Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Eilsest alates on auto külm nagu kirst. Ei lähe soojaks ega kedagist. Autoks 2006 a VW Passat 2.0 diisel. Vabriku poolt on talle ahi peale pandud salongi kütmiseks, kuid see ei tööta viimased kaks päeva. Lükkasin testjuhtme tagumikku ja sain sealt sellise jutu: Kas see üldse ahju kohta käib? Peale selle oli pnane ainult raadiomoodul (ma tean, et see kommunikaatorikarp, mis vabriku raadio ja MP3 CD chargeri vahele pandi on vigane.) Äkki saab seda ahju mujalt regullida?
Address 18: Aux. Heat Labels: None
Part No: 1K0 815 071 H
Component: Zuheizer 031 1312
Revision: A Serial number: 09010046
Coding: 0000012
Shop #: WSC 54441 321 99999
3 Faults Found:
01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value)
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 104
Mileage: 125271 km
Time Indication: 0
Date: 2010.01.08
Time: 15:17:30
Freeze Frame:
After-Run
Temperature: 94.0įC
Temperature: 33.0įC
01410 - Heater Over-Temp
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 105
Mileage: 125346 km
Time Indication: 0
Date: 2010.01.08
Time: 20:24:19
Freeze Frame:
After-Run
Temperature: 148.0įC
Temperature: 75.0įC
02251 - Heater Unit Locked
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 105
Mileage: 125346 km
Time Indication: 0
Date: 2010.01.08
Time: 20:24:19
Kuidas ma ka ei pusinud, sellele Auxile ta ligi ei lasknud. Testseadmeks Vag-Com 908.1.
[Muudetud: 11-1-2010 danny16]
Address 18: Aux. Heat Labels: None
Part No: 1K0 815 071 H
Component: Zuheizer 031 1312
Revision: A Serial number: 09010046
Coding: 0000012
Shop #: WSC 54441 321 99999
3 Faults Found:
01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value)
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 104
Mileage: 125271 km
Time Indication: 0
Date: 2010.01.08
Time: 15:17:30
Freeze Frame:
After-Run
Temperature: 94.0įC
Temperature: 33.0įC
01410 - Heater Over-Temp
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 105
Mileage: 125346 km
Time Indication: 0
Date: 2010.01.08
Time: 20:24:19
Freeze Frame:
After-Run
Temperature: 148.0įC
Temperature: 75.0įC
02251 - Heater Unit Locked
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 105
Mileage: 125346 km
Time Indication: 0
Date: 2010.01.08
Time: 20:24:19
Kuidas ma ka ei pusinud, sellele Auxile ta ligi ei lasknud. Testseadmeks Vag-Com 908.1.
[Muudetud: 11-1-2010 danny16]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5667
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Ahju saab lukust lahti kaitset mingiks ajaks eemaldadaes. Lukku pidi vist minema kui 3x üritab käima minna ja ei lähe siis lääb aju lukku. Ei mäleta täpselt a googlist otsides leiaks vastused küll. Endal 2 korda lukku läinud külmunud kütte pärast ja webasto tühja aku pärast.
Kaabliga peaks ka saama ehk basic setings teha ahjule. Või piisaks vea kustutamisest? Pole ise nii uurinud mul järelpaigaldatud sede ka.
[Muudetud: 11-1-2010 automees6]
Kaabliga peaks ka saama ehk basic setings teha ahjule. Või piisaks vea kustutamisest? Pole ise nii uurinud mul järelpaigaldatud sede ka.
[Muudetud: 11-1-2010 automees6]
Temperatuuri sellised vahemikud pandi autodiagnostikas :S.jussike kirjutas:Temperatuuri suurte vahemike järgi ennustaks, et ahju tsirkulatsiooni pump õhtal.
Proovin seda kaitsme äravõtmise varianti.
Proovisin, ei lase üldse ligi mingit settingut teha.automees6 kirjutas:Ahju saab lukust lahti kaitset mingiks ajaks eemaldadaes. Lukku pidi vist minema kui 3x üritab käima minna ja ei lähe siis lääb aju lukku. Ei mäleta täpselt a googlist otsides leiaks vastused küll. Endal 2 korda lukku läinud külmunud kütte pärast ja webasto tühja aku pärast.
Kaabliga peaks ka saama ehk basic setings teha ahjule. Või piisaks vea kustutamisest? Pole ise nii uurinud mul järelpaigaldatud sede ka.
[Muudetud: 11-1-2010 automees6]
[Muudetud: 11-1-2010 danny16]
Vene lehtedel kolades leidsin lahenduse. http://www.touran-club.ru/forum/viewtopic.php?t=1492" onclick="window.open(this.href);return false;
Ühesünaga Auxi all adaptation (10) sealt kanal 42 ja väärtus 1. Autos on juba nii kuum et võib leili võtta
Ühesünaga Auxi all adaptation (10) sealt kanal 42 ja väärtus 1. Autos on juba nii kuum et võib leili võtta

Täpselt sama mure täna tagasi. Ahi väljas ja veateated samad.
Mingi kala ilmselt on sees. Käisin autoelektriku juures, see ajas sooja juttu et äkki on ahju enda aju, aga äkki on andur ja äkki on pump. Selget sotti seal ei saanud. Teeninduses öeldi, et nemad midagi ei remondi, et kui on vigane siis nad tellivad umbes miljoni krooni eest uue ahju ja vahetavad ära.
Kas Tartus on kedagi, kelle juurde selle murega pöörduda ja kes oskaks asja korda teha?

Kas Tartus on kedagi, kelle juurde selle murega pöörduda ja kes oskaks asja korda teha?
Jama jutt, ahjule saab palju asju eraldi tellida ( aju, pump, polemis kamber, kyynal).
Hetkel tunduks nagu oleks toesti tsirkulastiooni pump labi. Pumpa ise saaks korda teha( enda auto peal katsetatud, lisaks moned Sharanid).
Helista 5074230, Aleksand, Tartu, diagnostika, minu arust vagapadev inimene kes mind on palju aidanud.
Hetkel tunduks nagu oleks toesti tsirkulastiooni pump labi. Pumpa ise saaks korda teha( enda auto peal katsetatud, lisaks moned Sharanid).
Helista 5074230, Aleksand, Tartu, diagnostika, minu arust vagapadev inimene kes mind on palju aidanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 06 Okt 2006, 09:14
- Auto: VW Sharan 1,9TDI, 2001, Tiptronic, Golf+ 2,0TDI DSG 2006
- Asukoht: Tartu
Tartus tegeleb ka http://www.autoelektrik.infopluss.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Minu kokkupuude on veel nii värske, et väga kiitma ei julge hakata. Esialgu tundub, et jagab neid kütteseadmeid ja saab tööga hakkama, varem mittetöötand seade hakkas tööle.
Minu kokkupuude on veel nii värske, et väga kiitma ei julge hakata. Esialgu tundub, et jagab neid kütteseadmeid ja saab tööga hakkama, varem mittetöötand seade hakkas tööle.
-
- Huviline
- Postitusi: 191
- Liitunud: 26 Okt 2006, 16:45
- Auto: Audi Allroad BiT 2014, Skoda Octavia RS 2009, MB 300CE 1988
- Asukoht: Järvamaa
Soovitan sul soojalt nii uue masinaga teenindusse pöörduda igasuguste elektroonika vigadega. Paari päeva eest kadus ühel uuemal volksul roolivõim. Detailidesse ei hakka laskuma aga sel autol on mingisugune elektriline võimendi, õliga võimendi puudub üldse. Üks mitte just halva mainega töökoda tegi kindlaks et vaja 15000kilo maksev jupp välja vahetada. Esinduses lahendati probleem aga 500 kroonise väljaminekuga.
Seekord saime veale jälile. Proovisin seda http://www.autoelektrik.ee" onclick="window.open(this.href);return false; tüüpi, kuna olin hommikul sealkandis käimas. Selgelt oli aru saada, et viga on tsirkulatsioonipumbas, kuna pinge pumba klemmidele peale tuleb, aga peale auto väljasuretamist pump ei löö. Temperatuur tõusis mõne seki jooksul jälle 148 kraadini ja lukustas webasto. Teatavasti peab peale mootori väljasuretamist tsirkulatsioonipump veel 3 minutit vedelikku ümber ajama.
PS Pumba hinnavahed on ikka superhaiged. Saksas maksab originaal 52 EUR, meil Forsis 2100 EEK ja teeninduses 2300 EEK:( Peab nüüd paar nädalat ootama kui Saksa pump kohale jõuab, sest see hinnavahe on liiga hull siit ostmiseks.
PS Pumba hinnavahed on ikka superhaiged. Saksas maksab originaal 52 EUR, meil Forsis 2100 EEK ja teeninduses 2300 EEK:( Peab nüüd paar nädalat ootama kui Saksa pump kohale jõuab, sest see hinnavahe on liiga hull siit ostmiseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Endal probleem 01408-under- voltage shut-off(fixed value) 35-00.
Kuidagi ei saa aru, kus probleem. Akus viga ei ole, olen pannud tutika aku, ikka ei midagi. Kui auto töötab, siis käivitub ka webasto, aga timeriga ei käivitu. Ideid kellegil ?
Kuidagi ei saa aru, kus probleem. Akus viga ei ole, olen pannud tutika aku, ikka ei midagi. Kui auto töötab, siis käivitub ka webasto, aga timeriga ei käivitu. Ideid kellegil ?
http://tibbudmed.ru/ecfda
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Ise pakuks, et veepump- kui auto käima panna siis auto enda tsirkulatsioonist piisab, soojendi tööks, muidu käivitades kuumakaitse lülitab välja, sest ei toimu piisavat tsirkulatsiooni2.5vw kirjutas:Endal probleem 01408-under- voltage shut-off(fixed value) 35-00.
Kuidagi ei saa aru, kus probleem. Akus viga ei ole, olen pannud tutika aku, ikka ei midagi. Kui auto töötab, siis käivitub ka webasto, aga timeriga ei käivitu. Ideid kellegil ?

Saad kontrollida seda ise ka, kui webasto kellast käima panna kas tsirkulatsioonipump suriseb?
Kui endal aga pea enam ei võta, mine kontrolli, kas Autoekspert või Parkli HL

Viimati muutis tito, 26 Okt 2015, 12:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Veakood siis sobib ka tsirk. pumbale? Timeriga käivitades hakkab pumbal puhur tööle, aga kütet peale ei anta. Ehk summutist ei hakka sooja tulema.
Kuumuskaitse ei tohiks sellel hetkel midagi aru saada.
Kuumuskaitse ei tohiks sellel hetkel midagi aru saada.
http://tibbudmed.ru/ecfda
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Pinge on liiga madal. Kas keegi on näppinud miinimumpinge määra voi on juhtmestik hapu.2.5vw kirjutas:Endal probleem 01408-under- voltage shut-off(fixed value) 35-00.
Kuidagi ei saa aru, kus probleem. Akus viga ei ole, olen pannud tutika aku, ikka ei midagi. Kui auto töötab, siis käivitub ka webasto, aga timeriga ei käivitu. Ideid kellegil ?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
No keegi otseselt pole näppinud neid määrasi. Kuigi suvel sai vahetatud korra kliima plokki, vb see midagi ajas paigast ? Oleks asi juhtmetes, siis peaks ju mingi muutus olema töötava ja mitte töötava mootoriga. Webasto lihtsalt näitab 11.21 v ja kõik, midagi ei muutu seal. Enne seda measuring blocksis veel mingi lahter, mis näitab ilusti auto õiget pinget.
Segane jutt tuli
ehk saate aru.
Segane jutt tuli

http://tibbudmed.ru/ecfda
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Noo tee siis piltigi vähemalt!
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Pole hetkel sellest pilti, aga soft coding on 00012. millest täpsemalt pilti tahad ?
Ebaloogiline jah, aga nii on. Lihtsalt süüde sees sisse lülitada, siis käib puhur webastos ala 2 korda ja kõik. Sooja tulema sumpast ei hakka.
Mootor käib, siis hakkab kohe ka sooja tulema, Pikemalt sõita ja siis seisma jättes, jäävad isegi salongi puhurid tööle mingiks ajaks. Aga tundub, et mitte niikauaks, kuni tsükkel läbi saab. (ehk siis 20-30 minti on sõiduajal sätitud webasto töötamis ajaks.)
Ebaloogiline jah, aga nii on. Lihtsalt süüde sees sisse lülitada, siis käib puhur webastos ala 2 korda ja kõik. Sooja tulema sumpast ei hakka.
Mootor käib, siis hakkab kohe ka sooja tulema, Pikemalt sõita ja siis seisma jättes, jäävad isegi salongi puhurid tööle mingiks ajaks. Aga tundub, et mitte niikauaks, kuni tsükkel läbi saab. (ehk siis 20-30 minti on sõiduajal sätitud webasto töötamis ajaks.)
http://tibbudmed.ru/ecfda
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Töötava autoga peaks pinge muutuma kui Gene ikka laeb. Jihtmete ühenduskohtade hapnemine meie soolvees sõites on tavaline
M.O.T.T
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
KAs webasto ajus endas on see vidin, mis pinget mõõdab? Vb see siis saba andnud.
http://tibbudmed.ru/ecfda
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Webastol ainuke uhenduskoht, mis on välitingimustes, on ainult pistik, mis laheb webasto külge ülejäänud kaabeldus jookseb salongi.
http://tibbudmed.ru/ecfda
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Noomaeitea nendest lahtritest pilte....?Webasto lihtsalt näitab 11.21 v ja kõik, midagi ei muutu seal. Enne seda measuring blocksis veel mingi lahter, mis näitab ilusti auto õiget pinget.
See on võimalik, et sõidus töötab, kuid seisvana mitte. Pinge teema...sõites genekas laeb ja tõstab pinge üles.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Nii sai nüüd jälle natuke mässatud. Igatahes see nr mis näitas pinget 11.21 on seadistatud näit, millal peaks webasto välja lülitama. Sai seda madalamaks pandud ja siis hakkas webasto tööle. Aga see selleks tuleb ikkagi välja, et tsirk. pump on õhtal, näidaku mis need veakoodid tahavad.
Pump ise vb kinni jooksnud ja siis tõmbab webasto juures pinge alla.
Pump ise vb kinni jooksnud ja siis tõmbab webasto juures pinge alla.
Viimati muutis 2.5vw, 27 Okt 2015, 19:11, muudetud 1 kord kokku.
http://tibbudmed.ru/ecfda
-
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 01 Nov 2009, 15:10
- Telefon: 123456
- Auto: vw2.5tdi
- Asukoht: Tln
- Kontakt:
Re: Mure vabrikus pealepandud ahjuga
Leidsin ka sellise teema. Ei imestaks, kui endal seest samasugune.
http://forums.fourtitude.com/showthread ... -to-fix-it" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.fourtitude.com/showthread ... -to-fix-it" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tibbudmed.ru/ecfda