Et siis üks päev panin auto käima ja õlituli mudkui vilgub.
Kui süüde sisse panna siis laadimis tuli jääb põlema, temperatuuri tuli lõpetab vilkumise ja õlituli jääb vilkuma.
Et kuidas golf 2-l on? Kas süüde sees peab õlituli ka vilkumise lõpetama nagu ka temperatuuri tuluke.....ise ei mäleta kas kustus ää või mitte. Kui õlituli peab ka vaikima, siis on tegu miski elektri kalaga?
AutomatiC kirjutas:õlituluke peaks näitama õlisurvet, kui mootor ei käi siis ei ole sul mingit survet, ehk tal pole mingit põhjust ära kustuda.
Ma arvasin, et näitab taset, mitte survet...kuna kui õlitase üsna madal, aga tuli veel ei põle, siis oli mul kunagi nii, et kurvides läks ainult põlema...surve ei tohiks õli kaldumisel muutuda?
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Kui sul kurvides õlivõttur kuivale jääb hetkeks, siis ju õlisurve muutub või mis.
Golf 2 on ikka õlituli surve jaoks, vähemalt ei ole küll kuulnud, et G2´l oleks õlitaseme andur karteri põhjas ega ka näinud.
endal oli sama probleem, maht madal. Valasin juurde, mõnekümne km pärast uuesti. Läksin teenindusse, selgus et õli liiga vana. Nägin väljalaskmist:lol: : tükid lausa kukkusid.... Uus õli sisse ja kõik BRO.
Lõppsõna: Vaheta õli!!!
ReijoK kirjutas:endal oli sama probleem, maht madal. Valasin juurde, mõnekümne km pärast uuesti. Läksin teenindusse, selgus et õli liiga vana. Nägin väljalaskmist:lol: : tükid lausa kukkusid.... Uus õli sisse ja kõik BRO.
Lõppsõna: Vaheta õli!!!
Õli iseenesest vahetatud miski paar tuhat kilomeetrit tagasi. Polnud just teab mis kallis õli, aga selles et õli vana oleks ei tohiks probleem olla.
Siis järgmine samm oleks õlirõhu mõõtmine kellaga. Äkki on pump ise väsinud, andur otsas või mingi muu põhjus. Lase rõhk kuskil ära mõõta või mõõda ise, kui oskad.