jussike kirjutas:Pidur ja gabariit ühe niidi peal.
Tegelt peaks olema ühes tules kolm pirni, mis põlevad gabriidina:
pidur=gabariit 21W
gabariit 5W
udukas=gabariit 21W
Nähtavasti sul need 5W-d läbi
Täitsa nõus. Jutt on kelladel muidugi, et taga parem seisutuli. Ja neid kuradisi ongi seal 3 tk.
Esmakordsel avamisel õnnestub kindlasti sellel mustal tulekattel mõni kõrv ära murda.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
jussike kirjutas:Pidur ja gabariit ühe niidi peal.
Tegelt peaks olema ühes tules kolm pirni, mis põlevad gabriidina:
pidur=gabariit 21W
gabariit 5W
udukas=gabariit 21W
Nähtavasti sul need 5W-d läbi
Täitsa nõus. Jutt on kelladel muidugi, et taga parem seisutuli. Ja neid kuradisi ongi seal 3 tk.
Esmakordsel avamisel õnnestub kindlasti sellel mustal tulekattel mõni kõrv ära murda.
Vot ma ei saa aru, kuidas te neid kõrvu murrate. Katetel ju augukesed sees millest konksuga tõmmata mille saab tungraua kotist ja mis on ka velje ja poldi kapslite eemaldamiseks mõeldud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
jussike kirjutas:Pidur ja gabariit ühe niidi peal.
Tegelt peaks olema ühes tules kolm pirni, mis põlevad gabriidina:
pidur=gabariit 21W
gabariit 5W
udukas=gabariit 21W
Nähtavasti sul need 5W-d läbi
Täitsa nõus. Jutt on kelladel muidugi, et taga parem seisutuli. Ja neid kuradisi ongi seal 3 tk.
Esmakordsel avamisel õnnestub kindlasti sellel mustal tulekattel mõni kõrv ära murda.
Vot ma ei saa aru, kuidas te neid kõrvu murrate. Katetel ju augukesed sees millest konksuga tõmmata mille saab tungraua kotist ja mis on ka velje ja poldi kapslite eemaldamiseks mõeldud.
Eks eestlane tahab ikka iseenesest tark olla. Kõigepealt üritus ( luhtunud katse) ja siis hakatakse juhendit uurima .
Viimati muutis spoon, 18 Aug 2010, 08:43, muudetud 1 kord kokku.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
Nonii, esmaspäevast on asi väääga kaugel, kuid täna sai siis probleem lahendatud. Asi oligi nendes 5w pirnides. Alguses vaatasime, et mis ulme pidi sinna tuledele küll ligi peaks saama, vaikselt hakkasime seest polstreid ja värke lahti võtma, kui korraga avastasime, et tule pealt saab tolle plastiku ära võtta ja edasi oli juba lihte
Igatahes tänud kõigile kaasamõtlejatele.
But what happens when Volkswagen itself decides to modify a GTI? Crazy happens.
MargusV kirjutas:Nonii, esmaspäevast on asi väääga kaugel, kuid täna sai siis probleem lahendatud. Asi oligi nendes 5w pirnides. Alguses vaatasime, et mis ulme pidi sinna tuledele küll ligi peaks saama, vaikselt hakkasime seest polstreid ja värke lahti võtma, kui korraga avastasime, et tule pealt saab tolle plastiku ära võtta ja edasi oli juba lihte
Igatahes tänud kõigile kaasamõtlejatele.
Täpselt nii ongi, kui juhendit või teadjamat meest kõrval pole. Ikka lammutama ja pärast imestad, kuramus, nii lihtsalt käib asi
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi