Tallinna tulen nii umbes 2 ja poole nädala pärast,kuskil peale lõunat peaks laev Tallinna jõudma,kui sobib siis võiks vaadata küll...Manokat süüdistada ei tahaks väga,täna sai survestamise jaoks siin süsteeme aretatud ja see rõhk millega lõdvikud kontrollisin(o,6)näitas turbo rõhu näidik salongis sama..Natukene kahtlane teema,auto ostmisest saadik koguaeg nii olnud,lihtsalt mina leppisin siis mõttega(kui näidikut polnud)et juu siis see 110kw ei lähegi nii hästi kui eelmine auto Bmw E38 728...Kuigi tuleb välja et Passatil hoopis mingi kala rõhugasamzik kirjutas:Kui Tallinna tuled, tule läbi, vaatame korra, äkki näen midagi ja proovi teist manokat näiteks!
Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Tervist,autol on selline ühtlane minek koguaeg,ei ole nagu sellist nn mingi koha pealt parem minem vmssamzik kirjutas:Kas sul kummi lõdvikuid on mida käega katsuda? Kui on siis kaasi andes peaks need kõvaks minema kui rõhk tekib. Samas ma pole kindel kas seisva mootoriga rõhku üldse üles saab. Lisaks kas autol nö tõmme on veel alles, või tunda, et autol tekib mingist pöördest tõmme...
Tõnis mis sa plõksid, kui midagi asjaliku pole öelda siis ära ütle parem. Kui ütled, siis ütle niipalju selges eesti keeles, et teised aru saaksid mida öelda tahad.
PS. siseslaskes on ju enamasti nö vaakum, ehk hõrendus tühikäigul. Alles siis kui turbo hakkab tootma sõites, kaob hõrendus.T6nis2 kirjutas:Vot viimane vastaja vastab RÕHUST,kuid turbo teemal vaakumi ,,ulme lelledest ,, sõnagi nendega suhelda ei taha.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Kui kell töötab, lekkeid pole süsteemis ja N75 on töökorras, siis ainuke reaalne asi mis saab olla, on see et wastegate klapp lahtisena kinni kiilunud, muud ei saa ju olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 494
- Liitunud: 28 Juun 2003, 15:32
- Telefon: 56845550
- Auto: VW Golf 1R ; VW Golf V GTI ; 2x VW Scirocco II ; VW Multivan T5
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Kus kandis sa Soomes oled ? Kui pealinna kandis siis võib mõni õhtu vaadata seda asja.
Kontakt : 56 84 55 50
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Selge,eks ma vahetan selle wg välja ja vaatab mis siis saab..spool kirjutas:Kui kell töötab, lekkeid pole süsteemis ja N75 on töökorras, siis ainuke reaalne asi mis saab olla, on see et wastegate klapp lahtisena kinni kiilunud, muud ei saa ju olla.
Seniks aga tänud kõigile!
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Kahjuks ise natukene liiga kaugelt(ca500km)linnast väljas....Tan kirjutas:Kus kandis sa Soomes oled ? Kui pealinna kandis siis võib mõni õhtu vaadata seda asja.
Aga tänud siiski abi pakkumast
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Algatuseks võiks toda wg klappi lihtsalt proovida liigutada. Kui on kinni kiilunud ja lahti saad siis algul võiks ta ju natuke aega toimetada kuni uuesti kinni jääb.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Leidsin ühe sellise juttu siit samast klubist.Jutt siis aasta uuemast vw passat 1.8t
Ehk siis eriti muid variante üle ei jäänud kui suhteliselt tüüpilist wastegate klapi lahkumist kahtlustada.
Sai eemaldatud turbo ning wg klapp oli kenasti katalüsaatorisse jõudnud. Sealt sai see välja koputatud ning õigele kohale tagasi keevitatud ning turbo uuesti külge pandud.
Küsimus siit jutust,võib olla mullgi seel klapp katti jõudnud,kuigi ma ise mõtlen kas ta siis kolisema ei hakkaks seal vms?Ja temalgi oli turbo rõhk vaid o,1-0,2 bari,kõiku muid asju oli kah kontrollinud ja töötastid kh nii nagu peab.Nagu minulgi
Ehk siis eriti muid variante üle ei jäänud kui suhteliselt tüüpilist wastegate klapi lahkumist kahtlustada.
Sai eemaldatud turbo ning wg klapp oli kenasti katalüsaatorisse jõudnud. Sealt sai see välja koputatud ning õigele kohale tagasi keevitatud ning turbo uuesti külge pandud.
Küsimus siit jutust,võib olla mullgi seel klapp katti jõudnud,kuigi ma ise mõtlen kas ta siis kolisema ei hakkaks seal vms?Ja temalgi oli turbo rõhk vaid o,1-0,2 bari,kõiku muid asju oli kah kontrollinud ja töötastid kh nii nagu peab.Nagu minulgi
Viimati muutis Raix22, 07 Sept 2010, 19:48, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Suhteliselt must stsenaarium aga ok
Katalüsaator on seest ju sõrestikku täis, ei pruugi ta midagi kolisema hakata seal, kinni tahmanud ka võibolla.
Heida kindlasti pilk peale WG'le
Katalüsaator on seest ju sõrestikku täis, ei pruugi ta midagi kolisema hakata seal, kinni tahmanud ka võibolla.
Heida kindlasti pilk peale WG'le
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Viga oli siis selles et WG varras oli lihtsalt puru läinud(ära murdunud).Viga korras ja minupoolt võib teema LUKKU panna