karburaatoriga jama.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
-marx-
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 18 Mär 2008, 11:30
Asukoht: viljandimaa

karburaatoriga jama.

Lugemata postitus Postitas -marx- »

avastasin, et mu auto j?uetuse p?hjuseks v?ib olla see, et karpal ei avane teine bensiini siiber. ?ks siiber avanem trossi t?mmates, aga siit k?simus, kas teine avaneb vaakumi abil?

ja teine probleem, kuna arvasin, et teist siibrit avab see asjandus:


Pilt

siis sai see ka laiali v?etud ja ?nnetul kombel l?ks ta ka katki.
kinnitub sinna:

Pilt

siit ka teine k?simus, kuidas on selle detaili nimetus, kuna poodi minnes ei oska ma m??ijalt k?sida, mida ma ?ldse osta tahan.

[Muudetud: 26-5-2009 -marx-]

Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Post »

Automaatne tooreklapi ajam vms. jahutusvedelik reguleerib seda asjandust.
Mis karpaga ?ldse tegu on v?i mis moto?

[Muudetud: 26-5-2009 masinist]
Stuck in the 70's

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Algselt postitas: -marx-
avastasin, et mu auto j?uetuse p?hjuseks v?ib olla see, et karpal ei avane teine bensiini siiber. ?ks siiber avanem trossi t?mmates, aga siit k?simus, kas teine avaneb vaakumi abil?
Jah.
siit ka teine k?simus, kuidas on selle detaili nimetus, kuna poodi minnes ei oska ma m??ijalt k?sida, mida ma ?ldse osta tahan.
Poest pole suuremat m?tet seda k?sima minna, lammutused kah vist karpade k?ljest ?ksikuid juppe h?sti m??a ei taha. Kui kuskilt l?hemalt ei leia, siis ma v?in oma kola hulgas veits sobrada...

Karpa paistab Pierburg 2E2 olevat, mootor ilmselt 1,6 l 55 kW.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Teise l??ri avanemine peaks sel karpal t?esti toimuma vaakumi abil siis kui esimene l??r rohkem lahti ja vaakum segukambris piisavalt suur. Ega see koha peal vast eriti lahti ei l?hegi.
Seda tegev vaakumkamber alumise pildi ?la??res n?ha.:)
Poest seda t?kki ei ole t?esti m?tet k?sima minna. Lammaris karpad 2-300 eeki v?hemalt. Samas ei pruugi lammari oma igas m?ttes parem olla, isiklik kogemus. Kui ainult selles hoovas k?simus, peaks selle m?ne vanemate volksudega tegelenud venna koli hulgast suure t?en?osusega leidma.
Kui n??d pildist ?ieti aru sain, siis selle t?ki peaksin endagi varakambrist leidma. ;)

[Muudetud: 26-5-2009 100avant]

golfrider16
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Dets 2007, 12:18
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Männiku

Lugemata postitus Postitas golfrider16 »

Algselt postitas: 100avant
Teise l??ri avanemine peaks sel karpal t?esti toimuma vaakumi abil siis kui esimene l??r rohkem lahti ja vaakum segukambris piisavalt suur. Ega see koha peal vast eriti lahti ei l?hegi.
Seda tegev vaakumkamber alumise pildi ?la??res n?ha.:)
Poest seda t?kki ei ole t?esti m?tet k?sima minna. Lammaris karpad 2-300 eeki v?hemalt. Samas ei pruugi lammari oma igas m?ttes parem olla, isiklik kogemus. Kui ainult selles hoovas k?simus, peaks selle m?ne vanemate volksudega tegelenud venna koli hulgast suure t?en?osusega leidma.
Kui n??d pildist ?ieti aru sain, siis selle t?ki peaksin endagi varakambrist leidma. ;)

[Muudetud: 26-5-2009 100avant]
Asjast oled valesti aru saanud, nagu Masinist ?tles siis reguleerib seda jahutusvedelik. Tegemist bimetall vedruga mis soojenedes kerast lahti rullib ja jahtudes kokku t?mbub see siis liigutab ?lemist klappi kinni v?i lahti. See teise pildi ?laosas asetsev must karbike on kangesti kiirenduspumba moodi asi.

[Muudetud: 26-5-2009 golfrider16]
Reigo

-marx-
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 18 Mär 2008, 11:30
Asukoht: viljandimaa

Lugemata postitus Postitas -marx- »

Tegu t?esti 1.6 55 kw mootoriga.
Ja hetkel ei oska k?ll ?elda, mis karpaga tegu, seda homme uurin.
Poest polnud t?esti m?tet seda k?sida;D

oleksin t?esti t?nulik, kui keegi seda jublakat oma vara hulgast vaataks, ainus probleem on see, kuidas ma selle k?tte saan, kuna asute liiga kaugel.

