mure siis selline. külmast peast oleks nagu turbo taga, auto liigub siis päris nobedasti. nii kui soojemaks läheb on turbo just kui kadunud. vilinat on kuulda aga minek puudulik. samas sõidad hoiad pedalit põhjas liigub liigub ja siis kui plahvatab on jälle turbo taga. olen lugenud mingist klapist mis turbo rõhku vist reguleerib. kuidas seda saaksin kontrollida? ok turbo mure see selleks. teine mure on kütuse kulu. kütet võtab siis keskmiselt 10l/100km. seda nagu liiga palju. muidugi mootori temp ka seistes kukub nulli. maantee peal pikalt sõites tõuseb vaevu esimese kriipsuni. kas sellest võib olla põhjustatud metsik kütusekulu. mootori viga nagu ei tahaks uskuda , kuna mootor käivitub iga ilmaga poolest pöördest, ega aja mitte mingi sugust suitsu välja.
selline küsimus siis veel, kas AHU ja ANU mootoritel on hammasrihma komplektid samad. või kuidas kindlaks teha kumb variant [VW Bot: "Keel korda!"] mootor on paigaldatud minu liikurile.
eeldasin et see vale termostaat. paregu sees 96 vist. uus on 87c muidu läbimõõdud olid kõik samad. see väiksem taldrik asus siis madalamal, kui sellel mis sees.
Jutt on vist siiski Sharannist,millel 66 KW.ja TDI. Termostaat asub tal ju veepumba all. Sellisele mootorile küll EI tohi panna termostaati avanemise temperatuuriga 96C. Turbo üleliia rõhu reguleerimis klapi kinni oleku korral pole lõpp pöördeid,kiirendust ei saa viia lõpuni,poob kinni peale 3000 p.
Jahutus süsteemis,plokikaane taga,väikeses ringis on ka veel kolm küünalt. Vaata,need peavad ka alguses,külma mootori korral rakenduma,kiirendavad mootori soojenemist.
Salongi poole?raske vastata,pigem plokikaane käigukasti poolsesse külge.tosooli lõdvik,mis läheb salongi. Kui on konditsioneer masinal siis igal juhul on ka need küünlad.
aix kirjutas:nii nüüd siis selline küsimus, et kui kergelt peab turbo küljes see hoob liikuma? käega igastahes täna seda liigutada ei jõudnud.
Kui on muutuvageomeetriaga siis peaks hoob liikuma näpuga vajutades,tõmmates.Kõige parem variant [VW Bot: "Keel korda!"] on proovida läbi pikema vooliku imeda.Sel juhul saab ka testida membraani korrasolekut.Hoob peab imedes liikuma vabalt.Kui on ülerõhuga variant [VW Bot: "Keel korda!"] ,lasta läbi reduktori kuni 2 atm.rõhku.Siis peab hoob liikuma.Kui midagi jäi arusaamatuks siis tel.56565512.
no nii asi nüüd kindel wg liigub ilusti. 1-2 käik turbo ilusti taga 3 käik ja turbo kaob 3200 pöörde pealt. mis edasi soovitate teha. selline loll susin käib samuti kapoti all. lõdvikud ja cooler terved.