K: Plekkvelje laiendamine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

K: Plekkvelje laiendamine

Lugemata postitus Postitas tito »

Tean et oskajad mehed ei tahaks leiba käest anda ,aga tasub ehk küsida. Nimelt olen kunagi teinud komplekti laiasid plekkvelgi. Kuna töötuna aega palju käes :) siis uuriks äkki mõni jagab tarkusi kuidas tehakse. Mina nimelt võtsin 2 jooksu velgi treisin mõlemad jooksud, piltlikult öeldes ,keskelt pooleks, ning keevitasin omavahel kokku. Veje tasakaalustuspingis panin mõned punktid, hiljem keevitasin lahinal kokku. Esimesed rihtisin 7,5 tollisteks tagumised olid 8,5 tollised. Ise foorumlaste velgi jälgides olen aru saanud ,et minnakse seda teed ,et pannakse rullitud lehest lihtsalt seib vahele, mis tähendab, keevitatakse 2x
Ma loodan ,et saadi mu keerulistest mõttekäikudest aru.
Nagu tavaks on saanud ,ette suured tänud kaasa mõtlemast :)

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1305
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

mul just samal meetodil tegemisel ja nõ velje siseosa läheb välimiseks ja lõigatakse kõige madalama koha pealt
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Lugemata postitus Postitas tito »

vredestein kirjutas:mul just samal meetodil tegemisel ja nõ velje siseosa läheb välimiseks ja lõigatakse kõige madalama koha pealt
Nii peaks saama kõige parema tulemuse, ainuke et 1 jooks velgi läheb aiataha.Kui saladus pole siis mis auto velgi kasutad volkar-volkar vms. Parima laia randi vist garanteerib opläädi siseäär ;) Ja kui see ka saladus pole siis kus töö teostatakse ( paljudes kohtades see probleem, et max 13 " velg mahub pinki )

Foudroyante
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 30 Juun 2007, 23:42
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Foudroyante »

Minu 8" laiad plekid on täpselt samamoodi keevitatud. 8 veljest on 4 kokku tehtud. Opeli velgedest täpsemalt. Tulemus väga hea. Sai rehvid peale pandud ja siiamaani pole ükski õhku veel läbi lasknud:)
Lowered cars save gas!

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1305
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

MINU OMAD TULEVAD VW-VW OMADEST KUI HUVI ON ON 8TK VEEL ÜLE
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Lugemata postitus Postitas tito »

Nüüd võiks keegi ka riba varjanti õigustada ,sest enamus klubi laiu plekke on tehtud lehtmetalli vitsast :)
Pilt
Tööd rohkem ,lisaks pahteldus ja muu jama. Samas säästame maailma ja teeme 1 jooksust velgedest :D

Kristjan
Huviline
Postitusi: 612
Liitunud: 18 Aug 2003, 17:32
Telefon: 53 333 807
Auto: Madallennuagregaat
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

Mina enda omasid ei pahteldanud, kuna urbaanboeemik oli megahea töö teinud. Paar väikest auku kuivas aint värvile sisse. Veljed väga ilusad ja sirged jne. Õhku ka ei leki. Alguses 2 tk lekkisid, aga need keevitasin ise üle ja jäid pidama. Riba eelis on piiramatud võimalused. Ja noh, ei usu, et keegi väga rõõmus oleks, kui peab 2 jooksu G60 15" plekke ostma :D

Foudroyante
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 30 Juun 2007, 23:42
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Foudroyante »

Aga kas mitte velg ei pidanud tugevam jääma kui keevitada 2 veljest üks kokku? Parandage mind kui eksin.
Lowered cars save gas!

Tanel
Veteran
Postitusi: 896
Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
Telefon: 56902793
Auto: '88 JETTA
Asukoht: Hellfield
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tanel »

tito kirjutas:Nüüd võiks keegi ka riba varjanti õigustada , /---/
See kuidas lehtmetalli vahelekeevitamisega velje laiendamise protsess välja näeb, huvitaks mindki... Iseasi, kas teadjamad (või need kes teevad) sellest põhjalikult räägivad :) Mul lihtsalt oleks võimalik lasta onul vb teha, aga ta pole varem teinud sellist asja ning oleks hea põhitõdesid teada (muidu metallitöö oskus ja vahendid on tal olemas - oma firma lausa).

Nii et olen tänulik, kui keegi targem seletab, kuidas asi käib...kasvõi üldiselt, kuid natuke täpsemini kui "velg pooleks-plekk vahele-keevitusega kinni" :smilegrin:
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Lugemata postitus Postitas tito »

Kristjan kirjutas:Mina enda omasid ei pahteldanud, kuna urbaanboeemik oli megahea töö teinud. Paar väikest auku kuivas aint värvile sisse. Veljed väga ilusad ja sirged jne. Õhku ka ei leki. Alguses 2 tk lekkisid, aga need keevitasin ise üle ja jäid pidama. Riba eelis on piiramatud võimalused. Ja noh, ei usu, et keegi väga rõõmus oleks, kui peab 2 jooksu G60 15" plekke ostma :D
Jutus point:thumbup: Ainuke teema on selles, et see nn laiendusriba võib väga koledasti p...e keerata kogu vaevarikka töö. Ja kindlasti ei ole velg ka nii tugev ,kui tsentrist ja 1 x keevitades. Urbani töö on jah kiiduväärt aga minu jaoks hind krõbe 500.- tk nii ta mulle enda teenust pakkus vist :(

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Lugemata postitus Postitas tito »

tnz kirjutas:
tito kirjutas:Nüüd võiks keegi ka riba varjanti õigustada , /---/
See kuidas lehtmetalli vahelekeevitamisega velje laiendamise protsess välja näeb, huvitaks mindki... Iseasi, kas teadjamad (või need kes teevad) sellest põhjalikult räägivad :) Mul lihtsalt oleks võimalik lasta onul vb teha, aga ta pole varem teinud sellist asja ning oleks hea põhitõdesid teada (muidu metallitöö oskus ja vahendid on tal olemas - oma firma lausa).

Nii et olen tänulik, kui keegi targem seletab, kuidas asi käib...kasvõi üldiselt, kuid natuke täpsemini kui "velg pooleks-plekk vahele-keevitusega kinni" :smilegrin:
Mina võtsin enda jutu ilmestamiseks pildid siit: http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=764192" onclick="window.open(this.href);return false;

Asi nagu välismaalastele kohane "väga prosta " samas offroadile pole paremat vajagi , sest õigete ülekannetega need autod vist naljalt üle 60km/h ei liigu. Maastikul veel vähem, oleneb vintsi kerimis kiirusest :D

Jamal
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 26 Veebr 2008, 23:32
Auto: Golf mk2
Asukoht: Tallinn,Nõmme/Lääne-Viru, Kadrina vald

Lugemata postitus Postitas Jamal »

Kristjan kirjutas:Mina enda omasid ei pahteldanud, kuna urbaanboeemik oli megahea töö teinud. Paar väikest auku kuivas aint värvile sisse. Veljed väga ilusad ja sirged jne. Õhku ka ei leki. Alguses 2 tk lekkisid, aga need keevitasin ise üle ja jäid pidama. Riba eelis on piiramatud võimalused. Ja noh, ei usu, et keegi väga rõõmus oleks, kui peab 2 jooksu G60 15" plekke ostma :D
Tuligi endal meelde, et peaksin sellisel juhul ostma ka teise komplekti neid paganama g60 velgesid. :D
Ahto

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Lugemata postitus Postitas tito »

Jamal kirjutas:
Kristjan kirjutas:Mina enda omasid ei pahteldanud, kuna urbaanboeemik oli megahea töö teinud. Paar väikest auku kuivas aint värvile sisse. Veljed väga ilusad ja sirged jne. Õhku ka ei leki. Alguses 2 tk lekkisid, aga need keevitasin ise üle ja jäid pidama. Riba eelis on piiramatud võimalused. Ja noh, ei usu, et keegi väga rõõmus oleks, kui peab 2 jooksu G60 15" plekke ostma :D
Tuligi endal meelde, et peaksin sellisel juhul ostma ka teise komplekti neid paganama g60 velgesid. :D
Selles suhtes küll mõõtmise teema et 100% ei julge väita, aga velgede sisud peaksid olema standard mõõdus olgu ta Daihatsu v Volkar vahet pole. Muidugi selle vahega et ristata saad ikka 13" omavahel jne

[Muudetud: 15-12-2009 tito]

silvjorr
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 03 Juul 2009, 15:53
Asukoht: lääne virumaa

Lugemata postitus Postitas silvjorr »

mul peaks ka kunagi valmima ühed 13" plekid 8" laiad, alguses küsisin kose offroad servicest nõu ja nad olid ka nõus tegema, kuid sel hetkel polnud mul raha, et neid kosel teha. sai pöördutud sõbra isa firma poole ja selgus et sõbra isa oli isegi varem velgi laiemaks teinud. mõlemas kohas kasutatakse vitsa vahele keevitamis meetodit. veljed viisin suvel ära aga siiamaani pole kätte saanud, vähemalt on treipingis pooleks lastud:smilegrin: aga eks neil on palju tööd ka, ja talvel pole mul nendega suurt midagi peale hakata.

