kui palju peaks olema sellisel autol temperatuur, täna sõites
näitas sinna 110 kraadi juurde ja vaikselt nagu tahtis veel tõusta.
tavaliselt on tempi seier keskel enamvähem, vähemalt on nii näidanud.
täna koju sõites tegin iga paari km järel suitsu peatust, sest kartsin, et äkki läheb keema.
Äge diisel sul, teised näevad vaeva et üldse mingit sooja saada, sina jahutad kui väljas on -20. Käega lõdvikuid katsudes on ikka kõik soojad? Termostaat kinni?
jahutusvedelik võib tõesti lahja olla ja midagi võib kinni olla küll,
alguses kui üldse käima panin ja temperatuur
oli natuke tõusnud, siis puhurit pannes tuli sealt jääkülma õhku, ilmselt siis salongi
radikas oli jääs või tarretises. panen vähe konsentraati manu.
aga jah mis see temperatuur siis ikkagi olema peab, et teaks kas
asi saab õige?
mi nul oli ka selline proleem et mootor keema aga mul oli radika jahutuse andur läbi ja mootor ei saand jahutust ja nüüd on klappide vahel praod sees ja vesi kaob koguaeg vaikselt lahenduse leitsin uus andur ja veesisse kanget kondsentraati ja lekke peatajat töötab
Palju õnne, varsti saad mootorist lahti:thumbdown:
lekkepeataja tõmbab sul sojendusradiaatori kinni, varsti jahutusradika ja lõppudelõpuks ka veesärgi kanalid mootoris.
lisasin vähe konsentraati ja nyyd paistab kõik toimivat (midagi pole jääs ega tarretises).
aga nyyd temp ei tõuse üle 70 kraadi, nyyd siis asi termostaadis vist.