1: sinna jublaka otsa tuleb kaks vaakumvoolikut, ?ks l?heb karpasse, aga teine ots oli juba enne mind kinni pandud, kas sellel on ka oma otstarve, et peaks ka kuskile minema ju? samas leidsin eest poolt ka ?he sellise vooliku, mis oli kinni pandud, aga ei tea kas need omavahel kokku sobiksid.

2: selle jublaka sees oli ?ks v?ike vedru (pastaka vedru suurune) lahtiselt ja kokkupannes ei oska ma seda kuskile panne, vb keegi teab, kuidas v?i kuhu?
See teise pildi ?laosas asetsev must karbike on kangesti kiirenduspumba moodi asi.
see must karbike avas teise siibri, kui ?hest vaakum voolikust imesin, aga millegip?rast ma arvan, et see ei t??ta (kas just see must karbike v?i miski muu), kui ?levalt karburaatorisse sisse vaatasin ja kaasi andsin sis teine siiber ei avanenud.
autoga s?ites ka, kuidagi raskelt l?heb edasi ja ?le 90km/h ei taha ?ldse minna.

segane jutt natuke;D

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: golfrider16
Algselt postitas: 100avant
Teise l??ri avanemine peaks sel karpal t?esti toimuma vaakumi abil siis kui esimene l??r rohkem lahti ja vaakum segukambris piisavalt suur. Ega see koha peal vast eriti lahti ei l?hegi.
Seda tegev vaakumkamber alumise pildi ?la??res n?ha.:)
Poest seda t?kki ei ole t?esti m?tet k?sima minna. Lammaris karpad 2-300 eeki v?hemalt. Samas ei pruugi lammari oma igas m?ttes parem olla, isiklik kogemus. Kui ainult selles hoovas k?simus, peaks selle m?ne vanemate volksudega tegelenud venna koli hulgast suure t?en?osusega leidma.
Kui n??d pildist ?ieti aru sain, siis selle t?ki peaksin endagi varakambrist leidma. ;)

[Muudetud: 26-5-2009 100avant]
Asjast oled valesti aru saanud, nagu Masinist ?tles siis reguleerib seda jahutusvedelik. Tegemist bimetall vedruga mis soojenedes kerast lahti rullib ja jahtudes kokku t?mbub see siis liigutab ?lemist klappi kinni v?i lahti. See teise pildi ?laosas asetsev must karbike on kangesti kiirenduspumba moodi asi.

[Muudetud: 26-5-2009 golfrider16]
Ei ole ma asjast n??d midagi nii valesti aru saanud.
Ennem oli siis minupoolne kiiruga tr?kitud vastus pisut segane. Oleks pidanud siis jutu teema muutusest rohkem m?rku andma, et v??ritim?istmisi v?ltida. Kiirenduspumpa v?id teiselt poolt karpat otsida. See asi seal teise pildi ?laservas on vaakumkamber(v?i nimeta kuidas tahad, , mis teise nimega), ja selle asja ?lessanne on teise l??ri vaakumiga avamine.
Lugesin v?lja s?nadest "ei avane teine bensiini siiber", et vihjatakse teise l??ri mitteavanemisele. See on ?ks jutt.

?huklapp on hoopis teine asi. Ja siis see et see nn. automaattooreklapp laiali lagunes(fotodelt ei selgu, mis m??ral). ?lej??nud jutt k?ib selle teema pihta.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: -marx-
Tegu t?esti 1.6 55 kw mootoriga.
Ja hetkel ei oska k?ll ?elda, mis karpaga tegu, seda homme uurin.
Kui suht ?hek?lgse pildi p?hjal ja ka mootorit??bi j?rgi v?tta, siis peaks olema tegu Pierburg 2E2 karpaga.

Algselt postitas: -marx-
1: sinna jublaka otsa tuleb kaks vaakumvoolikut, ?ks l?heb karpasse, aga teine ots oli juba enne mind kinni pandud, kas sellel on ka oma otstarve, et peaks ka kuskile minema ju? samas leidsin eest poolt ka ?he sellise vooliku, mis oli kinni pandud, aga ei tea kas need omavahel kokku sobiksid.

