Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
http://www.answers.com/topic/list-of-volkswagen-engines" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõik asjad on mõõdetud tavalise supleriga täpsusega 0.1 või natuke vähem info on üldse pildi saamiseks. Kui kellegil on tehase andmed asjade kohta on vahva kui minu andmeid parandatakse. Kõik mõõdud on mm. Küsimärgiga on mõõtmata ja kontrollimata suurused!
g60
Surveaste 8:1
Ploki kõrgus 220mm (kontrollitud ploki pealt!)
Vända tõus 86.4
Kepsu pikkus 136
Kolvi läbimõõt 80.985
Ploki silindriava läbimõõt 81.01 ? (ei tea täpselt kas g60-l on sama kui tava vabalthingaval)
Kolvi pea kõrgus sõrme tsentrist 28.5+11 (11 on pool sõrmest 22mm)
Põlemiskambri maht 30cc
Kolvi põlemiskamber 15cc
Ps kolb jääb ülemises seisus 1mm madalamale kui tava 1.8 8v puhul Mõõdeti välja tuttava poolt.
2E (tallblock)
Ploki kõrgus 236mm (kontrollitud ploki pealt!)
Vända tõus 92.8
Kepsu pikkus 159
Kolvi läbimõõt 82.485 ?
Ploki silindriava läbimõõt 82.51 ? ?
Põlemis kamber 30cc ?
kolvil ilmselt 10cc?
9A
Ploki kõrgus 220mm (kontrollitud ploki pealt!)
Surveaste 10.8:1
Vända tõus 92.8
Kepsu pikkus 144
Kolvi läbimõõt 82.485 ?
Ploki silindriava läbimõõt 82.51 ? ?
Põlemiskambri maht 45cc
Kolvi põlemiskamber 1cc ? kolvis ainult klapipesad sisse freesitud
ABF (tallblock)
Ploki kõrgus 236mm (kontrollitud ploki pealt! Snake poolt)
Vända tõus 92.8
Kepsu pikkus 160mm (kontrollisime kepsu pealt aga mõõdulindiga :)ehk siis +-1mm )
Kolvi läbimõõt 82.485 ?
Ploki silindriava läbimõõt 82.51 ? ?
Põlemiskambri maht 45cc
Kolvi põlemiskamber 1cc ? kolvis ainult klapipesad sisse freesitud
1.9 tdi
Surveaste 19.5:1
Ploki kõrgus 236mm
Vända tõus 95.5
Kepsu pikkus 130
Kolvi läbimõõt 79.485
Ploki silindriava läbimõõt 79.51 ?
Kolvipea kõrgus sõrme tsentrist 33+13 (13 on pool s?rmest 26mm)
Kolvi põlemiskamber:
Pea ?
Audi kolvid 20v turbo (kõigil erinevatel tähistel pidid olema samad kolvid kepsud)
Kolvipea kõrgus sõrme tsentrist 23+10 (10 on pool sõrmest 20mm)
Kepsud 144mm
2E+1.9 tdi vänt ja 2E kolbidel võeti ka põlemiskambrid suuremaks. Aga ettevaatust, peaaegu kõigis 2e plokkides ei hakka disla väntvõll ringi käima normaalselt, uuemates on väntvõllile rohkem ruumi. 90 91 blokkidest on vähemalt 2st kohast vaja plokki järgi aidata. Mingi 95 aasta plokis käis juba ilma aitamata ringi .
Pärsi huvitav oleks ka see uuem 2.0 20v 96kw plokk järgi aidata ja laadida.
2E ploki kaas ja g60 oma erinevad pihustite paigutamise poolest ja nede kollektorid on erinevad kaane poolt vaadatuna kuju poolest. Seega pole väga lihtne g60 kollektorit panna 2e kaane külge. Info tuli minule kasutajalt Golfimees, tänud. Lisa küsimused võite talle esitada, äkki saate vastused. Hea oleks kui saaks võrdlevaid pilte siia teemasse näiteks.
Ps 82.5mm 2l plokkide puurumisel on 83mm suhteliselt lagi, sest kolvi vaheseinad jäävad juba siis üsna väikesed.
Kõik asjad on mõõdetud tavalise supleriga täpsusega 0.1 või natuke vähem info on üldse pildi saamiseks. Kui kellegil on tehase andmed asjade kohta on vahva kui minu andmeid parandatakse. Kõik mõõdud on mm. Küsimärgiga on mõõtmata ja kontrollimata suurused!
g60
Surveaste 8:1
Ploki kõrgus 220mm (kontrollitud ploki pealt!)
