G3 GTI originaal vedrustus/amordid sport/tavaline (kuidas ki

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
lllegal
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Mai 2006, 23:18
Auto: G3GTI Ed.
Asukoht: Tartu

G3 GTI originaal vedrustus/amordid sport/tavaline (kuidas ki

Lugemata postitus Postitas lllegal »

Tere,

Selline tunne, et vaja natuke massinat puttitada enne kui päris ära laguneb ning sellega seoses oleks vaja kindlaks teha mis vedrud ja amordid masinal all on. Praegu on nii, et ees on liiga korge ja taga liiga madal muig, vaja aga oleks sama korgusega vai taga kergelt korgem kuna taga on lisaraskus ca 60kg.

Vedrudel on mingid kollased/punased ja vist ka valged ees märked/tähised peal ja mul kuskil peaks ka pildid olema, et nende järgi on voimalik kindlaks teha ilmselt. Voimalik, et tähistuste kirjeldused on kuskil saadaval?

Tegelikult tahaks masina originaalis hoida, ehk siis vaja teada mis seal originaalis all peaks olema 85kW isendil ('94/11 vist) see 60KG ei tohiks ka nii hull raskus olla, et taga madalam jääks kui esiots voi mis arvata?

Tänud.

[Muudetud: 3-7-2009 lllegal]

Prez
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 18 Juun 2007, 13:52
Auto: Bemm
Asukoht: TLN (East Side)

Lugemata postitus Postitas Prez »

Tühjalt on auto esiosa ja tagasosa ühel kõrgusel?


vedrud väsinud arvatavasti siis lihtsalt.
Poodi uute vedrude järgi.
Amorte võiksid ka visuaalselt kontrollida, et nad ei lekiks.


Tavaliselt on sportvedrud värvuselt punased, kollased, rohelised, sinised ...
Originaalvedrud on mustad enamasti.

Ja amortidel peaks silt peal olemas, mis firma ja mis mudel.

lllegal
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Mai 2006, 23:18
Auto: G3GTI Ed.
Asukoht: Tartu

Ka tühjalt taguots kuigivord vastu maad.

Lugemata postitus Postitas lllegal »

a
Prez kirjutas:Tühjalt on auto esiosa ja tagasosa ühel kõrgusel?


vedrud väsinud arvatavasti siis lihtsalt.
Poodi uute vedrude järgi.
Amorte võiksid ka visuaalselt kontrollida, et nad ei lekiks.


Tavaliselt on sportvedrud värvuselt punased, kollased, rohelised, sinised ...
Originaalvedrud on mustad enamasti.

Ja amortidel peaks silt peal olemas, mis firma ja mis mudel.
Raskendatud korraldada seda tühjalt, et üksi igatahes :)

Hmm, aga kuidas teada saada, et mis originaalis Golf III GTI vedrud ja amordid (tehasest tulles) peal pidanuks olema (tavalised voi jäigemad vmt)?

lllegal
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Mai 2006, 23:18
Auto: G3GTI Ed.
Asukoht: Tartu

Re: Ka tühjalt taguots kuigivord vastu maad.

Lugemata postitus Postitas lllegal »

lllegal kirjutas:a
Prez kirjutas:Tühjalt on auto esiosa ja tagasosa ühel kõrgusel?


vedrud väsinud arvatavasti siis lihtsalt.
Poodi uute vedrude järgi.
Amorte võiksid ka visuaalselt kontrollida, et nad ei lekiks.


Tavaliselt on sportvedrud värvuselt punased, kollased, rohelised, sinised ...
Originaalvedrud on mustad enamasti.

Ja amortidel peaks silt peal olemas, mis firma ja mis mudel.
Raskendatud korraldada seda tühjalt, et üksi igatahes :)

Hmm, aga kuidas teada saada, et mis originaalis Golf III GTI vedrud ja amordid (tehasest tulles) peal pidanuks olema (tavalised voi jäigemad vmt)?
Lihtsalt teadmiseks:
Tundub, et VW (GTI edition korral vähemalt) kasutab vedrusid vastavalt kaalule (konditsiooneer, mootor jmt kriteeriumid nagu kaal eeskätt olulised ja ilma igasuguse madalduseta vs tavavedru AFAIK).

Originaalis all (esmane.reg 94/09 näide):
Tagavedru: 1H6511115L (coil spring 2 paint marks 1 paint mark 2-4-doors yellow violet)
Tagaamort: 1H0513031S (Monroe gaas, roheline)
Amordi kaitse/toru: 191513425 (protective pipe 90MM)
Buffer: 1H0512131C (stop buffer 140MM)

Asendada annab originaal/tootja detailidega (füüsikalised erinevused teadmata va 1H6511115L ja 1H6511115K sama diameeter materjalil ning ka keerdude arv, samas esindus pakkus 1H6511115J vedru esmalt millegi pärast):

1H6511115L coil spring 2 paint marks 1 paint mark 4-tuerig yellow violet
1H6511115L coil spring 2 paint marks 1 paint mark 2 doors yellow violet

1H6511115K coil spring 3 paint marks for models with heavy duty suspension F 1H-NW250 129>>* F 1H-NB018 703>>* yellow
1H6511115K coil spring 3 paint marks yellow
1H6511115K coil spring F 1H-NW250 129>>* F 1H-NB018 703>>* 3 paint marks 4-tuerig yellow

1H6511115J coil spring 2 paint marks for models with heavy duty suspension F >> 1H-NW250 128* F >> 1H-NB018 702* yellow
1H6511115J coil spring 2 paint marks 2 doors yellow 2+4 door
1H6511115J coil spring 2 paint marks 2+4 door yellow 2+4 door

Teema lukku..

Vasta

Mine “Veermik”