2: selle jublaka sees oli ?ks v?ike vedru (pastaka vedru suurune) lahtiselt ja kokkupannes ei oska ma seda kuskile panne, vb keegi teab, kuidas v?i kuhu?
Seda ma enne selle ?lemise pildi peale imestasin, et mida see vooliku moodi asjandus seal tolkneb... Minu k?e alt l?bi k?inud 2E2-del selliseid voolikuid seal automaattoore k?ljes pole olnud.
M?rki ei v?ta, aga kas tegu pole mitte omaloominguga, ehk keegi on sinna miskit muud kruvinud ?ige asja asemele.

Kui pikk see pastaka vedru moodi moodustis on? Ise pakuks, et tegu v?ib olla seda samust bimetallvedrut soendama m?eldud spiraali t?kiga. Kas see spiraal terve v?i mitte, seda peaks saama m??ta testriga. Selle juhtme, mis seal k?ljes on, ja korpuse vahel peaks ?hendus olema. Peast praegu oome kahjuks ei ?tle.

Algselt postitas: -marx-
see must karbike avas teise siibri, kui ?hest vaakum voolikust imesin, aga millegip?rast ma arvan, et see ei t??ta (kas just see must karbike v?i miski muu), kui ?levalt karburaatorisse sisse vaatasin ja kaasi andsin sis teine siiber ei avanenud.
autoga s?ites ka, kuidagi raskelt l?heb edasi ja ?le 90km/h ei taha ?ldse minna.
Ei tahagi see teine l??r niisama kohapeal tuuri ajades lahti tulla naljalt. Kunagi sai ka seda proovitud huvi p?rast. Enne l?ppes julgus gaasi anda, aga lahti ta ei tulnud. Samas s?idab minu 1,6 nagu olema peab. 170 kellale saada pole mingi k?simus ja kiirendusel pole ka viga miskit.
Imemise ajal andsid siis gaasi ka v?i? Seal ainult imemisest ei tohiks piisata,et teine l??r avaneks. Peab ka parajalt gaas peal olema.
Kuidas see anomaalia algas? K?tusekulus jms mingeid muutusi pole?

-marx-
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 18 Mär 2008, 11:30
Asukoht: viljandimaa

Lugemata postitus Postitas -marx- »

tegin kakas pilti siis ka tervest karpast:
ja nagu pildil ka n?ha sis, tegu pierburg 2E karpaga.

Pilt

Pilt

Algselt postitas: 100avant
Ennem oli siis minupoolne kiiruga tr?kitud vastus pisut segane. Oleks pidanud siis jutu teema muutusest rohkem m?rku andma, et v??ritim?istmisi v?ltida.
selles suhtes, kuna arvasin, et seda teist l??ri avab vaakum, arvasin, et seda vaakumit tekitab see sama pliimetall kopsik (kuna ei teadnud ennem, mis seal sees on) ja seet?ttu sai see ka lahti v?etud ja nii ta katki l?ks ka.
aga ma arvasin valesti.
Ja siis see et see nn. automaattooreklapp laiali lagunes(fotodelt ei selgu, mis m??ral)
esimese pildi pealt on n?ha, see keskelt, kus vedru kinnitub, ?ks ots on ?ra murdunud, kui pilt tegin, panin selle sinna niisama sisse.

Kui pikk see pastaka vedru moodi moodustis on? Ise pakuks, et tegu v?ib olla seda samust bimetallvedrut soendama m?eldud spiraali t?kiga. Kas see spiraal terve v?i mitte, seda peaks saama m??ta testriga.
ma arvan, et seesama ta ongi siis.
Ei tahagi see teine l??r niisama kohapeal tuuri ajades lahti tulla naljalt. Kunagi sai ka seda proovitud huvi p?rast. Enne l?ppes julgus gaasi anda, aga lahti ta ei tulnud. Samas s?idab minu 1,6 nagu olema peab. 170 kellale saada pole mingi k?simus ja kiirendusel pole ka viga miskit. Imemise ajal andsid siis gaasi ka v?i? Seal ainult imemisest ei tohiks piisata,et teine l??r avaneks. Peab ka parajalt gaas peal olema. Kuidas see anomaalia algas? K?tusekulus jms mingeid muutusi pole?
no kui sina said enda omaga 170 kellale, siis on minu omal midagi v?ga valesti, parematel p?evadel tuli healjuhul 140 kellale.

mul oli karpa maas, kui ma seda teist l??ri proovisin ja panin gaasi p?hja ja siis imesin, selle j?rgi k?ik toimis.

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Algselt postitas: 100avant
Seda ma enne selle ?lemise pildi peale imestasin, et mida see vooliku moodi asjandus seal tolkneb... Minu k?e alt l?bi k?inud 2E2-del selliseid voolikuid seal automaattoore k?ljes pole olnud.
M?rki ei v?ta, aga kas tegu pole mitte omaloominguga, ehk keegi on sinna miskit muud kruvinud ?ige asja asemele.
See on termoklapp, mis peaks koos sinna juurde kuuluva vaakumvoolikute s?steemiga k?lmal mootoril 2. l??ri avanemist hilistama. Kasutati 2E2 m?ningatel mudelitel. Automaatkastiga isenditel oli kah selline klapp olemas, aga seal oli sellel veidi teine funktsioon.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: pppp
Algselt postitas: 100avant
Seda ma enne selle ?lemise pildi peale imestasin, et mida see vooliku moodi asjandus seal tolkneb... Minu k?e alt l?bi k?inud 2E2-del selliseid voolikuid seal automaattoore k?ljes pole olnud.
M?rki ei v?ta, aga kas tegu pole mitte omaloominguga, ehk keegi on sinna miskit muud kruvinud ?ige asja asemele.
See on termoklapp, mis peaks koos sinna juurde kuuluva vaakumvoolikute s?steemiga k?lmal mootoril 2. l??ri avanemist hilistama. Kasutati 2E2 m?ningatel mudelitel. Automaatkastiga isenditel oli kah selline klapp olemas, aga seal oli sellel veidi teine funktsioon.
Suured t?nud valgustamise eest. Ma n??d j?lle t?kk maad targem!:)

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: -marx-

esimese pildi pealt on n?ha, see keskelt, kus vedru kinnitub, ?ks ots on ?ra murdunud, kui pilt tegin, panin selle sinna niisama sisse
Ise kunagi ?he sama vedrukinnituse niinimetatud vedela metalliga kokku s?ttinud. T??tas ?le 2 aasta edukalt. Ja l?bip?lenud spiraal ka s?itmist oluliselt ei seganud.

-marx-
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 18 Mär 2008, 11:30
Asukoht: viljandimaa

Lugemata postitus Postitas -marx- »

Pilt

kas k?tuse peale saamist saab sellest kruvist reguleerida (punase noolega m?rgitud), kui ma eksin, siis kuidas ja kust kohast seda reguleerida saab?

udupump
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 03 Apr 2005, 00:16
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas udupump »

parandage mind kui eksin, aga tegu peaks olema mitte segu kruviga vaid ?hu d??siga....

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: udupump
parandage mind kui eksin, aga tegu peaks olema mitte segu kruviga vaid ?hu d??siga....
Segukruvi mis segukruvi.

[Muudetud: 6-6-2009 100avant]

-marx-
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 18 Mär 2008, 11:30
Asukoht: viljandimaa

Lugemata postitus Postitas -marx- »

ok, aga aidake sis mind.
mitu tiiru ta lahti tuleb keerata, kui ma ta t?itsa kinni keeran?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: -marx-
ok, aga aidake sis mind.
mitu tiiru ta lahti tuleb keerata, kui ma ta t?itsa kinni keeran?
Selle kruviga reguleerid t?hik?igul segu koostist. Parim viis selle kruvi paika saamiseks peaks olema summuti otsa pistetud heitgaasianal?saator.:cool:
Ise teinud ilma eelmainitud vidinata nii, et lasknud t??soojal mootoril t?hik?igul k?ia. Ja siis h?sti rahulikult seda kruvi siia- sinnapoole kruvinud, leidmaks asendit, mille juures mootori p??rded on maksimaalsed. J?uga ei tasu seda kruvi keerata, v?id pesa tuksi keerata(v?hemalt mind hoiatati kunagi selle eest).;) Kui p??rded liiga madalad- k?rged, siis karpa hammasrihma poolsesse ??rde j??va vaakumkambri taga on keskel s?vendis 13mm peaga p??rete reguleerimiseks kruvi.

-marx-
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 18 Mär 2008, 11:30
Asukoht: viljandimaa

Lugemata postitus Postitas -marx- »

sai muretsetud sis selline karpa endale.
Pilt

kas sellist karpat on keeruline peale aretada, kuna seal tuleb juhtmeid rohkem külge, mida minu hetkel peal oleval 2E2 pierburg karpal ei ole?

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Selleks, et see Pierburg 2EE tööle hakkaks, on "aju" ja juhtmestikku kah vaja. 2E2-d loetakse üldiselt hulka lollikindlamaks kui 2EE-d.

[Edited on 18-6-2009 by pppp]

Vasta

Mine “Mootor”