Mootor on DX, ehk 1.8 täispritse ja 82kw.
Milleks on vajalikud kaks õlirõhu andurit? Üks on plokikaanes (pruun), teine õlifiltri jala küljes (must). Üks „teeb midagi” 1,8 bari juures, teine 0,25 juures. Elektriskeemi järgi lähevad mõlemad mingisse „oil pressure control... kohta” ja ainuke õli märgulamp on ka selle „control-värgiga” ühendatud. Küsimus selles, et õlirõhu näidiku andur käib ETKA järgi selle filtri jalas oleva anduri asemele, aga mis siis sellest asendatavast andurist saab?
Õlirõhu andurid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Arvatavasti on mootori(-te) omapära et õlirõhu veidi langedes võib plokikaas kuivale jääda siis on tehas sellega juba eos arvestanud ja taolise süsteemi peale ehitanud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 18 Juul 2005, 10:29
- Auto: G1 '83
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Üks abivalmis inimene saatis ps, aga panen siia ka, et ehk on kellelegi veel abiks.
Kas neid kolmikuid võiks leida enam-vähem igast autotarvete/tuuningu kauplusest?
Aga seoses sellega...Üks andur töötab klassikaliselt, teine lülitub rõhuga ja on ühendatud läbi pööretelugeja. Kui 2500 (vist) pöörde/minutis juures ei ole õlisurve piisav, siis hakkab summer pinisema.
Filtri jalas on jah kaks auku, aga teine on täidetud juba õlitemperatuuri anduriga. Nii et ainuke variant on vist mõnda auku mingi kolmik keerata ja näidiku andur sinna ühendada.Kas mitte ei ole filtri jalas oleva anduri kõrval veel üks kork.
Kas neid kolmikuid võiks leida enam-vähem igast autotarvete/tuuningu kauplusest?
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 18 Sept 2009, 09:31
- Asukoht: