VW 1,9TDI 2003 j?uetu ja suur k?tuse kulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
?hukulum??tjat saad ?ldjoontes ka ise testida- l?? kohapeal pedaal p?hja ja kui kenasti punasesse ?ra kerib siis ?hulugeja veel v?ga ?ra ei ole. Kui ei l?he k?rgete p??reteni siis v?ib ?hukulu m??tjat kahtlustada. Teine v?imalus: v?ta ?hukulu lugejal pistik tagant ?ra ja proovi s?ita. Kui minek on samav??rne v?i parem siis on ?hukulu lugeja peetis. Kui minek on veel kehvem siis vist ?hukulu lugejat kahtlustama ei pea. P?hjalikum testimine on v?imalik juba n?iteks VAG-Com'iga vaadates ?hukulu lugeja n?ite erinevatel p??retel.
Mis mootoriga muidu t?psemalt tegu on, 1.9TDI on v?ga lai m?iste..
Mis mootoriga muidu t?psemalt tegu on, 1.9TDI on v?ga lai m?iste..
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
See kohapeal pedaal p?hja variandiga k?ll mingit viga ei ole v?imalik diagnoosida ja kui auto on automaat kastiga siis ei aita ka ?hulugeja pistiku lahti v?tmine vea leidmisel(kast l?heb avariisse).Algselt postitas: tobimarg
?hukulum??tjat saad ?ldjoontes ka ise testida- l?? kohapeal pedaal p?hja ja kui kenasti punasesse ?ra kerib siis ?hulugeja veel v?ga ?ra ei ole. Kui ei l?he k?rgete p??reteni siis v?ib ?hukulu m??tjat kahtlustada. Teine v?imalus: v?ta ?hukulu lugejal pistik tagant ?ra ja proovi s?ita. Kui minek on samav??rne v?i parem siis on ?hukulu lugeja peetis. Kui minek on veel kehvem siis vist ?hukulu lugejat kahtlustama ei pea. P?hjalikum testimine on v?imalik juba n?iteks VAG-Com'iga vaadates ?hukulu lugeja n?ite erinevatel p??retel.
Mis mootoriga muidu t?psemalt tegu on, 1.9TDI on v?ga lai m?iste..
Kuigi jah viga v?ib olla ?hulugejas!
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
Sul on ?igus!Alates 82kw tdi mootoritest reguleeritkse turbo survet diisel mootoritel ainult muudetava geomeetria abil.Algselt postitas: tobimarg
Kas muutuva geomeetriaga turbol on lisaks veel wastegate ka? Lihtsalt k?sin, arvasin, et geomeetria abil v?lditaksegi ?ler?hu teket..
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Kui inglise keelt ei karda siis ?htust lugemist teemaalgatajale, v?ibolla saad siit abi:
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph" onclick="window.open(this.href);return false; ... power+loss
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph" onclick="window.open(this.href);return false; ... power+loss
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Minu 96kw Passatil t?usis k?ttekulu umbes samapalju ja minek m?nev?rra kehvenes (kuid mitte nii hullusti), kui kinni oli j??nud gaasitagastusklapp. Kinni oli ta j??nud t?nu katkisele voolikule. Kui v?sinud ?hukulu anduri korral on n?it alla normi, siis minu omal oli ?le normi ja umbes 3000 p??rde juures l?ks ligemale kahekordseks. SA2-s lahendati mure pisut rohkem kui poole tunniga.
[Muudetud: 4-3-2009 lohe]
[Muudetud: 4-3-2009 lohe]