Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Oskab keegi selle auto kohta midagi öelda ?
Niipalju tean juba et pihusti otsad vaja suuremad panna ja lasta paika timmda
aga et kui reaalne see masin on, hetkel siis üle 4k pole pöördeid mõtet lasta kuna ei ole piisavalt jõudu suuremate pöörete juures
aga kuni 4k on väga ergas
Müügi lingid :
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... do#p557862" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.motors24.ee/vehicles/340404 ... &sort=paid" onclick="window.open(this.href);return false;
Niipalju tean juba et pihusti otsad vaja suuremad panna ja lasta paika timmda
aga et kui reaalne see masin on, hetkel siis üle 4k pole pöördeid mõtet lasta kuna ei ole piisavalt jõudu suuremate pöörete juures
aga kuni 4k on väga ergas
Müügi lingid :
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... do#p557862" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.motors24.ee/vehicles/340404 ... &sort=paid" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis MustVälk, 02 Okt 2015, 18:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Miks siis üle 4000 pöörde lasta ei tohi? Aga sellepärast, et selle pöörde juures on rõhk kollektoris niivõrd suur, et asi jääb küttenälga. Nalja ei ole, nii võib see masin päris ruttu laiali minna.
Pikemat aega see asi juba müügis olnud, aga kui huvi, saab sellest muidugi asja.
Pikemat aega see asi juba müügis olnud, aga kui huvi, saab sellest muidugi asja.
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
viga ongi selles et jääb kütte nälga, et vaja pihusti otsad välja vahetada 8suuremad panna vms) ja lasta dyno peal paika sättida, aga palju selline tegemine maksta võib ja kas on mõttet ?spool kirjutas:Miks siis üle 4000 pöörde lasta ei tohi? Aga sellepärast, et selle pöörde juures on rõhk kollektoris niivõrd suur, et asi jääb küttenälga. Nalja ei ole, nii võib see masin päris ruttu laiali minna.
Pikemat aega see asi juba müügis olnud, aga kui huvi, saab sellest muidugi asja.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Arvan et sellise auto paikasättimine eeldab investeeringut programmeeritavasse ajusse, siis juba uued pihustid ja vahest ka küttepump.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Minuarust ei vahetata pihustiotsi (v.a diislitel) vaid pannakse uued pihustid. Minuarust kasutaja j-o-s-s (?) pani oma G60 mootori sõitma originaalpihustitega aga seevastu suurema MAP anduriga (250kPa?). Parandage kui valesti mäletan.
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Suhtlen turbo klubi rahvaga ning lahends enamvähem käesspool kirjutas:Minuarust ei vahetata pihustiotsi (v.a diislitel) vaid pannakse uued pihustid. Minuarust kasutaja j-o-s-s (?) pani oma G60 mootori sõitma originaalpihustitega aga seevastu suurema MAP anduriga (250kPa?). Parandage kui valesti mäletan.
Kuigi tänud vastue eest, postitan selle ka sinna edasi
EDIT: auto minu käes juba, ost tehtud, vaja ainult timmi ajada ja tuld
Viimati muutis Lauri-L, 05 Sept 2011, 23:00, muudetud 2 korda kokku.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Lugesin turboclubist, et sul mureks boosti piiramine. 1.5 bari on tõesti liig, ära enam nii palju vajuta, need G60 mootorid on hellad siuksele tegevusele.
Boosti saad paika kui paigaldad Manual Boost Controlleri, saadaval carshopis, db-hp jne...
Ühendamise põhimõtte leiad googlest.
Boosti saad paika kui paigaldad Manual Boost Controlleri, saadaval carshopis, db-hp jne...
Ühendamise põhimõtte leiad googlest.
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Aga mingi sugust võimalust turbot ennast reguleerida ei ole võimalik ? (võhik olen veel sellel alal)spool kirjutas:Lugesin turboclubist, et sul mureks boosti piiramine. 1.5 bari on tõesti liig, ära enam nii palju vajuta, need G60 mootorid on hellad siuksele tegevusele.
Boosti saad paika kui paigaldad Manual Boost Controlleri, saadaval carshopis, db-hp jne...
Ühendamise põhimõtte leiad googlest.
