Tere tere kõik see pere
Mõned küsimused siis: Mis võiks olla mootori ABU tüüp(starter salongi pool)(mõtlen seda kombinatsiooni millest kõik siin räägivad kui mootoreid ja käigukaste vahetavad) ja kas selle asemele sobiks ka mõni mu mootor, minu mootori ostukuulutusele pole keegi vastanud seega eeldan, et rariteetne mootor.
Üks küsimus veel: Mis on selle mootori remontmõõdud?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Pakuks, et enamus lammutajatest jms. kontingendist ei jaga neist mootori tähistest suurt midagi. Teine asi on see, et kas nad viitsivad mingeid kuulutusi lapata ja pakkumisi teha - kui inimesel miskit vaja, siis tavaliselt küsib ta ikka nende käest...
Minu arust 90% 1,6 mootoritest mis meil siin saada on või liiguvad on ABU koodiga.Niiet pole haruldus midagi.Märksa haruldasem on AEA ja AEE koodiga mootorid.AEA siis al. kaane ja karteriga monopritse ja AEE täispritse .
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
aga priidik palun aja mule kusagilt välja mitte lekkiv ABU kui leiad võta kindlasti ühendust.
nendega on nii et neid abusi pandi autole peale kuni 94 lõpp nii et peaks olema jah palju aga ....
ehk on hakkanud nüüd rohkem tekkima kuna ikkagi 20a hakkab ette tulema. aga 3a tagasi oli ikka tugev defitsiit .
Ma ei tea kui tihti need lammutused oma netilehti uuendada viitsivad aga näiteks Väänas tundub üks ABU olema: http://www.demontering.ee/?mis=pildid&kuulutus=3731" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Viimati muutis HawkHill, 18 Juun 2011, 09:29, muudetud 1 kord kokku.
raiku kirjutas:aga priidik palun aja mule kusagilt välja mitte lekkiv ABU kui leiad võta kindlasti ühendust.
nendega on nii et neid abusi pandi autole peale kuni 94 lõpp nii et peaks olema jah palju aga ....
ehk on hakkanud nüüd rohkem tekkima kuna ikkagi 20a hakkab ette tulema. aga 3a tagasi oli ikka tugev defitsiit .
Mul on mittelekkiv ABU mootor g3-l. Õigemini algselt ajas blokikaane vahelt natuke välja, aga see sai eemaldatud uue tihendi panekuga.
Priidik333 kirjutas:Minu arust 90% 1,6 mootoritest mis meil siin saada on või liiguvad on ABU koodiga.Niiet pole haruldus midagi.Märksa haruldasem on AEA ja AEE koodiga mootorid.AEA siis al. kaane ja karteriga monopritse ja AEE täispritse .
AEE ei ole täispritse, võin pakkuda AEE mootorit.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi?Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
HawkHill kirjutas:Ma ei tea kui tihti need lammutused oma netilehti uuendada viitsivad aga näiteks Väänas tundub üks ABU olema: http://www.demontering.ee/?mis=pildid&kuulutus=3731" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
vaata mootori hammasrihma poolset nurka. õline:)
mina olen 2x vahetanud tihendit. teisel korral koos kaane lihvimisega. ja ka nüüd on uus kaas aga lekkimine seal nurgas ikka alles:)
Kusjuures jah see hammasrihmapoolne plokikaane vahelt immitseb õli ka ntx minu autol, seda küll pea olematus koguses, ning otsest õlikadu see ei tekita sest õli ma kontrollin päris tihti autol. Huvitav, miks sealt kohapealt ABU motodel lekib ja kas see mõjutab kuidagi mootori tööd ka?
Ilmselt leidub Loctite tootevalikus kindlasti midagi, mis selle tihendi pidama saaks.
Telefon kätte ja las tõestavad ennast. http://www.loctite.ee/cps/rde/xchg/henk ... E_HTML.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Priidik333 kirjutas:Minu arust 90% 1,6 mootoritest mis meil siin saada on või liiguvad on ABU koodiga.Niiet pole haruldus midagi.Märksa haruldasem on AEA ja AEE koodiga mootorid.AEA siis al. kaane ja karteriga monopritse ja AEE täispritse .
AEE ei ole täispritse, võin pakkuda AEE mootorit.
No ma ei tea siis küll vist autodest ja mootoritest vist midagi .Pildil AEE mootor.
Ja sellel pildil AEA
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
raiku kirjutas:aga priidik palun aja mule kusagilt välja mitte lekkiv ABU kui leiad võta kindlasti ühendust.
nendega on nii et neid abusi pandi autole peale kuni 94 lõpp nii et peaks olema jah palju aga ....
ehk on hakkanud nüüd rohkem tekkima kuna ikkagi 20a hakkab ette tulema. aga 3a tagasi oli ikka tugev defitsiit .
Mul on mittelekkiv ABU mootor g3-l. Õigemini algselt ajas blokikaane vahelt natuke välja, aga see sai eemaldatud uue tihendi panekuga.
Sa võid ka panna omale AEA. See sobib ABU asendama.Võid panna ka AEE aga siis pead installima sellele ABU kollektorid.AEA-ga ei ole vaja kollektoreid vahetada.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
ABUl on starter taga ja käimakott ka teise tähistusega, ehk siis kui asendada millegagi siis kaasneb sellega vajadus ka käigukasti ja pooltelgede ja käigukasti hoovastiku jms järele.
EliteSoldier kirjutas:Kusjuures jah see hammasrihmapoolne plokikaane vahelt immitseb õli ka ntx minu autol, seda küll pea olematus koguses, ning otsest õlikadu see ei tekita sest õli ma kontrollin päris tihti autol. Huvitav, miks sealt kohapealt ABU motodel lekib ja kas see mõjutab kuidagi mootori tööd ka?
See lekib sellepärast, et sõiduajal eestpoolt tulev külm õhk jahutab ainult seda ühte äärt plokikaanest. Golf 2 1,3 mootoritel sama probleem, radikas lõpeb seal enne esimest pütti ära ja ainult iluvõre jääb sinna ette. Kui mootor kuum ja plokikaane üks pool koguaeg jahutust saab siis tõmbab plokikaane ära.
EliteSoldier kirjutas:Kusjuures jah see hammasrihmapoolne plokikaane vahelt immitseb õli ka ntx minu autol, seda küll pea olematus koguses, ning otsest õlikadu see ei tekita sest õli ma kontrollin päris tihti autol. Huvitav, miks sealt kohapealt ABU motodel lekib ja kas see mõjutab kuidagi mootori tööd ka?
See lekib sellepärast, et sõiduajal eestpoolt tulev külm õhk jahutab ainult seda ühte äärt plokikaanest. Golf 2 1,3 mootoritel sama probleem, radikas lõpeb seal enne esimest pütti ära ja ainult iluvõre jääb sinna ette. Kui mootor kuum ja plokikaane üks pool koguaeg jahutust saab siis tõmbab plokikaane ära.
Suurem radikas on nt. üks lahendus. Endale panin peale mootoriremonti kõige suurema radika mida G2-hele pandud on, selleks oli vist 1,6 TD oma. Eks Golf 3-mele leidub ka suuremaid radikaid kui nendel 1,4 ja 1,6 mootoritel on.