genekal pingeregulaatori. Kui n??d laadimispinget m??dad kas see on ilusti ?htalne v?i k?ikuv (tuled vilguvad kergelt). Kui generaatoril m?ni diood katkestuses on siis ei anna ta ?htlast pinget v?lja (ja ajab elektroonika sassi). Kui m?ni diood on l?hises, siis ka pinge k?igub aga siis jookseb seistes aku l?bi generaatori t?hjaks.Algselt postitas: marec
mul on tunne, et tegu on elektriveaga, kuna mootori t??tades t?hik?igul tabloo kergelt virvendab nagu.. j??b mulje nagu oleks vahelduvvool, gaasi andes l?heb ilusti ?htlaselt p?lema, k?ik sees pole samuti probleemi ilusti valge, kohe kui sidur ?ra lahutada ja k?ik v?lja v?tta l?heb tuhmimaks.. kas ei v?i olla kuidagi ikka generaatoriga seotud? Mingi asi tarbib v?ga palju voolu, genekas ei j?ua sellist ?kilist koormust laadida v?i midagi? Ei ole elektri alal v?ga kodus.. ehk keegi seletab?
hardstyler
Pinget m??tsin n??d p?rast pingeregulaatori vahetust. Olis 14.5 t?hik?igul ja 4000 p??rde juures oli ka sama, ei muutunud midagi.. vb mingi 0,1v ...
Eks seda peapistikut kontrollin siis homme.. igaks juhuks mingi p?ev proovin teist t?hik?iguregulaatorit kah, golfi pealt, n?is kas muutub midagi. Kuigi puhastasin enda t?hik?iguregulaatori ilusti ?ra ja klapp sees liikus, mingeid probleeme ei n?inud k?ll, aga n?is mis tulemus tuleb.
109ase, ma ei saanud h?sti aru mida sa v?lja pakkusid. Vahetad k?ik juhtmed v?lja?
EDIT:
Oskab keegi seletada, mis juhtuma peaks kui t??tava mootoriga t?hiki?guregulaatori pistik tagant v?tta? p??rded hakkavad k?ikuma?
[Muudetud: 28-2-2009 marec]
Eks seda peapistikut kontrollin siis homme.. igaks juhuks mingi p?ev proovin teist t?hik?iguregulaatorit kah, golfi pealt, n?is kas muutub midagi. Kuigi puhastasin enda t?hik?iguregulaatori ilusti ?ra ja klapp sees liikus, mingeid probleeme ei n?inud k?ll, aga n?is mis tulemus tuleb.
109ase, ma ei saanud h?sti aru mida sa v?lja pakkusid. Vahetad k?ik juhtmed v?lja?
EDIT:
Oskab keegi seletada, mis juhtuma peaks kui t??tava mootoriga t?hiki?guregulaatori pistik tagant v?tta? p??rded hakkavad k?ikuma?
[Muudetud: 28-2-2009 marec]

