mure puldiga
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 18:59
- Telefon: 56199439
- Auto: bmw 523 aga siiski vw fänn
- Asukoht: Tartu, Valga
mure puldiga
tere mure siis selline et autoks golf 4 1999 a õhtul lukustasin auto puldist hommikul avasin pagasi luugi ja auto hakkas lõugama.võtit keerates jäi vait ja uksed tulid lahti, puldist enam toimingut teha ei saanud.vahetasin patareid aga ei midagi mida soovitate teha .....kas esindusse...
[b]Liisu: 56199439 Ja 56739055[/b]
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: mure puldiga
kas patarei vahetuse järgselt seda õpetamist tegid?
mingitel asjadel pult unustas ära millise auto pihta funktsioneerima peab ja siis tuli teda õpetada
surfisin kiirelt audikate jutus
EDIT: kuna siin õpetatakse juba DEFA alarmi kodeerimist, siis panen siia kirja kuidas mõnedel (ja ilmselt paljudel)
geminitel see asi peaks käima:
Avada juhiuks ja see lahti jätta. Avada kapott ja see lahti jätta. Süüde sisse. Siis peaks kostuma BIP ja BOP ja indikaatortuluke peaks vilkuma. Seejärel peab vajutama puldi nuppu. Alarm õpib. Pärast jälle luugid kinni ja süüde välja.
Allikas lk.3 Learning transmitters code
DEFA öpetus siis siin:
A. auto peab olema juba valve alt maas.
B. lülitage süütevool 5 korda SISSE ja VÄLJA. Valgusdiood vilgub kiiresti.
C. Lülitage süütevool uuesti SISSE, ning valgusdiood hakkab uuesti vilkuma. Kui valgusdiood on vilkunud TURVAKOODI esimesele numbrile vastava arvu kordi, lülitatakse süütevool VÄLJA (valgusdiood lakkab vilkumast).
D. korrake punktis C kirjeldatud toimingut turvakoodi järgmiste numbrite puhul.
E. Valgusdiood vilgub kiiresti. Kui sisestasite vale koodi, alustage uuesti punktist C.
F. lülitage süütevool SISSE ja vajutage mõlemale nupule üheaegselt, toimides nii iga kasutusele võetava juhtpuldiga, kuid üks juhtpult korraga. Nuppe hoitakse all kuni suunatuled ja helisignaal märku annavad.
G. Lülitage süütevool välja, kui kõik juhtpuldid on kodeeritud.
NB. kui alarmi juurde lisatakse uusi juhtpulte, siis kõik vanad koodid annulleeritakse. Süsteemi võib ühendada maksimaalselt 4 juhtpulti.
VEELKORD: see õpetus on maha kirjutatud DEFA 800 ALARM kasutus juhendist ja ei pruugi ühilduda teiste alarmidega.
Lisaks veel üks link meie teemade rägastikus
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... lt#p500728" onclick="window.open(this.href);return false;
mingitel asjadel pult unustas ära millise auto pihta funktsioneerima peab ja siis tuli teda õpetada
surfisin kiirelt audikate jutus
EDIT: kuna siin õpetatakse juba DEFA alarmi kodeerimist, siis panen siia kirja kuidas mõnedel (ja ilmselt paljudel)
geminitel see asi peaks käima:
Avada juhiuks ja see lahti jätta. Avada kapott ja see lahti jätta. Süüde sisse. Siis peaks kostuma BIP ja BOP ja indikaatortuluke peaks vilkuma. Seejärel peab vajutama puldi nuppu. Alarm õpib. Pärast jälle luugid kinni ja süüde välja.
Allikas lk.3 Learning transmitters code
DEFA öpetus siis siin:
A. auto peab olema juba valve alt maas.
B. lülitage süütevool 5 korda SISSE ja VÄLJA. Valgusdiood vilgub kiiresti.
C. Lülitage süütevool uuesti SISSE, ning valgusdiood hakkab uuesti vilkuma. Kui valgusdiood on vilkunud TURVAKOODI esimesele numbrile vastava arvu kordi, lülitatakse süütevool VÄLJA (valgusdiood lakkab vilkumast).
