Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 15 Juun 2009, 23:09
- Telefon: 5072311
- Auto: '94 Golf 3 Variant. 1.8b 66kW
- Asukoht: Tallinn
Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Tere!
Surfasin siin ja googles natuke ringi, kuid ilmselt on viga minu otsimise oskustes, aga ei leidnud, kus asub '94'nda 1.8(bena) 66kW aju?
Surfasin siin ja googles natuke ringi, kuid ilmselt on viga minu otsimise oskustes, aga ei leidnud, kus asub '94'nda 1.8(bena) 66kW aju?
Viimati muutis Redikate, 06 Nov 2010, 19:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 16 Jaan 2006, 10:38
- Telefon: 56791733
- Asukoht: Tallinn või Läänemaa
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Aju asub kapoti ja esiklaasi vahel asuvate plastikute all. Need plastikud mille all kojamehe mootor on
Tel: 56791733
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 15 Juun 2009, 23:09
- Telefon: 5072311
- Auto: '94 Golf 3 Variant. 1.8b 66kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Leidsin ühe kõvasti kinnitatud asja, juhipoolt vaadates parema kojamehe juurest.
Pealt lugesin välja selliseid tähiseid nagu: PA66 - GV18 ja AAP...
Olen küll 99% kindel, et tegu on asjaga mida otsin, kuid igaksjuhuks küsin üle.
Pealt lugesin välja selliseid tähiseid nagu: PA66 - GV18 ja AAP...
Olen küll 99% kindel, et tegu on asjaga mida otsin, kuid igaksjuhuks küsin üle.
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
aju on neljakandilise kujuga ja tal peab olema küljes üks suur pistik, peale aju on seal katte all veel kuskil ka kojamehe mootor, kuid see on silindrikujuline, aju asub suhteliselt keskel, vähemalt minu mudelil
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 15 Juun 2009, 23:09
- Telefon: 5072311
- Auto: '94 Golf 3 Variant. 1.8b 66kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Selline asi siis vaatas mulle vastu. Punane on ilmselt see suur neljakandiline pistik ja kollasega peaks olema märgitud selle pistiku klemm, millega selle sealt lahti saaks, kuid ei julge väga seda kangutada ning väänata.
Rohelised on nähtaval olevad kinnitused kogu sellele värgile, kuid seal on ilmselgel ka tagapool mingeid asju millele ma eriti ligi ei pääse. Siiski jõudsin nagu järeldusele, et aju kättesaamiseks on ilmselt vaja kogu see kaadervärk sealt kätte saada.
Samuti uuriks, kas ei ole võimalik aju kuidagi füüsiliselt veel resettida? akut olen tagant ära hoidnud kümneid minuteid, kuid ikkagi ei midagi.
(avastasin ka õli kontrollides, et õli tase on suhteliselt miinimumi piiril, igaksjuhuks küsiks üle, ega sellele masinal ei ole ju mingit elektroonikat mis takistaks madala õlitaseme korral mootori käimpanekut?)
Rohelised on nähtaval olevad kinnitused kogu sellele värgile, kuid seal on ilmselgel ka tagapool mingeid asju millele ma eriti ligi ei pääse. Siiski jõudsin nagu järeldusele, et aju kättesaamiseks on ilmselt vaja kogu see kaadervärk sealt kätte saada.
Samuti uuriks, kas ei ole võimalik aju kuidagi füüsiliselt veel resettida? akut olen tagant ära hoidnud kümneid minuteid, kuid ikkagi ei midagi.
(avastasin ka õli kontrollides, et õli tase on suhteliselt miinimumi piiril, igaksjuhuks küsiks üle, ega sellele masinal ei ole ju mingit elektroonikat mis takistaks madala õlitaseme korral mootori käimpanekut?)
Viimati muutis Redikate, 07 Nov 2010, 14:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 15 Juun 2009, 23:09
- Telefon: 5072311
- Auto: '94 Golf 3 Variant. 1.8b 66kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Kahjuks on auto Pärnus ja ise Tallinnast, niiet täna liigun ilma autota Tallinna tagasi, seega see võimalus jääb praegu ära. Kuid soovitus on hea. Uurin, kui järgmine nv tagasi tulen.
Mõtlesin tegelt, et äkki õnnestub aju kaasa krahmata ja Tallinnas seda kuskil proovida. Nüüd aga liiga hilja niikuinii. Nõuanded on siiski oodatud.
Mõtlesin tegelt, et äkki õnnestub aju kaasa krahmata ja Tallinnas seda kuskil proovida. Nüüd aga liiga hilja niikuinii. Nõuanded on siiski oodatud.
Viimati muutis Redikate, 07 Nov 2010, 17:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 01 Mai 2007, 17:25
- Auto: VW Golf III 1.9 TD
- Asukoht: Võrumaa
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Redikate kirjutas: (avastasin ka õli kontrollides, et õli tase on suhteliselt miinimumi piiril, igaksjuhuks küsiks üle, ega sellele masinal ei ole ju mingit elektroonikat mis takistaks madala õlitaseme korral mootori käimpanekut?)
Ei tohiks olla sellist asja golfil. Miks arvad, et aju läbi kui mootor ei lähe tööle ? Sädeme, bensiinipumba ja muud sellised asjad oled ära kontrollinud ? Alustada tuleks ikka lihtsamatest asjadest ja ega see aju ka nüüd läbi ei lähe niisama lihtsalt, kui just ei anna väga suurt voolu peale või ei lühista seal hoolega.
If your car could travel at the speed of light, would your headlights work?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Selle kollase osa tõmbad kõrvale ja siis jookseb pistik lahti, edasi juba keerad nuka alla. Teises otsas on veel väike nn hammas, mille taga kinni, aga keeratesh kõrvale tuleb lahti.
Aju kood on siiski teisel pool kleepsuna. Selleks pead maha kiskuma. Samas lihtsam oleks kaabel taha panna ja diagnostika esmalt teha. 1994 võib juba näiteks ka immo peal olla. Samas immoga peaks vist nii sekundiks käima minema ja siis välja surema.
Alusta parem sellest, et mis juhtus. Suri sõidupealt välja, toimetasid midagi ja peale seda ei käivitu?
Aju kood on siiski teisel pool kleepsuna. Selleks pead maha kiskuma. Samas lihtsam oleks kaabel taha panna ja diagnostika esmalt teha. 1994 võib juba näiteks ka immo peal olla. Samas immoga peaks vist nii sekundiks käima minema ja siis välja surema.
Alusta parem sellest, et mis juhtus. Suri sõidupealt välja, toimetasid midagi ja peale seda ei käivitu?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 15 Juun 2009, 23:09
- Telefon: 5072311
- Auto: '94 Golf 3 Variant. 1.8b 66kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Probleem hakkas kunagi peale salongiradika vahetamisest ja sellest on terve teema siin:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... ja#p505394" onclick="window.open(this.href);return false;
Selles jamast ma lahti pole saanud tänase päevani, kuid nüüd, üks hommik ei läinud enam masin käima. Mõtlesin, et noh, las seisab, kuid järgmine päev ikka sama värk.
Bensiini on.. aku on korras... bensupumba relee on ka korras(sai seda katsetatud ühe teise masina peal, sest arvasin, et äkki see koolas ära) Kõik tuled jms põlevad ja töötavad, kuid käivitades ketrab lihtsalt starterit ja rohkem miskit.
Süütepool on hiljuti vahetatud ning uus, samuti küünlad... Seega tuli mõte aju testida. Loomulikult on muud ideed oodatud.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... ja#p505394" onclick="window.open(this.href);return false;
Selles jamast ma lahti pole saanud tänase päevani, kuid nüüd, üks hommik ei läinud enam masin käima. Mõtlesin, et noh, las seisab, kuid järgmine päev ikka sama värk.
Bensiini on.. aku on korras... bensupumba relee on ka korras(sai seda katsetatud ühe teise masina peal, sest arvasin, et äkki see koolas ära) Kõik tuled jms põlevad ja töötavad, kuid käivitades ketrab lihtsalt starterit ja rohkem miskit.
Süütepool on hiljuti vahetatud ning uus, samuti küünlad... Seega tuli mõte aju testida. Loomulikult on muud ideed oodatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 01 Mai 2007, 17:25
- Auto: VW Golf III 1.9 TD
- Asukoht: Võrumaa
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Redikate kirjutas:Probleem hakkas kunagi peale salongiradika vahetamisest ja sellest on terve teema siin:
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... ja#p505394" onclick="window.open(this.href);return false;
Selles jamast ma lahti pole saanud tänase päevani, kuid nüüd, üks hommik ei läinud enam masin käima. Mõtlesin, et noh, las seisab, kuid järgmine päev ikka sama värk.
