Kallakul ei taha käivituda
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Kallakul ei taha käivituda
Probleem siis selline, et kui auto on seisnud pikemat aega(öösel) kallakul nina ülespoole siis ei taha hästi käivituda. Hakkab nagu kerima aga siis hakkavad pöörded kohe langema ja auto sureb välja. Gaasi andes läheb käima. Seejuures ei puterda üldse ja kui varsti uuesti käivitada siis läheb ka normaalselt käima. Tundub nagu ei saaks kütet kätte vms. Muid anomaaliaid pole tähele pannud. Veaks pakutakse siin kütusepumpa. Soovitati, et prooviksin hommikul lihtsalt süüdet paar korda sisse-välja panna ja kui siis läheb käima siis viga pumbas?!
Vahepeal oli siin paak mul suht tühi, äkki see ka mõjutas midagi?
Võib siis viga pumbas olla või peaks siis mingeid teisi tunnuseid ka esinema?
Autoks siis 2001a passat, 2.3 V5 125kw, automaat.
Vahepeal oli siin paak mul suht tühi, äkki see ka mõjutas midagi?
Võib siis viga pumbas olla või peaks siis mingeid teisi tunnuseid ka esinema?
Autoks siis 2001a passat, 2.3 V5 125kw, automaat.
W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
Proovisin nüüd õhtul seda süütega sisse-välja mängimist ja läks käima küll ilma gaasita.
Kas või kuidas on võimalik selle kütusepumba töötamist uurida, et ikka kindel oleks et pumbas viga? Niimoodi ehku peale ei tahaks hakata kohe pumpa vahetama.
Kas või kuidas on võimalik selle kütusepumba töötamist uurida, et ikka kindel oleks et pumbas viga? Niimoodi ehku peale ei tahaks hakata kohe pumpa vahetama.
W8
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
Kütusepump peab hoidma survet süsteemis, sul jookseb ta arvatavasti maha. Võib-olla küll põhjustatud paagi tühjaks sõitmisest kus paagi põhjast midagi muud kui kütus sattus pumpa.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
Ma ei tea kas VR5 -l on ees pihustilati peal vastav ühendus, aga VR6 on seal koht kuhu manomeeter ühendada - selle järgi saab hinnata, kui ruttu kütusesurve süsteemis säilib.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kallakul ei taha käivituda
Mul on autol peaaegu samalaadne probleem aga lahendust ma juba tean , kuid pole veel likvideerinud. Nimelt, kui mul auto pikalt seisab, nt. ööläbi, siis läheb ilusti käima. Aga kui ma tulen nt. sõidust ja mõne aja pärast, vähemalt enne 1 tundi, siis ketrab ikka mõnda aega käima. Peale küttefiltrit on mul vahele pandud kolmik, et eelsoojendus saaks kütet, sealt kolmiku juurest arvatavasti kakub õhku, igaksjuhuks vahetan lähiajal küttefiltri ära ja paar küttevooliku juppi ka mis seal, tunduvad kuidagi kahtlased. arvatavasti selt immitsebki õhk sisse.
süüdet paar korda sisse ja välja keerates mul mingit moodatust ei too.
süüdet paar korda sisse ja välja keerates mul mingit moodatust ei too.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
VWM kirjutas:Mul on autol peaaegu samalaadne probleem aga lahendust ma juba tean , kuid pole veel likvideerinud. Nimelt, kui mul auto pikalt seisab, nt. ööläbi, siis läheb ilusti käima. Aga kui ma tulen nt. sõidust ja mõne aja pärast, vähemalt enne 1 tundi, siis ketrab ikka mõnda aega käima. Peale küttefiltrit on mul vahele pandud kolmik, et eelsoojendus saaks kütet, sealt kolmiku juurest arvatavasti kakub õhku, igaksjuhuks vahetan lähiajal küttefiltri ära ja paar küttevooliku juppi ka mis seal, tunduvad kuidagi kahtlased. arvatavasti selt immitsebki õhk sisse.
süüdet paar korda sisse ja välja keerates mul mingit moodatust ei too.
Ma küll sarnasust oma probleemiga ei näe. Pealegi on mul bensukas, sul aga diisel.
Panin täna tähele, et see pump suriseb päris kõvasti. Tundub, et suriseb ka siis kui juhiukse esmakordselt avan.
W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
Tõenäoliselt läheb siis pump vahetusse.
Saatsin varuosakeskuse kaudu päringu. Sealt tuleb neid pakkumisi ikka seinast seina- alates 38-109 Euroni.
Millise firma pumpa tasuks eelistada muidu? On neil kvaliteedi osas tõesti nii suur vahe? On kellelgi ka odavama pumbaga häid kogemusi?
Saatsin varuosakeskuse kaudu päringu. Sealt tuleb neid pakkumisi ikka seinast seina- alates 38-109 Euroni.
Millise firma pumpa tasuks eelistada muidu? On neil kvaliteedi osas tõesti nii suur vahe? On kellelgi ka odavama pumbaga häid kogemusi?
W8
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7998
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 183 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
Kogemusi on, et odavama otsa pumbad kipuvad vajama pikemat käivitust - seega ei taha nad alati hästi survet hoida. Seega mida kallima asja ostad, seda parema saad (eelist. orig, Bosch, Pierburg).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
Polegi hetkel veel leidnud kedagi kes Boschi pumpasid pakuks.
Isegi Forsil on mingi Meat Doria pump- 109 euroga.
Isegi Forsil on mingi Meat Doria pump- 109 euroga.
W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
Pump sai lõpuks autoosad.ee-st tellitud. Oli küll vanaga võrreldes väiksem aga töötab nagu peab. Minek läks ka palju paremaks. 
Viimati muutis tibullus, 30 Aug 2011, 13:55, muudetud 1 kord kokku.
W8
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
Küsiks ühte asja veel.
Kas antud mootoril on tühikäigu pöörded 700rpm normaalsed?
Külmalt käivitades lööb pöörded korraks sinna 1000-de kanti(üle 1000-de ei löö) ning siis langevad 800-700 peale.
Kas antud mootoril on tühikäigu pöörded 700rpm normaalsed?
Külmalt käivitades lööb pöörded korraks sinna 1000-de kanti(üle 1000-de ei löö) ning siis langevad 800-700 peale.
W8
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3374
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
tibullus kirjutad, et minek läks ka palju paremaks. Mis oli siis enne pumba vahetust minekus teisiti?
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Kallakul ei taha käivituda
No poos nagu vahepeal.
Nüüd on nii, et kui gaasi vajutad siis läheb ka auto mõnusasti edasi.
Tundub, et madalate pöörete põhjustajale oleme ka jälile jõudmas. Nimelt on karterituulutustoru päris puru ja isoleeriga paigatud- süsteemi satub lisaõhku.
Toru on tellitud ja kui peale saab siis annan ikka muutustest teada.
Nüüd on nii, et kui gaasi vajutad siis läheb ka auto mõnusasti edasi.
Tundub, et madalate pöörete põhjustajale oleme ka jälile jõudmas. Nimelt on karterituulutustoru päris puru ja isoleeriga paigatud- süsteemi satub lisaõhku.
Toru on tellitud ja kui peale saab siis annan ikka muutustest teada.
W8

