Passati salongi vemtilaator streigib....
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 08 Jaan 2010, 19:05
- Auto: VW Passat 1.9 TDI 66kw ATM 1998
- Asukoht: Tallinn
Passati salongi vemtilaator streigib....
Tere.Mure siis elline et keset sõitu jäi järsku slongi ventilaator seisma ja enam ei tööle ei hakka.Edasine sõit välistatud kuna aknad tõmbavad uduseks ja siis jäässe.Kas kellelgi on kogemusi sellise probleemiga.Ehk oskab keegi nõu anda millele tähelepanu esmajärjekorras pöörata.Kaitsmed paistsid terved olema.Sõdukiks siis sedaan Passat, 1,9 TDI ja 1998a.Tänan.
oman 98 a passatit ja sellel pole enam keeratavat kiiruse nuppu, kui sa sellele rõhud? seda võiks teema algataja ka mainida, kas keeratava nupuga või ilma.T6nis2 kirjutas:Ära suru hinnale. Siililegi selge,et tahetakse vähem maksta,kuid hinna pakkumise teeb hädas olija. Probleemist. Salongi ventilatsiooni mootor jäi seisma. Kas vahet pole ,mis kiirus sees on . Esimene aste,teine aste,kolmas aste,neljas aste.
[Muudetud: 10-1-2010 T6nis2]
Autorile:
kas ventilaatori tabloole ikka kiri ette tuleb, ja kui tuleb, kas siis mingit veateadet ei esine?
on raske uskuda, et näiteks ventilaator selles eas masinal lihtsalt kinni paakub.kinni jookseb,peaks ka kinni joostes tekkima mingi kirbe kärsakas? millal ventika filtrit vahetasid?
Pakun omalt poolt et tegu el. veaga, kuigi see paistab sedamoodi ei taha siiski ennustamisega tegeleda, soovitaks pädevas remondiasutuses seda kontrollida!
[Muudetud: 11-1-2010 VeixV]
kui uus auto ja vent ei tööta, siis on ilmselt viga tõsisem??Rukos kirjutas:Mu sõdukil siis keeratava nuppuga ventilaator.Mingit kirja kuhugi ette ei tule.Filtri vahetusest pole ülevaadet kuna auto alles ostetud.See mu esimene passat,esimene T,esimene diisel,esimene automaat.Siit järeldus et olen võhik ja küsimusi tuleb veel nagu muda:)
kui keeratavad nupud, siis pakun et kliimat sellel autol ei ole..nuppudega keerates ..hmm...vanematel autodel..vw-tel ..passatitelgi tavaliselt jebib tõesti see puhumiskiiruse regulaator..põhiliselt ei tööta siis mingi puhumiskiiruseasend..aga 98 a :no: võib olla, ma oma aruga pakuks et see reg. nupp on asja iva..kas kaitsmed vaatasid kõik üle, ka armatuuri all olevad?
vanematel passatitel põlesid regulaatoril nn. rajad ära, mille peal kogu see kupatus tööle rakendus, mäletan et autoelektrikul ei võtnud selle remont palju aega.

[Muudetud: 11-1-2010 VeixV]
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
ventikale kolakat
Vendi mootor on kunde poole peal jalgade kohal. Võta kate eest ja koputa pihta. Kui hakkab kasvõi korrakski tööle,on tõenäoliselt lihtsalt harjad otsa saanud:spin:Rukos kirjutas:Mu sõdukil siis keeratava nuppuga ventilaator.Mingit kirja kuhugi ette ei tule.Filtri vahetusest pole ülevaadet kuna auto alles ostetud.See mu esimene passat,esimene T,esimene diisel,esimene automaat.Siit järeldus et olen võhik ja küsimusi tuleb veel nagu muda:)
[Muudetud: 11-1-2010 spoon]
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
tegelikult on 94a passat ja teema algataja 98a passat liiga erinevad autod, et nende vigu samas teemas lahata.
Teema algatajale soovitaks kontrollida ventika pöörete lülitit. Seal on sees pöörleva osa küljes vasest klemm mis libiseb mööda radasid. On olnud juhtumeid, kus selle keerleva osa küljest on lahti murdunud see vasest liugur ja vent on 100% surnud selle tagajärjel.
Ühel autol õnnestus see sinna külge tagasi liimida vedel metalliga ja töötab tänaseni, teisel aga tuli lammutusest uus lüliti tuua.
See lülitu käib eraldi välja nende teiste siibrite reguleerimis nuppude vahelt ja on eraldi vahetatav.
Ei ütle, et just see katki on aga tasuks kontrollida.
Teema algatajale soovitaks kontrollida ventika pöörete lülitit. Seal on sees pöörleva osa küljes vasest klemm mis libiseb mööda radasid. On olnud juhtumeid, kus selle keerleva osa küljest on lahti murdunud see vasest liugur ja vent on 100% surnud selle tagajärjel.
Ühel autol õnnestus see sinna külge tagasi liimida vedel metalliga ja töötab tänaseni, teisel aga tuli lammutusest uus lüliti tuua.
See lülitu käib eraldi välja nende teiste siibrite reguleerimis nuppude vahelt ja on eraldi vahetatav.
Ei ütle, et just see katki on aga tasuks kontrollida.
tore et siis said veale jälile, ma oleks ka ostnud uue pigem, kui et vana romulast otsima oleks hakanud, nyyd peaks uus ju auto lõpuni kestma:)Rukos kirjutas:Sai siis käidud autoelektriku juures.Viga oli regulaatori lülitis,oli õhtal teine.Lasin terve kupatuse äravahetada ja nüüd ok.Uue hinnaks tuli siis 1325 eek.-:(Ehk oleks saanud romulast ka odavamalt kuid polnud aega seda otsida.Nüüd naudin täiel rinnal sooja tuba:)
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
- Auto: MB C220 CDI
- Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra
Postitus küll juba mõned päevad tagasi pandud, kuid ehk on abi siiski.and011 kirjutas:Eelnevatest teemadest leidsin vastuse, et termotakisti seal nõrgaks lüliks. Olemasolev suht ära päevitunud, ei suuda kirjet peal lugeda et uut hankida. Millist termotakistit sinna otsida ?
Mul sama aastate seeria Passatski ja ka soojendusega viimasel ajal pidevalt kala! Termotakisti osta kindlasti uus! Kui veab, võid ka lammarist uue saada, kuid risk jääb, et see on peagi samuti õhtal ja reeglina juhtuvad sellised asjad ju teatavasti reede õhtuti, kaugel kodust! Ise sain suvel uue takisti Forsist, maksis ca 220.- Annavad selle nad sulle autopassi järgi (vist isegi piisab, kui tead mootori kW ja aastat).
Ise pean nüüd lähipäevil minema uue salongi ventika järele, sest praegune (juba teine lammarist ostetud viimase aasta jooksul) lõpetas eelmisel pühapäeval võimsa luigelaulu saatel oma töölepingu!