Bensiini on.. aku on korras... bensupumba relee on ka korras(sai seda katsetatud ühe teise masina peal, sest arvasin, et äkki see koolas ära) Kõik tuled jms põlevad ja töötavad, kuid käivitades ketrab lihtsalt starterit ja rohkem miskit.
Süütepool on hiljuti vahetatud ning uus, samuti küünlad... Seega tuli mõte aju testida. Loomulikult on muud ideed oodatud.
Et siis auto töötas enne salongiradika vahetamist ilusti ? Kui nii, siis ma kontrolliks üle vaakumvoolikud ja muud juhtmed mis mootori juures on. Väga võimalik, et võis mõni ära tulla vahetuse käigus ja nüüd saab lisaõhku sealt. Sealt võib tuleneda ka see, et auto sureb välja ja ei pea ka tühikäiku. Kuid kui sädet ei ole siis kontrollida küünlajuhtmed üle, ehk on seal vigastus. Kõige olulisem on süütepoolist jagajasse minev juhe, kui see katki mingitmoodi, siis ei saagi mootor normaalselt töötada ega tööle minna. Kui oled kindel, et süütepool korras ja sädet ikka ei ole, siis arvatavasti halli andur otsad andnud, seda probleemi on kõige kavalam parandada ostes kellegi käest teine jagaja. Eraldi selle anduri vahetamine pidi jama töö olema, kuid täitsa teostatav kui viitsimist. Muidugi kontrolli üle ka jagaja kaas, kui seal klemmid on mingi jamaga koos või keskel olev süsi otsas siis ka ei tööta sul see asi. Aju võiks ikkagi olla viimane asi mille kallale minna. Kui lambda [VW Bot: "Keel korda!"] läbi on siis käima peaks ta sul ikka minema, kuid võid juhtme tagant võtta, siis aju paneb mingi harju keskmise sul sinna selle lambda väärtuseks. Sai segane jutt aga 1.8 66kw mootor üldiselt lihtsa ehitusega ja midagi üle mõistuse seal rasket ei tohiks läbi olla.
Viimati muutis vwgolf2, 07 Nov 2010, 19:16, muudetud 1 kord kokku.
If your car could travel at the speed of light, would your headlights work?
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 15 Juun 2009, 23:09
- Telefon: 5072311
- Auto: '94 Golf 3 Variant. 1.8b 66kW
- Asukoht: Tallinn
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Vaakumvoolikud nagu oleks üle kontrollitud...
Hoopis huvitav on see, et jäin viimasest Tallinna bussist maha ja nüüd proovides, läks auto käima... peale kahte päeva mitte minekut(seismist). Midagi teinud nagu ei ole... lihtsalt seisnud on. Päeval nokkisin ajuni plastikut lahti ja peale seda käima ei läinud ikka. Nüüd esimese proovimisega.
Mis on see müstiline asi, mis seistes korda läheb?
Samuti uuriks, kas 15w-40 õli võib 10w-40 õli peale kallata?
(googlest leidsin, et peaks OK olema neid segada)
Hoopis huvitav on see, et jäin viimasest Tallinna bussist maha ja nüüd proovides, läks auto käima... peale kahte päeva mitte minekut(seismist). Midagi teinud nagu ei ole... lihtsalt seisnud on. Päeval nokkisin ajuni plastikut lahti ja peale seda käima ei läinud ikka. Nüüd esimese proovimisega.
Mis on see müstiline asi, mis seistes korda läheb?
Samuti uuriks, kas 15w-40 õli võib 10w-40 õli peale kallata?
(googlest leidsin, et peaks OK olema neid segada)
Viimati muutis Redikate, 07 Nov 2010, 21:05, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Aju asukoht 94' 1.8 66kW G3
Erinevate õlide kokkusegamisel on öeldud, et soovitav pole. Rohkem nagu teepealt ärasaamis lahendus. Aga kui sama firma ja samad näitajad(peale paksuse siis), usun mina, et midagi küll juhtuda ei tohiks.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus