Golf 3 GTI-le TDI 66kw mootor
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 3 GTI-le TDI 66kw mootor
Tere. Nimelt on võimalik saada Golf 3 GTI 85 kw kere ( ehk siis terve auto ). Omal olemas 1,9 TDI 66kw mootor passati peal.
Mida sellise ümberehituse juures silmas pidada ? Mootor istub 1-1 vahele ? Väljalase ? Poolteljed ? Juhtmestik tuleks arvatavasti nagunii ümber vahetada. Kkasti hoovastik tuleks ümber lapata ? ( GTI-l trossidega kui ei eksi ). Endal olemas kõik vajalikud tööriistad jne olemas ja siiani pole remontide suhtes hätta jäänud. Kuid ehk keegi varem on sellise moto vahetuse juba läbi teinud ja oskab soovitada. Aga suured tänud vastajatele juba ette.
Mida sellise ümberehituse juures silmas pidada ? Mootor istub 1-1 vahele ? Väljalase ? Poolteljed ? Juhtmestik tuleks arvatavasti nagunii ümber vahetada. Kkasti hoovastik tuleks ümber lapata ? ( GTI-l trossidega kui ei eksi ). Endal olemas kõik vajalikud tööriistad jne olemas ja siiani pole remontide suhtes hätta jäänud. Kuid ehk keegi varem on sellise moto vahetuse juba läbi teinud ja oskab soovitada. Aga suured tänud vastajatele juba ette.
Re: Golf 3 GTI-le TDI 66kw mootor
Probleem ongi selles,et pane sobima juhtmestik endisel TDI-l. ja Doonor PDI-l. 85 KW. on ju PD. ,kuid 66 KW on TDI. Pumpdüüs pump, vr. rootorpump. Jutt hea minul,kuid 66 kw. on lihtsam asendada 81 KW-sega. 66 kw,ja 81 kw mootorid on ,,vennad,, ,kuid PD mootorid on teises perekonnas.
Re: Golf 3 GTI-le TDI 66kw mootor
Probleem ongi selles,et pane sobima juhtmestik endisel TDI-l. ja Doonor PDI-l. 85 KW. on ju PD. ,kuid 66 KW on TDI. Pumpdüüs pump, vr. rootorpump. Jutt hea minul,kuid 66 kw. on lihtsam asendada 81 KW-sega. 66 kw,ja 81 kw mootorid on ,,vennad,, ,kuid PD mootorid on teises perekonnas.
Kuid kas kõik muu peaks omavahel 1-1 sobima ? Kui kõik peaks 1-1 olema siis pole hullu. Kuid võimalus oleks ka nt ju passati TDI juhtmestik ümber visata golfi kerele. Siis kapoti alused juhtmed ei valmista mingit probleemi, kuid salongi poolne juhtme punt, et kui palju seal üks ühele kokku sobib ja istub =?
Käed pe...st välja kasvand pole.
Kuid kas kõik muu peaks omavahel 1-1 sobima ? Kui kõik peaks 1-1 olema siis pole hullu. Kuid võimalus oleks ka nt ju passati TDI juhtmestik ümber visata golfi kerele. Siis kapoti alused juhtmed ei valmista mingit probleemi, kuid salongi poolne juhtme punt, et kui palju seal üks ühele kokku sobib ja istub =?
Käed pe...st välja kasvand pole.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Golf 3 GTI-le TDI 66kw mootor
Tõnis, kas kellaaeg on natuke liiga hiline, et nii segast juttu ajad? Teemaalgataja tahab ju 85 kW bensiinimootori asendada 1.9 TDI 66 kW mootoriga.
Edit: Juhtmestiku vahetamine on lihtne... minu teada vaja ainult mootoriga seonduv juhtmestiku osa ümber tõsta. Kaitsmeplokid ju samad (CE2)?
Edit: Juhtmestiku vahetamine on lihtne... minu teada vaja ainult mootoriga seonduv juhtmestiku osa ümber tõsta. Kaitsmeplokid ju samad (CE2)?
Viimati muutis Tanel, 27 Okt 2010, 00:13, muudetud 2 korda kokku.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Re: Golf 3 GTI-le TDI 66kw mootor
85 KW. Jah on 2,0 bensukat olemas,kuid kus kohast teema algataja teemast seda välja lugesin?
Re: Golf 3 GTI-le TDI 66kw mootor
Juba teema alguses on kirjas ja lausa esimeses lauses mis golfiga on tegemist. Tegemist on Volkswagen Golf 3 GTI 85 Kw.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 3 GTI-le TDI 66kw mootor
teist postitust lugedes mõtlesin, et kust tekkis GTI-le PDI mootor
...ja sel ajal sellist tyypi veel polnudki yldse..1.9 TDI 81 kw oli sel ajal diisli lagi. see ka ainult 96-97 aasta mudelitel.

Viimati muutis VWM, 27 Okt 2010, 07:40, muudetud 2 korda kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 3 GTI-le TDI 66kw mootor
Golf vs Passat kogemus puudub, aga Passat->Corrado on tehtud.
Passat ja Corrado peaks rohkem sama põhja peal olema, seega äkki lihtsam.
Oma tähelepanekud:
1) Tagumise kõrvalistujapoolse mootorikinnituse võtsime G60 küljest, siis asukohad klappisid padjaga.
2) nn mootori/stangetala (see mis ees) tõstsin Passatilt Corradole ümber, kuna tundus asukoht vähe erinev
3) Kaabeldusest sai ringi tõstetud see kimp, mis mootorisse puutus, teised jäid vanad (salongi tuleb 3 või 4 kimpu). Miskid starterijuhtmed vist olid ka vanas kimbus mujal (ehk siis jäid korduma).
4) Klaasipuhastajad kadusid selle kimpude tõstmisega ära, sai uuesti veetud.
5) Käigukastihoovastiku tõstsin ringi, kuna mingi väike erinevus tundus olevat
6) Summuti läks 1:1-le
7) Õhufilter ei mahtunud Corradole ära, Passatil ristipidi läheb tiiva alla
Kütusepaagis pead ka leiutama, sest diisel ju imeb ise, pump tuleb vahelt ära korjata
9) Muidugi igasugu cooleri torud pead suure tõenäosusega ringi tegema, kas cooler mahub on ka iseasi. Mul õnneks G60st juba cooler olemas, talveks jääb see, suvel vähe asjalikum asjandus. Talveks jääks auto lihtsalt eest liiga madal.
10) Salongis sai ka vahetatud süüteluku kaabeldus, armatuur (kellad) kaabledus ja kellad ise. Suunatuled jäid ka seal lahtiseks, sai ise kokku ühendatud. Muidugi Passat->Golf sa kellasid ringi ei tõsta kahjuks.
Muud nagu esimese hooga ei oskagi välja tuua, eks mõned kinnituste leiutamised on igasugu anduritele/regullatoritele.
Välismaa foorumitest olen lugenud, et on tehtud ka Golf-Corrado, aga juhtmeid kasutatakse millegipärast Passati omasid. Seepärast saigi kohe doonoriks Passat võetud.
Passat ja Corrado peaks rohkem sama põhja peal olema, seega äkki lihtsam.
Oma tähelepanekud:
1) Tagumise kõrvalistujapoolse mootorikinnituse võtsime G60 küljest, siis asukohad klappisid padjaga.
2) nn mootori/stangetala (see mis ees) tõstsin Passatilt Corradole ümber, kuna tundus asukoht vähe erinev
3) Kaabeldusest sai ringi tõstetud see kimp, mis mootorisse puutus, teised jäid vanad (salongi tuleb 3 või 4 kimpu). Miskid starterijuhtmed vist olid ka vanas kimbus mujal (ehk siis jäid korduma).
4) Klaasipuhastajad kadusid selle kimpude tõstmisega ära, sai uuesti veetud.
5) Käigukastihoovastiku tõstsin ringi, kuna mingi väike erinevus tundus olevat
6) Summuti läks 1:1-le
7) Õhufilter ei mahtunud Corradole ära, Passatil ristipidi läheb tiiva alla

9) Muidugi igasugu cooleri torud pead suure tõenäosusega ringi tegema, kas cooler mahub on ka iseasi. Mul õnneks G60st juba cooler olemas, talveks jääb see, suvel vähe asjalikum asjandus. Talveks jääks auto lihtsalt eest liiga madal.
10) Salongis sai ka vahetatud süüteluku kaabeldus, armatuur (kellad) kaabledus ja kellad ise. Suunatuled jäid ka seal lahtiseks, sai ise kokku ühendatud. Muidugi Passat->Golf sa kellasid ringi ei tõsta kahjuks.
Muud nagu esimese hooga ei oskagi välja tuua, eks mõned kinnituste leiutamised on igasugu anduritele/regullatoritele.
Välismaa foorumitest olen lugenud, et on tehtud ka Golf-Corrado, aga juhtmeid kasutatakse millegipärast Passati omasid. Seepärast saigi kohe doonoriks Passat võetud.
Viimati muutis dellu, 28 Okt 2010, 08:53, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335