Küsimus golf mk 3 kohta
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
Küsimus golf mk 3 kohta
Kuidas ARK vaatab autot kui 1,6 muuta vr6 ja esivedu muuta 4x4 veoks
Otsin nata ARK lehel aga no seal nagu eriti targemaks ei saand vb ei leidnud õiget kohta
Olen kuulnud seda kui auto on tehasest lastud välja vr6 siis võib panna talle ka vr6 peale sest golf 3 on vr6 tehasest tulnud välja
Aga ma ei tea milline see variant [VW Bot: "Keel korda!"] siis õige on ja millega peaks arvestama
Piduritest ka niipalju et tahaks tagumised ka ketaste vastu vahetada
Otsin nata ARK lehel aga no seal nagu eriti targemaks ei saand vb ei leidnud õiget kohta
Olen kuulnud seda kui auto on tehasest lastud välja vr6 siis võib panna talle ka vr6 peale sest golf 3 on vr6 tehasest tulnud välja
Aga ma ei tea milline see variant [VW Bot: "Keel korda!"] siis õige on ja millega peaks arvestama
Piduritest ka niipalju et tahaks tagumised ka ketaste vastu vahetada
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
- Asukoht:
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Jahets27 kirjutas: mix peab lõikuma hakkama golf 3 on ju olemas 4 veaolist kas niipalju vahet siis esiveolisega?
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Jahets27 kirjutas:et kui teha 2wd 4 wd siis peab lõikama ja ümberehitama hakkama kas niipalju erinevad 4 ja 2 vedu?
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
VR6 panekuga mingit probleemi ARKis ei tule. Olen seda mootorivahetuse asja natukese uurinud ARKis, peale võid tõsta üks kõik mis mootori nende hulgast, mida tehas on sellele mudelile paigaldanud. See võimsuse ja töömahu piirang käis minu meelest rohkem selle kohta kui autole peale tõsta mootor, mida sellele mudelile ei paigaldatud. Mootori massi piirang oli ka sel juhul lisaks võimsuse ja töömahu piirangule.
Kood 701. Üldnõuded
Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;
2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;
3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;
4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise/muljumise, kütuse keemilise, heitgaaside termilise jms kahjustava mõju eest;
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Väljav6te riigiteatajast, loe viimast.
Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;
2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;
3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;
4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
6) elektrijuhtmed peavad olema kaitstud hõõrdumise/muljumise, kütuse keemilise, heitgaaside termilise jms kahjustava mõju eest;
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Väljav6te riigiteatajast, loe viimast.