EDIT:
Ei suutnud leida antud juppi carshopist
Ehk mõtled neid :
http://www.carshop.ee/tuuning/ulelaadim ... /tial.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Lauri-L, 06 Sept 2011, 23:18, muudetud 1 kord kokku.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Soovitan soojalt boost 1,5 pealt min. 1,0 peale keerata veel parem kui oleks poole vähem kui sul hetkel on. Muidu jääb su rõõm sellest mootorist üürikeseks. Kuna originaal aju ei tule toime üle 1,0 bar. Kui originaal pihustid peal siis nendega jääb su mootor kohe kütte nälga. Ja ära hakka jamama mingi 8 pihustiga vaid osta suuremad (minul hetkel audi s2 pihustid peal need vähe suuremad ja sa ei pea midagi ümber ehitama vaid vahetad lihtsalt ära) ja kütte rõhuregulaatori soovitan kah osta saad natukenegi juurde keerata kütet. Kindlasti soovitan esimese asjana lairiba lambdat et sa näeksid oma segu ja veel parem kui progetav aju.
Sepp
Sepp
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Eeldan, et sul on sisemise Wastegatega (maakeeli siis ülerõhuklapp mis suunab gaasid turbo labadest mööda).
Reguleerimisvõimalus on olemas, aga kui sa ennast võhikuks tunnistad, siis ei ole mõtet keerama minna seal midagi. Loe veidi turboclubi teemasi, saad võibolla sotti üheltmaalt.
Soovitan sulle seda regulaatorit (Boost Controller) - http://www.db-hp.ee/shopnew/?446,manuaa ... %B5hukraan" onclick="window.open(this.href);return false;
Saad salongi paigaldada ja pidevalt peale/maha keerata rõhku, nagu filmis!
Reguleerimisvõimalus on olemas, aga kui sa ennast võhikuks tunnistad, siis ei ole mõtet keerama minna seal midagi. Loe veidi turboclubi teemasi, saad võibolla sotti üheltmaalt.
Soovitan sulle seda regulaatorit (Boost Controller) - http://www.db-hp.ee/shopnew/?446,manuaa ... %B5hukraan" onclick="window.open(this.href);return false;
Saad salongi paigaldada ja pidevalt peale/maha keerata rõhku, nagu filmis!
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Ehk siis ostan selle komplekti, häkkin külge ja saan turbo rõhku vastavalt soovile regullida ?spool kirjutas:Eeldan, et sul on sisemise Wastegatega (maakeeli siis ülerõhuklapp mis suunab gaasid turbo labadest mööda).
Reguleerimisvõimalus on olemas, aga kui sa ennast võhikuks tunnistad, siis ei ole mõtet keerama minna seal midagi. Loe veidi turboclubi teemasi, saad võibolla sotti üheltmaalt.
Soovitan sulle seda regulaatorit (Boost Controller) - http://www.db-hp.ee/shopnew/?446,manuaa ... %B5hukraan" onclick="window.open(this.href);return false;
Saad salongi paigaldada ja pidevalt peale/maha keerata rõhku, nagu filmis!
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 29 Apr 2005, 21:37
- Telefon: 56476482
- Auto: Passat '98 1,8T
- Asukoht: Pärnu
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
spool kirjutas: Soovitan sulle seda regulaatorit (Boost Controller) - http://www.db-hp.ee/shopnew/?446,manuaa ... %B5hukraan" onclick="window.open(this.href);return false;
Saad salongi paigaldada ja pidevalt peale/maha keerata rõhku, nagu filmis!
Sellise komplektiga saab rõhku ainult juurde keerata, wastegate baasrõhku on vaja alla poole saada ja seda peab wastegate küljes kruttima.
Surfa veits Turboclubis ringi või loe raamatud Maximum boost (leiab ka netiavarustest), tee turbo teooria selgeks ja siis hakka alles näppima oma autot.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Kas eelmine autoomanik mainis ka, miks ta autot müüb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Corrado 1.8 (võimsam turbo jne)
Ei öelnud otseselt, ning ise pakkusin vahetust.GTI kirjutas:Kas eelmine autoomanik mainis ka, miks ta autot müüb?
Hetkel rohkem see probleem et kuidas rõhk maha saada turbol, 1,2-1,5 nat kõrge, oleks vaja saada 0,6-0,7 peale.
Siin käib ka asja üle spekulerimine : http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=9485" onclick="window.open(this.href);return false;
Igatahes enne nädala vahetust asi ei liigu kuna nädala sees kodus ainult hommikuti (kella 14.00)
Viimati muutis Lauri-L, 08 Sept 2011, 12:14, muudetud 1 kord kokku.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW