Õli kadu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Õli kadu
Tere,autoks on vw golf IV ,2003a,1,9tdi 74kw. Mure siis järgmine, et kontrollisin hiljuti õli taset, kuna hakkab õlivahetus lähenema ja kõik oli normis, peale seda sõitsin umbes 500 km ja lõi õlitule põlema, et õli on vähe. Kontrollisin ja oligi alla miinimumi. Selline juhus oli umbes pool aasta tagasi ka. Et milles probleem, et vahest nii järsult õli ära sööb?
Re: Õli kadu
Iga 10000 tagant, aga uurisin pisut seda asja ja ühel tuttaval sama probleem selle mootoriga. Tema väitis seda, et kui talda anda ja sõita 150, siis hakkab tal ka kohe õli kaduma. Ja mulle meenus et enne õli kadu sai natukene sõidetud 160-ga, üldisetl täielik müstika. Muidu õli vahetus välba jooksul ei kao õli üldse.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Õli kadu
Kui see 160 toimus Eesti pinnal, siis õlikadu on väike probleem. Mõistusekadu aga suurem ja keerulisem.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Re: Õli kadu
Ega ma seda kihutamist heaks ei kiida ja reeglina sõidan lubatud kiirusega. Sooritasin möödasõitu ja oli pikk sirge ning lasin korra 160-ga, aga Tanel sinu postitus mulle küll mingisugust informatsiooni ei anna.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Õli kadu
Ega seal väga palju variante olla ei saa kuhu see õli kaob ja eks ta ikka mootorisse põletamisele kadus. Ja sinna ei saa ta muud moodi kui turbo kaudu mina arvan. Samas tekib küsimus miks ta sinna suurel koormusel kaob ja muul ajal ei kao. Halvimal juhul võib selline paarutamine lõppeda runaway-ga (mootor hakkab põletama oma enda õli mida turbo kaudu juurde imeb ja seda kuni õli lõppemiseni või mootori kinnijooksmiseni).
Viimati muutis tobimarg, 07 Okt 2010, 08:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Õli kadu
Tere
Tuleks mõtlema hakata turbo remondi peale.Eriti siis, kui õlituli hakkas põlema pöörete peal.Sel juhul piisab momendist, et võllile paakuks puksi pronks.
Turbo remont ja treimine
Tel.56565512
Tuleks mõtlema hakata turbo remondi peale.Eriti siis, kui õlituli hakkas põlema pöörete peal.Sel juhul piisab momendist, et võllile paakuks puksi pronks.
Turbo remont ja treimine
Tel.56565512
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: Õli kadu
Halvimal juhul võib selline paarutamine lõppeda runaway-ga (mootor hakkab põletama oma enda õli mida turbo kaudu juurde imeb ja seda kuni õli lõppemiseni või mootori kinnijooksmiseni).[/quote]Pump-düüs mootori puhul sellise asjaga hirmutamine on vist "väike" liialdus!
http://www.youtube.com/watch?v=pk-4NyPHd4M&translated=1[/video]Nagu näha välistatakse igasugune põlemist meenutav protsess mootoris kuni see pöörleb ja vaakumit jätkub.http://www.youtube.com/watch?v=_1kpMbqTSPw[/video]

Viimati muutis hartsi, 08 Okt 2010, 06:46, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Õli kadu
Jah suretusklapp (ASV- anti-shudder valve) on tore asi küll ja see on peal kõigil TDI-del. Aga kui autot välja suretades kapoti alla vaatad (ja ka sellest videost näha on) siis näed, et see klapp sulgub süüte välja keeramisel ainult paariks sekundiks. Seega ei pruugi tast kasu olla kui mootor raevutseb. Kasutajate kogemusi lugedes on silma jäänud, et enamusel süüte välja keeramine mootorit tööd ei peatanud ja mootor lõhkus edasi. Ainuke asi, et avad kapoti ja hoiad toore jõuga klappi nii kaua suletud asendis kui mootor välja sureb.
Või on pump-düüsidel midagi selles osas teistmoodi?
Teemaalgatajale: ega sa seda autot kuskilt Tallinnast Kadaka pst müügiplatsilt ei ostnud kui saladus ei ole?
Või on pump-düüsidel midagi selles osas teistmoodi?
Teemaalgatajale: ega sa seda autot kuskilt Tallinnast Kadaka pst müügiplatsilt ei ostnud kui saladus ei ole?
Re: Õli kadu
Ei ole Kadaka müügiplatsilt ostnud, auto enda käes olnud ligi 3 aastat, esimene õli kadu oli eelmine talv, väljas oli üle 20 kraadi külma ja ise arvasin et äkki tõmbas tuulutuse kinni, aga nüüd juhtus see jama umbes kuu tagasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
- Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
- Asukoht: Pärnu/Viljandi
Re: Õli kadu
Siis peaks 160ga sõites peeglist sinist jutti ka taga nägema! Vana õli muutub rõvedalt vedelaks, seega on tema erinevates kanalites liiklemine hõlbustatud. Pole küll näinud elusast peast ühtegi 1,9tdi-d , aga vana td mootoril on karteri tuulutus klapikambri kaanes kust juhtub vahel õli otse turbosse minema ja tagant ajab sinist. Seega soovitanv üle kontrollida, kas on originaal voolikud ogalpool, kust võib õli otse mootorisse minna!?! ja vaheta õli 7500km tagant.
Vanakool
Re: Õli kadu
Voolikud tunduvad originaalid ja need kaks korda kui on õlitule põlema löönud on juhtunud pimedaga sõites, nii et ei ole täheldanud sinist suitsu.