K. Karpa kohta

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rico
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Dets 2008, 20:39
Asukoht:

K. Karpa kohta

Lugemata postitus Postitas rico »

Tere.
Soov oleks G2 panna teine karpa kas on mingeid v?imsamaid mis sobiks.Mootoriks 1.8 66 KW

leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

Puuri selle karpa tyysid suuremaks, j6udu tuleb.... Kuid kytusekulu suureneb!

[Muudetud: 5/8/2009 leiutaja]

rico
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Dets 2008, 20:39
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rico »

OK.Teen t??sid suuremaks aga ?hku on ka vaja juurde

leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

?huga pole prob, siis suureneb lihtsalt k?tuse kulu ja segu muutub lahjemaks, tee t??sid ?ra, ja vaata, kuidas k?ib, kuid t??se tee v?ga-v?hesel m??ral suuremaks, siis segu muutub rikkamaks ja v?imsus tuleb!...

rico
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Dets 2008, 20:39
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rico »

Aga on keegi mingi teise auto karpa peale pannud kuus avad suuremad??

leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

Pane zigulli karpa!. 01 oma(Y)...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Miks soovitada 01 karbussi ,mis on m?eldud 1,2-hesele. motile ,1,8-ksasele. N?idud tehniliselt ju hoopis erinevad. Ainult karpa vahetusega k?ll mingit tajutavat effekti ei saa. K?ik k?ib siiski komplektselt.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: leiutaja
Pane zigulli karpa!. 01 oma(Y)...
Ise ikka ette kujutad seda asja v?i?

100% n?us T?nis2-ga, eeldusel, et originaal karpa normaalselt toimetab, siis ainult karpa vahetus/ d??si puurimine k?ll arvestatavat efekti ei anna. Tuleb ikka muude komponentidega ka vaeva n?ha.

Sarvik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 06 Aug 2004, 10:50
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Sarvik »

Algselt postitas: 100avant
Algselt postitas: leiutaja
Pane zigulli karpa!. 01 oma(Y)...
Ise ikka ette kujutad seda asja v?i?

100% n?us T?nis2-ga, eeldusel, et originaal karpa normaalselt toimetab, siis ainult karpa vahetus/ d??si puurimine k?ll arvestatavat efekti ei anna. Tuleb ikka muude komponentidega ka vaeva n?ha.
No kuidas v?tta. Olen zigulli karpaga t?itsa proovinud ja toimib v?ga h?sti. K?tet antakse korralikult peale. Egas siis zigulli k?ttekulu ilmaaegu ~10+l/100km polnud. Oli k?ll 1,4 mootor, kuid j?udu anti ?leliia nii et mootor kaua vastu ei pidanud.

Kuid ?ige ta on, et parima tulemuse saavutamiseks tuleb t??d taha. Niisama lihtne pole et vahetad karpa ja OK.

[Muudetud: 12-5-2009 Sarvik]

rico
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Dets 2008, 20:39
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rico »

Mootoriga on natuke t??d ka tehtud

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: Sarvik
Algselt postitas: 100avant
Algselt postitas: leiutaja
Pane zigulli karpa!. 01 oma(Y)...
Ise ikka ette kujutad seda asja v?i?

100% n?us T?nis2-ga, eeldusel, et originaal karpa normaalselt toimetab, siis ainult karpa vahetus/ d??si puurimine k?ll arvestatavat efekti ei anna. Tuleb ikka muude komponentidega ka vaeva n?ha.
No kuidas v?tta. Olen zigulli karpaga t?itsa proovinud ja toimib v?ga h?sti. K?tet antakse korralikult peale. Egas siis zigulli k?ttekulu ilmaaegu ~10+l/100km polnud. Oli k?ll 1,4 mootor, kuid j?udu anti ?leliia nii et mootor kaua vastu ei pidanud.

Kuid ?ige ta on, et parima tulemuse saavutamiseks tuleb t??d taha. Niisama lihtne pole et vahetad karpa ja OK.

[Muudetud: 12-5-2009 Sarvik]
Tutikat 1,6l Lada karpat 1,8 audil Pierburgi asemel kasutanud m?ni aeg. K?ttekulu t?usis, samas mootori v?imsuse kasvust nagu m?rgatavat aimu ei saanud. Seda k?ike vaatamata korduvatele katsetele reguleerida ja p?rastpoole ka d??se l?bi puurida. L?ppkokkuv?ttes ?nnestus k?ll saavutada k?igi ponnistuste abil olukord, kus masin k?ll pisut paremini liikus, kuid kippus kuuma mootoriga t?is minema.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Algselt postitas: rico
Mootoriga on natuke t??d ka tehtud
K?siks huvi p?rast... Mida see natuke t??d endast kujutab?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

N??d sekkuks selle kohapealt ,et ?eldakse lakooniliselt (v?ga v?he)et mootoriga on natuke t??d ka tehtud. Mida natuke tehtud? Paneme sellele natuke tehtud mootorile X karbussi ja ootame,loodame paremat minekut sellest mootorist. Selle jutuga mina k?sija (rico). suupihta ei l??. K?sija on ,,kuningas,, . Teema algatajad,probleemsed teemad teil.... endal lihtsam kui kohe algselt pikemal,ja t?psemalt kirjeldad oma probleemist.

rico
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Dets 2008, 20:39
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rico »

kaas, kolvid, sisselase, klapivedrud ?ldiselt terve mootor lihtsalt oleks vaja v?imsamat karpat mis annab rohkem peale. Samas sobiks ?hufiltrikorpuse ja sisselase vahele.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Pea hoogu. Mis tehti plokikaanega? Mis kolvid siia puutuvad? Klapivedrud? Sisselase? Lihtsalt sellist asja nagu ,,v?imsam karpa,karbuss,, pole olemas. M?te on sul et annaks rohkem k?tet peale,kuid kust tuleb samav?rra ka rohkem ?hku peale?

leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

Õehh... Mingi karpa vahetus ei anna tegelikult midagi juurde. pane peale migni jettronic sissepritse, vot see annab tunda!
Karpaga sa teeb küll kütuse segu rikkamaks, aga õhku on kh vaja juurde! ja vaevalt, et sa turbotama hakkad, siis peab terve mootori sisu ära vahetama. Sepistatud kolvid, plokikaane "update", kepsud, aju progrema, väljalase, sissepritse....igast jama... Aga karpa vahetusega ei ole mõtet mingit jõudu juurde saada, sest see lihtsalt nii mõttetu!

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

tegelt on välismaa foorumeid külastades meelde jäänud , et seal pandi pierburgi asemele webberi karburaator, mis pidi juurde andma nii töökindluses kui jõus, kuskil oli õpetus ka, aga hetkel seda üles ei leidnud... maksis kogu vahetus ca 3000 eesti rahas...

leiutaja
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 23 Apr 2009, 16:25
Asukoht: Harjumaa/Laagri

Lugemata postitus Postitas leiutaja »

Nojaa. webber on juba teine asi, Mossedel on webberid peal, see rüüpab ikka mõnusalt kütet.
Webber- ehk teine gaasiklapp avatakse mehaaniliselt, mitte vaakumi pealt. Vajutad pool gaasi, on esimene klapp avatud, vajutad pedaali veel ja nätaki on teine kah lahti, kütet voolab nagu aiavoolikust ja jõudu tuleb kah juurde! Seal õhukanalid kah suht suure läbimõõduga. Võiksid isegi proovida!

Vasta

Mine “Mootor”