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

Aga põhimõtteliselt peaks saama ju teha 15" plekkidest 16" plekid. Nt kui ma tahan omale 16 tolli plekki, aga sellist pole nagu ma tahan(nt g60 originaal) siis ma võtan selle 15 tollised veljed, lasen treipingis kolmeks, ning sama teen ka 16" veljega, ning siis ristaks omavahel. 15'seid ei pea ju laskma päris kõige peenemast kohast, vaid vähe paksemast/laiemast.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Lugemata postitus Postitas tito »

Jurmola kirjutas:Aga põhimõtteliselt peaks saama ju teha 15" plekkidest 16" plekid. Nt kui ma tahan omale 16 tolli plekki, aga sellist pole nagu ma tahan(nt g60 originaal) siis ma võtan selle 15 tollised veljed, lasen treipingis kolmeks, ning sama teen ka 16" veljega, ning siis ristaks omavahel. 15'seid ei pea ju laskma päris kõige peenemast kohast, vaid vähe paksemast/laiemast.
Väike vihje ;) rehvid24.ee müüb opeli 16"plekkvelgi mille modimine on märksa lihtsam kui ristamine. Keegi siin foorumis müüs ka samu velgi :)
Pilt
Ma jälle pean omaniku ees vabandama ,et pilti eksponeerin :blush:

[Muudetud: 21-12-2009 tito]
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

-TarMo-
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:18
Auto: VW Golf MK3
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas -TarMo- »

Pärnus keegi mingit kohta oskab soovitada kus tehakse odavamalt kui Ehimetis? Seal ca 500.- tükk :mad:
VW Golf mk3
Tegelen elektroonikaseadmete parandamisega ning elektritöödega. 56488725

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas spool »

Kuidas aga siuke variant oleks - treiali juurde viia 2 paari plekkvelgi, lasta ühtedel maha esimene rant, teistel tagumine kusagiltmaalt ning siis võimalikult täpselt kokku keevitada.

Tore, et paljunõtud teemal toimub pikem arutelu. Loodan, et see nende seas pahameelt ei tekita, kes laiade plekkidega ringi sõidavad ja uhkusega enda velgi Eestis haruldasteks tunnistavad.

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

tito kirjutas:
Jurmola kirjutas:Aga põhimõtteliselt peaks saama ju teha 15" plekkidest 16" plekid. Nt kui ma tahan omale 16 tolli plekki, aga sellist pole nagu ma tahan(nt g60 originaal) siis ma võtan selle 15 tollised veljed, lasen treipingis kolmeks, ning sama teen ka 16" veljega, ning siis ristaks omavahel. 15'seid ei pea ju laskma päris kõige peenemast kohast, vaid vähe paksemast/laiemast.
Väike vihje ;) rehvid24.ee müüb opeli 16"plekkvelgi mille modimine on märksa lihtsam kui ristamine. Keegi siin foorumis müüs ka samu velgi :)
http://www.hot.ee/wvklubi9//DSC_1577_800.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma jälle pean omaniku ees vabandama ,et pilti eksponeerin :blush:

[Muudetud: 21-12-2009 tito]
Samas, ma tahan G60 plekke, ning 15 on mulle väike(loe: kolm jooksu 15" velgi). Neid opsi omasid ei taha :/

[Muudetud: 21-12-2009 Jurmola]

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Lugemata postitus Postitas tito »

Ja laiendamisega ei tasu hoogu minna :lol:
Pilt
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5176
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 219 korda

Lugemata postitus Postitas tito »

Veel mõtteainet http://www.janteselargies.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

helari
Huviline
Postitusi: 629
Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
Telefon: 5182668
Auto: Vw Polo Coupe
Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole

Lugemata postitus Postitas helari »

tito kirjutas:Ja laiendamisega ei tasu hoogu minna :lol:
Pilt
Ilus prügikast :lol::lol:

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas spool »

spool kirjutas:Kuidas aga siuke variant oleks - treiali juurde viia 2 paari plekkvelgi, lasta ühtedel maha esimene rant, teistel tagumine kusagiltmaalt ning siis võimalikult täpselt kokku keevitada.

Tore, et paljunõtud teemal toimub pikem arutelu. Loodan, et see nende seas pahameelt ei tekita, kes laiade plekkidega ringi sõidavad ja uhkusega enda velgi Eestis haruldasteks tunnistavad.
Pööraks tähelepanu enda ideele mis kahjuks jäi vastukajata.
Mida arvata?

Kaido
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 05 Juun 2005, 12:06
Auto: Audi Quattro
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Kaido »

kui kellegil huvi on 15" (8" laiade ja 5x100 valemiga,rehvid peal 195/45 (kulunud)) velgede vastu siis võin enda omad maha müüa kuna tunduvad liiga väikesed g3 all.
väike aga on nendega, üks tahab uuesti kokku keevitamist.
Pilt
“If you aint rubbin then you aint dubbin”

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1305
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

spool kirjutas:
spool kirjutas:Kuidas aga siuke variant oleks - treiali juurde viia 2 paari plekkvelgi, lasta ühtedel maha esimene rant, teistel tagumine kusagiltmaalt ning siis võimalikult täpselt kokku keevitada.

Tore, et paljunõtud teemal toimub pikem arutelu. Loodan, et see nende seas pahameelt ei tekita, kes laiade plekkidega ringi sõidavad ja uhkusega enda velgi Eestis haruldasteks tunnistavad.
Pööraks tähelepanu enda ideele mis kahjuks jäi vastukajata.
Mida arvata?

Sellisest meetodist oli siin ju juttu
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Vasta

Mine “Veermik”