Golf II 1.6td - turbo probleem (Lahendus leitud, turbo korra

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu

Golf II 1.6td - turbo probleem (Lahendus leitud, turbo korra

Lugemata postitus Postitas Villu »

Tervist

Hakkame siis probleemi seletama võimalikult põhjalikult:
Tavaliselt on mul sõites 90-ga gaasi põhja vajutamiseks veel palju ruumi, nüüd sõidan 90-ga ja gaas on põhimõtteliselt põhjas. Auto on väga uimane teel.. võtsin siis kätte ja uurisin järgi, et lõdvikust ajab õli ja turbo ise samuti õline.. ning turbo ei tee enam mingit häält ( auto ostes võtsime õhufiltri ära ning siis oli kuulda turbo vilinat, nüüd seda polnud ega polnud ka tunda et turbo oma tööd teeks ). Kuna mu auto on originaalis 1.6D siis on see turbo sinna ise paigaldatud, leidsin ka mõned koodid ning proovisin googeldada, pole vist minu oskused kõige paremad, sest ei leidnud sobivat vastet..
Abi olekski nimelt vaja otsimises, et millise auto turboga tegu on ning palju ja kas on võimalik üldse remontida?
Käisin samuti autopoes uurimas palju võiks maksta remont komplekt originaal 1,6TD turbole, sellepeale öeldi mulle et peavad otse saksast tellima ja läheb maksma 9500.- ja uus maksab 10000.- niipalju raha mul tõesti ei ole, on soovitatud ka panna tavaline kollektor tagasi ning sõita niisama, selline soovitus mulle absoluutselt ei meeldinud.. nüüd siis mõtlesingi et pöördun siia.

Pildid ja info turbo kohta :

Pilt
KUND NR 068 145 703 C
ATL NR 86 012 0867
AUSF NR K24 6082

Pilt
1 6 W KKK 53241015099 on turbo peal kirjas. ( Viimased 3 numbrit võitsin internetist turbo pildi alusel )

Suutsin leida vaid paar nendele numbritele vastavat turbot ning nendel oli kas siis KUND NR ja ALT NR erinevad ja alumise pildil olev number ning ülemisel pildil olevad numbrid ei kattunud.

Sooviks et mõni asjatundja ütleks mis auto mootor pealt see turbo võetud ning võiks samuti hinnapakkumise teha lihtsalt puhtast huvist kas siis uuele või kasutatud turbole, mis on heas korras.

Samas äkki on olemas selline turbo mis selle asemel 1:1'le sobiks?

Ning kui ma plaanin turbot vahetada, mis osad peab koos turboga vahetama.

Vabandan ette kui tuli natuke segane postitus, üldselt suhteliselt kiired ajad ja nüüd leidus hetk postituse tegemiseks.





[Muudetud: 5-9-2009 omk]

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
Niikaua kui tiivikud korpuse vastu pole puutunud saab üldjuhul remontida.
Turbo remont.Tartumaa Tõrvandi tel.56565512

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

Üks turbo mehhaanik ütles, et kkk-d polevat mõtet remontida... Uuri ikka järgi mis täpselt viga on, sest kui ta häält ei tee siis on kahtlane, peaks vähemalt ragisema, kui enam ei puhu... või on juba ragisenud, katseta lõtku ja vaata kas labad korpusesse käinud.
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

TaaviR
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09 Jaan 2008, 15:13
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas TaaviR »

kahtlen turbo probleemi, ilma turbota jõuab ka golf üle 90 minna...ja see , et turbo õline on võib olla ka tingitud karterituulutusest mida turbo endast läbi tõmmab. :)...kui Omk läbi tuleb siis saab rohkem selgust.:)
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;

Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Villu »

TaaviR kirjutas:kahtlen turbo probleemi, ilma turbota jõuab ka golf üle 90 minna...ja see , et turbo õline on võib olla ka tingitud karterituulutusest mida turbo endast läbi tõmmab. :)...kui Omk läbi tuleb siis saab rohkem selgust.:)
Ta jõuab küll üle 90-ne minna, aga väga aeglaselt ning pedaali saan kah vajutada peale 90-t kuskil 1cm maad kuni pedaal põhja puudutab ning siis roomab nagu tigu.. Ennem oli ikka 90 pealt vägev minek, aga eks näis mis viga, kui kokku saab.

