karburaatoriga jama.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
karburaatoriga jama.
avastasin, et mu auto j?uetuse p?hjuseks v?ib olla see, et karpal ei avane teine bensiini siiber. ?ks siiber avanem trossi t?mmates, aga siit k?simus, kas teine avaneb vaakumi abil?
ja teine probleem, kuna arvasin, et teist siibrit avab see asjandus:
siis sai see ka laiali v?etud ja ?nnetul kombel l?ks ta ka katki.
kinnitub sinna:
siit ka teine k?simus, kuidas on selle detaili nimetus, kuna poodi minnes ei oska ma m??ijalt k?sida, mida ma ?ldse osta tahan.
[Muudetud: 26-5-2009 -marx-]
ja teine probleem, kuna arvasin, et teist siibrit avab see asjandus:
siis sai see ka laiali v?etud ja ?nnetul kombel l?ks ta ka katki.
kinnitub sinna:
siit ka teine k?simus, kuidas on selle detaili nimetus, kuna poodi minnes ei oska ma m??ijalt k?sida, mida ma ?ldse osta tahan.
[Muudetud: 26-5-2009 -marx-]
-
- Veteran
- Postitusi: 2246
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
Jah.Algselt postitas: -marx-
avastasin, et mu auto j?uetuse p?hjuseks v?ib olla see, et karpal ei avane teine bensiini siiber. ?ks siiber avanem trossi t?mmates, aga siit k?simus, kas teine avaneb vaakumi abil?
Poest pole suuremat m?tet seda k?sima minna, lammutused kah vist karpade k?ljest ?ksikuid juppe h?sti m??a ei taha. Kui kuskilt l?hemalt ei leia, siis ma v?in oma kola hulgas veits sobrada...siit ka teine k?simus, kuidas on selle detaili nimetus, kuna poodi minnes ei oska ma m??ijalt k?sida, mida ma ?ldse osta tahan.
Karpa paistab Pierburg 2E2 olevat, mootor ilmselt 1,6 l 55 kW.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Teise l??ri avanemine peaks sel karpal t?esti toimuma vaakumi abil siis kui esimene l??r rohkem lahti ja vaakum segukambris piisavalt suur. Ega see koha peal vast eriti lahti ei l?hegi.
Seda tegev vaakumkamber alumise pildi ?la??res n?ha.
Poest seda t?kki ei ole t?esti m?tet k?sima minna. Lammaris karpad 2-300 eeki v?hemalt. Samas ei pruugi lammari oma igas m?ttes parem olla, isiklik kogemus. Kui ainult selles hoovas k?simus, peaks selle m?ne vanemate volksudega tegelenud venna koli hulgast suure t?en?osusega leidma.
Kui n??d pildist ?ieti aru sain, siis selle t?ki peaksin endagi varakambrist leidma.
[Muudetud: 26-5-2009 100avant]
Seda tegev vaakumkamber alumise pildi ?la??res n?ha.
Poest seda t?kki ei ole t?esti m?tet k?sima minna. Lammaris karpad 2-300 eeki v?hemalt. Samas ei pruugi lammari oma igas m?ttes parem olla, isiklik kogemus. Kui ainult selles hoovas k?simus, peaks selle m?ne vanemate volksudega tegelenud venna koli hulgast suure t?en?osusega leidma.
Kui n??d pildist ?ieti aru sain, siis selle t?ki peaksin endagi varakambrist leidma.
[Muudetud: 26-5-2009 100avant]
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Dets 2007, 12:18
- Asukoht: Tallinn/Nõmme/Männiku
Asjast oled valesti aru saanud, nagu Masinist ?tles siis reguleerib seda jahutusvedelik. Tegemist bimetall vedruga mis soojenedes kerast lahti rullib ja jahtudes kokku t?mbub see siis liigutab ?lemist klappi kinni v?i lahti. See teise pildi ?laosas asetsev must karbike on kangesti kiirenduspumba moodi asi.Algselt postitas: 100avant
Teise l??ri avanemine peaks sel karpal t?esti toimuma vaakumi abil siis kui esimene l??r rohkem lahti ja vaakum segukambris piisavalt suur. Ega see koha peal vast eriti lahti ei l?hegi.
Seda tegev vaakumkamber alumise pildi ?la??res n?ha.
Poest seda t?kki ei ole t?esti m?tet k?sima minna. Lammaris karpad 2-300 eeki v?hemalt. Samas ei pruugi lammari oma igas m?ttes parem olla, isiklik kogemus. Kui ainult selles hoovas k?simus, peaks selle m?ne vanemate volksudega tegelenud venna koli hulgast suure t?en?osusega leidma.
Kui n??d pildist ?ieti aru sain, siis selle t?ki peaksin endagi varakambrist leidma.
[Muudetud: 26-5-2009 100avant]
[Muudetud: 26-5-2009 golfrider16]
Reigo
Tegu t?esti 1.6 55 kw mootoriga.
Ja hetkel ei oska k?ll ?elda, mis karpaga tegu, seda homme uurin.
Poest polnud t?esti m?tet seda k?sida;D
oleksin t?esti t?nulik, kui keegi seda jublakat oma vara hulgast vaataks, ainus probleem on see, kuidas ma selle k?tte saan, kuna asute liiga kaugel.
1: sinna jublaka otsa tuleb kaks vaakumvoolikut, ?ks l?heb karpasse, aga teine ots oli juba enne mind kinni pandud, kas sellel on ka oma otstarve, et peaks ka kuskile minema ju? samas leidsin eest poolt ka ?he sellise vooliku, mis oli kinni pandud, aga ei tea kas need omavahel kokku sobiksid.
2: selle jublaka sees oli ?ks v?ike vedru (pastaka vedru suurune) lahtiselt ja kokkupannes ei oska ma seda kuskile panne, vb keegi teab, kuidas v?i kuhu?
autoga s?ites ka, kuidagi raskelt l?heb edasi ja ?le 90km/h ei taha ?ldse minna.
segane jutt natuke;D
Ja hetkel ei oska k?ll ?elda, mis karpaga tegu, seda homme uurin.
Poest polnud t?esti m?tet seda k?sida;D
oleksin t?esti t?nulik, kui keegi seda jublakat oma vara hulgast vaataks, ainus probleem on see, kuidas ma selle k?tte saan, kuna asute liiga kaugel.
1: sinna jublaka otsa tuleb kaks vaakumvoolikut, ?ks l?heb karpasse, aga teine ots oli juba enne mind kinni pandud, kas sellel on ka oma otstarve, et peaks ka kuskile minema ju? samas leidsin eest poolt ka ?he sellise vooliku, mis oli kinni pandud, aga ei tea kas need omavahel kokku sobiksid.
2: selle jublaka sees oli ?ks v?ike vedru (pastaka vedru suurune) lahtiselt ja kokkupannes ei oska ma seda kuskile panne, vb keegi teab, kuidas v?i kuhu?
see must karbike avas teise siibri, kui ?hest vaakum voolikust imesin, aga millegip?rast ma arvan, et see ei t??ta (kas just see must karbike v?i miski muu), kui ?levalt karburaatorisse sisse vaatasin ja kaasi andsin sis teine siiber ei avanenud.See teise pildi ?laosas asetsev must karbike on kangesti kiirenduspumba moodi asi.
autoga s?ites ka, kuidagi raskelt l?heb edasi ja ?le 90km/h ei taha ?ldse minna.
segane jutt natuke;D
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Ei ole ma asjast n??d midagi nii valesti aru saanud.Algselt postitas: golfrider16Asjast oled valesti aru saanud, nagu Masinist ?tles siis reguleerib seda jahutusvedelik. Tegemist bimetall vedruga mis soojenedes kerast lahti rullib ja jahtudes kokku t?mbub see siis liigutab ?lemist klappi kinni v?i lahti. See teise pildi ?laosas asetsev must karbike on kangesti kiirenduspumba moodi asi.Algselt postitas: 100avant
Teise l??ri avanemine peaks sel karpal t?esti toimuma vaakumi abil siis kui esimene l??r rohkem lahti ja vaakum segukambris piisavalt suur. Ega see koha peal vast eriti lahti ei l?hegi.
Seda tegev vaakumkamber alumise pildi ?la??res n?ha.
Poest seda t?kki ei ole t?esti m?tet k?sima minna. Lammaris karpad 2-300 eeki v?hemalt. Samas ei pruugi lammari oma igas m?ttes parem olla, isiklik kogemus. Kui ainult selles hoovas k?simus, peaks selle m?ne vanemate volksudega tegelenud venna koli hulgast suure t?en?osusega leidma.
Kui n??d pildist ?ieti aru sain, siis selle t?ki peaksin endagi varakambrist leidma.
[Muudetud: 26-5-2009 100avant]
[Muudetud: 26-5-2009 golfrider16]
Ennem oli siis minupoolne kiiruga tr?kitud vastus pisut segane. Oleks pidanud siis jutu teema muutusest rohkem m?rku andma, et v??ritim?istmisi v?ltida. Kiirenduspumpa v?id teiselt poolt karpat otsida. See asi seal teise pildi ?laservas on vaakumkamber(v?i nimeta kuidas tahad, , mis teise nimega), ja selle asja ?lessanne on teise l??ri vaakumiga avamine.