Vända tõus 86.4
Kepsu pikkus 136
Kolvi läbimõõt 80.985
Ploki silindriava läbimõõt 81.01 ? (ei tea täpselt kas g60-l on sama kui tava vabalthingaval)
Kolvi pea kõrgus sõrme tsentrist 28.5+11 (11 on pool sõrmest 22mm)
Põlemiskambri maht 30cc
Kolvi põlemiskamber 15cc
Ps kolb jääb ülemises seisus 1mm madalamale kui tava 1.8 8v puhul Mõõdeti välja tuttava poolt.
2E (tallblock)
Ploki kõrgus 236mm (kontrollitud ploki pealt!)
Vända tõus 92.8
Kepsu pikkus 159
Kolvi läbimõõt 82.485 ?
Ploki silindriava läbimõõt 82.51 ? ?
Põlemis kamber 30cc ?
kolvil ilmselt 10cc?
9A
Ploki kõrgus 220mm (kontrollitud ploki pealt!)
Surveaste 10.8:1
Vända tõus 92.8
Kepsu pikkus 144
Kolvi läbimõõt 82.485 ?
Ploki silindriava läbimõõt 82.51 ? ?
Põlemiskambri maht 45cc
Kolvi põlemiskamber 1cc ? kolvis ainult klapipesad sisse freesitud
ABF (tallblock)
Ploki kõrgus 236mm (kontrollitud ploki pealt! Snake poolt)
Vända tõus 92.8
Kepsu pikkus 160mm (kontrollisime kepsu pealt aga mõõdulindiga :)ehk siis +-1mm )
Kolvi läbimõõt 82.485 ?
Ploki silindriava läbimõõt 82.51 ? ?
Põlemiskambri maht 45cc
Kolvi põlemiskamber 1cc ? kolvis ainult klapipesad sisse freesitud
1.9 tdi
Surveaste 19.5:1
Ploki kõrgus 236mm
Vända tõus 95.5
Kepsu pikkus 130
Kolvi läbimõõt 79.485
Ploki silindriava läbimõõt 79.51 ?
Kolvipea kõrgus sõrme tsentrist 33+13 (13 on pool s?rmest 26mm)
Kolvi põlemiskamber:
Pea ?
Audi kolvid 20v turbo (kõigil erinevatel tähistel pidid olema samad kolvid kepsud)
Kolvipea kõrgus sõrme tsentrist 23+10 (10 on pool sõrmest 20mm)
Kepsud 144mm
2E+1.9 tdi vänt ja 2E kolbidel võeti ka põlemiskambrid suuremaks. Aga ettevaatust, peaaegu kõigis 2e plokkides ei hakka disla väntvõll ringi käima normaalselt, uuemates on väntvõllile rohkem ruumi. 90 91 blokkidest on vähemalt 2st kohast vaja plokki järgi aidata. Mingi 95 aasta plokis käis juba ilma aitamata ringi .
Pärsi huvitav oleks ka see uuem 2.0 20v 96kw plokk järgi aidata ja laadida.
2E ploki kaas ja g60 oma erinevad pihustite paigutamise poolest ja nede kollektorid on erinevad kaane poolt vaadatuna kuju poolest. Seega pole väga lihtne g60 kollektorit panna 2e kaane külge. Info tuli minule kasutajalt Golfimees, tänud. Lisa küsimused võite talle esitada, äkki saate vastused. Hea oleks kui saaks võrdlevaid pilte siia teemasse näiteks.
Ps 82.5mm 2l plokkide puurumisel on 83mm suhteliselt lagi, sest kolvi vaheseinad jäävad juba siis üsna väikesed.
Viimati muutis argo, 18 Mai 2012, 06:08, muudetud 7 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Kepsud ja kolvid Audi 20V turbo mootoritel on erinevatel mootorikoodidel ka erinevate varuosakoodidega.
Osaliselt asjad ka kattuvad aga siiski ainult osaliselt.
