K. Karpa kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K. Karpa kohta
Tere.
Soov oleks G2 panna teine karpa kas on mingeid v?imsamaid mis sobiks.Mootoriks 1.8 66 KW
Soov oleks G2 panna teine karpa kas on mingeid v?imsamaid mis sobiks.Mootoriks 1.8 66 KW
No kuidas v?tta. Olen zigulli karpaga t?itsa proovinud ja toimib v?ga h?sti. K?tet antakse korralikult peale. Egas siis zigulli k?ttekulu ilmaaegu ~10+l/100km polnud. Oli k?ll 1,4 mootor, kuid j?udu anti ?leliia nii et mootor kaua vastu ei pidanud.Algselt postitas: 100avantIse ikka ette kujutad seda asja v?i?Algselt postitas: leiutaja
Pane zigulli karpa!. 01 oma(Y)...
100% n?us T?nis2-ga, eeldusel, et originaal karpa normaalselt toimetab, siis ainult karpa vahetus/ d??si puurimine k?ll arvestatavat efekti ei anna. Tuleb ikka muude komponentidega ka vaeva n?ha.
Kuid ?ige ta on, et parima tulemuse saavutamiseks tuleb t??d taha. Niisama lihtne pole et vahetad karpa ja OK.
[Muudetud: 12-5-2009 Sarvik]
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Tutikat 1,6l Lada karpat 1,8 audil Pierburgi asemel kasutanud m?ni aeg. K?ttekulu t?usis, samas mootori v?imsuse kasvust nagu m?rgatavat aimu ei saanud. Seda k?ike vaatamata korduvatele katsetele reguleerida ja p?rastpoole ka d??se l?bi puurida. L?ppkokkuv?ttes ?nnestus k?ll saavutada k?igi ponnistuste abil olukord, kus masin k?ll pisut paremini liikus, kuid kippus kuuma mootoriga t?is minema.Algselt postitas: SarvikNo kuidas v?tta. Olen zigulli karpaga t?itsa proovinud ja toimib v?ga h?sti. K?tet antakse korralikult peale. Egas siis zigulli k?ttekulu ilmaaegu ~10+l/100km polnud. Oli k?ll 1,4 mootor, kuid j?udu anti ?leliia nii et mootor kaua vastu ei pidanud.Algselt postitas: 100avantIse ikka ette kujutad seda asja v?i?Algselt postitas: leiutaja
Pane zigulli karpa!. 01 oma(Y)...
100% n?us T?nis2-ga, eeldusel, et originaal karpa normaalselt toimetab, siis ainult karpa vahetus/ d??si puurimine k?ll arvestatavat efekti ei anna. Tuleb ikka muude komponentidega ka vaeva n?ha.
Kuid ?ige ta on, et parima tulemuse saavutamiseks tuleb t??d taha. Niisama lihtne pole et vahetad karpa ja OK.
[Muudetud: 12-5-2009 Sarvik]
N??d sekkuks selle kohapealt ,et ?eldakse lakooniliselt (v?ga v?he)et mootoriga on natuke t??d ka tehtud. Mida natuke tehtud? Paneme sellele natuke tehtud mootorile X karbussi ja ootame,loodame paremat minekut sellest mootorist. Selle jutuga mina k?sija (rico). suupihta ei l??. K?sija on ,,kuningas,, . Teema algatajad,probleemsed teemad teil.... endal lihtsam kui kohe algselt pikemal,ja t?psemalt kirjeldad oma probleemist.
Õehh... Mingi karpa vahetus ei anna tegelikult midagi juurde. pane peale migni jettronic sissepritse, vot see annab tunda!
Karpaga sa teeb küll kütuse segu rikkamaks, aga õhku on kh vaja juurde! ja vaevalt, et sa turbotama hakkad, siis peab terve mootori sisu ära vahetama. Sepistatud kolvid, plokikaane "update", kepsud, aju progrema, väljalase, sissepritse....igast jama... Aga karpa vahetusega ei ole mõtet mingit jõudu juurde saada, sest see lihtsalt nii mõttetu!
Karpaga sa teeb küll kütuse segu rikkamaks, aga õhku on kh vaja juurde! ja vaevalt, et sa turbotama hakkad, siis peab terve mootori sisu ära vahetama. Sepistatud kolvid, plokikaane "update", kepsud, aju progrema, väljalase, sissepritse....igast jama... Aga karpa vahetusega ei ole mõtet mingit jõudu juurde saada, sest see lihtsalt nii mõttetu!
Nojaa. webber on juba teine asi, Mossedel on webberid peal, see rüüpab ikka mõnusalt kütet.
Webber- ehk teine gaasiklapp avatakse mehaaniliselt, mitte vaakumi pealt. Vajutad pool gaasi, on esimene klapp avatud, vajutad pedaali veel ja nätaki on teine kah lahti, kütet voolab nagu aiavoolikust ja jõudu tuleb kah juurde! Seal õhukanalid kah suht suure läbimõõduga. Võiksid isegi proovida!
Webber- ehk teine gaasiklapp avatakse mehaaniliselt, mitte vaakumi pealt. Vajutad pool gaasi, on esimene klapp avatud, vajutad pedaali veel ja nätaki on teine kah lahti, kütet voolab nagu aiavoolikust ja jõudu tuleb kah juurde! Seal õhukanalid kah suht suure läbimõõduga. Võiksid isegi proovida!