D. korrake punktis C kirjeldatud toimingut turvakoodi järgmiste numbrite puhul.
E. Valgusdiood vilgub kiiresti. Kui sisestasite vale koodi, alustage uuesti punktist C.
F. lülitage süütevool SISSE ja vajutage mõlemale nupule üheaegselt, toimides nii iga kasutusele võetava juhtpuldiga, kuid üks juhtpult korraga. Nuppe hoitakse all kuni suunatuled ja helisignaal märku annavad.
G. Lülitage süütevool välja, kui kõik juhtpuldid on kodeeritud.
NB. kui alarmi juurde lisatakse uusi juhtpulte, siis kõik vanad koodid annulleeritakse. Süsteemi võib ühendada maksimaalselt 4 juhtpulti.
VEELKORD: see õpetus on maha kirjutatud DEFA 800 ALARM kasutus juhendist ja ei pruugi ühilduda teiste alarmidega.
Lisaks veel üks link meie teemade rägastikus
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... lt#p500728" onclick="window.open(this.href);return false;
viljandi mölamies
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: mure puldiga
teemaalgataja võiks alustada sellest, kas tegu orig. tehase puldiga või järelpaigaldatud signalisatsiooni puldiga (kui siis mis tootja omaga).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 01 Apr 2007, 17:26
- Auto: VW Passat 2001a. 74kw(diisel), VW Golf IV 66kw.(diisel)
- Asukoht: Tallinn
Re: mure puldiga
Mul on analoogne mure tehase originaalpuldiga, mis on võtme sees. Alguses ei töötanud üks pult ning teine töötas edasi, aga nüüd ei tööta kumbki pult. Uksi saab lahti ja signat peale ainult võtmest ukselukku keerates. Patareide vahetusest ei olnud ka kasu Autoks siis 2001 a. passat
Viimati muutis joosep666, 19 Mai 2011, 15:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: mure puldiga
sina oleks pidanud kohe peale esimese puldi koolemist selle patarei ära vahetama ja siis tavälja koolitama nagu mina olen asjast aru saand siis kui ühtki toimivat võtit pole siis vist aitab vaid kaabeldus.joosep666 kirjutas:Mul on analoogne mure tehase originaalpuldiga, mis on võtme sees. Alguses ei töötanud üks pult ning teine töötas edasi, aga nüüd ei tööta kumbki pult. Uksi saab lahti ja signat peale ainult võtmest ukselukku keerates. Patareide vahetusest ei olnud ka kasu Autoks siis 2001 a. passat
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 18:59
- Telefon: 56199439
- Auto: bmw 523 aga siiski vw fänn
- Asukoht: Tartu, Valga
Re: mure puldiga
originaal pult on ja mure ikka endine esinduses tahetakse 39 eur juba vea otsimise eest.kus tartus veel selliste vigade kõrvaldamistega tegeletakse.
[b]Liisu: 56199439 Ja 56739055[/b]
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 18:59
- Telefon: 56199439
- Auto: bmw 523 aga siiski vw fänn
- Asukoht: Tartu, Valga
Re: mure puldiga
ei midagi kaabeldati aga ei leitud ikkagi võtit leiti kõike muud aga mitte võtit et on juba kunagi tehtud kustutati ära lisati uus aga võtit ei leia.ei tea mis siis nüüd edasi tegema pean.
[b]Liisu: 56199439 Ja 56739055[/b]
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: mure puldiga
ma loodan et sellise kaabelduse eest millest mingit kasu ei olnud raha ei võetud.liisu19 kirjutas:ei midagi kaabeldati aga ei leitud ikkagi võtit leiti kõike muud aga mitte võtit et on juba kunagi tehtud kustutati ära lisati uus aga võtit ei leia.ei tea mis siis nüüd edasi tegema pean.
aga viljandis ma tean keda soovitada aga sinu kandis sorry
viljandis pöördu kivi tänava killi juurde:)
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 18:59
- Telefon: 56199439
- Auto: bmw 523 aga siiski vw fänn
- Asukoht: Tartu, Valga
Re: mure puldiga
jätan meelde tänan aga ega ma kindel pole et võti terve on aga muidu õhtul töötas ja hommikul ei avanud.patarei näitas 0,03..midagi.aga jah mure jääb vist ...
[b]Liisu: 56199439 Ja 56739055[/b]