Püsikiirus hoidja g3 tdile
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 28 Okt 2009, 20:34
- Auto: Passat b5 Tdi/ BMW 330 xd/G3 VR6
- Asukoht: Setomaa/ Tartu
Püsikiirus hoidja g3 tdile
Nii lugesin siin kõik teemad läbi aga erilist sotti ei saanud. Oleks äkki keegi kes seletaks ilusti lahti mis asju läheb vaja kuhu midagi ühendada. Autoks siis Golf 3 Tdi 66kw
Võrrimees.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Kehvalt otsisid siis:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=77&t=35835" onclick="window.open(this.href);return false;
sealt samast teemast:
http://www.christiantena.pwp.blueyonder ... i/ccs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis kaitsmebloki taga peaks rippuma üks 4ne pistik. Värvid must, sinine/hall, punane, must/valge. Sinna ostad kangi ja vajaliku juhtmekomplekti vahele.
Kui kangi ei raatsi osta, siis toimeta nii:
1) OFF-ON fikseeriv lüliti, sissetulevale klemmile must juhe (peab olema + kui süüde sees) ja lüliti ON asendis klemmile must/valge juhe.
2) Niiöelda kontaktlüliti, mis on ON peale vajutades ja peale seda läheb jälle OFFi. Sinna võtad sisendi must/valge juhtmest ja väljundisse punane (see on nn SET lüliti)
3) Niiöelda kontaktlüliti, mis on ON peale vajutades ja peale seda läheb jälle OFFi. Sinna võtad sisendi must/valge juhtmest ja väljundisse sinine/hall (see on nn RES lüliti)
Lisaks tuleb enemasti ajust aktiveerida asi datakaabliga.
Kui see kõik liiga keeruliseks läks, siis võin valmis ehitada. Arvan, et saan ka aktiveerimise osaga hakkama.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=77&t=35835" onclick="window.open(this.href);return false;
sealt samast teemast:
http://www.christiantena.pwp.blueyonder ... i/ccs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis kaitsmebloki taga peaks rippuma üks 4ne pistik. Värvid must, sinine/hall, punane, must/valge. Sinna ostad kangi ja vajaliku juhtmekomplekti vahele.
Kui kangi ei raatsi osta, siis toimeta nii:
1) OFF-ON fikseeriv lüliti, sissetulevale klemmile must juhe (peab olema + kui süüde sees) ja lüliti ON asendis klemmile must/valge juhe.
2) Niiöelda kontaktlüliti, mis on ON peale vajutades ja peale seda läheb jälle OFFi. Sinna võtad sisendi must/valge juhtmest ja väljundisse punane (see on nn SET lüliti)
3) Niiöelda kontaktlüliti, mis on ON peale vajutades ja peale seda läheb jälle OFFi. Sinna võtad sisendi must/valge juhtmest ja väljundisse sinine/hall (see on nn RES lüliti)
Lisaks tuleb enemasti ajust aktiveerida asi datakaabliga.
Kui see kõik liiga keeruliseks läks, siis võin valmis ehitada. Arvan, et saan ka aktiveerimise osaga hakkama.
Viimati muutis dellu, 22 Sept 2010, 09:39, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Võib võtta ka minuga ühendust kui abi tarvis paigaldamisel või aktiveerimisel. Kätte saab mind nädala sees Tallinnast, nädalavahetusel Võrumaalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Ma selle kaitsmeploki taga rippuva pistiku osas julgeks kahelda. Aga võib-olla tõesti pääseb mõnel mudelil nii lihtsalt..
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Passat B4jal vähemalt rippus ja minuarust ka seal lingil toodud Golf3 näitel. Golf4-l peab jah klaasipuhastajate aluse läbiviiguni jõudma, B5 passatit ei oska kommenteerida, sellel pole otsinud, aga kopsik on iseenesest samas kohas. G4 olen teinud ja sellel on kindlalt seal läbiviigu kohas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 17 Sept 2010, 08:12
- Auto: VW transporter, SEAT toledo
- Asukoht:
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Ma võtsin kaitsmebloki lahti, aga ei leidnud seda pesa. Ehk on kellelgi ideid kus see võiks peituda? Autoks pole küll VW aga peaaegu (Toledo 1l)
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Golf III tdi mootoriga isendil on see pistik seal kaitsmeploki taga olemas. Pistik ei ole väga pikkade juhtmetega, seega teda väga palju välja tõmmata ei saa, koheselt ei pruugigi seda sealt üles leida, aga ta on seal olemas. Kui sellele pistikule vastust panna ei ole (a la torgatakse ainult pinnid juhtmete otsas sinna sisse) on seda üsna tülikas teha, aga saab hakkama.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Jah, juhendites ka kõik kirjutavad, et otsimine võtab algul üksjagu aega. Soovitav on kaitsmeblokk oma pesast välja tõsta, siis saab ligi ja on oluliselt lihtsam lahtisi otsi otsida.
Jaan mis aasta Toledo?
Jaan mis aasta Toledo?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 17 Sept 2010, 08:12
- Auto: VW transporter, SEAT toledo
- Asukoht:
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
mudeliks 1L ehk kuni 99 mudel mootor 1.9 TDI 81 kw
selle kaitsmeploki tõstsin ma juba välja sealt ma ei leidnudki
selle kaitsmeploki tõstsin ma juba välja sealt ma ei leidnudki
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Kuid kas keegi oskab aidata. Nimelt probleem 94 aasta passat B4 1,9tdi 66kw. Pistik leitud ( vahele ühendatud antud õpetuse järgi lülitid ) . Arvutis näitab ka nagu, et aktiveeritud. Kuid püsikas siiski ei tööta. Arvuti näitab pidevalt viga, et Break pedal monitoring. Sai siis püsika konn eemaldatud, siis auto enam pöördesse ei lähe. Kuid viga sisse ei löö. Sai siis proovitud regullida seda, siis samuti ei jookse pöördesse ja viga ei löö sisse. Huvitav püsika konn on piduri all üle. On nagu tavaline konn, kuid juures tal nagu vaakum värk, sealt voolik jookseb mingisse pisikesse karpi mille järel veel 3 juhet. Kas keegi oskaks õelda kudias asi toimima saada ? Kas audi 80 b4 1,9tdi l on ka sama süsteemiga püsikas ? Milleks sellel konnal veel sellist vaakum süsteemi vaja ? Ettetänades.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Millise arvutiga vaatasid? Ma Ross-Techiga ka ühte golf4 nende kirjelduse järgi vaatasin (G täht engine descriptionis), aga ei toiminud sellegipoolest. Progeda ma ise seda ei proovinud. Audihoolduses igatahes tehti vastav muudatus ära ja kõik toimis. Ma laseks kuskil korralikus kohas seadistus üle vaadata. Ross-Techiga saab ka vaadata mida andurid ja nupud teevad. Ehk siis on üks jada 0 ja 1 ja kui näiteks nuppu vajutad siis muutub 0 -> 1ks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Ok aktiveerimine aktiveerimiseks aga miks lööb mu püsika konn vea teate siise ( Break Pedal Monitoring ).?
Kui võtan üldse ta küljest siis on nii,et vaikselt gaasi andes võib põhja suruda, aga pöörded jäävad 1100rpm.
Kui ühendan ära, ja panen ta oma pessa siis laseb kenasti mootori kettasse joosta, kuid siis viskab vea teate. Täna proovisin ka teist konna, ja täpselt sama asi. Sai siis uuritud püsika värki oma audi 80B4 1,9 TDI 66kw, seal püsika konn jne sama ( audi oma proovisingi passati peal ). VW Sharan 1,9 TDI 81kw aga teistsugune juba. Kuid miks minu passati püsika konnale jookseb veel mingi sugune vaakumi voolik ? Voolik jookseb mingisse pisikesse karpi, proovisin juhtme ära võtta siis viskas vea teateks "Barametric pressure" vms. Mida see teeb või tähendab ?
Kui tõesti enam ise kuidagi hakkama ei saa siis peab vist audihooldusesse minema ( tegin mingiaeg järel pärimise et mis maksab aktiveerimine siis hakkati pm pähe määrima juhtmestike jne jne jne ).
Kuid loodaks ise asjale lahenduse leida
Kui võtan üldse ta küljest siis on nii,et vaikselt gaasi andes võib põhja suruda, aga pöörded jäävad 1100rpm.
Kui ühendan ära, ja panen ta oma pessa siis laseb kenasti mootori kettasse joosta, kuid siis viskab vea teate. Täna proovisin ka teist konna, ja täpselt sama asi. Sai siis uuritud püsika värki oma audi 80B4 1,9 TDI 66kw, seal püsika konn jne sama ( audi oma proovisingi passati peal ). VW Sharan 1,9 TDI 81kw aga teistsugune juba. Kuid miks minu passati püsika konnale jookseb veel mingi sugune vaakumi voolik ? Voolik jookseb mingisse pisikesse karpi, proovisin juhtme ära võtta siis viskas vea teateks "Barametric pressure" vms. Mida see teeb või tähendab ?
Kui tõesti enam ise kuidagi hakkama ei saa siis peab vist audihooldusesse minema ( tegin mingiaeg järel pärimise et mis maksab aktiveerimine siis hakkati pm pähe määrima juhtmestike jne jne jne ).
Kuid loodaks ise asjale lahenduse leida

-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 17 Sept 2010, 08:12
- Auto: VW transporter, SEAT toledo
- Asukoht:
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Kellel pole seda pistikut kaitsmeploki taga, see peab vedama 3 juhet ajust
vaadake ise mis ja kuidas: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=5619" onclick="window.open(this.href);return false;
vaadake ise mis ja kuidas: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=5619" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
allstarz kirjutas:Ok aktiveerimine aktiveerimiseks aga miks lööb mu püsika konn vea teate siise ( Break Pedal Monitoring ).?
Kui võtan üldse ta küljest siis on nii,et vaikselt gaasi andes võib põhja suruda, aga pöörded jäävad 1100rpm.
Kui ühendan ära, ja panen ta oma pessa siis laseb kenasti mootori kettasse joosta, kuid siis viskab vea teate. Täna proovisin ka teist konna, ja täpselt sama asi. Sai siis uuritud püsika värki oma audi 80B4 1,9 TDI 66kw, seal püsika konn jne sama ( audi oma proovisingi passati peal ). VW Sharan 1,9 TDI 81kw aga teistsugune juba. Kuid miks minu passati püsika konnale jookseb veel mingi sugune vaakumi voolik ? Voolik jookseb mingisse pisikesse karpi, proovisin juhtme ära võtta siis viskas vea teateks "Barametric pressure" vms. Mida see teeb või tähendab ?
Kui tõesti enam ise kuidagi hakkama ei saa siis peab vist audihooldusesse minema ( tegin mingiaeg järel pärimise et mis maksab aktiveerimine siis hakkati pm pähe määrima juhtmestike jne jne jne ).
Kuid loodaks ise asjale lahenduse leida
Ja kas keegi oskab ehk õelda kus asub CCS aju vms ? ( ehk siis mingi püsika aju vms ) ?
Keegi ehk oskab aidata

Viimati muutis allstarz, 07 Okt 2010, 12:24, muudetud 1 kord kokku.
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Diiselmootoril ei ole püsika aju eraldi. Püsikat juhib mootori aju, ehk CC lülitist lähevad juhtmed mootori ajju vastavate pin'de alla siis.
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Selge. Eks hakkan siis uurima kas salongi jooksvad juhtmed on terved üldse
Kuid kas keegi oskab õelda mis on see Barometric pressure sensor ? On see ühenduses püsika konnaga- vaakum voolikuga.

Kuid kas keegi oskab õelda mis on see Barometric pressure sensor ? On see ühenduses püsika konnaga- vaakum voolikuga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Neid juhtmeid ei ole vaja kuskilt otsida. Diagnostika kaabel näitab ära vajutused. On üks jada 0 ja 1-sid, ehk 0 lüliti lahti ja 1 kinni. k.a pedaalid.
Viimati muutis dellu, 08 Okt 2010, 12:09, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Täpselt nii, juhtmete mõõtmiseks ei ole sul muud tarvis kui diagnostikaseadet, millega saad väärtuste alt neid cc signaale vaadata. Barometric pressure sensor asub paljudel mootoritel mootori aju sees, ehk siis ajusse jookseb ka üks peenike voolik veel peale pistiku. Vooliku teine ots peaks siis minema sisselaske poolele ja kui see voolik nüüd lahti on või lausa katki, ei saa aju informatsiooni sisselaskes oleva rõhu kohta.
Sellisel TDI mootoril ei tohiks püsikal vaakumiga küll mingit pistmist olla.
Sellisel TDI mootoril ei tohiks püsikal vaakumiga küll mingit pistmist olla.
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Diaknostika seade on olemas. Kuid kuidas saan neid vaadata siis? Keegi ehk oskab juhendada, õpetada kuidas saab ?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
VAG-COM Rosstechis võtad nn single readings. UP nupuga hakkad siis järjest kanaleid läbi lappama. Nrit peast ei mäleta ja pole praegu käepärast proovida ka. Äkki kuskil vahemikus 006-008 oli. Kirjelduses peaks siis olema a la CCON/SET/RST/PIDUR/SIDUR/jne ning siis väärtuste kastis on 1/0/0/0/0/jne. Ehk kui sa nüüd SET nuppu vajutad siis muutub 1/1/0/0/0/jne. Ehk siis 0 on "väljas" ja 1 on "sees".
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
006 alagrupp peaks olema, (ise ka peast praegu ei mäleta) neljas lahter. Tegelikult peaks seda vist nägema ka mitmest kohast, ühes kohas näitas 4 numbriga, ühes viiega. Kui koosneb 4 numbrist: xxxx, 2 viimast numbrit peavad olema 1 kui sisse on lülitatud (xx11). Tenine number on "fix", kui seda nuppu vajutada peab näitama 3 viimast numbrit 1 (x111) ja esimene on siis resume (1x11). Üldjuhul ei saa neid mõlemat kahte nuppu korraga vajutada ja kõik numbrid ei saa korraga olla ühed.
Pedaalilülitid näed sama alagrupi alt teisest lahtrist kus on samuti 4 numbrit. Kui cc on aktiveeritud, peab esineme number näitama 1 (1000), 2 viimast numbrit on pidur (1011) ja teine number on sidur (1100).
EDIT: 6 numbrist hoopis koosneb, ehk siis xxxxxx sisaldab nii lülitite infot kui pedaalide infot.
Pedaalilülitid näed sama alagrupi alt teisest lahtrist kus on samuti 4 numbrit. Kui cc on aktiveeritud, peab esineme number näitama 1 (1000), 2 viimast numbrit on pidur (1011) ja teine number on sidur (1100).
EDIT: 6 numbrist hoopis koosneb, ehk siis xxxxxx sisaldab nii lülitite infot kui pedaalide infot.

Viimati muutis mclx, 10 Okt 2010, 20:51, muudetud 2 korda kokku.
Re: Püsikiirus hoidja g3 tdile
Tänud tänud tänud 
Varsti siis proovima minema, arvuti järgi panema ja vaatama mis näitab
See püsika konn piduri pedaalil on üks huvitav asi ja aru ma ei saa siiani kuidas ta vea teate sisse lööb
Eile proovisin kui otsad lihtsalt luhtmed kokku panna siis ikka lõi vea teate sisse: vea teade täpsemalt selline:
1 Fault Found:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-00 - Implausible Signal
Selline vea teade. Ja huvitav ka veel, et korraliku piduri konnaga ka proovinud aga viskab ikka vea sisse.

Varsti siis proovima minema, arvuti järgi panema ja vaatama mis näitab

See püsika konn piduri pedaalil on üks huvitav asi ja aru ma ei saa siiani kuidas ta vea teate sisse lööb

1 Fault Found:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-00 - Implausible Signal
Selline vea teade. Ja huvitav ka veel, et korraliku piduri konnaga ka proovinud aga viskab ikka vea sisse.