Konkreetne plaan/projekt
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] vr6 saaks ingli [VW Bot: "Keel korda!"] soodsa hinnaga aga kui nina minema jalutab, siis sellest loobun.
Martti: mis konkreetsed eelised on 2L mootoril 1.8 16v ees? Kas sa pead silmas just paigalduse keerukust v?i mis?
Ps. Mingi 20-25k eest saaks k?tte vr6 2.9 204hj koos k?igi jubinatega ja lisaks 2 turbot Aga see pole t?esti hetkel see teema
Martti: mis konkreetsed eelised on 2L mootoril 1.8 16v ees? Kas sa pead silmas just paigalduse keerukust v?i mis?
Ps. Mingi 20-25k eest saaks k?tte vr6 2.9 204hj koos k?igi jubinatega ja lisaks 2 turbot Aga see pole t?esti hetkel see teema
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
- Asukoht: Stockholm
- Kontakt:
Originally posted by ICE
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] vr6 saaks ingli [VW Bot: "Keel korda!"] soodsa hinnaga aga kui nina minema jalutab, siis sellest loobun.
Martti: mis konkreetsed eelised on 2L mootoril 1.8 16v ees? Kas sa pead silmas just paigalduse keerukust v?i mis?
Ps. Mingi 20-25k eest saaks k?tte vr6 2.9 204hj koos k?igi jubinatega ja lisaks 2 turbot Aga see pole t?esti hetkel see teema
nU KAMAAN, nu siis v?iks juba lollitada ja see peale panna:D
Ehitad samamoodi esiotsa.
2,0 oleks selles suhtes hea v?i isegi 1,8 16v, et tal on kohe hea hj olemas. Kui sa n??d 8v hakkad seda taga ajama ja paned raha alla ning l?puks saad sama hj k?tte , mis 16v, siis tasuks ju kohe 16v kallale minna. Eks iseasi, mis sul seal plaanis on.
AGA, ?kki l?hed seda teed, et ostad digifant 1,8 G2 mootori- peaks olema 72kw ja 82kw. Sinna paned madalasurve kolvid sisse, turbo ja lisatarvikud, progetava aju( isegi ilma selleta saaks) ja sul oleks 8v turbo, ning midagi esmakordset ja huvitavat
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com
http://polishing.edicypages.com
Jalutab ta sul jah kuhugi.... Hea jutt...Originally posted by ICE
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] vr6 saaks ingli [VW Bot: "Keel korda!"] soodsa hinnaga aga kui nina minema jalutab, siis sellest loobun.
Ainuke reaalne kriteerium mootorivalikuks peaks olema selle mehe soovitus, kes sul seda mootorivahetusprojekti reaalselt teostama hakkab. P?ris kindel v?id minuarust olla ka selles, et sellise projekti teostamise juures on mootori hind ?ks k?ige v?iksemaid kulutusi.
Kuna sul l?heb vahetusse enivei mootor, kast, sild, pidurid, ja ka k?ik muu, siis ei ole mingit vahet, mida sa sinna vahele paned, kas 16V, VR6 v?i ?ldse V8.
Ahjaa, t?en?osus, et sa siit foorumist asjalikku n?u saad on minuarust <3,8%
Ahjaa, niipalju on vahet, et 4 sil mootori peaks saama vahele panna "bolt on" t?kkidega, kuna sellele autole on ka 1,9 diislit pandud. Doonoreid on vist k?ll 2 tk vaja k?rvale v?tta: diisel ja siis see, millelt mootori paned. Diislilt esisild, k?igukastikinnitused, hoovastikud ja misiganes. Teiselt siis mootor, k?igukast ja juhtmestikud.