Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Ruc
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 16 Veebr 2011, 16:45
Telefon: 57838007
Auto: Opel Bmw mootoriga, vw körgsurvepumbaga "terrorist"
Asukoht: Harjumaa

Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas Ruc »

Tervist, kuna tekkinud selle kaabli ja programmi kohta mõned küsimused, siis teeks ka sellenimelise teema.

Teemaarendust, et lasin oma piraat kaabli lukku ja ei hakka tööle mu piraat kraam jne... paluks siis mitte siin arendada. Seda teemat pikalt ja laialt arendatud juba siin teemas
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... ss#p559573

Tegemist siis originaal ross-tech kaabliga. Olen koperdanud paari auto otsa, millel on tekkinud küsimused, et ikkagi kuidas jne..
1) 2008a passat. 09centrl. elect. alt leian, et istme soendus on ajusse kodeeritud, ning testide alt leian, et ta on disabled, saab süsteemi testiga paariks sekundiks enableda, kuid soojenemist ikka ei toimu, maha kodeerimine ja peale tagasi ei aidanud, istmed soojaks ei lähe...
2)1993 aasta golf3(1,6 55) ning 93a vento, mootorit ei mäleta. Kohapeal saab ajusse sisse, koode saab lugeda, kustutada, niikui paned käima enam ligi ei saa... no response from controller ja kõik.
3)audi(vag ikkagi) 80 1990a. Pistikud olemas, autodata näitab, et nii vilkutamine, kui seadmega. Aga näitab testist, et status on unsure, K1-ok, K2-short to ground. Ning ei saa kuidagi ajule ligi..

Vabandust kui mu küsimused natuke lihtsad ja rumalad tunduvad kellelegi, kuid pole veel 92lk manuali läbilugeda mõttega jõudnud, samas miskipärast usun, et sealt ka vastust ei leia...

Oodatud ka teie mured ja lahendused, ning ideed ja muidu kogemused! Ehk jääks ka see teema siis kohaks, kus saavad kasutajad nuruda, et keegi kaabliga, teeks ka neile imesi 8) ?
Viimati muutis Ruc, 01 Okt 2011, 18:43, muudetud 1 kord kokku.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2172
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod...

Lugemata postitus Postitas siLc »

Esimese puhul alustaks sellest kas kliimaplokil reaalselt ka istmesoenduse nupud/rull-lülitud olemas on? Kui on ja istmed soojaks ei lähe, siis alustaks uurimisega kas istmetesse soojenduse vool peale tuleb. Võta istmete alt põrandalt üks plastikkate maha, seal on peale kollase airbagi ühenduse üks suurem 10pin ühendus, millest esimene 5-ne punt on istmesoenduse päralt. Mõõda ära kas sealt vool läheb istmesse, kui soendus on sisse lülitatud.

Ruc
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 16 Veebr 2011, 16:45
Telefon: 57838007
Auto: Opel Bmw mootoriga, vw körgsurvepumbaga "terrorist"
Asukoht: Harjumaa

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod...

Lugemata postitus Postitas Ruc »

soendus rullikud ikka olemas jah... aga see juhtme punt, et siis nagu mispoolne punt täpsemalt.. juhil siis, ukse, esiotsa, tagaotsa, kõrvalistujapoolne?
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2172
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod...

Lugemata postitus Postitas siLc »

Ruc kirjutas:soendus rullikud ikka olemas jah... aga see juhtme punt, et siis nagu mispoolne punt täpsemalt.. juhil siis, ukse, esiotsa, tagaotsa, kõrvalistujapoolne?
Vaata istmete alla, istmesiinide vahel auto põrandal uste poolel on esiistmete all karbikud - eemalda neilt kate ja näed kahte pistikut. Üks on suur ning must ning teine väike ning kollane. Viimane on airbagi ühenduse, esimene on istmesoenduse juhtmepundi ühendus. Seal on metallpinid ilusti näha niiet saab kergelt pingeid mõõta.

Juhtmepunt läheb lõpuks sellise karbi sisse mõlemal istmel - see on istmesoenduse aju.
Pilt

Ruc
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 16 Veebr 2011, 16:45
Telefon: 57838007
Auto: Opel Bmw mootoriga, vw körgsurvepumbaga "terrorist"
Asukoht: Harjumaa

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod...

Lugemata postitus Postitas Ruc »

ok, tänud, need karbid olid olemas igatahes...
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

taavi48
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 04 Okt 2011, 19:36
Auto: Passat 1.9 tdi 96kw
Asukoht:

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas taavi48 »

Autoks on Passat 1.9 tdi 96kw 2001a ja probleem selles, et kui valida vcds menüüst ''engine'' ja ''basic settings'' siis auto hakkab putertama ja sureb välja. Oskab keegi öelda mis viga?

walkman

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas walkman »

Selle "basic settings"-iga saad testida. Ntx kui paned group 11 ja siis vajutad seda basic settings siis liigutad seda n75 klappi.

Olenevalt mis grupp sul seal lahti on - sel hetkel kui sa vajutad basic settings - võibki välja suretada.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Pange veel mingeid võimalusi mida just 1.9tdi motoga 2001-2004a passatitel teha annab

Ruc
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 16 Veebr 2011, 16:45
Telefon: 57838007
Auto: Opel Bmw mootoriga, vw körgsurvepumbaga "terrorist"
Asukoht: Harjumaa

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas Ruc »

tekkis siuke küsimus, et kas see kaabel on ka mobilewin peal võimalik tööle saada, et ala hankida microusb pesaga win paasil pihuarvuti, micro to 2.0usb vahejupp, ning panna tööle asi sealpeal. Või android paasil tahvelarvutil? Ning viimane idee oleks veel linuks...
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3365
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 56 korda

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Androidi peal on olemas Torque nimeline programm, mis suudab diagnostikat teha üle bluetooth ühenduse. See et VCDS ei töötaks originaalis mobilewini peal on Microsofti huvi, et pappi teenida eraldi mobile versioonidega.

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt

Ruc
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 16 Veebr 2011, 16:45
Telefon: 57838007
Auto: Opel Bmw mootoriga, vw körgsurvepumbaga "terrorist"
Asukoht: Harjumaa

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas Ruc »

ehk android tahvelarvutiga pole mul midagi pealehakkata,,, aga mobilewin versjooniga,,, siukeasi on olemas siis reaalselt v?
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

Eile süttis jälle üks kollane lambike armatuuril. Täna lasin vag-com'iga üle ja andis sellised veateated:

2 Faults Found:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
P0171 - 35-10 - - - Intermittent

Ross-tech wiki vihjed:

17911/P1503 - Load signal from Alternator Term. DF: Range/Performance / Implausible Signal
Possible Causes


* Alternator faulty
* Voltage Regulator faulty
* Wiring and/or connections faulty

Possible Solutions

* Check / Replace Alternator
* Check / Replace Voltage Regulator
* Check wiring and connections
* Check the fuse box that is in the battery tray, it might be burnt, the fuse or the complete plastic box (pretty common failure on Sharan because it carries so much electrical load). If so, change the complete fuse box, it is not too expensive fix if this is the cause.

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
Possible Causes


* Mass Air Flow Sensor (G70) defective
* Intake System Leak(s)

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)
* Check Fuel Pressure Regulation
* Check Fuel Pump
* Check Injectors
* Check Intake System for Leaks
* Check Exhaust System for Leaks
* Check Secondary Air System for Leaks
* Check Vacuum Pipes for Leaks

Eelmised vead on alt ära kustutatud, aga need korduvad. Sõites mingeid anomaaliaid mootori töös ei tähelda. Esimene veateade vihjab vist mingi geneka/regulaatori rikkele. Aga see teine? On kellelgi kogemusi/vihjeid/soovitusi, millest vigade kõrvaldamist alustada?

romeoD

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Esimene on laadimisvooluga mingi jama. Pane töötavale autole voltmeeter aku peale ja vaata, palju näitab. Samas näitab ka vag-com laadimisvoolu.

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

Ok, aku pealt pinge mõõtmisega saan hakkama (peaks vist jääma 14 V piiresse, põhjuseks harjad jne), aga kuidas süüvida teise veateatesse?

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas rako »

teise G70 vea ma suutsin siis tekitada kui töötaval mootoril võtsin küljest ära õhulugeja pistiku. Ehk siis õhulugeja viga annab see.
Minul 1,9TDi 66kw ( 96.a. ) kõik sümptomid vihjavad selle õhulugeja rikkele, kuid vag-com ei näita midagi ( nagu ma ytlesin ainult siis kui pistik tagant ära )
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

wolkar3
Huviline
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2003, 21:48
Auto: VW Passat 2.0, Highline 2001, bensiin, 85 KW
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas wolkar3 »

Võib see olla lihtsalt kontakti viga? Kas ei või see olla mingi jurakas, mis seotud paagi alarõhuga. Pidavat see jubin asuma parema esitiiva koopas.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas rako »

mass airflow sensor on siiski kas õhupuhastaja kopsiku küljes või siis lõdviku küljes, eitea B5.5 nii täpselt.
e: sul on ju oma postituses ka selgelt kirjas mis võib seda põhjustada, alusta siis algusest :)
Viimati muutis rako, 23 Nov 2011, 21:08, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas copilot »

rako kirjutas:teise G70 vea ma suutsin siis tekitada kui töötaval mootoril võtsin küljest ära õhulugeja pistiku. Ehk siis õhulugeja viga annab see.
Minul 1,9TDi 66kw ( 96.a. ) kõik sümptomid vihjavad selle õhulugeja rikkele, kuid vag-com ei näita midagi ( nagu ma ytlesin ainult siis kui pistik tagant ära )
peetis õhulugeja, kui see ühendatud, ei pruugigi ja ei annagi enamuselt mingit veakoodi, lihtsalt tee veidi uurimistööd googles ja leiad materjali v viiteid tajooba, kuidas teha üks korralik testisõit kaabel järgi olles et mis parameetreid vaadata ja kuidas testisõit läbi viia. Siis saad kindla vastuse kas asi seal v mitte. Ja muidugi kui ikka üldse minekut ei ole kui lugeja taga siis pistiku tagant võtmine ja siis sõita proovimine annab üldjuhul kohe vastuse st kas sellisel puhul on jõudu/minekut vähem, rohkem v jääb samaks?
Viimati muutis copilot, 24 Nov 2011, 01:56, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Ruc
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 16 Veebr 2011, 16:45
Telefon: 57838007
Auto: Opel Bmw mootoriga, vw körgsurvepumbaga "terrorist"
Asukoht: Harjumaa

Re: Ross-Tech VCDS ja vag autod... ehk diangostika

Lugemata postitus Postitas Ruc »

igatahes niiapalju selgus et 2008a passatil on ismtetel olenevalt varustusest ka vastav pistiku paigutus, pinnid asuvad erinevate kohtade peal, viga ei näita kuid soojaks ka ei lähe sest pole juhe õigekohapeal, pinnid suht lihtne ise ringi tösta pistiku sees. kövasti lihtsam on muuta paigutust istme poolsel pistikul, airbag on eraldi pistikuga ning seda pole vaja näppida, turvavöö käib ka eraldi ära ning eraldi pistikuga, niiet seda andurit ka ei pea kartma...
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007

Vasta

Mine “Elektroonika”