Osaliselt asjad ka kattuvad aga siiski ainult osaliselt.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
Panin attachmenti ?he pildi 1Z/AFN kolbidest.Originally posted by samzik
1.9 tdi
Kolvi p?lemiskamber: sile kolb
Mina sikutasin endale siit:
http://www.msi-motor-service.com/ks/en/" onclick="window.open(this.href);return false; ... oge_en.asp
Kolbenschmidti kataloogi, kust saab p?ris palju igasugu numbreid k?tte kolbide kohta.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
http://www.not2fast.com/vw/stuff/vw_engines.shtml" onclick="window.open(this.href);return false; ?ks hea link
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Enamustel uuematel diislitel on põlemiskamber kolvi sees ja pea peaks olema suhteliselt sile.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 1843
- Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Anna siis ka avalikku tagasi sidet,kui seda said,ära häbene. Jällegi minu post kustutatud. Mitte uuematel diislitel,vaid OTSE sisse pritse mootoritel on põlemis kamber kolvi sees. Mida tähendab,plokikaas ,,suht,, sile? ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. Vastaja saab virtuaalseid litakaid,kuid küsija,kasutades oma positsiooni,kustutab vastaja juttu.Vestleme,kuid TDI-st. jäi jutt pooleli. Kui kedagi solvasin,siis sel juhul välja tuua ,,solvav, tekst.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Suht sile tähendab, et klapid jooksevad ülevalt alla ja puudub põlemiskamber peas. Aga kuna ma ise neid lahanud pole, siis ma ei räägiks siin edasi sellest mida aiman, kui pole ise süvenenud ja uurinud. 16v, 2E ja g60 olen ise laiali võtnud ja mõõtnud neist tean pisut. Mina sinu juttu ei kustuta, aga kuidagi imelik oli kontekstist väljas siin teemas.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Mis võiks olla sellise koosluse tulemus nagu 1.9 td (55kw) mootori alumine osa ja 1.8 8v plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] peale panna +Ülelaadimine?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Surveaste läheb väga lakke, sest 8v-del on kõigil lisaruum kolvis(nõgusus). Lisaks tuleb diisli kolb ca1-2mm plokkist välja.Siim-O kirjutas:Mis võiks olla sellise koosluse tulemus nagu 1.9 td (55kw) mootori alumine osa ja 1.8 8v plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] peale panna +Ülelaadimine?
Põhimõteliselt kui laod sinna mitu tihendit siis saad toimiva asja aga ülelaadimist ei kannata, selleks tarvis surveastet 9,5 ja alla, oleneb rõhust mida peale keerad.
Viimati muutis Boxerdaja, 07 Sept 2010, 23:20, muudetud 2 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=52&t=63217" onclick="window.open(this.href);return false;
Teeks nii, et siia teemasse postitavad need, kel on esimeses postituses toodud andmetele midagi lisada, neid täpsustada, parandada vms.
Teeks nii, et siia teemasse postitavad need, kel on esimeses postituses toodud andmetele midagi lisada, neid täpsustada, parandada vms.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
See oleks tõepoolest tore. Küsimused esitada eraldi teemas kuna see siiski pigem info teema kui arutelu.
Lisaks kui sul on sile kolb ja põlemiskamber kaanes ja sa vahetad sileda kolvi nõgusa kolvi vastu ei saa surveaste kuidagi tõusta härra Boxerdaja!
Teine asi, diisli ploki sisse pole väga mõtet diisli kolbi jätta, pigem siiski panna sinna sobivad kolvid ja kepsud bensuka seest, mis on tunduvalt kergemad. Veel muidugi nüanss, et diisli plokk on raskem kui bensuka oma. Kül on aga 1.9 tdi kolvid aga 79,5 mm seega hästi ülepuuritav, teades vw plokide kiiret kulumist ajas.
Lisaks kui sul on sile kolb ja põlemiskamber kaanes ja sa vahetad sileda kolvi nõgusa kolvi vastu ei saa surveaste kuidagi tõusta härra Boxerdaja!
Teine asi, diisli ploki sisse pole väga mõtet diisli kolbi jätta, pigem siiski panna sinna sobivad kolvid ja kepsud bensuka seest, mis on tunduvalt kergemad. Veel muidugi nüanss, et diisli plokk on raskem kui bensuka oma. Kül on aga 1.9 tdi kolvid aga 79,5 mm seega hästi ülepuuritav, teades vw plokide kiiret kulumist ajas.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Minule teadaolevalt jah. Võta võrdle mõnes autopoes plokikaane tihendeid peaks andma parima vastuse. Kolbide kokku sobitumine on muidugi eraldi teema, kuna 16vl on klapi süvendid kolvis, aga 8vl pole. Seega kuidas nad omavahel töötama hakkavad pole mulle teada, aga alati saab klapi jäljed kolvi sisse teha kui selleks vajadus olemas on.
