VW passat b3-Termostaat?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
VW passat b3-Termostaat?
Tere!
Mure selline ,et auto läheb kaua soojaks.Kui olen mingi 10km või rohkemgi sõitnud siis temperatuuri näidik liigub ainult paar mm ülespoole,
ehk mingi 50-60 kraadi ringis.Peale 10km sõitu sooja iseenesest puhub ,suht leiget.
Töösoojal mootoril peaks temp olema 90~ ringis?
Kütusekulu on ka mingi 15/l 100km kohta .
Kuidas kontrollida termostaadi korrasolekut?Palju võib selline vidin maksta?
Peale sõitu katsusin lõdvikuid,ülemine oli soe ja alumine külm.
Mootoriks siis 2.0 85kw.
Mure selline ,et auto läheb kaua soojaks.Kui olen mingi 10km või rohkemgi sõitnud siis temperatuuri näidik liigub ainult paar mm ülespoole,
ehk mingi 50-60 kraadi ringis.Peale 10km sõitu sooja iseenesest puhub ,suht leiget.
Töösoojal mootoril peaks temp olema 90~ ringis?
Kütusekulu on ka mingi 15/l 100km kohta .
Kuidas kontrollida termostaadi korrasolekut?Palju võib selline vidin maksta?
Peale sõitu katsusin lõdvikuid,ülemine oli soe ja alumine külm.
Mootoriks siis 2.0 85kw.
Viimati muutis jörr, 27 Jaan 2011, 15:38, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW passat b3-Termostaat?
"Kuidas kontrollida termostaadi korrasolekut?"
võtad maha, paned veepotti ja poti pliidile. mõõdad termomeetriga vee temperatuuri ja vaatad mis temperatuuril avaneb.
hinda võid ise vaadata autoosad.ee või ladu24.ee või forsist hinnapäring
võtad maha, paned veepotti ja poti pliidile. mõõdad termomeetriga vee temperatuuri ja vaatad mis temperatuuril avaneb.
hinda võid ise vaadata autoosad.ee või ladu24.ee või forsist hinnapäring
-
- Huviline
- Postitusi: 90
- Liitunud: 01 Mai 2007, 17:25
- Auto: VW Golf III 1.9 TD
- Asukoht: Võrumaa
Re: VW passat b3-Termostaat?
Selle jutu järgi kahtlustaks pigem, et kas õhk süsteemis sees või on salongiradikas töölepingut lõpetamas. Seda kellade peal olevat temperatuuri ei tasu väga uskuda, sest vigase anduri korral näitab ka see nii nagu tahab. Muidugi see jutt kuidas termostaati kontrollida on ka õige.
Minu soovitus oleks selline loomkatse ära teha, et lasta niikaua masinal töötada kuni ka alumine lõdvik soojaks läheb, sest siis avaneb termostaat. Võid proovida ka paisupaagilt korgi maha keeramist ja siis lõdvikute mudimist, et õhku vahelt ära saada. (Sellega ettevaatust, et süsteemis olev rõhk jahutusvedelikku välja ei aja ja ennast ära ei kõrveta )Katsu ka salongiradikasse minevaid lõdvikuid. Kui mõlemad on soojad ja puhub jahedat õhku siis oled endale võitnud salongiradika vahetuse.
Minu soovitus oleks selline loomkatse ära teha, et lasta niikaua masinal töötada kuni ka alumine lõdvik soojaks läheb, sest siis avaneb termostaat. Võid proovida ka paisupaagilt korgi maha keeramist ja siis lõdvikute mudimist, et õhku vahelt ära saada. (Sellega ettevaatust, et süsteemis olev rõhk jahutusvedelikku välja ei aja ja ennast ära ei kõrveta )Katsu ka salongiradikasse minevaid lõdvikuid. Kui mõlemad on soojad ja puhub jahedat õhku siis oled endale võitnud salongiradika vahetuse.
If your car could travel at the speed of light, would your headlights work?
Re: VW passat b3-Termostaat?
