Mootor läheb keema

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

GTI
Moderaator
Postitusi: 7894
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 161 korda

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas GTI »

Vaata kas ventikate juhtblokis (must karp kuskil aku läheduses) ikka kõik kaitsmed korras. Kas sel autol on 1. või 2-kiirusega ventilaator?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

raidoraido
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Okt 2011, 16:59
Telefon: 5060586
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas raidoraido »

GTI kirjutas:Vaata kas ventikate juhtblokis (must karp kuskil aku läheduses) ikka kõik kaitsmed korras. Kas sel autol on 1. või 2-kiirusega ventilaator?


seal aku lähedal karbis olnud kaitse oli läbi, nüüd seal asemel peenike traat pandud. Ventilaator on kahe kiirusega .

GTI
Moderaator
Postitusi: 7894
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 161 korda

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kahtlustaks seda ventikate juhtblokki. Kas kkondi sisselülitamisel võtab ka ventilaatori taha?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

raidoraido
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Okt 2011, 16:59
Telefon: 5060586
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas raidoraido »

GTI kirjutas:Kahtlustaks seda ventikate juhtblokki. Kas kkondi sisselülitamisel võtab ka ventilaatori taha?

Jah kui kont järgi lükata siis hakkab vent madala kiirusega tööle. Mul veel selline asi seal, et soendus puhub ainult 3-4 astmes, 1-2 ei tööta, ja viga pole nupus vaid kuskil mujal, sest otse pannes ei hakanud ka esimene ja teine tööle, kolmas neljas hakkas otse pannes tööle, ja vendiga on selline lugu, et kui see soojendus nupp on esimese või teise astme peal siis vent töötab kui kont järgi vajutada, aga kui on kolmandas neljandas astmes ja soendusmootor töötab, siis kondi sissevajutamisel eest vent tööle ei lähe . Selline keeruline lugu :D Loodan et kirjutasin arusaadavalt :)

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Vot vot! Mul on täpselt sama teema mis raidoraidol. Aga mul puudub konditsioneer.

TheXer
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 27 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Tartu

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas TheXer »

ei ei jõudnud kogu teemat läbi lugeda, aga minu poolne soovitus: vaheta paisupaak koos korgiga ära, klassikaline viga, mis minu sama jama ära lõpetas.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas Deemu »

TheXer kirjutas:ei ei jõudnud kogu teemat läbi lugeda, aga minu poolne soovitus: vaheta paisupaak koos korgiga ära, klassikaline viga, mis minu sama jama ära lõpetas.

ennem kipub korgi tihendid ära väsima :) Eriti siis, kui korki kogu aeg kinni-lahti võetakse.

TheXer
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 27 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Tartu

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas TheXer »

Deemu kirjutas:
TheXer kirjutas:ei ei jõudnud kogu teemat läbi lugeda, aga minu poolne soovitus: vaheta paisupaak koos korgiga ära, klassikaline viga, mis minu sama jama ära lõpetas.

ennem kipub korgi tihendid ära väsima :) Eriti siis, kui korki kogu aeg kinni-lahti võetakse.
mul oli nii, et korgi tihend ei võtnud korralikult kinni, sest paisupaak oli ilmselt kuuma saades väheke "välja veninud"

GTI
Moderaator
Postitusi: 7894
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 161 korda

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas GTI »

Paisupaagi korgi probleemide korral oleks kohene tulemus kuuma jahutusvedeliku paagist väljapressimine. Vigane kork ei tekitaks samuti süsteemi vajalikku survet mis on olemas nagu varem postitusest lugeda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Termostaati on ju väga lihtne testida, viskad potti ja paned poti pliidile ning vaatad, kas vee keemisel on ta avanenud(avanema peaks vb et natuke varem isegi). Ei loe, et tegu on uue asjada, olen mõnest remonditöökojast kuulnud, et ka kallimad on mitte toiminud. Kui veepump on uus, termostaat kontrollitud, radikas pole umbes(võib ka vett läbi lasta voolikust kontrolliks), temperatuuri kasvades läheb radika alumine voolik ja radikas kuumaks(s.t. et vesi on läbi radika käinud) ja auto ikka keeb on 2 varianti: süsteemis pole piisavalt rõhku ehk paisupaak/paisupaagikork või ventikas ei tööta. Kui ventikas ei tööta, siis on viga kas juhtmestikus, termolülitis radika küljes või probleem juhtplokis(asub paisupaagi kõrval/all). Juhtplokis võib olla läbi nii kaitse, kui ka juhtplokk ise võib õhtal olla. Muid maaväliseid põhjuseid olla ei saa(eeldame, et plokikaanes pole mõrasid ja ta on sirge). Kui ventikas ei tööta, ei saa ikkagi auto 100ga maanteel sõites keema minna, kui läheb pole viga ventikas. Vot.

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Selge, plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] on korras, seda juhtplokki pean uurima. Kas tõesti on võimalik, et pisupaak on "välja veninud" kui vesi on mitu korda keema läinud? Korgi ostsin tutuka ja ikka läks keema.

Kasutaja avatar
Carqw
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 25 Dets 2010, 10:52
Auto: Opel Vectra C, Kawasaki Ninja ZX6R
Asukoht: Väike-Maarja

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas Carqw »

Mina unustasin 94 a golf 3-l (1,6 55kw) paisupaagi korgi lahti ja tosool auras välja. Seejärel, kui uus tosool sisse sai läks ka koguaeg keema. Ja vahetasin nii termostaadi ja temp. anduri ära aga ei aidanud. Lõpuks tuli välja, et radikas õhk sees ja ei jahutanud enam, siis sai poolteist tundi õhutatud ja korras. Õhutasin nii, et pumpasin lõdvikute kaudu õhu välja, vahepeal panin auto korra käima ja siis jälle kõik lõdvikud üle pumbatud ja nii niikaua, kui kõik õhk väljas. Segane jutt aga loodan, et sain aibiks olla.
“Poole sõidu pealt hakkas toidu lõhna kusagilt sisse tulema, nii ei saa ju sõita.”

nagel
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 17 Juul 2011, 22:59
Telefon: 5033885
Auto: volkswagen passat 1,6 tdi, hyundai i30cdri
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas nagel »

endal ka selline mure et mootori temp läheb kõrgele. sai termostaad kui ka vent andur ära vahetatud uute vastu aga ei aidanud see ka.ei oska ka enam midagi vahetada peale auto :D .auto on bassat b3 1,6 tdi.
sõites maandteel on temp 90c juures , linnas läheb üle 90 aga kui auto käru vedada siis läheb 100-110jkraadini. vent läks algul käima 1. kiirusega teise kiirusega polem teda käimas näinud.radikas on ilusti kuum ja salongist tuleb ka kuuma. ja salong läheb suht ruttu soojaks.

raidoraido
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Okt 2011, 16:59
Telefon: 5060586
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas raidoraido »

avastasin, et jahutusvedelik on kuskile kaduma hakanud. Vaatasin et see ploki küljes olev plastik flants vms on märg ümbert aga ma ei kujuta ette kas sealt on võimalik et kui pool päeva sõita siis tuleb kuskil liiter juurde valada, temp kõigub üles alla aga keema ei lähe, praegu on vent esimeses astmes koguaeg järel ja eriti üle 90 ei kipu , kui siis alla ainult. Aga vahepeal sain targemaks ka, et näidiku plokk paneb segast , mul bensiini näitaja juba pikemat aega jurab, vahepeal näitab vahepeal mitte, ja see pidi klassikaline viga olema, et bensiini ja temp näidik panevad koos elvasse :| Ja kas on normaalne kui oled sõidust tulnud, jätad auto seisma ja kuuled et paisupaagi kork susiseb õhku läbi, surve on selline nagu olema peab, pole liiga kuum ega liiga külm.Esialgu siis plaaniks näidikuteploki ja mootori küljes oleva flantsi ära vahetada ja siis viga edasi uurima. Oskab ehk keegi täpset nimetust sellele ploki küljes olevale plastik junnile mis lekib? Ja kui kellegil näidikute plokki pakkuda suure analoog kellaga passat b3 1.8 66kW 1993a võib märku anda :wink:


Ette tänades ja kõike head soovides :)

jalakäija
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Mär 2011, 12:50
Auto: vw passat b3
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas jalakäija »

sul pole mõtet seda näidikuteblokki vahetama hakata-võta ta maha,jooda vajalikud külmjoodised üle,kontrolli blokis oleva pingeregulaatori ühendust ja saad tõenäoliselt oma näidikud korralikult toimima.ise ma nii tegin ja kõik toimib nagu peab.

V33k
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 28 Mai 2011, 19:30
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas V33k »

Ohhh, lihtsam on auto vanarauda viia. :)

raidoraido
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Okt 2011, 16:59
Telefon: 5060586
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas raidoraido »

jalakäija kirjutas:sul pole mõtet seda näidikuteblokki vahetama hakata-võta ta maha,jooda vajalikud külmjoodised üle,kontrolli blokis oleva pingeregulaatori ühendust ja saad tõenäoliselt oma näidikud korralikult toimima.ise ma nii tegin ja kõik toimib nagu peab.



Mis seal täpselt üle joota tuleks ? ma pole sinnamaale veel küündind :D

jalakäija
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Mär 2011, 12:50
Auto: vw passat b3
Asukoht:

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas jalakäija »

jooda üle pingestabilisaatori ühendused ja bensiini-ja temperatuuri näidikute ühenduspunktid joodisplaadil.samuti jooda kahtluse korral üle ka näidikubloki pistikupesa ,seal võib olla kehv ühendus.halva ühenduse leidmisel tester abiks.ole ettevaatlik ja kasuta väikese võimsusega jootekolbi

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Minu Golfil susiseb või ma ei tea, igatahes mingit häält ta teeb, pärast sõitu. Kas see ülejootmine parandab ka temperatuurinäidiku kiirust? Mul nt külma mootoriga läheb ikka tükk aega aega, et jõuda sinna 90ni, kuigi mootor läheb õigeaegselt minu meelest soojaks.

TheXer
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 27 Mär 2011, 16:06
Asukoht: Tartu

Re: Mootor läheb keema

Lugemata postitus Postitas TheXer »

mina jään ikka selle juurde, kui mul jahutusvedelik keema läks siis sai miljon juppi ära vahetatud, kaasaarvatud see flants ploki küljes, midagi ei muutunud.. et kui kellelgi probleem ostku 3 euriga uus paisupaak, vajadusel ka kork ning mul lõi asja nagu naksti tööle ilusti. :)
kui auto töötab kohapeal, kork ilusti peal ja ikkagi tuleb korgi juurest auru, siis kindlasti paisupaak läbi

Vasta

Mine “Mootor”