mure sharan 1,9 tdi 66kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

mure sharan 1,9 tdi 66kw

Lugemata postitus Postitas aix »

mure siis selline. külmast peast oleks nagu turbo taga, auto liigub siis päris nobedasti. nii kui soojemaks läheb on turbo just kui kadunud. vilinat on kuulda aga minek puudulik. samas sõidad hoiad pedalit põhjas liigub liigub ja siis kui plahvatab on jälle turbo taga. olen lugenud mingist klapist mis turbo rõhku vist reguleerib. kuidas seda saaksin kontrollida? ok turbo mure see selleks. teine mure on kütuse kulu. kütet võtab siis keskmiselt 10l/100km. seda nagu liiga palju. muidugi mootori temp ka seistes kukub nulli. maantee peal pikalt sõites tõuseb vaevu esimese kriipsuni. kas sellest võib olla põhjustatud metsik kütusekulu. mootori viga nagu ei tahaks uskuda , kuna mootor käivitub iga ilmaga poolest pöördest, ega aja mitte mingi sugust suitsu välja.

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

selline küsimus siis veel, kas AHU ja ANU mootoritel on hammasrihma komplektid samad. või kuidas kindlaks teha kumb variant [VW Bot: "Keel korda!"] mootor on paigaldatud minu liikurile.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
Termostaat?

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

seda tean et termostaat arvatavasti pekkis. sain uue termostaadi aga see lühem, kui see mis sees on. ei julgenud väiksemat sisse panna.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Miks see,lühem,, sind häirib? Tuleb kontrollida,et termostaadi taldriku läbimõõt on õige ja avanemise kraadid ka. 87C.

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

eeldasin et see vale termostaat. paregu sees 96 vist. uus on 87c muidu läbimõõdud olid kõik samad. see väiksem taldrik asus siis madalamal, kui sellel mis sees.

[Muudetud: 9-11-2009 aix]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jutt on vist siiski Sharannist,millel 66 KW.ja TDI. Termostaat asub tal ju veepumba all. Sellisele mootorile küll EI tohi panna termostaati avanemise temperatuuriga 96C. Turbo üleliia rõhu reguleerimis klapi kinni oleku korral pole lõpp pöördeid,kiirendust ei saa viia lõpuni,poob kinni peale 3000 p.

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

homme parandan selle termostaadi vea siis. nagunii peab lammutama hakkama kui rihma hakkan vahetama.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jahutus süsteemis,plokikaane taga,väikeses ringis on ka veel kolm küünalt. Vaata,need peavad ka alguses,külma mootori korral rakenduma,kiirendavad mootori soojenemist.

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

pole selliseid asju seal tähendanudki. kas nad jäävad siis salongi poole?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Salongi poole?raske vastata,pigem plokikaane käigukasti poolsesse külge.tosooli lõdvik,mis läheb salongi. Kui on konditsioneer masinal siis igal juhul on ka need küünlad.

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

ei sellel kindlasti pole. konditsioneeri samuti mitte.

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

nii nüüd siis selline küsimus, et kui kergelt peab turbo küljes see hoob liikuma? käega igastahes täna seda liigutada ei jõudnud.

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

käega peab seda jõudma vabalt liigutada

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

kui vabalt? kas sõrmedega või ikka jõuga lükates?

and011
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Okt 2009, 20:11
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas and011 »

Selle esimese jutu peale siin tasuks kontrollida juhtpihustit ! Omal sarnased kogemused.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

aix kirjutas:nii nüüd siis selline küsimus, et kui kergelt peab turbo küljes see hoob liikuma? käega igastahes täna seda liigutada ei jõudnud.
Kui on muutuvageomeetriaga siis peaks hoob liikuma näpuga vajutades,tõmmates.Kõige parem variant [VW Bot: "Keel korda!"] on proovida läbi pikema vooliku imeda.Sel juhul saab ka testida membraani korrasolekut.Hoob peab imedes liikuma vabalt.Kui on ülerõhuga variant [VW Bot: "Keel korda!"] ,lasta läbi reduktori kuni 2 atm.rõhku.Siis peab hoob liikuma.Kui midagi jäi arusaamatuks siis tel.56565512.

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

täna sai uuesti proovitud ja näe imet. hoob liikus. siiski heebli abiga, kuna seal klapi sees on vist mingi ränk vedru. vist nagu see asi siis korras.

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

no nii asi nüüd kindel wg liigub ilusti. 1-2 käik turbo ilusti taga 3 käik ja turbo kaob 3200 pöörde pealt. mis edasi soovitate teha. selline loll susin käib samuti kapoti all. lõdvikud ja cooler terved.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Kusagil on ikkagi rõhu leke, millejärgi aju(kui tal on selline asi) saab valeinformatsiooni.

või siis rõhuleke kusagil voolikus mis aktuaatoriga ühendub ning ei lükka turbot 'koomale' : )

uuri kust see sisin tuleb, õrnalt painuta voolikuid, kuna kui neid palju painutada siis vanade masinate puhul võid hakata neid varsti vahetama..

uuri ja anna meile teada :)

Silver

aix
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04 Nov 2009, 22:07
Asukoht: rakvere

Lugemata postitus Postitas aix »

kohapeal nagu ei susise. just sõidu aeg. nii et eriti ei kipu kapoti alla kuulama :)

Vasta

Mine “Diislid”