Väljendasin ennast enne natuke valesti,selles suhtes ,et peale 10km läbimist tuleb salongi sooja küll piisavalt ,kuid temperatuur näidikul jääb sinna 50-60 kanti.Tõuseb väga vähe.Iseenesest peaks se näidik töötama ,sest paar nädalat tagasi kohapeal tiksudes ja natuke paarutades läks temp korraks normi(siis puhus sooja ka ikka korralikult,nagu saunas oleks) ja sõiduga läks kohe nulli tagasi.Autol altpoolt suht paljas kõik ja äkki jahutab külm õhk mootori niivõrd kiirelt maha?Panin ajutiselt mingi papilätaka sinna radika ette,vaatab mis teeb.
Aitäh soovituste eest,kindlasti proovin järgi
Aitäh soovituste eest,kindlasti proovin järgi
Viimati muutis jörr, 27 Jaan 2011, 15:40, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW passat b3-Termostaat?
ounou nõu väga õige. Selle pärast ta sul ka bensu nii palju rüüpab et mootor ei saavuta oma õiget töö temperatuuri. Proovida saad ka nii et kas alumine lõdvik läheb kuumaks või kogu aeg leige. Kui leige siis termostaat kogu aeg avatud või avaneb valel temperatuuril mida ta sul arvatavasti praegu teebki. Ja kui uue termostaadi ostad ära teda kohe sisse uha vaid tee nii nagu ounou soovitas kas uus ikka avaneb õigel temperatuuril. Ma olen korra läinud uue termostaadiga nii alt.
Sepp
Sepp
Re: VW passat b3-Termostaat?
Ülemine lõdvik on soe ,kuid alumine täiesti külm ka peale sõitu,tnusepp kirjutas:ounou nõu väga õige. Selle pärast ta sul ka bensu nii palju rüüpab et mootor ei saavuta oma õiget töö temperatuuri. Proovida saad ka nii et kas alumine lõdvik läheb kuumaks või kogu aeg leige. Kui leige siis termostaat kogu aeg avatud või avaneb valel temperatuuril mida ta sul arvatavasti praegu teebki. Ja kui uue termostaadi ostad ära teda kohe sisse uha vaid tee nii nagu ounou soovitas kas uus ikka avaneb õigel temperatuuril. Ma olen korra läinud uue termostaadiga nii alt.
Sepp
Papilätakas aitas niipalju,et nüüd tõuseb temp sõites peaaegu 70 kraadi peale ,varem tõusis see seieb paar mm aind.
Peab ikka mõnipäev maha kiskuma selle termostaadi ja proovima kuna avaneb
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 24 Jaan 2011, 08:59
- Telefon: 5kolm62349kuus
- Auto: seat leon 1,9 d 77 kw, 2007.a.
- Asukoht: põlvamaa
Re: VW passat b3-Termostaat?
termostaadi viga on selline ,et kui auto kohapel käib ,siis läheb soojaks. sõidu ajal jahtub maha. kui on nii ,siis on termostaadi viga. kui termostaati vahetad, osta fordi oma ,mis on 92 kraadi. oma ju 87 kraadi. bensu võtab palju sellepärast ,et kas temperatuuri signaali andur jupsib või on õhulugejas viga. kütusekulu peaks olema 7 liitrit sajale sõidu ajal. ise 2.0l omanik.
Re: VW passat b3-Termostaat?
Katsin üle poole radiaatorist papitükiga kinni.Nüüd läheb temp peale 10km sõitu(linnas) või kohapeal vaikselt tiksudes ilusti 90 kraadi,üle selle pole veel läind,ptui ptui ptui.Samas ka alumine lõdvik läheb nüüd kuumaks.Ehk siis termostaat peaks ikkagi korras olema?Ise kahtlustan seda,et keegi need mootori põhjakatted sealt alt minema viskand ja külm õhk lihtsalt jahutab mootori kiirelt maha?Bensukulu ikka sinna 15l kanti
Sõidan tavaliselt suht lühikesi otsi küll(10km)aga ikkagi peaks nagu vähem võtma?