Lugesin v?lja s?nadest "ei avane teine bensiini siiber", et vihjatakse teise l??ri mitteavanemisele. See on ?ks jutt.
?huklapp on hoopis teine asi. Ja siis see et see nn. automaattooreklapp laiali lagunes(fotodelt ei selgu, mis m??ral). ?lej??nud jutt k?ib selle teema pihta.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Kui suht ?hek?lgse pildi p?hjal ja ka mootorit??bi j?rgi v?tta, siis peaks olema tegu Pierburg 2E2 karpaga.Algselt postitas: -marx-
Tegu t?esti 1.6 55 kw mootoriga.
Ja hetkel ei oska k?ll ?elda, mis karpaga tegu, seda homme uurin.
Seda ma enne selle ?lemise pildi peale imestasin, et mida see vooliku moodi asjandus seal tolkneb... Minu k?e alt l?bi k?inud 2E2-del selliseid voolikuid seal automaattoore k?ljes pole olnud.Algselt postitas: -marx-
1: sinna jublaka otsa tuleb kaks vaakumvoolikut, ?ks l?heb karpasse, aga teine ots oli juba enne mind kinni pandud, kas sellel on ka oma otstarve, et peaks ka kuskile minema ju? samas leidsin eest poolt ka ?he sellise vooliku, mis oli kinni pandud, aga ei tea kas need omavahel kokku sobiksid.
2: selle jublaka sees oli ?ks v?ike vedru (pastaka vedru suurune) lahtiselt ja kokkupannes ei oska ma seda kuskile panne, vb keegi teab, kuidas v?i kuhu?
M?rki ei v?ta, aga kas tegu pole mitte omaloominguga, ehk keegi on sinna miskit muud kruvinud ?ige asja asemele.
Kui pikk see pastaka vedru moodi moodustis on? Ise pakuks, et tegu v?ib olla seda samust bimetallvedrut soendama m?eldud spiraali t?kiga. Kas see spiraal terve v?i mitte, seda peaks saama m??ta testriga. Selle juhtme, mis seal k?ljes on, ja korpuse vahel peaks ?hendus olema. Peast praegu oome kahjuks ei ?tle.
Ei tahagi see teine l??r niisama kohapeal tuuri ajades lahti tulla naljalt. Kunagi sai ka seda proovitud huvi p?rast. Enne l?ppes julgus gaasi anda, aga lahti ta ei tulnud. Samas s?idab minu 1,6 nagu olema peab. 170 kellale saada pole mingi k?simus ja kiirendusel pole ka viga miskit.Algselt postitas: -marx-
see must karbike avas teise siibri, kui ?hest vaakum voolikust imesin, aga millegip?rast ma arvan, et see ei t??ta (kas just see must karbike v?i miski muu), kui ?levalt karburaatorisse sisse vaatasin ja kaasi andsin sis teine siiber ei avanenud.
autoga s?ites ka, kuidagi raskelt l?heb edasi ja ?le 90km/h ei taha ?ldse minna.
Imemise ajal andsid siis gaasi ka v?i? Seal ainult imemisest ei tohiks piisata,et teine l??r avaneks. Peab ka parajalt gaas peal olema.
Kuidas see anomaalia algas? K?tusekulus jms mingeid muutusi pole?
tegin kakas pilti siis ka tervest karpast:
ja nagu pildil ka n?ha sis, tegu pierburg 2E karpaga.
aga ma arvasin valesti.
mul oli karpa maas, kui ma seda teist l??ri proovisin ja panin gaasi p?hja ja siis imesin, selle j?rgi k?ik toimis.
ja nagu pildil ka n?ha sis, tegu pierburg 2E karpaga.
selles suhtes, kuna arvasin, et seda teist l??ri avab vaakum, arvasin, et seda vaakumit tekitab see sama pliimetall kopsik (kuna ei teadnud ennem, mis seal sees on) ja seet?ttu sai see ka lahti v?etud ja nii ta katki l?ks ka.Algselt postitas: 100avant
Ennem oli siis minupoolne kiiruga tr?kitud vastus pisut segane. Oleks pidanud siis jutu teema muutusest rohkem m?rku andma, et v??ritim?istmisi v?ltida.
aga ma arvasin valesti.
esimese pildi pealt on n?ha, see keskelt, kus vedru kinnitub, ?ks ots on ?ra murdunud, kui pilt tegin, panin selle sinna niisama sisse.Ja siis see et see nn. automaattooreklapp laiali lagunes(fotodelt ei selgu, mis m??ral)
ma arvan, et seesama ta ongi siis.Kui pikk see pastaka vedru moodi moodustis on? Ise pakuks, et tegu v?ib olla seda samust bimetallvedrut soendama m?eldud spiraali t?kiga. Kas see spiraal terve v?i mitte, seda peaks saama m??ta testriga.
no kui sina said enda omaga 170 kellale, siis on minu omal midagi v?ga valesti, parematel p?evadel tuli healjuhul 140 kellale.Ei tahagi see teine l??r niisama kohapeal tuuri ajades lahti tulla naljalt. Kunagi sai ka seda proovitud huvi p?rast. Enne l?ppes julgus gaasi anda, aga lahti ta ei tulnud. Samas s?idab minu 1,6 nagu olema peab. 170 kellale saada pole mingi k?simus ja kiirendusel pole ka viga miskit. Imemise ajal andsid siis gaasi ka v?i? Seal ainult imemisest ei tohiks piisata,et teine l??r avaneks. Peab ka parajalt gaas peal olema. Kuidas see anomaalia algas? K?tusekulus jms mingeid muutusi pole?
mul oli karpa maas, kui ma seda teist l??ri proovisin ja panin gaasi p?hja ja siis imesin, selle j?rgi k?ik toimis.
-
- Veteran
- Postitusi: 2246
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
See on termoklapp, mis peaks koos sinna juurde kuuluva vaakumvoolikute s?steemiga k?lmal mootoril 2. l??ri avanemist hilistama. Kasutati 2E2 m?ningatel mudelitel. Automaatkastiga isenditel oli kah selline klapp olemas, aga seal oli sellel veidi teine funktsioon.Algselt postitas: 100avant
Seda ma enne selle ?lemise pildi peale imestasin, et mida see vooliku moodi asjandus seal tolkneb... Minu k?e alt l?bi k?inud 2E2-del selliseid voolikuid seal automaattoore k?ljes pole olnud.
M?rki ei v?ta, aga kas tegu pole mitte omaloominguga, ehk keegi on sinna miskit muud kruvinud ?ige asja asemele.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Suured t?nud valgustamise eest. Ma n??d j?lle t?kk maad targem!:)Algselt postitas: ppppSee on termoklapp, mis peaks koos sinna juurde kuuluva vaakumvoolikute s?steemiga k?lmal mootoril 2. l??ri avanemist hilistama. Kasutati 2E2 m?ningatel mudelitel. Automaatkastiga isenditel oli kah selline klapp olemas, aga seal oli sellel veidi teine funktsioon.Algselt postitas: 100avant
Seda ma enne selle ?lemise pildi peale imestasin, et mida see vooliku moodi asjandus seal tolkneb... Minu k?e alt l?bi k?inud 2E2-del selliseid voolikuid seal automaattoore k?ljes pole olnud.
M?rki ei v?ta, aga kas tegu pole mitte omaloominguga, ehk keegi on sinna miskit muud kruvinud ?ige asja asemele.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Ise kunagi ?he sama vedrukinnituse niinimetatud vedela metalliga kokku s?ttinud. T??tas ?le 2 aasta edukalt. Ja l?bip?lenud spiraal ka s?itmist oluliselt ei seganud.Algselt postitas: -marx-
esimese pildi pealt on n?ha, see keskelt, kus vedru kinnitub, ?ks ots on ?ra murdunud, kui pilt tegin, panin selle sinna niisama sisse
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Selle kruviga reguleerid t?hik?igul segu koostist. Parim viis selle kruvi paika saamiseks peaks olema summuti otsa pistetud heitgaasianal?saator.Algselt postitas: -marx-
ok, aga aidake sis mind.
mitu tiiru ta lahti tuleb keerata, kui ma ta t?itsa kinni keeran?
Ise teinud ilma eelmainitud vidinata nii, et lasknud t??soojal mootoril t?hik?igul k?ia. Ja siis h?sti rahulikult seda kruvi siia- sinnapoole kruvinud, leidmaks asendit, mille juures mootori p??rded on maksimaalsed. J?uga ei tasu seda kruvi keerata, v?id pesa tuksi keerata(v?hemalt mind hoiatati kunagi selle eest). Kui p??rded liiga madalad- k?rged, siis karpa hammasrihma poolsesse ??rde j??va vaakumkambri taga on keskel s?vendis 13mm peaga p??rete reguleerimiseks kruvi.