Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron süüde
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron süüde
Küsimus selline, et kus asub 1,8 72kw golf1 mootoril märk mille järgi stroboga süüde paika panna? Teine küsimus kas g60 ajul on ka võimalik elektron süüde panna ja kui on mis selleks vaja on või äkki mõni DiY?
Viimati muutis freeser, 22 Juun 2011, 19:50, muudetud 1 kord kokku.
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Kõige parem süütenurga õige koha leidmine on ,,katse eksitus moodus,, .Kaotada pole midagi,kuid võidad teadmistest. Liiguta jagajat julgesti paar mm. vasakule,paremale. Tee siis omale järeldused,millal paremaks läks? Milleks stroboskoop?
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
T6nis2 kirjutas:Kõige parem süütenurga õige koha leidmine on ,,katse eksitus moodus,, .Kaotada pole midagi,kuid võidad teadmistest. Liiguta jagajat julgesti paar mm. vasakule,paremale. Tee siis omale järeldused,millal paremaks läks? Milleks stroboskoop?
Kaotada on kõver keps ja sellepärast ka sai teema tehtud, see keeramine siia sinna ei õigustanud ja pigem prooviks stroboga selle paika panna
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Ärgem nüüd nii äärmusesse lähe. Kui on enamvähem süüde paigas,siis piisab jagaja keeramisest katse-eksitus meetodist. Teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] on et pane tehase märgid kohakuti.Minu autol need (jagaja) märgid ei klappinud,selleks kasutasin eelpool toodud meetotit.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Stroboga pannakse hooratta peal oleva märgi järgi ju? Rihmamärgid peavad muidugi enne õigesti paigas olema. Või olen ma millestki valesti aru saanud...
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Käigukastil punn maha ylevalt ja sealt on näha nool mis näitab otsaga hooratta peale, hooratta peal on kriips ja 0 oli ka k6rval vist.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Kui ma selle süüte panen umbes paika, et oh nii peaks hea olema ja lähen lasen korra tuhaks ja tekib deto siis juhtubgi see, et saab uusi kolbe hakata otsima ja kuna tegu on turbokaga siis pole seda raske korraldad.T6nis2 kirjutas:No jah kohe keps läheb kõveraks.
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Usud stroboskoopi.See on ,,vidin,, teenindusel. Stroboskoopi asendab sinu enda mõistus. Oled VW. Tehnilises foorumis. Sina ei ole võhik,kuid ära nii õnnetuna ennast kirjelda. (süüdet ei oska paika panna).
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Stroboskoop ei ole mingi niisama "vidin" süüte paika panemisel. Oled sa seda ise üleüldse kunagi näinud ka? Või kuidas sellega süüdet paika pannakse? Kui ei, siis palun ära seleta siin enam. Kuulmise järgi võid sa süüte enamvähem paika panna, aga stroboskoop on selleks, et süüde oleks paigas TÄPSELT nii nagu peab, mitte umbes, nagu sulle ilmselgelt meeldib.T6nis2 kirjutas:Usud stroboskoopi.See on ,,vidin,, teenindusel. Stroboskoopi asendab sinu enda mõistus. Oled VW. Tehnilises foorumis. Sina ei ole võhik,kuid ära nii õnnetuna ennast kirjelda. (süüdet ei oska paika panna).
Võibolla aitab sul asjast aru saada väike kirjeldus, kuidas stroboskoopi kasutatakse üldse. Kui märgid on paigas, siis paned mootori käima, strobo signaali võtad 1. silindri küünlajuhtmelt ning suunad valguse sidurikoja peal olevasse avasse, mis just süüte paika panemiseks ongi mõeldud. Strobo vilgub täpselt nii, nagu 1. süüteküünal voolu saab. Selle valguse abil näed hoorattal olevat märki ja võrdled märgi asukohta sellega, kus see peaks olema. Võibolla tekib sul nüüd küsimus, kuidas sa näed mootori töö ajal pöörleva hooratta peal olevat märki? Siin on oluline inimese silma funktsioonide iseloom. Üsnagi ereda valgusega hetkeks valgustatud olukord jääb ajju kauemaks kui see reaalselt kestab, kui see juba hajuma hakkab, on hoorattal tiir peal ja käib uus valgussähvatus. Nüüd on aeg mõelda, kas süüdet on vaja keerata hilisemaks või varasemaks, või üllatus-üllatus, kõik on paigas. Kui on vaja süüdet reguleerida, siis tuleb keerata jagajat, vaadates neid märke.
Sina oled ise ka muide VW tehnilises foorumis, ehk oleks aeg aru saada, et "vanakooli mees" on lahe olla küll... kõrva järgi süüdet keerata ja mootoreid vändast käima lüüa, aga mõnikord on tehnikat võimalik (ja lausa vajalik ning lihtsam) usaldada ka.
Viimati muutis Tanel, 24 Juun 2011, 18:22, muudetud 1 kord kokku.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Tõnis millest sul raske aru saada on? Selgelt olen kirjeldanud, et tahaks täpselt paika saada süüdet mitte, et keeran umbes kuulmise järgi ja nii peaksgi paigas olema. Siukest asja võib mõnel vanal opelil teha jne aga kuna tegemist on turbokaga kus pole eriti ohutu süütega mängida ja segud ja asjad peavad olema täpsed siis sellejaoks see teema saigi tehtud. Niipalju, et kuulmise järgi ja märkide järgi paika panna oskan küll ja on seda ka juba aastaid nii tehtud. Parem oleks kui sa teed kuskile mujale oma teema ja lähed sinna oma tarkusteri poetama siia teemasse ootaks asjalike kommentaare nagu ntx Tanel tegi kes selle väga selgelt ära seletas. Igatahes märkide järgi on asi paigas aga nüüd oleksgi vaja kuidagi saada nurk paika kuna praegu proovides pole saanud ideaalset tulemust kuna kas on pöörded kõrged või puterdab. Igatahes esmaspäev toob uued küünlad ja jagaja kaane ja läheb proovib stroboga asja paika saada ennem sai niipalju ,et küünlad olid vähemalt õiget nägu mitte tahmased.T6nis2 kirjutas:Usud stroboskoopi.See on ,,vidin,, teenindusel. Stroboskoopi asendab sinu enda mõistus. Oled VW. Tehnilises foorumis. Sina ei ole võhik,kuid ära nii õnnetuna ennast kirjelda. (süüdet ei oska paika panna).
Viimati muutis freeser, 24 Juun 2011, 18:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Leidsin muidu ühe kirjelduse ka, aga inglise keeles. Seal mõni tähelepanek veel, nt tühikäigupöörded peavad enne paigas olema, kui hakkad süüdet sättima. http://www.type2.com/bartnik/timing.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Re: Stroboskoobiga süüte paika panemine 1,8. G60- elektron s
Stroboskoobi töö põhimõttest sain aru aastal 1978. Pakkusin välja omateada lihtsama varjandi süüte reguleerimiseks.