Võibolla tõesti mõni andur n*ssib,ega neid vist ise kontrollida saagi?Lihtsam auto kuskile diagnosti viia?
Sõidan tavaliselt suht lühikesi otsi küll(10km)aga ikkagi peaks nagu vähem võtma?
Võibolla tõesti mõni andur n*ssib,ega neid vist ise kontrollida saagi?Lihtsam auto kuskile diagnosti viia?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: VW passat b3-Termostaat?
Kui papitükk tegi mootori temperatuuri korda siis vaheta termostaat ära - see ei toimeta lihtsalt. Suur ringvool on pidevalt lahti.jörr kirjutas:Katsin üle poole radiaatorist papitükiga kinni.Nüüd läheb temp peale 10km sõitu(linnas) või kohapeal vaikselt tiksudes ilusti 90 kraadi,üle selle pole veel läind,ptui ptui ptui.Samas ka alumine lõdvik läheb nüüd kuumaks.Ehk siis termostaat peaks ikkagi korras olema?Ise kahtlustan seda,et keegi need mootori põhjakatted sealt alt minema viskand ja külm õhk lihtsalt jahutab mootori kiirelt maha?Bensukulu ikka sinna 15l kanti
Sõidan tavaliselt suht lühikesi otsi küll(10km)aga ikkagi peaks nagu vähem võtma?
Võibolla tõesti mõni andur n*ssib,ega neid vist ise kontrollida saagi?Lihtsam auto kuskile diagnosti viia?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW passat b3-Termostaat?
Hmm...ma olen ka nüüd selle lõhkise asja ees. Autoks ´97 a. VW Passat.vwgolf2 kirjutas:.....Katsu ka salongiradikasse minevaid lõdvikuid. Kui mõlemad on soojad ja puhub jahedat õhku siis oled endale võitnud salongiradika vahetuse.
Sai vahetatud termostaat, nüüd näitab näidik üle 90 kraaadi (enne vahetust oli seal 40+/- 2 kraadi peal), kuid auto seest soojaks ikka ei lähe. Puhub sellist leiget õhku.
vwgolf2 jutust välja lugedes, siis salongiradika vahetus. Katsusin neid lõdvikuid. Eest auto suunas vaadates, siis parempoolne on täiesti tuline (sõrmi kaua vastas hoida ei saa) ja vasakpoolne pigem leige, kui soe.
Kas kogu see jama võib olla siiski selles radikas? (Lisaks vahetatud termostaadile.)
Ettetänades.
Küsija tilli pihta ei lööda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: VW passat b3-Termostaat?
Kas süsteem on korralikult õhutatud - salongi radikast on raske õhku kätte saada. Võid proovida enne salongi radika vahetust lõdvikud lahti võtta ja korra ta läbi pesta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW passat b3-Termostaat?
Pesu kohta leidsin erinevaid variante nüüd , kuid õhutuse kohta ei midagi. Tegelikult ma ise ei vahetanud seda termostaati, ikka teeninduses tehti ära.
Kuida see õhutamine välja näeb?
Kuida see õhutamine välja näeb?
Küsija tilli pihta ei lööda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: VW passat b3-Termostaat?
Kõige õigem on soojendusradikast tagasi tulev voolik kapoti alt kergelt lahti võtta ja veenduda et sealt enam õhumulle ei tule - töötava mootoriga ikka. Audidel on seal voolikus vastav väike auk kohe - tõmbad lõdviku veidi väljapoole kuni auk avaneb ja kontrollid kuni õhku enam ei tule (ettevaatust kuuma jahutusvedelikuga!). Veenduda ka et paisupaagis oleks piisavalt vedelikku. Selle põlvkonna autodel ei tea aga vanematel piisas ka pöörete laskmisest mõneks ajaks 3500...4000 p-ni, see lükkas ka õhu välja, tekitas ringvoolu. Kui teeninduses tehti see töö siis arvatavasti tunti asja ja peaks olema korras.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: VW passat b3-Termostaat?
Ok, tänud sulle GTI. Proovin need asjad läbi.
Küsija tilli pihta ei lööda.
Re: VW passat b3-Termostaat?
Ei hakka uut teemat tegema kuid mure analoogne kuid auto teine...
Mul selline teema et autoks 97 G3 ning mootoriks 1,6 55kw koodiga AEE. Sellele läheb selline plastist korpusega termostaat: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/" onclick="window.open(this.href);return false; ... ln16900143. Panin enne asetamist ta potti ning keetsin, et näha kas avaneb, nii kui vesi keema minema minemise märke näitama hakkas, läks ilusti lahti ( tipp tuli välja 20 mm) samuti kui jahtus läks teravik sisse ( 7,8 mm). Seega tundus nagu korras olevat paigaldamiseks, aga nüüd kui paigaldasin siis termostaati flantsi külge sobitades (http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/" onclick="window.open(this.href);return false; ... v10346,ln0) jäi termostaaditeraviku ja flantsi vahele pilu. Seega iga kell voolab sealt miski vesi läbi. Arvasin, et äkki peabki nii olema, kuid praegu igasuguse ilmaga on mõlemad jahutusradika voolikud soojad, seega suur ring on kogu aeg järgi (kuigi katsudes mitte palju) ning mootori temp. maas.
Kas see pilu peabki olema või flants ja termostaat peavad tihedalt koos olema nii, et ühtki tilka enne avamistemeratuuri sealt läbi ei läheks?
Kui ei siis kas keegi on seda termostaadi nõlela maha viilinud, et pilu poleks?
Kas võib mootori üleüldist puterdamist kiirendamise puudumist ka seostada sellega, et mootori temp. pole õige?
Tänud kes vastata viitsib.
Mul selline teema et autoks 97 G3 ning mootoriks 1,6 55kw koodiga AEE. Sellele läheb selline plastist korpusega termostaat: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/" onclick="window.open(this.href);return false; ... ln16900143. Panin enne asetamist ta potti ning keetsin, et näha kas avaneb, nii kui vesi keema minema minemise märke näitama hakkas, läks ilusti lahti ( tipp tuli välja 20 mm) samuti kui jahtus läks teravik sisse ( 7,8 mm). Seega tundus nagu korras olevat paigaldamiseks, aga nüüd kui paigaldasin siis termostaati flantsi külge sobitades (http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/" onclick="window.open(this.href);return false; ... v10346,ln0) jäi termostaaditeraviku ja flantsi vahele pilu. Seega iga kell voolab sealt miski vesi läbi. Arvasin, et äkki peabki nii olema, kuid praegu igasuguse ilmaga on mõlemad jahutusradika voolikud soojad, seega suur ring on kogu aeg järgi (kuigi katsudes mitte palju) ning mootori temp. maas.
Kas see pilu peabki olema või flants ja termostaat peavad tihedalt koos olema nii, et ühtki tilka enne avamistemeratuuri sealt läbi ei läheks?
Kui ei siis kas keegi on seda termostaadi nõlela maha viilinud, et pilu poleks?
Kas võib mootori üleüldist puterdamist kiirendamise puudumist ka seostada sellega, et mootori temp. pole õige?
Tänud kes vastata viitsib.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: VW passat b3-Termostaat?
Tere
Ei tasu osta kõige odavamat.Ise otsin ka kunagi Automaailmast,aga rõõmu jätkus ainult mõneks kuuks.Algselt tahsin kohe osta Wahlerit,agaTartus ei olnud koha peal.Nüüd Wahleriga mitu aastat muretult.Praeguste ilmadega tuleb 90 umbes 10km.Soojenemist pikendab ka automaatkast.
Ei tasu osta kõige odavamat.Ise otsin ka kunagi Automaailmast,aga rõõmu jätkus ainult mõneks kuuks.Algselt tahsin kohe osta Wahlerit,agaTartus ei olnud koha peal.Nüüd Wahleriga mitu aastat muretult.Praeguste ilmadega tuleb 90 umbes 10km.Soojenemist pikendab ka automaatkast.