99.a universiaalkerega passat B5 tagaluuk ei avane?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
99.a universiaalkerega passat B5 tagaluuk ei avane?
Mure järgmine, mingil hetkel ei tulnud luuk enam väljast lahti. Sellele eelnes periood, mil kesklukk luuki ei sulgenud, siis hakkas sulgema ja nüüd väljast enam ei avane. Võtsin luugil seespoolt katte maha ja kui käsitsi vardast tõmmata, luuk avaneb, väljaspoolt linki vajutadesd mitte. Tegin õhe pildi ka, et äkki keegi selle põhjal oskab pisut selle luku tööpõhimõtet seletada:
Pole küll suurem asi pilditöötleja, aga ehk saab aru. Väljast linki vajutades liigub siis osa nr.1 alla ja surub alla ka osa nr.2, mis omakorda peaks kergitama osa nr.3 koos vardaga ja lukk peaks avanema. Probleem on selles, et nr.1 ei suru nr. 2 piisavalt alla ja nr. 3 ei tiri traati piisavalt üles. Käega kaasa aidates traati sikutades lukk avaneb. See valge kobakas peaks olema keskluku mootor? See igastahes ei toimeta üldse, ja vajab vist vahetust. Esialgu oleks hea, kui saaks luugi õuest avatavaks.
Pole küll suurem asi pilditöötleja, aga ehk saab aru. Väljast linki vajutades liigub siis osa nr.1 alla ja surub alla ka osa nr.2, mis omakorda peaks kergitama osa nr.3 koos vardaga ja lukk peaks avanema. Probleem on selles, et nr.1 ei suru nr. 2 piisavalt alla ja nr. 3 ei tiri traati piisavalt üles. Käega kaasa aidates traati sikutades lukk avaneb. See valge kobakas peaks olema keskluku mootor? See igastahes ei toimeta üldse, ja vajab vist vahetust. Esialgu oleks hea, kui saaks luugi õuest avatavaks.
Viimati muutis argo, 07 Mär 2012, 02:42, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5176
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
Ma ei saa pildist hästi aru ( nii palju küll näha et lukk kinnises asendis ) aga teoorias peaks ikka kesklukumootorit olema ka võimalik eraldi vahetada. Ma vist ennem jah väljendasin ennast valesti kesklukumootor on sul koos e suletud asendis ( pildil valge kobakas paremal ) mitte lukk ise .Kuid ennast parandades on siiski ka lukk kinni kui kesklukk suletud asendis. A aga pildilt paistab ka ,et kesklukul pole juhet taga .Selle eemaldasid ikka ise ?lepik kirjutas:Lukuga on selline kurb lugu, et kesklukk teda ei ava ja väljast võtmega ka ei keera, isegi pärast pikemat õlitamist lukuaugu kaudu. Seega peaksin siis kogu kupatuse maha keerama ja uue luku panema?
[Muudetud: 28-12-2009 tito]
[Muudetud: 28-12-2009 tito]
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
Kõigepealt peaks siis vaatama, kas pistikusse vool peale tuleb. Selline lahendus, et mootor kõrvale heita ja uus lukusüdamik panna, mis võtmest keeraks, ei tule kõne alla? Samas ega see mootor vist ka kallis ei ole. Mootori vahetuseks tuleb vist kogu see kupatus maha keerata, kahe musta mutriga kinnitatud, mis pildil lukumehanismi all paistavad? Pistik jäi mul jah pildi tegemise ajal lahti, see oli ikka kinni eelnevalt.
[Muudetud: 28-12-2009 lepik]
[Muudetud: 28-12-2009 lepik]
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
- Skype: rat@pesake.com
- Auto: a6 3.0q
- Asukoht: tallinn
Mu 97 sedaanil igatahes tehti see tõmberelee (kesklukumootor) puhtaks seest ja hakkas tööle. Ainult nüüd suure külmaga paar päeva ei töötanud, soojemaga hakkas jälle tööle.. Aga üldiselt võib olla asi selles et see ei liigu lihtsalt (kui vool peale tuleb).lepik kirjutas:uurisin täna möödaminnes hindu - uus südamik võtmega oli üle tuhande, aga uus keskluku mootor 320.- Seega vaatan homme testriga, kas vool mootorini jõuab ja kui jõuab, siis tuleb lihtsalt mootor vahetada. Aga kuidas ajutiselt kasutada seda teist varianti, et on väljast kogu aeg avatav?
Hetkel saad avama nii et tõmba keskluku mootoril see pulk välja ja võta pistik tagant, siis saad avada, aga lukku ei saa aind siis ööseks panna.
Endal suht sama jama, äkki keegi oskab aidata kuidas selle keskluku mootori sealt küljest saab, kas peab kõik kogu kupatuse ära kruttima või tuleb mootor ise lihtsamalt?
[Muudetud: 30-12-2009 skys12]
Endal suht sama jama, äkki keegi oskab aidata kuidas selle keskluku mootori sealt küljest saab, kas peab kõik kogu kupatuse ära kruttima või tuleb mootor ise lihtsamalt?
[Muudetud: 30-12-2009 skys12]
Sa mõtled seda aasaga pulka, mis paistab dedail 2 alt? Niipalju kui mina seal vaatasin on mootor kinni miskise kruviga, mis keeratud luugi poolt salongi poole, niisama kätte ei saa vist.skys12 kirjutas:Hetkel saad avama nii et tõmba keskluku mootoril see pulk välja ja võta pistik tagant, siis saad avada, aga lukku ei saa aind siis ööseks panna.
Endal suht sama jama, äkki keegi oskab aidata kuidas selle keskluku mootori sealt küljest saab, kas peab kõik kogu kupatuse ära kruttima või tuleb mootor ise lihtsamalt?
[Muudetud: 30-12-2009 skys12]
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
- Skype: rat@pesake.com
- Auto: a6 3.0q
- Asukoht: tallinn
Ma ARVAN et peaks saama, seal on nknii mingi torx või asi millele saab kõvera võtmega ligi vms.. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ei mäleta ka kuidas mul tehti, tundus ka alguses üsna keeruline, tegelikult sai lihtsalt kätte. Puhastati-määriti ära ja toimis jälle, alguses oli ka TÄIESTI liikumatult kinni...
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5387
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Vabasta luku vardad, keera kaks suure seibiga (need mis roostes pole) m6 mutrit küljest, vabasta lukusüdamikku kinni hoidev vedru seib/kinnitus (paistab pildi peal üleval servas nr1 ja nr2 vahelt traadist asi) sakutades see ülesse poole. Koputa luku südamikule ja kogu kupatus ongi käes. Mootor kinnitub kahe rist kruviga. Kui ei raatsi uut panna, saab sinna sisse suvalise keskluku mikro mootori panna.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
see krempel käib seal nii lihtsalt ära, max 5 minutit endal on 3 korda vajadus olnud seda maha kruvida orginaal mootor läx läbi (10 a ) hea saavutus isegi, B varuosa mootor 3 kuud ja nüüd jälle orginaal plus silikoniga ümberingi, sest kontents vesi tapab seal sees oleva väikse elektri mootori kiiresti ära. B varuosal polnud seal isegi tihendit, sellepärast katki läx.