[Muudetud: 4-8-2009 omk]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Enne turbo remonti minekut oleks ju lihtsam turbo rõhk töötaval mootoril 'ära mõõta. Pumba pealt minev väike voolik ühenda lahi sisselaske kollektorist. Sinna asemele(sisselaske otsale,mis vabanes ) paned manomeetri skaalaga kuni 1,0. Siis sõidad erinevates reziimides ja teed omad järeldused surve näidust. Võrdled seda muidugi tehase andmetega.

Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Villu »

Niisiis, turbo on autol väga heas korras. Kütusepump andis saba ja asemel on hetkel vabalthingava pump, mis ajab hetkel asja küll ära, aga et minekut oleks pidi kütet juurde keerama. Selle tulemusena gaasi andes tuleb tagant diislile omast musta suitsu aga seda ainult niikaua kuni turbo järgi läheb, siis on minek mehine ja ei suitse.

Aga nii ma sõita väga kaua ei tahaks.
Kui kellegil on pakkuda golf 2 1.6TD 51kw korralikku kütusepumpa, siis oleks väga hea kui sellest teada antakse!

[Muudetud: 5-9-2009 omk]

abt
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Okt 2008, 10:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas abt »

Pikalt sedasi liikuda pole hea, sest turbo tõhusamal rakendusel jääb segu lahjaks ning tulemuseks kipub olema näiteks kolbidel praod peal.
Kas vana pumpa remontida ei anna? Saad kindla tulemuse, sest ka ostetud pump ei pruugi olla suurem asi.

TaaviR
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 09 Jaan 2008, 15:13
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas TaaviR »

Praegu on kütusesegu rammusamaks keeratud natuke.... Turborõhk kah üsna madal ~0.4 bar. Vana pumpa saab kindlasti remontida aga st et kogu sisu tuleb välja vahetada! Pumbal olid laagrid ära jpm :thumbdown:. Võtsin vanal korra kaane maha ja võrdlesime vabalthingava pumbaga. Kütusekogust reguleerib teistsugune hoob ja hoova vahetuseks vaja juba pumpa lammutada natuke(pole kindel kas ka muus osas erinevusi on) ja seega kaante vahetamine oli suht võimatu. Muidu oleks saanud ka vabalthingava alumise otsa panna vast aga ei ole nii pro veel pumpade kokku lappmises. Seega ei hakanud aega raiskama ja panime vabalthingava pumba(pump ei olnud mingi raibe vaid vähesõitnud mootorilt!). Kuna turborõhk suht madal peaks see kompott vastu pidama küll. Pealegi kui "segu" lahja ei tõuse turborõhk vaid hoopis kukub pööretega seega ei saa midagi laiali joosta. Vana madalate survetega pumbaga siiamaani töötas :lol: Pealegi Villu ei kavatse sellega kaua sõita! See oli hea et töökoja uksest veel sisse sõitis:lol:
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;

Villu
Huviline
Postitusi: 459
Liitunud: 16 Aug 2008, 13:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Villu »

TaaviR kirjutas:Praegu on kütusesegu rammusamaks keeratud natuke.... Turborõhk kah üsna madal ~0.4 bar. Vana pumpa saab kindlasti remontida aga st et kogu sisu tuleb välja vahetada! Pumbal olid laagrid ära jpm :thumbdown:. Võtsin vanal korra kaane maha ja võrdlesime vabalthingava pumbaga. Kütusekogust reguleerib teistsugune hoob ja hoova vahetuseks vaja juba pumpa lammutada natuke(pole kindel kas ka muus osas erinevusi on) ja seega kaante vahetamine oli suht võimatu. Muidu oleks saanud ka vabalthingava alumise otsa panna vast aga ei ole nii pro veel pumpade kokku lappmises. Seega ei hakanud aega raiskama ja panime vabalthingava pumba(pump ei olnud mingi raibe vaid vähesõitnud mootorilt!). Kuna turborõhk suht madal peaks see kompott vastu pidama küll. Pealegi kui "segu" lahja ei tõuse turborõhk vaid hoopis kukub pööretega seega ei saa midagi laiali joosta. Vana madalate survetega pumbaga siiamaani töötas :lol: Pealegi Villu ei kavatse sellega kaua sõita! See oli hea et töökoja uksest veel sisse sõitis:lol:
See oli tõsine vedamine jah, et üldse sinnani välja vedasin :D

Praegune pump on ainult nö asendus sellele, niipea kui korraliku õige pumba leian vahetan välja!

Vasta

Mine “Diislid”