G I stabika paigaldus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi

G I stabika paigaldus

Lugemata postitus Postitas Post »

Kas tava golfil on vajalikud augud-poldid keres ja õõtsades olema, et gti stabikavarrast paigaldada või peab ka õõtsad vahetama jms?
Sama küsimus ka tagasilla kohta.
Kui palju üldse gti veermik erineb tava golfist?
Stuck in the 70's

Kasutaja avatar
uku
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 14 Apr 2006, 12:44
Telefon: 58170885
Auto: Vw CC, Vw Bora
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas uku »

kõikidel ona samasugused õõtsad. Vaja aint neid kõiki kinnitus klambreid. Ühesõnaga ringi ei pea kuskilt midagi tegema.

Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas Post »

Kiired mehed, tänud igatahes, nüüd siis võiks keegi pakkuda komplektset stabikat.
Stuck in the 70's

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Orig. õõtsadel võivad stabika klambrite augud ka puududa (aga pole mingi probleem need sinna ise puurida), varuosaõõtsadel on need kõigil olemas.

Vasta

Mine “Veermik”