Kas 16v 1.8 kr ja pl plokikaantel on kitsas hammasrihm ? 2l plokkidel on igaljuhul lai hammasrihm.botzor kirjutas:Kas 1.8 8v 79 kw alumine osa ja 16v 102 kw ülemine osa istuvad 1:1?
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
1,9D 47, 50, 55-kw on kõik sileda kolviga!!!samzik kirjutas:
Lisaks kui sul on sile kolb ja põlemiskamber kaanes ja sa vahetad sileda kolvi nõgusa kolvi vastu ei saa surveaste kuidagi tõusta härra Boxerdaja!
Ma esitan ka mõned andmed diislite kohta:
Kõik 1,9 diislid, nii eelpõlemiskambriga kui otsepritsemootorid(tdi)
kolvi läbimõõt 79,5 vända tõus 95,5mm
Kõik 1,6 diisli kolvid on läbimööduga76,5mm, vända tõus 86,4mm, sama mis 1,8 mootoritel.
Viimati muutis Boxerdaja, 21 Sept 2010, 21:52, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Kõigil DOHC mootoritel on laiem rihm kui 8v-l ja samm on ka teine kui kitsarihmaga 8v-l ja diisli rihmadel(diislil ka lai rihm).samzik kirjutas:
Kas 16v 1.8 kr ja pl plokikaantel on kitsas hammasrihm ? 2l plokkidel on igaljuhul lai hammasrihm.
-
- Huviline
- Postitusi: 1843
- Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Kuna tekkis probleem mõõtmistega,siis küsin. Mis servast servani mõõdate kepsu pikkust? Kas kolvi silma alumisest puutepunktist ja kepsusaale ülemisest puutepunktist?(ilma saaleta muidugi. Ploki kõrguse mõõtmine on siiski sedasi,et plokk on laua peal,ja mm. räägivad tõde. Kepsu pikkusest küsin,on125 mm. Ploki kõrgus 295mm. Mis mootoriga tegu? Kuid siiski tähtsam teadmine-- ,kuidas mõõdetatakse kepsu pikkust?.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
tsentrist tsentriniT6nis2 kirjutas:kuidas mõõdetatakse kepsu pikkust?.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Mina mõõtsin ja tsentrite vahelista kaugust kolvil sest see on ainuke asi millel on mingi mõte. 295 mm kõrgust vanadest plokkidest ma ei tea, et oleks olemas. Mina mõõtsin ploki kõrgust nii nagu seda tehas määratleb, vända tsentrist kaane ääreni. Ma ei arvaks mdiagi su küsimusest sest pigem sooviks siia ikka infot juurde mitte mõistatusi.
Rain.
Rain.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
TO: Boxerdaja. Austan Sinu teadmisi. Väikse vihjena võin lisada, et enamus kolbe on väga lihtne treida. Saab ka nii teha, et alles jäetakse plokist väljuvatel (kõrgem tõus) kolbidel vaid põlemiskambrisse "mahtuv" osa. Selleks freesitakse kolvi pead. Samas ei pea seda tegema kui kasutada teisi kolbe. Netis oli mingis inglaste foorumis kuidas ehitada 1,9D vändaga 2,1l bensiinimootor. Kasutama pidi 2,0 85 kw kaant. On ka teisi võimalusi. Aga mõningaid mõtteid saab siit näiteks... http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=103405" onclick="window.open(this.href);return false;
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
1.9 vändaga on meil üks stroker ehitatud kah RkSilver tegi selle ära minu ärgitusel. . Oli päris mõnus olnud. Aga tänasel päeval ma võtaks 1.8 20v mootori ja laseks Audiklubis härra prj chippida. Kas turboga või veelmagusam väikse läbisõiduga projektiautol hoopiski kompressoriga.
Viimati muutis samzik, 14 Mär 2012, 22:04, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
Isiklikult olen arvamusel, et chipp on selline poolik asi. Ma ei tea ühtegi tõeliselt head softi sellele mis madalat segu rikkaks ei ajaks ja pöördeid tõstaks. Viimane on mulle eriti vajalik. Lihtsamaid variante on ka kui viitsid veidi raha raisata. Kindlasti pole see RkSilveri oma ainus Eestis . Aga tänud info eest. Kahju, et ma ta õiget nime ei tea.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Natuke Mootori plokkidest, kolbidest, kepsudest
See ei ole päris tavaline chippimine, see on nö custom softi kirjutamine originaal ajusse vastavalt sinu tehnikale.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.