Eeldatavasti tundub kompressori teema olema, kuna turbot pole sinna keegi eriti peale aretanud...
VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Tekkis selline hull idee, aga infot liigub suht vähe, et mis ja kuidas... 
Eeldatavasti tundub kompressori teema olema, kuna turbot pole sinna keegi eriti peale aretanud...
Eeldatavasti tundub kompressori teema olema, kuna turbot pole sinna keegi eriti peale aretanud...
Viimati muutis Etzi, 17 Aug 2011, 23:11, muudetud 1 kord kokku.
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~
-
spool
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Mis sa teada tahad...
Pane oma kriteeriumid paika, mis jõulisa sa ootad ülelaadimisest? Mis su eelarve on? Kas teed kõik asjad ise või lased teha?
Pane oma kriteeriumid paika, mis jõulisa sa ootad ülelaadimisest? Mis su eelarve on? Kas teed kõik asjad ise või lased teha?
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Kriteeriumid...hea küsimus...
Eelarve, piiratud... aga vastavalt vajadusele... (Pole ise miljonär ja ei pane ka miljonäri tütart)
Idee oleks hetkel antud konest ca ~155-165Kw välja pumbata...
Samas käib ilusti, mööda saab trassil kah käiku vahetamata, aga nagu teravust napib...tahaks vana head "kirsaga selga" tunnet tagasi...
Mõnes mõttes võib-olla on see palju tahetud ja oleks ikkagi pidanud hoopis 2.8 VR6 valima, samas ideed ei tee ikkagi paha...
EDIT: Samas pole ma siiani leidnud vüimalust VeoJõukontrolli välja lülitada, vastva nupp salongis puudb.. äkki läbi VAG-COM`i saaks?
Kohati puuakse asi lihtsalt kinni
Eelarve, piiratud... aga vastavalt vajadusele... (Pole ise miljonär ja ei pane ka miljonäri tütart)
Idee oleks hetkel antud konest ca ~155-165Kw välja pumbata...
Samas käib ilusti, mööda saab trassil kah käiku vahetamata, aga nagu teravust napib...tahaks vana head "kirsaga selga" tunnet tagasi...
Mõnes mõttes võib-olla on see palju tahetud ja oleks ikkagi pidanud hoopis 2.8 VR6 valima, samas ideed ei tee ikkagi paha...
EDIT: Samas pole ma siiani leidnud vüimalust VeoJõukontrolli välja lülitada, vastva nupp salongis puudb.. äkki läbi VAG-COM`i saaks?
Kohati puuakse asi lihtsalt kinni
Viimati muutis Etzi, 18 Aug 2011, 00:43, muudetud 8 korda kokku.
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~
-
spool
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Selle jõu peaks sealt välja saama suht väikese ülerõhuga. 0.5 bar piisaks küll.
Et asi korralikult ja kindlalt toimima saada on must-have asjad : programmeeritav aju ja wideband lambda kit. Ilma nendeta ei ole mõtet asja kokku laduda. Hindade suurjusjärgud asjade puhul u. 600eur ja 200eur. Kui need on olemas, siis vaata edasi.
Turbo/kompressor on üks viimaseid asju mida sa ostma pead.
Et asi korralikult ja kindlalt toimima saada on must-have asjad : programmeeritav aju ja wideband lambda kit. Ilma nendeta ei ole mõtet asja kokku laduda. Hindade suurjusjärgud asjade puhul u. 600eur ja 200eur. Kui need on olemas, siis vaata edasi.
Turbo/kompressor on üks viimaseid asju mida sa ostma pead.
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Sega teostav (nii minu eelarve,kui muu kola poolelt), nagu näha...samas pihustid ja pump jalgu ei jää?spool kirjutas:Selle jõu peaks sealt välja saama suht väikese ülerõhuga. 0.5 bar piisaks küll.
Et asi korralikult ja kindlalt toimima saada on must-have asjad : programmeeritav aju ja wideband lambda kit. Ilma nendeta ei ole mõtet asja kokku laduda. Hindade suurjusjärgud asjade puhul u. 600eur ja 200eur. Kui need on olemas, siis vaata edasi.
Turbo/kompressor on üks viimaseid asju mida sa ostma pead.
BTW Mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] moodi sel ASR/ESP jalust ära saaks?
Viimati muutis Etzi, 18 Aug 2011, 01:01, muudetud 2 korda kokku.
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~
-
alkeemik
- Klubiline
- Postitusi: 2235
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Kindlasti teostatav, aga mis raha eest? Arvatavasti pead ikkagi ka pihustid vahetama. Kindlasti on odavam müüa praegune masin maha ja osta asemele V6 mootoriga masin. Kas sa teeksid kõik asjad ise?
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
90% ulatuses on ilmselt võimalik see ise teostada....aga...Alkeemiku jutus on iva,, 
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~
-
pppp
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Vortexis oli üks parajalt segane rootslane, kes VR5 turbotas, tema seiklusi oled lugenud? Autoks oli mäletamist mööda sinine Bora...
-
spool
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Kindlasti on odavam ja lihtsam osta kohe turbokas, aga see pole ju päris see... 
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Vajaminevate osade list kirja panna mis see kõik maksma võiks minna ja tavaliselt enamuse projekt lõppsummat nähes ka sinnapaika jääb kahjuks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
alkeemik
- Klubiline
- Postitusi: 2235
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Ja isegi kui oled nõus selle lõppsummaga, siis kindlasti läheb see lõppsumma lõhki tegemise käigus.GTI kirjutas:Vajaminevate osade list kirja panna mis see kõik maksma võiks minna ja tavaliselt enamuse projekt lõppsummat nähes ka sinnapaika jääb kahjuks.
Re: VR5 110KW AGZ ülelaadimine
Seda kindlasti...alkeemik kirjutas:Ja isegi kui oled nõus selle lõppsummaga, siis kindlasti läheb see lõppsumma lõhki tegemise käigus.GTI kirjutas:Vajaminevate osade list kirja panna mis see kõik maksma võiks minna ja tavaliselt enamuse projekt lõppsummat nähes ka sinnapaika jääb kahjuks.
Ilmselt tuleb siiski mingi teine "odavam" ja püssim masin juurde võtta...
Viimati muutis Etzi, 19 Aug 2011, 08:57, muudetud 1 kord kokku.
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~

